привіт
Це як переживання думки! Ваша система вказує на те, що це казино є відносно новим, тому час ще не надав йому довіри. Я думаю, що прийти сюди таким чином було мудрим рішенням, виходячи з того, що ви описали.
Мало того, що два місяці здаються надмірно довгим терміном для усунення помилки, я також сумніваюся, що розумію, чому відкликання було невдалим. Не могли б ви пояснити мені це? Якщо я правильно розумію, вимога щодо ставок не була виконана вчасно.
Я думаю, що було б найкраще поділитися поясненнями, які ви отримали від казино. Простіше кажучи, я не розумію, чому, навіть якщо бонус недійсний, ви все одно повинні поставити свій депозит.
Я припускаю, що немає способу відслідковувати прогрес ваших ставок на основі іншого питання, яке ви підняли. Це правильно? Це не найкращий досвід користувача. Проста панель ставок, розташована десь на рахунку, завадить цьому. Або ви турбуєтеся про те, скільки ви ставите, коли граєте в ігри? У цій ситуації я б попросив казино надати історію ігор. У деяких казино ігрові історії гравців навіть доступні для перегляду в їхніх облікових записах.
Я хотів би вам допомогти, тому, будь ласка, надайте заяву casios або знімок екрана, на якому показано ваш обмін повідомленнями з оператором чату. Будь-що, що пояснює обґрунтування скасування бонусу та підвищених вимог щодо ставок, було б корисним.
У вас є щось подібне?
Hi there.
It is like having a thought experience! Your system indicates that this casino is relatively new, so time has not yet given it any credibility. I think coming here in this manner was a wise decision, based on what you described.
Not only does two months seem like an inordinately long time to deal with an error, but I also doubt that I understand why the withdrawal was unsuccessful. Could you please explain this to me? If my understanding is correct, the wagering requirement does not appear to have been fulfilled on time.
I think it would be best to share the explanation you got from the casino. Simply put, I do not understand why, even in the event that the bonus is void, you still have to wager your deposit.
I assume there is no way to monitor your wagering progress based on the other point you raised. Is that correct? Not the greatest user experience, that is. A simple wagering bar located somewhere in the account would prevent that. Or do you worry about how much you wager when you play games? I would request the casino to submit the gaming history in this situation. In certain casinos, players' gaming histories are even available for viewing on their accounts.
I'd like to help you, so please provide the casios statement or screenshot showing your message exchange with the chat operator. Anything that clarifies the rationale for the bonus's voiding and the increased wagering requirement would be helpful.
Do you have something like that?
Автоматичний переклад.