Відповідно до того, що я бачу тут, ви створили 7 скарг.
https://casino.guru/buran-casino-player-is-complaining-about-lacking-withdrawal
У цьому випадку ви скаржилися на відсутність методів виведення для фінів. На підставі вашої скарги ми дозволили спеціальне речення фінською мовою відображати всіх гравців, які приїжджають з Фінляндії, і попереджати їх. Ви підтвердили, що можете побачити це на веб-сайті.
https://casino.guru/nitro-casino-player-s-dissatisfied-with-withdrawal
У цьому випадку ви не зраділи високій комісії за зняття коштів (3 євро). На основі вашої скарги ми додали цю інформацію до огляду казино.
https://casino.guru/voodoodreams-casino-player-believes-that-his-country
У цьому випадку ви скаржилися на казино, яке не повинно приймати гравців з Фінляндії згідно з інформацією на нашому веб-сайті. Ми зв’язалися з казино, і казино повідомило, що гравців з Фінляндії приймають. Потім ми оновили інформацію на нашому веб-сайті.
https://casino.guru/slotzo-casino-player-doesn-t-wish-to-receive-promotional
Цього разу ви скаржилися на отримання рекламних матеріалів з казино. Ми зв’язалися з казино, і казино підтвердило, що вони вилучили вас із розсилки електронних листів та списку SMS.
https://casino.guru/amunra-casino-player-is-dissatisfied-with-this-casino
У цьому випадку ви загалом скаржилися на те, що казино погане. Ви також сказали: "Привіт, це ще не скаржиться. Я просто хочу поділитися поганим досвідом". Ви також сказали, що ми повинні додати інформацію до огляду, повідомляючи гравців про дуже тривалий процес відмови (1 тиждень). Оскільки це не була скарга і один тиждень не є тривалим процесом відмови, вона була відхилена.
https://casino.guru/slotum-casino-player-is-having-difficcies-with-withdrawal
У цьому випадку ви скаржилися, що не можете повернути назад свою картку. Потім ви підтвердили, що отримали свій виграш, але вам потрібно було надати казино кілька мінусових балів. Загальний рейтинг казино базується на багатьох факторах (включаючи доступні способи оплати), тому не було жодної причини додавати додаткові мінусові бали.
https://casino.guru/dux-casino-player-s-criticizing-responsible-gaming
І нарешті остання справа. Я прочитав стенограму з агентом казино. Я можу погодитися, що він не повинен казати вам внести ще один депозит. З іншого боку, ви були з ним грубі.
У будь-якому випадку, важливим фактором є те, що ви скаржилися на втрачені 200 євро, але потім підтвердили, що не вносили депозит після розмови з агентом і не просили їх закрити ваш рахунок. Отже, в основному ви грали в казино, втрачали гроші, а потім, коли агент не поводився з вами так, як ви очікували, ви хотіли, щоб ваші втрачені гроші повернулися.
Ще раз вважаю, що агент повинен підійти до цього інакше, але не було жодної обґрунтованої причини повернути вам 200 євро, які ви втратили раніше.
"Я подаю 4 або 5 скарг на деякі казино щодо дивної поведінки з боку служби підтримки казино або казино. Гуру казино скасовує їх усі".
Підводячи підсумок, ви створили 7 скарг, в одному випадку ви сказали, що це навіть не скарга. Це всього 6 скарг, де 3 з них були позначені як обґрунтовані, то про що ви говорите?
"Тому я втомився більше користуватися цим сайтом, тому що він мені не допомагає або якщо я хочу попередити інших гравців з деяких казино".
Ви хотіли попередити гравців? Ми кілька разів змінювали інформацію в огляді казино на основі ваших скарг, ми навіть відображаємо речення, яке ви створили виключно для попередження гравців з Фінляндії, але цього все ще недостатньо?
У будь-якому випадку, ми вдячні за будь-який корисний відгук від гравців, і ми часто змінюємо веб-сайт на основі інформації, яку ми отримуємо від них - це траплялося у вашому випадку неодноразово.
Ми також готуємо відгуки користувачів, які будуть видимі на сторінці огляду казино, тому все, що не буде скаргою, але це те, чим ви хочете поділитися з іншими про казино, ви зможете написати його там.
According to what I see here, you created 7 complaints.
https://casino.guru/buran-casino-player-is-complaining-about-lacking-withdrawal
In this case, you complained about lacking withdrawal methods for Finns. Based on your complaint, we allowed a special sentence in Finnish to display to all players coming from Finland and warning them. You confrimed that you can see it on the website.
https://casino.guru/nitro-casino-player-s-dissatisfied-with-withdrawal
In this case, you weren't happy about high withdrawal fees (3eur). Based on your complaint, we added this information into the casino review.
https://casino.guru/voodoodreams-casino-player-believes-that-his-country
In this case, you complained about a casino that shouldn't accept players from Finland according to information on our website. We contacted the casino and the casino said that the players from Finland are accepted. Then we updated the information on our website.
https://casino.guru/slotzo-casino-player-doesn-t-wish-to-receive-promotional
This time, you were complaining about receiving promotional materials from a casino. We contacted the casino and the casino confirmed that they removed you from the email newsletter and SMS list.
https://casino.guru/amunra-casino-player-is-dissatisfied-with-this-casino
In this case, you generally complained that the casino is bad. You also said "Hi, thats not complain yet. I just wanna share bad experience" You also said that we should add an info into the review notifying players about very long withdrawal process (1 week). Since it wasn't a complaint and one week isn't a long withdrawal process, it was declined.
https://casino.guru/slotum-casino-player-is-having-difficulties-with-withdrawal
In this case, you complained that you can't withdraw back to you card. Then you confirmed that you received your winnings, but you required to give some minus points to the casino. The casino's overall rating is based on many factors (available payment methods included), so there was no reason to add additional minus points.
https://casino.guru/dux-casino-player-s-criticizing-responsible-gaming
And finally the last case. I read the transcript with the casino agent. I can agree that he shouldn't tell you to make another deposit. On the other hand, you were rude to him.
Anyway, the important factor is that you complained about your 200 EUR lost, but then you confirmed that you didn't make a deposit after the conversation with the agent and you didn't ask them to close your account. So basically you played in the casino, lost money and then when the agent didn't treat you as you expected, you wanted your lost money back.
Once again, I believe the agent should approach this differently, but there was no justified reason to refund you the 200 EUR that you lost earlier.
"I make 4 or 5 complaint some casinos about strange behavior from Casino or Casino support. Casino Guru cancel them all."
To sum it up, you created 7 complaints, in one case, you said it's not even a complaint. That's 6 complaints in total where 3 of them were marked as justified so what are you talking about?
"So i am tired to use this site anymore because its not helping me or if i wanna warning other players from some casino's."
You wanted to warn players? We changed the info in the casino review multiple times based on your complaints, we even display a sentence that you created exclusively to warn players from Finland, but it's still not enough?
Anyway, we're grateful for any helpful feedback from players and we often change the website based on the information that we receive from them - that's what happened in your case numerous times.
We also prepare user reviews that will be visible on the casino's review page so anything that won't be a complaint, but it will be something you like to share with others about the casino, you'll be able to write it there.
Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.