ФорумОбговорення скаргНехтування клієнтом

Нехтування клієнтом

10 міс. тому від tonyeandressa2021
|
1915 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
10 міс. тому

Більше 30 днів я веду справжню боротьбу, намагаючись зробити мізерне виведення коштів на цій платформі, вони вигадують купу ситуацій, перевіряючи те, те, це бонус, ви вирішуєте все, а потім нічого, нісенітниця продовжується , служба підтримки клієнтів У Kristina я обмінювався електронними листами до сьогодні, окрім того, що нічого не вирішив, це просто передано комусь іншому, і все почнеться спочатку, яка це платформа!! Повна зневага до клієнта!!!!

Автоматичний переклад.
tonyeandressa2021
10 міс. тому

Привіт, ви маєте на увазі казино, на яке маєте відкриту скаргу , а саме Hiperwin? Я б сказав, що 30 днів - це досить багато часу для виведення грошей.

Що стосується вашої скарги, я також помітив, що ми зв’язалися з казино і чекаємо від них відповіді. У цьому випадку доведеться запастися терпінням і почекати. Якщо ви не знаєте, чого очікувати, коли у вас є скарга, ось посібник , який зробить це для вас більш зрозумілим.

Однак, якщо ця публікація спрямована на інше казино, з яким у вас інша проблема, не соромтеся повідомити мені.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого