ГоловнаФорумОбговорення скарг8 казино PressEnter закривають рахунки та конфіскують гроші на суму майже 10 000 євро

8 казино PressEnter закривають рахунки та конфіскують гроші на суму майже 10 000 євро

1 рік тому від Farseer
|
6 738 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Привіт! У мене був нещасливий випадок, пов’язаний із такою надзвичайно тіньовою діяльністю від казино PressEnter, до яких належать такі казино:


21.com

NeonVegas

НітроКазино

УльтраКазино

RapidCasino

JustSpin

КазиноФест

XLBet


Вони просто спочатку заблокували мої зняття коштів у понеділок, а потім у вівторок вкрали з моїх рахунків майже 10 000 євро моїх реальних грошей (без бонусів чи чогось іншого).


Ці казино мають ліцензію MGA, тож я думаю, що у мене є хороші шанси повернути свої гроші. Просто цікаво, як це зробити, оскільки казино відмовляється уточнювати чи повертати мої гроші.


Усе, що вони заявили у своєму початковому повідомленні про припинення дії (надійшло з одного сайту, 21.com), було наступним:


Оригінально фінською мовою, у перекладі:


привіт


Як я впевнений, ви знаєте, згідно з нашими положеннями та умовами ми маємо право переглядати інформацію про транзакції облікового запису, і якщо ми підозрюємо, що гравець бере участь у незаконних іграх, ми маємо право закрити та заморозити рахунок і конфіскувати бонуси та виграші отримані в результаті незаконної/порушувальної гри.


Після ваших останніх запитів на відкликання коштів ми переглянули вашу інформацію та маємо обґрунтовані підстави підозрювати, що ви недобросовісно користувалися нашими послугами та порушували наші положення та умови.


Відповідно до умов 17 і 20 ми вирішили закрити ваш ігровий обліковий запис і будь-які інші облікові записи, які ви маєте в нас, і ми конфіскуємо всі виграші, що залишилися на вашому рахунку, і будь-які бонуси, які ви отримали в порушення наших умов.


З повагою,



21.com


Анні


Будь-які ідеї, як це зробити? Я був залучений не лише гравцем, принаймні 12 інших фінських гравців мали точно подібний випадок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Мабуть, нещодавно це сталося з багатьма фінами, оскільки я також втратив близько 10 тисяч, оскільки вони конфіскували мої депозити. Як не дивно, я не можу дізнатися точну суму, оскільки вони надіслали лише один електронний лист і одразу заблокували мені вхід на будь-які сайти.

Якщо це не крадіжка, то я не знаю, що.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!


Те ж саме сталося і зі мною. Я не порушував умов бонусів, але вони конфіскували мої вкладені гроші та заблокували мене. Я навіть не можу увійти, щоб побачити точну суму, яку я втратив. Я все ще сподіваюся, що вони скасують рішення, тому мені не доведеться йти до MGA. Я справді не бачив, щоб ліцензований на Мальті сайт робив це!

Автоматичний переклад.
Farseer
1 рік тому

Привіт,

Мушу визнати, що сприймаю таку ситуацію якось незручну. Це правда, казино залишають за собою право закривати облікові записи гравців у будь-який час, хоча конфіскація грошей має бути належним чином пояснена.

Зазвичай, коли казино виявляють шахрайські дії - які, можливо, можна назвати "незаконними іграми", вони мовчазні, пояснюючи конкретні деталі, які можуть легко розкрити кроки, вжиті для розкриття шахрайства. Отже, я б сказав, що такий розсуд зрозумілий з точки зору казино.

Я не знайомий із законодавчими процедурами чи обмеженнями у Фінляндії, хоча, здається, це не випадковість, так багато одночасно заборонених гравців звучить для мене як надзвичайно продуманий крок.

Подання скарги здається хорошим способом, хоча я навіть не знаю, в яке казино мені її подати.

У цій статті пояснюється, як працюють скарги , перегляньте це, якщо хочете.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб створити скаргу . Не знаю, що ще додати 🤔




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Мабуть, нещодавно це сталося з багатьма фінами, оскільки я також втратив близько 10 тисяч, оскільки вони конфіскували мої депозити. Як не дивно, я не можу дізнатися точну суму, оскільки вони надіслали лише один електронний лист і одразу заблокували мені вхід на будь-які сайти.

Якщо це не крадіжка, то я не знаю, що.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Будь ласка, прочитайте мій попередній пост і надішліть скаргу, якщо хочете. Думаю, на твоєму місці я б це зробив.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!


Те ж саме сталося і зі мною. Я не порушував умов бонусів, але вони конфіскували мої вкладені гроші та заблокували мене. Я навіть не можу увійти, щоб побачити точну суму, яку я втратив. Я все ще сподіваюся, що вони скасують рішення, тому мені не доведеться йти до MGA. Я справді не бачив, щоб ліцензований на Мальті сайт робив це!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

прикро це чути. Моя рекомендація така ж: подумайте про надсилання скарги, і ми спробуємо її розслідувати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Шановна Радко,


Дякуємо за Вашу швидку відповідь. Хоча я розумію, що казино мають право вибирати своїх клієнтів або навіть забороняти їх, я вважаю, що конфіскація їхніх вкладених грошей без обґрунтування може вважатися крадіжкою.


Відповідно до чинного законодавства ( https://legislation.mt/eli/sl/583.8/eng/pdf ), права власності на кошти гравця залишаються недоторканими, навіть якщо ними володіє та контролює уповноважена особа, наприклад гральний оператор або фінансова установа. Незалежно від того, чи зареєстровано кошти на ім’я уповноваженої особи чи на ім’я гравця, гравець все одно зберігає остаточне право власності та контроль над своїми коштами. Уповноважена особа лише довіряє кошти гравця, і це положення діє для захисту коштів гравців від потенційної неплатоспроможності чи банкрутства уповноваженої особи чи інших фінансових труднощів, з якими вони можуть зіткнутися.


Враховуючи це, я вважаю, що безпідставна конфіскація коштів гравця є порушенням ліцензійних положень.


З найкращими побажаннями,

Rxsse

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Мушу визнати, що сприймаю таку ситуацію якось незручну. Це правда, казино залишають за собою право закривати облікові записи гравців у будь-який час, хоча конфіскація грошей має бути належним чином пояснена.

Зазвичай, коли казино виявляють шахрайські дії - які, можливо, можна назвати "незаконними іграми", вони мовчазні, пояснюючи конкретні деталі, які можуть легко розкрити кроки, вжиті для розкриття шахрайства. Отже, я б сказав, що такий розсуд зрозумілий з точки зору казино.

Я не знайомий із законодавчими процедурами чи обмеженнями у Фінляндії, хоча, здається, це не випадковість, так багато одночасно заборонених гравців звучить для мене як надзвичайно продуманий крок.

Подання скарги здається хорошим способом, хоча я навіть не знаю, в яке казино мені її подати.

У цій статті пояснюється, як працюють скарги , перегляньте це, якщо хочете.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб створити скаргу . Не знаю, що ще додати 🤔




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за відповідь Радка.

Я терпляче чекаю відповіді від 21.com уже більше тижня (вони щойно надіслали одне з тих повідомлень, які копіюють і вставляють, які вони перевіряють пізніше, коли я надішлю останню довгу відповідь), і, схоже, вони не збираються цього робити що завгодно, тому треба почати скаржитися.

Я вважаю, що правильний шлях - подавати окремі скарги на всі казино? Вони повинні працювати окремо, і, на щастя, у мене є точні суми, які були вкрадені з кожного казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я виграв трохи грошей у тексті пісень компанії. Людина, Греція. Я виграв 3000 євро. Я пішов зняти 900 з рахунку третьої сторони, і вони скасували його, тоді як в інший час я здійснив звичайне зняття коштів, я не знімав зі свого рахунку, тому що Я винен банку, і вони заберуть їх у мене. Вони попросили у мене банківську книжку власника, який зняв гроші, і я надіслав її йому, коли розмовляв з людиною, щоб допомогти мені з їхньої компанії, він сказав мені, що неможливо змусити його прийняти зняття і що я повинен надіслати гроші на сторінку власника, де я розмістив картку, тобто через деякий час я надіслав фотографію з ibank Але вони заблокували казино і ніколи не прийняли це Вони ніколи не прийняв транзакцію, я зв’язався з чатом, і вони сказали, що мені потрібно зателефонувати, я подзвонив, вони запитали мене, наприклад, як мене звуть і так далі, і вони сказали, що я перешлю це, приготуйте, мені цікаво, чи зможуть вони, якщо вони їдять гроші є спосіб взяти їх

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за відповідь Радка.

Я терпляче чекаю відповіді від 21.com уже більше тижня (вони щойно надіслали одне з тих повідомлень, які копіюють і вставляють, які вони перевіряють пізніше, коли я надішлю останню довгу відповідь), і, схоже, вони не збираються цього робити що завгодно, тому треба почати скаржитися.

Я вважаю, що правильний шлях - подавати окремі скарги на всі казино? Вони повинні працювати окремо, і, на щастя, у мене є точні суми, які були вкрадені з кожного казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я б сказав, що найкраще було б подавати скаргу на кожного окремо. Нехай група розгляду скарг вирішить, чи можна «об’єднати» ваші скарги в одну. Справа в тому, щоб цю ситуацію перевірити.

Отже, за цим посиланням ви можете розпочати розгляд скарги , обов’язково опублікувавши будь-яку відповідну інформацію, яка може допомогти обробнику скарги зрозуміти суть справи з самого початку. Ви також можете копіювати та вставляти свої повідомлення на форумі.

Якщо вам потрібна допомога, просто дайте мені знати! 🙏🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я виграв трохи грошей у тексті пісень компанії. Людина, Греція. Я виграв 3000 євро. Я пішов зняти 900 з рахунку третьої сторони, і вони скасували його, тоді як в інший час я здійснив звичайне зняття коштів, я не знімав зі свого рахунку, тому що Я винен банку, і вони заберуть їх у мене. Вони попросили у мене банківську книжку власника, який зняв гроші, і я надіслав її йому, коли розмовляв з людиною, щоб допомогти мені з їхньої компанії, він сказав мені, що неможливо змусити його прийняти зняття і що я повинен надіслати гроші на сторінку власника, де я розмістив картку, тобто через деякий час я надіслав фотографію з ibank Але вони заблокували казино і ніколи не прийняли це Вони ніколи не прийняв транзакцію, я зв’язався з чатом, і вони сказали, що мені потрібно зателефонувати, я подзвонив, вони запитали мене, наприклад, як мене звуть і так далі, і вони сказали, що я перешлю це, приготуйте, мені цікаво, чи зможуть вони, якщо вони їдять гроші є спосіб взяти їх

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Ну, чесно кажучи, я розгубився. Чи можете ви спочатку поділитися посиланням на казино?

Ви знаєте, вам дозволено використовувати лише свій обліковий запис і свої варіанти оплати, а не чужі. Я не впевнений, чи це так, але здається, ви зробили щось незвичайне, щоб отримати гроші, у той час як ваш банк виділявся з цього, чи не так?

Я міг би скористатися підказкою, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино, про які йде мова, припинили будь-який зв’язок із кількома залученими гравцями, включаючи мене, і відмовилися надати будь-які пояснення навіть casino.guru. Ця ситуація викликає велике занепокоєння, оскільки їхні дії можуть бути розцінені як крадіжка.

Я повністю готовий подати позов до суду, якщо це необхідно, щоб захистити свої права та добитися справедливого вирішення. Я сподіваюся, що казино переглянуть свою позицію та відновлять відкриту комунікацію, перш ніж передача цієї справи до суду стане єдиним життєздатним варіантом.

Автоматичний переклад.
rxsse
1 рік тому

Привіт.

Я коротко перевірив усі ці пов’язані скарги . Чи правильно я припускаю, що Ecorga вам не підійде? 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я подав скаргу в eCOGRA, але мене хвилює певний пункт в умовах казино. По суті, у ньому зазначено, що якщо претензія перевищує 5000 євро або еквівалент у національній валюті гравця, казино має право вважати рішення ADR чи ODR необов’язковим.

Крім того, казино розглядаються як одне ціле. Оскільки загальна сума конфіскованих сум перевищує 5000 євро, я стурбований тим, що навіть якщо рішення eCOGRA буде на мою користь, мені все одно може знадобитися подати судовий позов для повернення моїх коштів.

Автоматичний переклад.
rxsse
1 рік тому

Тепер я бачу.

У цьому випадку я був би щиро вдячний, якщо б ви могли оновити цю тему з будь-яким прогресом. Мені здається, я ніколи не бачив нічого подібного так близько.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сумно бачити, що, здається, нікому не пощастило повернути свої кошти з цих сайтів. Я так поспішав, що тільки зараз знайшов час написати повідомлення, додав до нього всі електронні листи та опублікував його 8 разів (один раз для кожного сайту, здебільшого через те, що «ми не вважатимемо рішення ADR/OFR обов’язковим, якщо претензія перевищує 5000 євро ") до eCOGRA.

Сподіваємось, вони діятимуть оперативно. Повідомте нас, якщо комусь пощастило мати справу з цими сайтами з цих питань. Наступним кроком має бути MGA, і це займе час.

Автоматичний переклад.
Farseer
1 рік тому

Привіт!

Отже, я бачу, ви вибрали більш офіційний шлях. Я боюся, що весь процес майже завжди займає дуже багато часу. 😕

Я думав, що ви також розглядаєте можливість надсилати скарги тут, на веб-сайті Casino Guru, як я бачу, ви отримаєте результат швидше, хоча щасливий кінець ніколи не гарантований.

Бажаю тобі удачі! 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також пішов офіційним маршрутом, але ще нічого не чув від eCOGRA...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав це тільки 2 червня, нічого з того часу:

Хороший день,

Ми цінуємо ваші зусилля, щоб зв’язатися з eCOGRA та пояснити свою скруту.

Будь ласка, надішліть будь-яку додаткову інформацію, документи чи докази на підтримку вашої претензії. Будь ласка, переконайтеся, що всі повідомлення здійснюються у відповіді на цей електронний лист, оскільки спір відстежується за контрольним номером, який міститься в рядку теми цього електронного листа, який виглядає приблизно так:

ххх


Якщо вашу суперечку вже було вирішено до отримання цього повідомлення, негайно повідомте нас, і ми закриємо суперечку.


Ми надамо вам копії відповідної інформації, наданої оператором, для коментарів і подання додаткової інформації на підтримку вашої претензії. Ви маєте право вимагати копії доказів, наданих іншою стороною, які повинні бути надані за умови належного розгляду будь-якого захисту даних або інших нормативних чи законодавчих обмежень, які можуть до них застосовуватися.

Якщо ми визнаємо вашу суперечку недійсною, ви отримаєте сповіщення протягом тридцяти днів. Ми докладемо всіх зусиль, щоб завершити процес вирішення спору протягом дев’яноста днів після отримання всієї відповідної інформації від обох сторін, що називається повним матеріалом справи. Ви отримаєте повідомлення про повний матеріал справи разом із оператором.

Автоматичний переклад.
Farseer
1 рік тому

Оскільки минуло більше трьох днів, я переконаний, що скарга законна.

Це також цікава частина:

Ми надамо вам копії відповідної інформації, наданої оператором, для коментарів і подання додаткової інформації на підтримку вашої претензії. Ви маєте право вимагати копії доказів, наданих іншою стороною, які повинні бути надані з належним урахуванням захисту даних або інших нормативних або законодавчих обмежень, які можуть застосовуватися до них

Люблю їх бачити 🙂

Ще раз бажаю тобі чесного кінця!


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого