ГоловнаФорумОбговорення скаргЯ зробив помилку, додавши електронну адресу до свого облікового запису

Я зробив помилку, додавши електронну адресу до свого облікового запису

 від sarda728
|
1 429 переглядів 6 відповідей |
|

Привіт усім, я зробив помилку, вказавши адресу електронної пошти у своєму обліковому записі, і під час виведення я отримую сповіщення про відправку моєї картки та приховання 6 цифр посередині. Я надсилаю електронний лист, але мені кажуть, що електронний лист має відповідати ігровому обліковому запису. Моя електронна пошта sarda728@gmail.com

а в грі і

sarda728@gmail.con

як я можу це вирішити

Автоматичний переклад.

Ігровий рахунок і mystake

Автоматичний переклад.

Як я можу змінити електронну пошту для зняття

Автоматичний переклад.
sarda728

Зв’яжіться з їхньою службою підтримки, на веб-сайті має бути якась кнопка, яку можна натиснути

Автоматичний переклад.
sarda728

Привіт. Чи можу я запитати, у якому казино ви зробили цю помилку?

Щоразу, коли у вас виникне подібна проблема, завжди краще звернутися до служби підтримки цього казино. Ви можете зробити це через живий чат або надіслати їм електронний лист щодо проблеми.

Будь ласка, повідомте нам, чи вдалося вам її вирішити.

Автоматичний переклад.

Я вирішив проблему


Автоматичний переклад.
sarda728

Я радий, що вам вдалося це вирішити. Підтримка допомогла вам у цьому?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого