Цей електронний лист MGA вважає доцільним надіслати гравцеві, якому немає куди звернутися.
Кондор Мальта Лімітед, знятий два місяці тому, не надійшов до мого банку. Як і багатьом гравцям, ця група не допомагає, це звичайна тактика затримки, коли казино зазнає краху.
Спочатку MGA сказав мені звернутися до MADRE (ADR). MADRE не відповідає. Я повернувся до MGA із цим, і вони сказали, що не можуть допомогти? Я запитав на якій підставі, що має робити гравець і вони запропонували суд!???
Який сенс цьому постачальнику ліцензій, якщо вони відмовляються допомагати гравцям?
This is an email the MGA feels appropriate to send a player with nowhere to turn.
Condor Malta Limited withdrawal two months ago did not arrive in my bank. Like many players out there the group is not helping, the usual tactitcs of delaying when a casino is going bust.
MGA at first told me to contact MADRE (the ADR) MADRE is unresponsive. I went back to the MGA with this and they said they can't help? I asked on what grounds, what is a player supposed to do and they suggested court!???
What is the point of this license provider if they refuse to help players?