ФорумОбговорення скаргMrSloty не виплачує через 3 місяці

MrSloty не виплачує через 3 місяці

2 р. тому від jeffhardy102
|
4481 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт


Я зняв кошти з Mr Sloty з 26.12.21 і чекав 3 місяці, щоб отримати повідомлення про те, що сталася несправність, і тому мої гроші повернуто на рахунок казино.

Тепер я знову спробував здійснити виплату, і мені знову доводиться чекати принаймні 2 тижні. На даний момент я чув багато негативного про MrSloty і боюся, що цього разу мене тільки відкладають. Чи можете ви допомогти мені вирішити цю проблему? Я просто так довго чекаю, що мені більше не здається справедливим


LG Томас

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: додано посилання на казино
Автоматичний переклад.
jeffhardy102
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, що ви вибрали таке погане казино:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/mr-sloty-has-not-paid-me

https://casino.guru/forum/casinos/mr-sloty-casino---general-discussion/3

Чесно кажучи, якщо ви подасте скаргу, я впевнений, що казино не відреагує на це.

Як я писав іншим гравцям, які там виграли, боюся, вам, швидше за все, не заплатять.

Просто перевірте кількість вирішених скарг на це казино , і ви отримаєте ширшу картину. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Можливо, шанси погані, але я також читав, що гуру казино зміг допомогти багатьом людям отримати виграші від MrSloty, і що ще я можу зробити, ніж сподіватися отримати виплату з невеликою увагою та допомогою, я Я отримав її додатково як скаргу, тому що я не хочу, щоб мене обробляли так легко

Автоматичний переклад.
jeffhardy102
2 р. тому

Правильно, є щасливі гравці, яким все-таки заплатили.

Сподіваюся, вам теж пощастить. Враховуючи те, що ви терпіли більше трьох місяців, я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Зараз я подав скаргу і сподіваюся, що ми зможемо все вирішити разом. Мені сказали, що, оскільки я нещодавно знову здійснив новий платіж, мені слід зачекати ще 14 днів, а потім знову зв’язатися. Сподіваюся, ми зможемо це разом!

Автоматичний переклад.
jeffhardy102
2 р. тому

Отже, вони дозволяють лише один очікуваний вихід, чи правильно я зрозумів?

Ми розглянемо вашу скаргу.

У всякому разі, я сподіваюся, що ви більше ніколи не будете грати в такому жахливому казино. Оцінка репутації казино має значення. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю в Mr Sloty, і зараз вони мене дуже дратують. Протягом цього місяця на моєму знятті постійно написано, що очікується на зняття, ніби він застряг, але я не робив жодного зняття за останній місяць, вгадайте, що я виграв, намагався зняти свій виграш і я не міг, тому я просто продовжував грати, я зв’язувався з містером Слоті 4 рази цього місяця, і вони продовжували говорити те саме, ми передали це нашій технічній команді, ви повинні отримати електронний лист, чекали тижнями і тижні нічого, тому я закінчив з Mr Sloty, якщо я не зможу зняти свій виграш, я не буду депозит

Автоматичний переклад.
michaelgee344
1 рік тому

О, ні... ще один гравець не потрапив у цю пастку 🙁. Прочитайте всю тему, щоб зрозуміти, про що я говорю.

Мені дуже шкода!

Автоматичний переклад.
michaelgee344
8 міс. тому

Ви отримали свій виграш?

Автоматичний переклад.
jeffhardy102
8 міс. тому

Ви отримали свій виграш?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого