ФорумОбговорення скарг8 казино PressEnter закривають рахунки та конфіскують гроші на суму майже 10 000 євро

8 казино PressEnter закривають рахунки та конфіскують гроші на суму майже 10 000 євро (Сторінка 2)

1 рік тому від Farseer
|
6333 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Деякі люди кажуть, що вони отримали гроші, в той час як інші люди отримали сповіщення від eCOGRA про прийняття рішення про підтримку казино, в той час як казино надало неправдиву інформацію (іншими словами, вони змінили свої умови обслуговування ПІСЛЯ того, як забанили людей і вимагали людей порушили свої правила, поки ці правила не були в TOS, коли люди грали).

З мого боку справа все ще відкрита. Це надійшло минулого тижня від eCOGRA, але досі немає висновку.


ЗАВЕРШЕННЯ МАТЕРІАЛІВ СПРАВИ



Повідомляємо вам, що ми отримали первинні докази від обох сторін і можемо заявити, що у нас є «Повний файл справи» для вашої суперечки. eCOGRA докладе всіх зусиль, щоб якнайшвидше завершити процес вирішення спору, проте зауважте, що процес може тривати до дев’яноста днів.


З найкращими побажаннями,

eCOGRA

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені довелося зв’язатися з eCogra, оскільки BP Group конфіскувала мої гроші одночасно з Farseer.

Десь тиждень тому я отримав від них попереднє рішення. Вони заявили, що я явно порушив правила, оскільки казино стверджувало, що дозволений лише один вітальний бонус для всіх брендів BR Group, таких як xlbet, 21, ultracasino, casinofest, justspin, neonvegas, rapidcasino та nitrocasino. Це твердження було неправдивим.

Згодом я надіслав eCogra добре аргументований електронний лист із скріншотами різних брендів, які явно суперечили їхній заяві. Через кілька днів BP Group запитала мої банківські реквізити, і незабаром усі мої депозити та виграші були зараховані на мій банківський рахунок.

Нижче ви знайдете частину мого листування з ними, а також вкладені файли, про які я згадував. Деякі з них наведено фінською мовою, але основні моменти слід ознайомити.

Я сподіваюся, що ця інформація стане в нагоді всім, хто зіткнувся з подібною ситуацією.

Мені довелося вирізати посилання, оскільки я щойно зареєструвався і, мабуть, не можу надсилати їх так багато.

«Правда, я прийняв деякі вітальні бонуси від їхніх різних брендів. Хоча зараз заборонено приймати більше одного вітального бонусу від BP Group Limited, це правило не діяло, коли я реєструвався в цих брендах. Для підтвердження, їхні загальні умови на https://www.neonvegas. com/en/info/terms-and-conditions не обмежували отримання кількох вітальних бонусів ні тоді, ні зараз. Їхні умови попередньої реєстрації також віддзеркалюють цю думку. У вкладенні 1 показано знімок екрана з Умови вітального бонусу Rapidcasino датовані 2 лютого 2023 року. Незважаючи на те, що вони наведені фінською мовою, у них чітко зазначено, що обмеження стосується лише Rapidcasino.com, а не BP Group Limited.

Щодо їхніх загальних правил бонусів на https://www.rapidcasino. com/en/info/bonus-rules , тепер вони запровадили пункт про те, що «гравець може отримати лише одну з вітальних пропозицій BP Group Ltd». Це було не так, коли я приєднався до їхніх платформ. Додаток 2, знімок екрана з сайту Rapidcasino https://www.rapidcasino. com/fi/info/bonus-rules від 2 лютого 2023 року чітко показує, що на той час обмеження не було. Додаток 3 із сайту Nitrocasino.com, взятий 4 лютого 2023 року з веб-сайту https://www.nitrocasino. com/fi/info/bonus-rules , підтверджує це твердження.

Хоча ці знімки екрана зроблено фінською мовою, я розумію, що англійська версія зазвичай є авторитетним джерелом. Я переглянув англійські версії під час реєстрації, вони були ідентичні фінським. Я також пам’ятаю, що вони внесли ці зміни приблизно в середині березня 2023 року. Компанія, безсумнівно, знає про це, і може бути змушена в суді представити дані свого веб-сайту за потреби.

З онлайн-форумів видно, що я не єдина особа, яку BP Group Limited намагається ввести в оману різними приводами. Я також впевнений, що eCorgra допомагає іншим у подібних ситуаціях. За потреби я можу надати додаткові датовані скріншоти. Суть справи залишається незмінною: BP Group Limited, схоже, використовує різні тактики, незалежно від їх правдивості, щоб ухилитися від виплати мого виграшу.

Я сподіваюся, що це питання буде швидко вирішено на мою користь. Я знаю, що моя справа надійна, оскільки я не порушив жодних умов і зрештою отримаю свої гроші. Будь ласка, дайте мені знати, якщо потрібні додаткові відомості».

filefilefile

Автоматичний переклад.
Blueswan
1 рік тому

Привіт, приємно бачити, що правда нарешті восторжествувала і все вийшло чесно, в даному випадку на вашу користь. Звичайно, знадобився деякий час, щоб усе це розібрати, але, оскільки у нього був щасливий кінець, це найважливіше. Безумовно, корисно не боятися і відстоювати свою точку зору, а якщо підтверджувати її доказами, я думаю, що в цьому випадку не було про що хвилюватися. 😊

У будь-якому випадку, дякуємо, що поділилися з нами своїм кейсом, який, безсумнівно, буде корисним для деяких гравців.

Чи можу я запитати, скільки часу тривав весь цей процес?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Що ж, після ще півроку без відповіді отримав ось таку відповідь сьогодні від eCOGRA:

Результат: Вирішено на користь оператора
 
Підсумок/Коментарі: Оператор діяв відповідно до пункту 16 своїх положень та умов, коли вони закрили обліковий запис споживача та конфіскували кошти на рахунку, оскільки було виявлено, що споживач обговорював стратегії гри на twitch щодо того, як запобігти протоколам казино через платформа операторів.
 
Дата закриття: 25.12.2023 12:00:00

eCOGRA здається повним жартом, створеним лише для виконання побажань казино (які оплачують їхні рахунки), і коли вони не можуть відрізнити посмикування від розбрату, вони, звичайно, не в правильній галузі. І той пункт 16 не був на місці, на який вони посилаються, коли я грав.

Справу закрили майже два місяці тому (звичайно, на Різдво), і мені знадобилося стільки часу, щоб повідомити мене - цікаво, чи казино та eCOGRA просто затягували час.

Цікаво, який наступний крок, щоб повернути свої гроші?

Автоматичний переклад.
Farseer
9 міс. тому

Привіт і дякую, що поділилися.

Незважаючи на те, що я розумію оптику, яку ви застосовуєте до відносин між казино та органом ліцензування, я, з іншого боку, розумію, що, виходячи з підсумку, наданого eCOGRA, такі дії можуть вважатися вагомою причиною для дій казино. Я не впевнений, про що йдеться в цьому пункті 16, але я більш ніж переконаний, що є інша частина, застосовна до такої ситуації, можливо, вона є просто більш загальною.

На жаль, я не знаю, про яке казино йде мова.

У будь-якому випадку, ліцензійний орган висловився, тож я впевнений, що єдиний вихід – це законна судова процедура.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,


У мене подібна проблема з цими самими казино вже рік. Вони вирішили закрити мої рахунки та вилучили мої кошти в усіх казино BP Group Limited, посилаючись на те, що я отримав свої кошти та виграші нечесними методами та порушив їхні правила 17 і 20. Вони вилучили близько 9000 євро.


Я відкрив спірну заявку в eCOGRA і нарешті отримав від них відповідь наприкінці минулого року після багатьох місяців очікування. Спір вирішено на користь оператора. Вони дали мені таку причину:

«Оператор діяв відповідно до пункту 3 і J своїх умов, коли закрив обліковий запис споживача та зберіг баланси на рахунку, оскільки було встановлено, що споживач надає інформацію та поради іншим споживачам у соціальних мережах щодо того, як скористайтеся бонусами операторів».


Результат eCOGRA для моєї справи відрізнявся від того, який спочатку дало мені казино. У моєму випадку я не використовував соціальні мережі, щоб скористатися цими бонусами. Самі казино продовжували надсилати мені бонуси дуже агресивно електронною поштою.


Казино також дозволяють мені робити депозити (і надсилати бонуси електронною поштою), навіть якщо вони забороняли мені робити будь-які запити на зняття коштів протягом останніх кількох днів до того, як вони закрили мої облікові записи. Протягом цього часу я запитав причину цього, і вони відповіли, що їм потрібні деякі документи для підтвердження мого облікового запису. Я надав документи, і через кілька днів рахунки закрили, гроші арештували.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,


У мене подібна проблема з цими самими казино вже рік. Вони вирішили закрити мої рахунки та вилучили мої кошти в усіх казино BP Group Limited, посилаючись на те, що я отримав свої кошти та виграші нечесними методами та порушив їхні правила 17 і 20. Вони вилучили близько 9000 євро.


Я відкрив спірну заявку в eCOGRA і нарешті отримав від них відповідь наприкінці минулого року після багатьох місяців очікування. Спір вирішено на користь оператора. Вони дали мені таку причину:

«Оператор діяв відповідно до пункту 3 і J своїх умов, коли закрив обліковий запис споживача та зберіг баланси на рахунку, оскільки було встановлено, що споживач надає інформацію та поради іншим споживачам у соціальних мережах щодо того, як скористайтеся бонусами операторів».


Результат eCOGRA для моєї справи відрізнявся від того, який спочатку дало мені казино. У моєму випадку я не використовував соціальні мережі, щоб скористатися цими бонусами. Самі казино продовжували надсилати мені бонуси дуже агресивно електронною поштою.


Казино також дозволяють мені робити депозити (і надсилати бонуси електронною поштою), навіть якщо вони забороняли мені робити будь-які запити на зняття коштів протягом останніх кількох днів до того, як вони закрили мої облікові записи. Протягом цього часу я запитав причину цього, і вони відповіли, що їм потрібні деякі документи для підтвердження мого облікового запису. Я надав документи, і через кілька днів рахунки закрили, гроші арештували.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому
Казино також дозволяють мені робити депозити (і надсилають бонуси електронною поштою), навіть якщо вони забороняли мені робити будь-які запити на зняття коштів протягом останніх кількох днів до того, як вони закрили мої облікові записи. Протягом цього часу я запитав причину цього, і вони відповіли, що їм потрібні деякі документи для підтвердження мого облікового запису. Я надав документи, і через кілька днів рахунки закрили, гроші арештували.

Це також сталося зі мною. Я думаю, що це кваліфікується як кримінальне шахрайство, і якщо мені доведеться звернутися до суду, це має бути серед питань. Легше, якщо у нас буде багато людей, щоб це зробити, і мені цікаво, чи хтось звертався до суду з цих питань.

MGA здається жартом, якщо їм зовсім не вдається захистити своїх клієнтів від такого роду злочинної діяльності.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Питання стосувалося 8 казино, про що я написав у першій публікації. Ймовірно, пізніше я опублікую трохи більш розширену версію, включаючи «попередній вердикт» і мою відповідь на нього, яка відбулася приблизно в жовтні.


Коротше кажучи, оператор змінив свої Умови використання на дуже хижацькі приблизно в середині березня, коли мене вже забанили за тиждень до цього, і вся резолюція базувалася на Умовах, яких не було, коли я грав.


Остаточним рішенням було лише дворядкове електронне повідомлення, яке вони надіслали мені вчора, ігноруючи все, що я розповідав про них у жовтні, і виносячи вердикт виключно на основі брехні, яку їм нагодував оператор казино. І виходячи з дати закриття, їм знадобилося майже 2 місяці, щоб опублікувати це.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,


У мене подібна проблема з цими самими казино вже рік. Вони вирішили закрити мої рахунки та вилучили мої кошти в усіх казино BP Group Limited, посилаючись на те, що я отримав свої кошти та виграші нечесними методами та порушив їхні правила 17 і 20. Вони вилучили близько 9000 євро.


Я відкрив спірну заявку в eCOGRA і нарешті отримав від них відповідь наприкінці минулого року після багатьох місяців очікування. Спір вирішено на користь оператора. Вони дали мені таку причину:

«Оператор діяв відповідно до пункту 3 і J своїх умов, коли закрив обліковий запис споживача та зберіг баланси на рахунку, оскільки було встановлено, що споживач надає інформацію та поради іншим споживачам у соціальних мережах щодо того, як скористайтеся бонусами операторів».


Результат eCOGRA для моєї справи відрізнявся від того, який спочатку дало мені казино. У моєму випадку я не використовував соціальні мережі, щоб скористатися цими бонусами. Самі казино продовжували надсилати мені бонуси дуже агресивно електронною поштою.


Казино також дозволяють мені робити депозити (і надсилати бонуси електронною поштою), навіть якщо вони забороняли мені робити будь-які запити на зняття коштів протягом останніх кількох днів до того, як вони закрили мої облікові записи. Протягом цього часу я запитав причину цього, і вони відповіли, що їм потрібні деякі документи для підтвердження мого облікового запису. Я надав документи, і через кілька днів рахунки закрили, гроші арештували.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я прочитав те, що ви написали, і мені дуже прикро, як закінчилася ваша справа. Мені здається, що це досить несправедливо, особливо коли у казино та eCogra була інша причина всієї ситуації. Однак ви не порадили гравцям, як використовувати бонуси казино, тому що саме в цьому вас звинуватила влада?

У будь-якому разі, я вважаю, що останній можливий засіб – це суд. Ви думали про таку можливість?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Питання стосувалося 8 казино, про що я написав у першій публікації. Ймовірно, пізніше я опублікую трохи більш розширену версію, включаючи «попередній вердикт» і мою відповідь на нього, яка відбулася приблизно в жовтні.


Коротше кажучи, оператор змінив свої Умови використання на дуже хижацькі приблизно в середині березня, коли мене вже забанили за тиждень до цього, і вся резолюція базувалася на Умовах, яких не було, коли я грав.


Остаточним рішенням було лише дворядкове електронне повідомлення, яке вони надіслали мені вчора, ігноруючи все, що я розповідав про них у жовтні, і виносячи вердикт виключно на основі брехні, яку їм нагодував оператор казино. І виходячи з дати закриття, їм знадобилося майже 2 місяці, щоб опублікувати це.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я бачу, чи були у вас скріншоти положень та умов перед грою та коли вони змінилися через деякий час? Я думаю, що це був би найлегший спосіб довести деякі речі. Але я також вважаю, що іноді гравці не думають про це, а потім, коли вони змінюються, їм нічого робити.

Як ви думаєте, ви знайдете адвоката і вирішите це таким чином? Я вважаю, що це, мабуть, останнє, що варто розглянути. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт, я більше нікому не ділився акціями. Більшість із них були приватними "VIP" рекламними акціями електронною поштою, а інші були лише звичайними акціями, які вони проводили на своєму веб-сайті. Ці акції також рекламувалися електронною поштою.


Я не думав про суд. Здається складним і є ризик втратити ще більше грошей.

Автоматичний переклад.
Kasinopoika
9 міс. тому

У такому випадку я розумію, що ви не хочете втручатися в процес.

Що стосується бонусів, то мені теж незрозуміло, чому в казино була така думка.

У будь-якому випадку, ви думали про те, що збираєтеся робити зараз?🤔😥

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт, можливо, потрібно спробувати зв’язатися з eCOGRA та, можливо, MGA ще раз і подивитися, куди це приведе. Напевно ніде, але що можна зробити.

Автоматичний переклад.
Kasinopoika
9 міс. тому

Привіт. На мою думку, якщо ви спробуєте, вам зараз нічого втрачати.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого