ФорумОбговорення скаргMaChance не надсилає гроші

MaChance не надсилає гроші

2 р. тому від TimTym
|
2964 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, я розповідаю вам про свою ситуацію з цим казино, місяць або більше тому я зробив депозит на Skrill і заробив достатньо, щоб попросити виведення, вони до сьогодні не надсилають мені гроші, а коли я їм пишу, вони лише скажи мені, що вони будуть оновлюватися поштою, повторюю, вони такі вже більше місяця.

Автоматичний переклад.
TimTym
2 р. тому

Привіт, TimTym, сподіваюся, ви не говорите про якийсь серйозний виграш. Більше місяця, кажеш? Здається, вони дійсно не хочуть вам платити. Можливо, ви можете використати інший спосіб оплати?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

На жаль, я не можу використовувати інший спосіб оплати, оскільки гроші знято з мого балансу, але так і не надіслано.

Автоматичний переклад.
TimTym
2 р. тому

Оскільки ви чекали місяць і навіть не бачите грошей на своєму балансі, я думаю, що саме час подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints

Будемо сподіватися, що в кінці дня ви отримаєте свій виграш.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, мені потрібна порада, оскільки я розповідав вам про 15 днів тому в льодовому онлайн-казино MaChance, я вніс 100e, щоб грати, я не виграв багато, але мені це не сподобалося. І я хотів піти з виграшами, які я обрав у грі. Річ, яка просила у мене певні документи для виведення, я їх надсилаю і до сьогодні якщо не одне, то інше, а кажуть, що воно недійсне. жартую тебе

Загалом, останнє, що вони просять у мене виписку з банку, щоб отримати хлопчика для зняття коштів, я прошу мій банк надіслати її і дивуюся, що не варто просити мене про це.

безперечно, що мені досі не заплатили мої 300 e виграних 2 тижні тому

банда негідників, які є. Я сказав їм, що мені потрібні гроші через сімейну хворобу. І вони сміються з мене

ДОПОМОЖІТЬ XF, ЯКІ КРОКИ ЗРОБИТИ, дякуємо та вітаємо


Автоматичний переклад.
finitococo
1 рік тому

Привіт,

ця перевірка облікового запису може бути дуже складним процесом, і для того, щоб отримати свій виграш, вам просто потрібно пройти його. Вся справа в тому, що казино має бути на 100% впевнене, що це ви внесли початкові гроші, що ви надаєте правильну та правдиву інформацію під час реєстрації і що це ви грали та виграли.

Будь ласка, перегляньте всі електронні листи, пов’язані з перевіркою облікового запису, і перевірте, чи надіслали ви всі необхідні документи у належному форматі (бажано .pdf, без знімків екрана тощо), якщо вони доступні, перевірте свій обліковий запис, чи є якийсь список затверджених документів, тому можете бути впевнені, що ви випадково не переплутали, скажімо, рахунок за електроенергію з випискою з банку. Також важливо розуміти, що потрібно казино і які особливості, якщо ви не впевнені, продовжуйте запитувати у персоналу. Якщо ви засипаєте їх непотрібними або вже поданими документами, ви просто втрачаєте час.

Тому просто спробуйте краще зрозуміти, чого не вистачає на даний момент. Якою мовою ви спілкуєтеся з казино? Може статися, що ви можете помилитися щодо якогось запиту, тому що співробітникам казино важко пояснити іноземною мовою.

У будь-якому випадку, якщо ви повністю заблукали, ми спробуємо допомогти вам через скаргу.

Але я хотів би попросити вас ще раз переглянути документи, щоб переконатися, що з вашого боку все правильно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого