ФорумОбговорення скарг1Red казино не обробляє виведення коштів

1Red казино не обробляє виведення коштів

2 міс. тому від Casualgambling782
|
580 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому

Привіт,


Я подав запит на перенесення приблизно 15 днів тому, після завершення процедури KYC.


Казино 1Red постійно тримає мене на зв’язку, і в 50 електронних листах вони не можуть сказати мені, чому виведення коштів триває так довго. Я думаю, що я вже отримав 30 різних відповідей, але я не розумніший.

Крім "будь ласка, зачекайте"


Дуже розчаровує.



Мене обманули?

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

хтось може мені щось сказати?

Автоматичний переклад.
Casualgambling782
2 міс. тому

Я сподіваюся, що наша команда зможе допомогти з вашою скаргою , і незабаром ми дізнаємося причину цієї затримки.

Казино дійсно повинно все пояснити, і, можливо, з їхнього боку знайдеться якась вагома причина. Найголовніше, на мій погляд, це спілкування.

Якщо ви дізнаєтеся якісь новини з цього приводу, будь ласка, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

На даний момент мені дуже важко повірити в поважну причину.


Мені дали стільки обіцянок і причин за останні 75 контактів поштою, які ми мали, що на даний момент казино виглядає як дуже ненадійне.


ми побачимо, що станеться, і вдячні гуру казино за підтримку та допомогу.

Автоматичний переклад.
Casualgambling782
2 міс. тому

Сподіваюся, що наше втручання допоможе пришвидшити справу, і ви зможете незабаром отримати гроші.

Ми чекатимемо, поки казино відповість на вашу скаргу, і, сподіваюся, повідомить нам деякі оновлення щодо вашої справи. Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Ромі,


Я отримав оновлення. Я скопіюю та вставлю його;


Ми сподіваємось, що це повідомлення застало вас добре.


Дякуємо за терпіння та розуміння під час цього процесу. Ми повністю розуміємо ваше розчарування через час очікування, тим більше, що ви неодноразово спілкувалися.


Що стосується вашого зняття коштів, затримка сталася через додаткові перевірки, які вимагав наш фінансовий відділ. Хоча ми прагнемо обробляти запити протягом стандартного часу, деякі випадки потребують додаткової перевірки, яка може тривати довше, ніж очікувалося. Будьте впевнені, це не пов’язано з будь-яким порушенням політики казино з вашого боку, і ми щиро вибачаємося за тривалу затримку.


Ми цінуємо ваше терпіння та робимо все можливе, щоб швидко вирішити цю проблему. Ми повідомимо вас, щойно отримаємо додаткову інформацію від відповідної команди.


Ми тут, щоб допомогти з будь-якими запитаннями чи проблемами, тому зв’яжіться з нами без вагань.


Гарного вам дня.

Автоматичний переклад.
Casualgambling782
2 міс. тому

привіт Приємно, що з тобою краще спілкуються. Сподіваюся, незабаром ми також побачимо більше інформації у вашій скарзі.

Можливо, якісь новини після вихідних?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого