Привіт! У мене був нещасливий випадок, пов’язаний із такою надзвичайно тіньовою діяльністю від казино PressEnter, до яких належать такі казино:
21.com
NeonVegas
НітроКазино
УльтраКазино
RapidCasino
JustSpin
КазиноФест
XLBet
Вони просто спочатку заблокували мої зняття коштів у понеділок, а потім у вівторок вкрали з моїх рахунків майже 10 000 євро моїх реальних грошей (без бонусів чи чогось іншого).
Ці казино мають ліцензію MGA, тож я думаю, що у мене є хороші шанси повернути свої гроші. Просто цікаво, як це зробити, оскільки казино відмовляється уточнювати чи повертати мої гроші.
Усе, що вони заявили у своєму початковому повідомленні про припинення дії (надійшло з одного сайту, 21.com), було наступним:
Оригінально фінською мовою, у перекладі:
привіт
Як я впевнений, ви знаєте, згідно з нашими положеннями та умовами ми маємо право переглядати інформацію про транзакції облікового запису, і якщо ми підозрюємо, що гравець бере участь у незаконних іграх, ми маємо право закрити та заморозити рахунок і конфіскувати бонуси та виграші отримані в результаті незаконної/порушувальної гри.
Після ваших останніх запитів на відкликання коштів ми переглянули вашу інформацію та маємо обґрунтовані підстави підозрювати, що ви недобросовісно користувалися нашими послугами та порушували наші положення та умови.
Відповідно до умов 17 і 20 ми вирішили закрити ваш ігровий обліковий запис і будь-які інші облікові записи, які ви маєте в нас, і ми конфіскуємо всі виграші, що залишилися на вашому рахунку, і будь-які бонуси, які ви отримали в порушення наших умов.
З повагою,
21.com
Анні
Будь-які ідеї, як це зробити? Я був залучений не лише гравцем, принаймні 12 інших фінських гравців мали точно подібний випадок.
Hello, I had unfortunate event of meeting this kind of super shady activity from PressEnter Casinos, which include these casinos:
21.com
NeonVegas
NitroCasino
UltraCasino
RapidCasino
JustSpin
CasinoFest
XLBet
They simply first blocked my withdrawals in Monday, and then stole almost 10 000 euros of my real money (no bonus money or whatever) from my accounts in Tuesday.
These casinos are MGA licensed, so I guess I have good chance to redeem my money. Just wonder how to go with this, with casino refusing to elaborate further or return my money.
All that they stated in their original termination message (coming from one site, 21.com) was this:
Originally in Finnish, in translated form:
Hey,
As I am sure you are aware, under our terms and conditions we have the right to review account transaction information and if we suspect that a player has engaged in illegal gaming, we have the right to close and freeze the account and confiscate bonuses and winnings obtained as a result of illegal/violating gaming.
Following your recent withdrawal requests, we have reviewed your information and have reasonable grounds to suspect that you have used our services in bad faith and in violation of our terms and conditions.
In accordance with terms 17 and 20, we have decided to close your gaming account and any other accounts you have with us, and we will confiscate any winnings remaining on your account and any bonuses you received in breach of our terms.
Regards,
21.com
Anni
Any ideas how to follow this up? I wasn't only player involved, at least 12 other Finnish players has exactly similar case.