ФорумОбговорення скаргCasino Extreme раптом не має можливості виводити гроші після виграшу?

Casino Extreme раптом не має можливості виводити гроші після виграшу?

1 рік тому від Arlo1959
|
2235 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, друзі,


Я новачок тут. Сьогодні вранці я грав у Casino Extreme і виграв випадковий джек-пот понад 6000 доларів США. Я пішов вивести через Bitcoin або Litecoin, а в касі зникли всі варіанти виведення. Казино каже, що у них технічні проблеми. Тим не менш, НЕМАЄ інших варіантів виведення коштів, жодного Net Teller, банківського переказу, чека, CC тощо.

Вони явно вміють приймати вклади, але не виплачувати?


Я не куплю це! Чат надто зайнятий, щоб спілкуватися, і служба підтримки електронною поштою не дає мені задовільної відповіді. Сподіваюся, вони не намагаються застосувати тактику, щоб змусити мене повернути його. Це було б жахливо. Перемога має бути радісною подією, а не подією, сповненою хвилюванням бути ошуканим. Раніше вони мені завжди платили, але я вперше з ними стикаюся. Сподіваюся, вони не стали шахраями.


Хтось, крім мене, має цю проблему з ними?


Будь ласка, опублікуйте тут. Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
Arlo1959
1 рік тому

Привіт!

Я вважаю за доречне спочатку привітати вас.

З іншого боку, це неприємний бізнес. Я був би дуже стурбований

теж, б'юся об заклад! Гм, я думаю, є інша стороння компанія, яка піклується про це

усіх транзакцій казино, і якщо я не помиляюся, ці проблеми стосуються цього

компанія, а не в першу чергу казино. При такій співпраці приємно і легко

працює, але коли цей сторонній платіжний постачальник стикається з деякими проблемами (локальний

обмеження, перевірки банків і так далі) казино абсолютно безсиле.

Я думаю, що це може бути тут, тому що це дуже дивно, коли всі варіанти оплати зникають одразу так раптово. Змушує мене відчувати, що є

лише одна компанія займається всім цим.

Я можу уявити, як це має звучати, давайте зараз зосередимося на найбільшому

актуальні моменти:

Здається, це вперше, я б сприйняв це як добре

підпишіть і дайте казино деякий час розібратися з цим.

Тим часом не грайте зі своїм балансом, сподіваюся, причина є

досить очевидно.

Я також хотів би допомогти вам ознайомитися з досвідом інших гравців, надолужити відгуки користувачів може допомогти.

Наразі тримайте нас у курсі, будь ласка.

У гіршому випадку я б пропонував подати скаргу, але я б трохи почекав, чесно кажучи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, можливо, я взявся за це. Усе зайняло трохи більше 24 годин, але нарешті опції зняття коштів у казино повернулися, і я зміг отримати всю належну мені суму через Litecoin. Отримання відкликання зайняло кілька годин, але я розумію це, оскільки мала бути затримка. У будь-якому випадку, я вважаю, що я став параноїком, оскільки я пережив старі віртуальні часи та деякі в іншому випадку хороші казино, які стали шахраями. Casino Extreme залишиться на вершині мого списку RTG через їх звичайні швидкі виплати, і я пробачу цей збій.

Дякую Casino Extreme за те, що заплатили мені те, що я виграв, і порівняно вчасно.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Arlo1959
1 рік тому

Ваш відгук дуже цінується!

Я щойно знайшов кількох інших, які стурбовані тим, що їх вилучення обробляє та ж група. Я надаю їм ваше оновлення, дуже сподіваюся, що це лише тимчасове ускладнення.

Проте хвилі будуть резонувати, я б сказав. 🙂

Можна дізнатися, як довго ви граєте в Extreme? Ви справді звучите як розумний гравець, тож я впевнений, що ви добре знайомі з кількома казино, чи добре я вгадав?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого