ФорумОбговорення скаргКазино 7 Slots змінює правила без попереднього повідомлення

Казино 7 Slots змінює правила без попереднього повідомлення

5 міс. тому від aguirreerika178
|
1317 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
5 міс. тому

Я зазвичай граю в 7 Slots, у мене ніколи не було проблем із виведенням моїх небагатьох виграшів, але тепер я намагаюся вивести те, що я виграв, і це мені не дозволяє, я зателефонував у службу підтримки, і вони сказали мені, що вони більше не здійснюють виведення через Visa або Mastercard, лише через криптовалюти. Дивно те, що вони ДІЙСНО приймають депозити клієнтів через Visa, але вони більше не платять цими засобами, мене не цікавить система біткойн і я не маю облікового запису, і найгірше те, що вони навіть не сповіщають вас про ці зміни ..... ви тільки здивовані, тепер я відчув себе змушеним увійти в додаток для біткойнів, це було 2 дні тому, а гроші все ще зберігаються в казино.

Правда в тому, що з цим я ніколи більше не зайду в це казино.

Не всі ми використовуємо або любимо систему криптовалют.

Автоматичний переклад.
aguirreerika178
5 міс. тому

Привіт,

Я б сказав, що казино може змінювати дозволений варіант оплати кожного разу, коли їм це потрібно. Можливо, є проблеми з вихідними переказами. Я думаю, що для вас це складно, але якщо казино запропонує інший варіант оплати, то так і буде. Особливо варіанти оплати не підпадають під дію правил, а логічно залежать від їх поточної доступності. Тимчасові проблеми, на жаль, досить поширені. Коли все падає, остаточним рішенням є криптовалюти.

Я згоден, що вас слід повідомити, але це також, принаймні з моєї точки зору, залежить від конкретної ситуації. Ну, вибачте, що вам доводиться робити те, що вам не подобається.

У будь-якому випадку виведення криптовалюти не повинно тривати занадто довго. Ви повідомите нам, коли надійдуть гроші?


Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Зрозуміло, що як компанія ви можете змінювати свої платіжні системи, але з етичної точки зору доцільно повідомляти своїх клієнтів заздалегідь і не бути таким авторитарним, тому що тоді не виникне непорозумінь і, отже, клієнт може прийняти або не прийняти ці нові умови.

Автоматичний переклад.
aguirreerika178
5 міс. тому

Так, я згоден з вашою думкою, що гравці повинні бути повідомлені про такі зміни. Але зараз, мабуть, немає нічого кращого, ніж пристосуватися до обставин, якщо ви хочете отримати свої гроші.

Будемо чекати і сподіватися на хороші новини.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Зрештою комусь заплатили??

Автоматичний переклад.
aguirreerika178
1 тиждень тому

Я розумію ваше розчарування через 7 Slots і раптову зміну політики виведення коштів. Це дивно та несправедливо, що вони все ще приймають депозити через Visa та Mastercard, але обмежують зняття коштів у криптовалютах без попереднього повідомлення. Не всі влаштовують або використовують криптовалюту, і ця різка зміна може здатися вимушеною, як ви відчували. Хоча я згоден, що така зміна політики є проблематичною, якщо казино запропонує будь-який альтернативний метод, який вам підходить, варто подумати про доступ до ваших коштів. Тим не менш, відсутність інформації про цю зміну розчаровує, і я повністю розумію, чому ви не хотіли б повернутися в це казино після такого досвіду.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Зрештою комусь заплатили??

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Жодної скарги не було подано, тому ми не дізналися кінцівку, на жаль.🤷‍♀️

Сподіваємось, цей користувач помітить ваше запитання, але в майбутньому спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб людину сповістили про вашу публікацію. Так буде більше шансів отримати відповіді, знаєте.😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого