ФорумОбговорення скаргMrbet не хоче вносити мій прибуток протягом 10 днів

Mrbet не хоче вносити мій прибуток протягом 10 днів

2 р. тому від ibarranew
|
8103 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, 2 місяці тому я знімаю суму в розмірі 300 000 тисяч песо, мені сказали, що я повинен почекати 10 днів, що здалося мені дуже великим, але я погодився, минуло 15 днів, а я не отримав гроші, тому я розсердився, витратив їх і попросив закрити мій рахунок через кілька днів. Вони сказали мені, що через проблеми та вибачення вони пропонують мені 1 бонус і що це більше не повториться, і тепер я чекаю 10 днів на нове зняття, яке так і не приходить, і я бачу, що це виглядає як шахрайство

Автоматичний переклад.
ibarranew
2 р. тому

Привіт,

Я тобі тут відповів:

https://casino.guru/forum/casinos/mr-bet-casino---general-discussion#post-29815

На жаль, здається, що ви все зіграли й закрили обліковий запис. Вибачте, але ми не можемо вам допомогти в цьому випадку.

Я сподіваюся, що це ніколи не повториться, але якщо це станеться, спробуйте бути терплячими, будь ласка.

Ми могли б спробувати допомогти вам лише до того, як ви втратили баланс і закрили рахунок. 🙁



Автоматичний переклад.
2 р. тому

file Я не закрив свій рахунок, і баланс, який я відіграв, є моїм другим зняттям. У мене все ще є перше зняття 350 000, яке не було відображено і все ще триває, яке змінилося, тепер написано «курс», потім буде написано «процес», і тому він продовжуватиме змінюватися, поки не набридне

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
ibarranew
2 р. тому

Привіт! Дозвольте повідомити вам, що строковий баланс означає кошти на вашому рахунку, а не зняття.

Тому хотілося б трохи розібратися:

Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису?

Будь ласка, в якому статусі залишилося відкликання і коли його було подано?

Якою була остання інформація від казино щодо вашого активного виведення?

Навіть у вашій скарзі я не знайшов належної відповіді.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо я можу ввести свій обліковий запис, баланс обробляється, змінюється з поточного, який має настати, коли він буде готовий до оплати, а потім змінюється на обробку, зняття було здійснено 31 липня, звичайно, я чекай, але зі мною це вже бувало. Минуло 15 днів і мені сказали, що виведення не вдалося. Відповіді казино завжди такі ж, як ви очікуєте, але немає дати чи рішення. Мені більше не відповідають в онлайн-службі обслуговування клієнтів, лише листи про те, що провайдери працюють. ха-ха-ха, звичайно... це було для того, щоб розповісти свою історію і щоб це ні з ким не трапилося, я навіть прочитав іншого гравця, який робить те саме з ним, він чекав більше 2 тижнів, і вони сказали йому, що були проблеми з його банком і повірте мені, що це брехня

Автоматичний переклад.
ibarranew
2 р. тому

Привіт,

о, я розумію, тому статус вилучення час від часу змінюється назад на очікування.

Можливо, виникли технічні проблеми або в казино зараз бракує персоналу, що спричиняє помилки та затримки.

У будь-якому разі добре, що ви подали скаргу, тому що зараз ми можемо ставити прямі запитання.

Будь ласка, зачекайте Крістіну, дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Через 15 днів зі мною сталося те саме, що і в інший раз...не платять і не кажуть, що сталося file

Автоматичний переклад.
ibarranew
2 р. тому

Я хотів би придумати деякі відомості, але я не розумію, що відбувається, я найкраще думаю, що це якась проблема з оплатою (технічна?). Я не думаю, що казино має намір розчарувати гравців, просто не платячи.

Давайте почекаємо розвитку скарг.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт...після 20 днів очікування сума повернулася на мій рахунок, який створив обліковий запис Neteller, і там я зміг зняти, хоча ви втрачаєте гроші через стягнення, але принаймні я зміг зняти свої гроші, тож проблема вирішена, хоча казино не має повноважень, попросіть їх перевести вас на банківський рахунок і не чекати більше 15 днів, поки вони скажуть вам, що вони не можуть подякувати вам за вашу допомогу, щоб ви могли насолоджуватися більшим спокоєм, знаючи, що якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете допомогти вітаю і дуже дякую

Автоматичний переклад.
ibarranew
2 р. тому

Я припускаю, що ви шукатимете казино з кращим процесом виведення коштів. 🙂

Ви нарешті отримали гроші, тому все не так вже й погано.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо ви поставите йому 4 зірки, якщо вони покращать відпочинок, це буде краще спасибі за все

Автоматичний переклад.
ibarranew
2 р. тому

Я вважаю, що дуже розумно стежити за прогресом казино 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, мені терміново потрібна допомога з виведенням з mrbet

Автоматичний переклад.
mehmetemre65
2 р. тому

Привіт,

у чому, здається, проблема, будь ласка?

Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?

Будь ласка, поясніть, що сталося, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, перший день, мій обліковий запис уже підтверджено після гри протягом 2 років на обліковому записі, я вже заробив стільки грошей, тепер виграв 90 000 тисяч, тепер ви хочете оновити перевірку, яка завантажувалася 48 років.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я маю на увазі, що я заробив 50 000 євро самостійно, гроші не з’являються на порожньому місці, і я знайшов сайт через нього, будь ласка, допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
mehmetemre65
2 р. тому

Я деякий час спостерігав за казино Mr Bet, і не схоже, що вони б не виплачували виграш, але здається, що багатьом людям це займає багато часу. Тож я вважаю, що в казино цілком нормально, що виведення коштів може зайняти 2 тижні, і якщо вони хочуть підтвердити вас ще раз, а сума така висока, я припускаю, що це може зайняти навіть більше часу 😕

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Будь ласка, допоможіть мені, я вклав 53 000 євро в додаток

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені потрібні гроші. Я довірився вашим відгукам і вклав у них стільки грошей

Автоматичний переклад.
mehmetemre65
2 р. тому

Спробуйте заспокоїтися, будь ласка. Просто співпрацюйте з казино, надайте все, що вас просять, і дайте трохи часу, щоб казино могло завершити всі перевірки.

Повідомте нам, як ви діяли, щоб ми були впевнені, що все в порядку.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого