ФорумОбговорення скаргЧерез 15 днів я не отримав виплату, це нормально?

Через 15 днів я не отримав виплату, це нормально?

1 рік тому від britterlynne
|
8149 переглядів 41 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт! У мене є баланс у розмірі 2000 доларів США, який я почав виводити 12 серпня. Я досі не отримав жодних повідомлень від слотів raging bowl. Я зв’язався зі своїм банком, і вони не мали жодних ознак того, що є незавершений депозит чи щось подібне. Я поки не хочу подавати скаргу, я просто хочу перевірити, чи це нормально, і чи варто мені подавати скаргу, Я надіслав електронного листа касиру без відповіді. Будь-яка допомога буде дуже вдячна.

Автоматичний переклад.
britterlynne
1 рік тому

Привіт!

Мені це не здається нормальним. Мені просто цікаво: чи ви коли-небудь успішно виводили гроші з казино в минулому? Чи, можливо, це перша спроба ? Оскільки найпоширеніші ускладнення пов’язані з незавершеним процесом перевірки KYC, тож я трохи досліджую ситуацію.

Так чи інакше, подання скарги звучить як хороший крок. Не хвилюйтеся, це безкоштовно.

Я б сказав, що цей посібник має охоплювати основи:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Як це взагалі для вас звучить?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, допоможіть, я не хочу більше затягувати процес, але я також хочу свої гроші.

розчарований,

бретань

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, допоможіть, я не хочу більше затягувати процес, але я також хочу свої гроші.

розчарований,

бретань

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це було зі слотами "скажені бики".

Я кілька разів звертався електронною поштою

Автоматичний переклад.
britterlynne
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
britterlynne
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
britterlynne
1 рік тому

Привіт, зверніть увагу на мою попередню відповідь. 🙂

Перевірте це тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую !!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони хочуть отримати місячну виписку з мого банківського рахунку, як це актуально і чому ніхто з казино не зв’язався зі мною та не повідомив, що мені потрібно надати щось подібне

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони хочуть отримати місячну виписку з мого банківського рахунку, як це актуально і чому ніхто з казино не зв’язався зі мною та не повідомив, що мені потрібно надати щось подібне

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, майже кожне існуюче казино вимагає процедур KYC, щоб дозволити користувачам виводити кошти. Процедури KYC також можуть включати підтвердження вимог щодо коштів (виписку з банківського рахунку), особливо якщо вашим способом виведення коштів є банківський переказ, коли перевірка проводиться казино, вона не потрібна інший варіант, окрім співпраці та надання документів, які вони просять, до моменту просто поділіться документами, які вони просять, якщо перевірка займе занадто багато часу (більше 2 тижнів), вам слід подати скаргу

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дуже дякую ! Я надіслав потрібний документ, тому, сподіваюся, вони це зроблять найближчим часом

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони хочуть отримати місячну виписку з мого банківського рахунку, як це актуально і чому ніхто з казино не зв’язався зі мною та не повідомив, що мені потрібно надати щось подібне

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Можливо, вам варто одного разу переглянути цей безкоштовний електронний курс, розроблений для розуміння процесу KYC:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Перевірка може бути складною справою, але, згідно з моїм загальним досвідом, найкращим підходом є співпрацювати та надавати все відповідно та вчасно.

Дебати чи дискусії можуть затягнути весь процес понад необхідне.

Завжди шукайте в Загальних положеннях та умовах такі слова, як «KYC» і «перевірка облікового запису», щоб знайти перелік документів, зазначений у правилах. 😉

Не дозволяйте їм застати вас зненацька, я кажу 🐱‍🏍.

Я буду тут, щоб стежити за вашим прогресом, якщо зрештою у вас виникнуть труднощі – дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую !! Скільки часу зазвичай потрібно після того, як я надішлю їм свою виписку з банківського рахунку. Я буквально ніколи не робив цього раніше, і після всього цього я, мабуть, ніколи не зроблю, але я перевірю документ.

Автоматичний переклад.
britterlynne
1 рік тому

З особистого досвіду в інших казино я можу сказати вам, що перевірка облікового запису може тривати лише кілька днів або навіть пару місяців (це, як правило, аномалія), найшвидша перевірка, яку я проходив, займала менше дня, тоді як найповільніша — близько 3 місяців, протягом цього часу ваші зняття призупинено. Якщо це займає більше 2 тижнів, вам слід подати скаргу, але будемо сподіватися, що це не буде потрібно, бажаємо успіху!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Велике спасибі всім, хто був таким корисним на цій платформі!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Велике спасибі всім, хто був таким корисним на цій платформі!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

SunsetGaze знову сказав це чудово. Звичайно, якщо ваша перевірка займає більше 14 днів, які ми надаємо казино для вирішення цього процесу, я також рекомендую подати скаргу.

Сподіваємось, у цьому не буде потреби і до того часу все вирішиться гладко.

Тримайте нас в курсі, щоб ми знали, як розвивається ваша ситуація. Поки що удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я маю справу з цим з 12 серпня, і вони щойно надіслали мені це


Перевіривши їх, ми бачимо, що номер маршруту #### неприйнятний, оскільки обробляються лише платежі FedAch. Ми можемо приймати лише номери маршрутизації для обробки платежів як FedAch, так і Fedwire, і ви можете отримати правильний номер маршрутизації у своєму банку, не згадуючи про онлайн-ігри.


тож як я можу отримати свої гроші, якщо мій власний банківський рахунок не буде окрім грошей !! Це така мука в дупі. Я, напевно, ніколи більше цього не зроблю. Лол

Автоматичний переклад.
britterlynne
1 рік тому

привіт

Це справді біль! просто для того, щоб інші повністю зрозуміли занепокоєння:

Яка різниця між ACH і FedACH?

FedACH – це служба автоматизованої розрахункової палати (ACH) Федерального резервного банку. Як один із двох основних операторів ACH у США, ця система обробляє більшість транзакцій ACH у комерційних банках. Він також обробляє велику кількість виданих урядом електронних переказів, у тому числі виплат соціального страхування.

(На відміну від Fedwire, який обробляє транзакції в режимі реального часу, FedACH — це система на основі пакетної обробки.)

Будь ласка, дайте нам знати, як тільки ви вийдете з цього! 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я маю справу з цим з 12 серпня, і вони щойно надіслали мені це


Перевіривши їх, ми бачимо, що номер маршруту #### неприйнятний, оскільки обробляються лише платежі FedAch. Ми можемо приймати лише номери маршрутизації для обробки платежів як FedAch, так і Fedwire, і ви можете отримати правильний номер маршрутизації у своєму банку, не згадуючи про онлайн-ігри.


тож як я можу отримати свої гроші, якщо мій власний банківський рахунок не буде окрім грошей !! Це така мука в дупі. Я, напевно, ніколи більше цього не зроблю. Лол

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, це поза контролем казино, чому б вам не домовитися про інший спосіб оплати? Це може бути електронний гаманець

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це дуже розчаровує..

Я б покинув це місце назавжди після отримання грошей.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого