Привіт! У мене є баланс у розмірі 2000 доларів США, який я почав виводити 12 серпня. Я досі не отримав жодних повідомлень від слотів raging bowl. Я зв’язався зі своїм банком, і вони не мали жодних ознак того, що є незавершений депозит чи щось подібне. Я поки не хочу подавати скаргу, я просто хочу перевірити, чи це нормально, і чи варто мені подавати скаргу, Я надіслав електронного листа касиру без відповіді. Будь-яка допомога буде дуже вдячна.
Hi! I have a $2000 withdrawal balance that I initiated a withdrawal from on August 12. I still have not received any communication from raging bowl slots. I contacted my bank and they did not have any indication that there is a pending deposit or anything of the sort I don’t want to file a complaint just yet I just want to see if this is normal and if I should file a complaint, I sent an email to the cashier with no response. Any help would be greatly appreciated.