ФорумОбговорення скаргГуру казино підтримує більше тодішніх гравців казино

Гуру казино підтримує більше тодішніх гравців казино

3 р. тому від JarmoM
|
3946 переглядів 1 відповідь |
|
3 р. тому

Я подаю 4 або 5 скарг у деякі казино на дивну поведінку з боку служби підтримки Casino або Casino. Гуру казино скасує їх усіх.

Тож я втомився більше користуватися цим сайтом, бо він мені не допомагає або якщо я хочу попередити інших гравців з деяких казино.


Останній - це коли ви надаєте підтримку казино зі зворотним зв'язком, коли у мене проблема з азартними іграми, і який варіант у мене є для захисту себе. Жадібна підтримка казино просить мене в 2 рази внести ще більше грошей, тож, можливо, моя зміна зміниться.

Гуру казино - це лише те, що я можу зв’язати мене, де я можу встановити ліміт депозитів, навіть якщо це не суть справи. Я це вже знав, і встановив це одразу після того, як дав цей відгук на підтримку.

Тільки те, чого я чекаю, Гуру казино може додати цю інформацію огляд казино в мінусовому розділі, але вони не хочуть це робити. Я вважаю причиною те, що вони підтримують більше, ніж гравців казино.

Автоматичний переклад.
JarmoM
3 р. тому

Відповідно до того, що я бачу тут, ви створили 7 скарг.


https://casino.guru/buran-casino-player-is-complaining-about-lacking-withdrawal

У цьому випадку ви скаржилися на відсутність методів виведення для фінів. На підставі вашої скарги ми дозволили спеціальне речення фінською мовою відображати всіх гравців, які приїжджають з Фінляндії, і попереджати їх. Ви підтвердили, що можете побачити це на веб-сайті.


https://casino.guru/nitro-casino-player-s-dissatisfied-with-withdrawal

У цьому випадку ви не зраділи високій комісії за зняття коштів (3 євро). На основі вашої скарги ми додали цю інформацію до огляду казино.


https://casino.guru/voodoodreams-casino-player-believes-that-his-country

У цьому випадку ви скаржилися на казино, яке не повинно приймати гравців з Фінляндії згідно з інформацією на нашому веб-сайті. Ми зв’язалися з казино, і казино повідомило, що гравців з Фінляндії приймають. Потім ми оновили інформацію на нашому веб-сайті.


https://casino.guru/slotzo-casino-player-doesn-t-wish-to-receive-promotional

Цього разу ви скаржилися на отримання рекламних матеріалів з казино. Ми зв’язалися з казино, і казино підтвердило, що вони вилучили вас із розсилки електронних листів та списку SMS.


https://casino.guru/amunra-casino-player-is-dissatisfied-with-this-casino

У цьому випадку ви загалом скаржилися на те, що казино погане. Ви також сказали: "Привіт, це ще не скаржиться. Я просто хочу поділитися поганим досвідом". Ви також сказали, що ми повинні додати інформацію до огляду, повідомляючи гравців про дуже тривалий процес відмови (1 тиждень). Оскільки це не була скарга і один тиждень не є тривалим процесом відмови, вона була відхилена.


https://casino.guru/slotum-casino-player-is-having-difficcies-with-withdrawal

У цьому випадку ви скаржилися, що не можете повернути назад свою картку. Потім ви підтвердили, що отримали свій виграш, але вам потрібно було надати казино кілька мінусових балів. Загальний рейтинг казино базується на багатьох факторах (включаючи доступні способи оплати), тому не було жодної причини додавати додаткові мінусові бали.


https://casino.guru/dux-casino-player-s-criticizing-responsible-gaming

І нарешті остання справа. Я прочитав стенограму з агентом казино. Я можу погодитися, що він не повинен казати вам внести ще один депозит. З іншого боку, ви були з ним грубі.

У будь-якому випадку, важливим фактором є те, що ви скаржилися на втрачені 200 євро, але потім підтвердили, що не вносили депозит після розмови з агентом і не просили їх закрити ваш рахунок. Отже, в основному ви грали в казино, втрачали гроші, а потім, коли агент не поводився з вами так, як ви очікували, ви хотіли, щоб ваші втрачені гроші повернулися.

Ще раз вважаю, що агент повинен підійти до цього інакше, але не було жодної обґрунтованої причини повернути вам 200 євро, які ви втратили раніше.


"Я подаю 4 або 5 скарг на деякі казино щодо дивної поведінки з боку служби підтримки казино або казино. Гуру казино скасовує їх усі".

Підводячи підсумок, ви створили 7 скарг, в одному випадку ви сказали, що це навіть не скарга. Це всього 6 скарг, де 3 з них були позначені як обґрунтовані, то про що ви говорите?


"Тому я втомився більше користуватися цим сайтом, тому що він мені не допомагає або якщо я хочу попередити інших гравців з деяких казино".

Ви хотіли попередити гравців? Ми кілька разів змінювали інформацію в огляді казино на основі ваших скарг, ми навіть відображаємо речення, яке ви створили виключно для попередження гравців з Фінляндії, але цього все ще недостатньо?

У будь-якому випадку, ми вдячні за будь-який корисний відгук від гравців, і ми часто змінюємо веб-сайт на основі інформації, яку ми отримуємо від них - це траплялося у вашому випадку неодноразово.


Ми також готуємо відгуки користувачів, які будуть видимі на сторінці огляду казино, тому все, що не буде скаргою, але це те, чим ви хочете поділитися з іншими про казино, ви зможете написати його там.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого