ФорумОбговорення скаргNovibet не виплачує мої зняття, я чекаю місяць через помилку

Novibet не виплачує мої зняття, я чекаю місяць через помилку

11 міс. тому від Tunember
|
2129 переглядів 4 відповіді |
|
11 міс. тому

Місяць тому я подав запит на зняття коштів у розмірі 40 000 CLP. У мене є 4 способи внесення коштів і 3 перевірені методи зняття... і я був користувачем протягом тривалого часу. Цього разу я говорив у чаті 100 разів, вони грубі та невиховані, вони ніколи не давати рішення Я також спілкувався електронною поштою кілька разів Іноді я ніколи не мав гідної відповіді як особистість. Цього разу, після місяця, я запитую зняття 10 000 песо, і я отримую ту саму помилку, що й минулого разу, мене просять ввести електронну пошту... і варіанту немає, я не єдиний, хто пішов через це є кілька тут, у Чилі. Ви не можете зняти, будь ласка, зробіть щось цього разу, і я хочу закрити свій обліковий запис, коли проблему буде вирішено, дякую tunember@gmail.com


Користувач tunember

Автоматичний переклад.
Tunember
11 міс. тому

Привіт! У цьому випадку я рекомендуюподати скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.

Однак чи пробували ви запитати в казино, що робити, якщо вам потрібно ввести свою електронну адресу, але такої можливості немає? Я думаю, що ви досить чекали, і оскільки казино не дало жодної відповіді, я вважаю, що це було б правильно.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Те саме сталося і зі мною. Я зв’язався з ними онлайн і запитав, чи потрібна їм додаткова інформація, і вони відповіли ні, у мене все підтверджено (ім’я користувача, банківський рахунок і спосіб зняття коштів)

Ситуація засмучує, оскільки це 3 000 000 цлп і це не мінімальна сума.

Відповідей немає ніде, всі відключаються від чату.

Буду дуже вдячний за вашу допомогу, будьте здорові, вітаю!

Автоматичний переклад.
christiancdcy
11 міс. тому

Подайте скаргу в PDI, це сталося зі мною двічі, і ви справді знаєте, що мені було погано, не через суму, це близько 100 000, які я втратив, тому що моє терпіння закінчилося, я витратив багато часу, я пішов через багато гніву... подайте скаргу на психологічні збитки. до PDI, оскільки орган, який їх контролює, нічого не робить. Мені навіть сказали, що Novibet працює без мальтійської ліцензії. Вони самі кажуть, що не впізнають цей бренд. Зрештою я вирішив повідомити про це та закрити свій обліковий запис. Не грай тут.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Те саме сталося і зі мною. Я зв’язався з ними онлайн і запитав, чи потрібна їм додаткова інформація, і вони відповіли ні, у мене все підтверджено (ім’я користувача, банківський рахунок і спосіб зняття коштів)

Ситуація засмучує, оскільки це 3 000 000 цлп і це не мінімальна сума.

Відповідей немає ніде, всі відключаються від чату.

Буду дуже вдячний за вашу допомогу, будьте здорові, вітаю!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, як довго триває ваша ситуація? Я вважаю, що це неправильно, щоб казино відключало вас і не спілкувалося з вами.

Однак у цьому випадку я рекомендую вамподати скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти. Ми побачимо, куди вони дійдуть.

Дайте мені знати, якщо ви за це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого