ГоловнаФорумОбговорення скаргMrbet не хоче вносити мій прибуток протягом 10 днів

Mrbet не хоче вносити мій прибуток протягом 10 днів

 від ibarranew
|
9 872 переглядів 27 відповідей |
|
1 2

Привіт, 2 місяці тому я знімаю суму в розмірі 300 000 тисяч песо, мені сказали, що я повинен почекати 10 днів, що здалося мені дуже великим, але я погодився, минуло 15 днів, а я не отримав гроші, тому я розсердився, витратив їх і попросив закрити мій рахунок через кілька днів. Вони сказали мені, що через проблеми та вибачення вони пропонують мені 1 бонус і що це більше не повториться, і тепер я чекаю 10 днів на нове зняття, яке так і не приходить, і я бачу, що це виглядає як шахрайство

Автоматичний переклад.
ibarranew

Привіт,

Я тобі тут відповів:

https://casino.guru/forum/casinos/mr-bet-casino---general-discussion#post-29815

На жаль, здається, що ви все зіграли й закрили обліковий запис. Вибачте, але ми не можемо вам допомогти в цьому випадку.

Я сподіваюся, що це ніколи не повториться, але якщо це станеться, спробуйте бути терплячими, будь ласка.

Ми могли б спробувати допомогти вам лише до того, як ви втратили баланс і закрили рахунок. 🙁



Автоматичний переклад.

file Я не закрив свій рахунок, і баланс, який я відіграв, є моїм другим зняттям. У мене все ще є перше зняття 350 000, яке не було відображено і все ще триває, яке змінилося, тепер написано «курс», потім буде написано «процес», і тому він продовжуватиме змінюватися, поки не набридне

Змінено
Автоматичний переклад.
ibarranew

Привіт! Дозвольте повідомити вам, що строковий баланс означає кошти на вашому рахунку, а не зняття.

Тому хотілося б трохи розібратися:

Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису?

Будь ласка, в якому статусі залишилося відкликання і коли його було подано?

Якою була остання інформація від казино щодо вашого активного виведення?

Навіть у вашій скарзі я не знайшов належної відповіді.

Змінено
Автоматичний переклад.

Якщо я можу ввести свій обліковий запис, баланс обробляється, змінюється з поточного, який має настати, коли він буде готовий до оплати, а потім змінюється на обробку, зняття було здійснено 31 липня, звичайно, я чекай, але зі мною це вже бувало. Минуло 15 днів і мені сказали, що виведення не вдалося. Відповіді казино завжди такі ж, як ви очікуєте, але немає дати чи рішення. Мені більше не відповідають в онлайн-службі обслуговування клієнтів, лише листи про те, що провайдери працюють. ха-ха-ха, звичайно... це було для того, щоб розповісти свою історію і щоб це ні з ким не трапилося, я навіть прочитав іншого гравця, який робить те саме з ним, він чекав більше 2 тижнів, і вони сказали йому, що були проблеми з його банком і повірте мені, що це брехня

Автоматичний переклад.
ibarranew

Привіт,

о, я розумію, тому статус вилучення час від часу змінюється назад на очікування.

Можливо, виникли технічні проблеми або в казино зараз бракує персоналу, що спричиняє помилки та затримки.

У будь-якому разі добре, що ви подали скаргу, тому що зараз ми можемо ставити прямі запитання.

Будь ласка, зачекайте Крістіну, дякую.

Автоматичний переклад.

Через 15 днів зі мною сталося те саме, що і в інший раз...не платять і не кажуть, що сталося file

Автоматичний переклад.
ibarranew

Я хотів би придумати деякі відомості, але я не розумію, що відбувається, я найкраще думаю, що це якась проблема з оплатою (технічна?). Я не думаю, що казино має намір розчарувати гравців, просто не платячи.

Давайте почекаємо розвитку скарг.

Автоматичний переклад.

Привіт...після 20 днів очікування сума повернулася на мій рахунок, який створив обліковий запис Neteller, і там я зміг зняти, хоча ви втрачаєте гроші через стягнення, але принаймні я зміг зняти свої гроші, тож проблема вирішена, хоча казино не має повноважень, попросіть їх перевести вас на банківський рахунок і не чекати більше 15 днів, поки вони скажуть вам, що вони не можуть подякувати вам за вашу допомогу, щоб ви могли насолоджуватися більшим спокоєм, знаючи, що якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете допомогти вітаю і дуже дякую

Автоматичний переклад.
ibarranew

Я припускаю, що ви шукатимете казино з кращим процесом виведення коштів. 🙂

Ви нарешті отримали гроші, тому все не так вже й погано.


Автоматичний переклад.

Якщо ви поставите йому 4 зірки, якщо вони покращать відпочинок, це буде краще спасибі за все

Автоматичний переклад.
ibarranew

Я вважаю, що дуже розумно стежити за прогресом казино 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, мені терміново потрібна допомога з виведенням з mrbet

Автоматичний переклад.
mehmetemre65

Привіт,

у чому, здається, проблема, будь ласка?

Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?

Будь ласка, поясніть, що сталося, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, перший день, мій обліковий запис уже підтверджено після гри протягом 2 років на обліковому записі, я вже заробив стільки грошей, тепер виграв 90 000 тисяч, тепер ви хочете оновити перевірку, яка завантажувалася 48 років.

Автоматичний переклад.

Я маю на увазі, що я заробив 50 000 євро самостійно, гроші не з’являються на порожньому місці, і я знайшов сайт через нього, будь ласка, допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
mehmetemre65

Я деякий час спостерігав за казино Mr Bet, і не схоже, що вони б не виплачували виграш, але здається, що багатьом людям це займає багато часу. Тож я вважаю, що в казино цілком нормально, що виведення коштів може зайняти 2 тижні, і якщо вони хочуть підтвердити вас ще раз, а сума така висока, я припускаю, що це може зайняти навіть більше часу 😕

Автоматичний переклад.
Daniel

Будь ласка, допоможіть мені, я вклав 53 000 євро в додаток

Автоматичний переклад.

Мені потрібні гроші. Я довірився вашим відгукам і вклав у них стільки грошей

Автоматичний переклад.
mehmetemre65

Спробуйте заспокоїтися, будь ласка. Просто співпрацюйте з казино, надайте все, що вас просять, і дайте трохи часу, щоб казино могло завершити всі перевірки.

Повідомте нам, як ви діяли, щоб ми були впевнені, що все в порядку.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого