Привіт Ромі,
Я отримав оновлення. Я скопіюю та вставлю його;
Ми сподіваємось, що це повідомлення застало вас добре.
Дякуємо за терпіння та розуміння під час цього процесу. Ми повністю розуміємо ваше розчарування через час очікування, тим більше, що ви неодноразово спілкувалися.
Що стосується вашого зняття коштів, затримка сталася через додаткові перевірки, які вимагав наш фінансовий відділ. Хоча ми прагнемо обробляти запити протягом стандартного часу, деякі випадки потребують додаткової перевірки, яка може тривати довше, ніж очікувалося. Будьте впевнені, це не пов’язано з будь-яким порушенням політики казино з вашого боку, і ми щиро вибачаємося за тривалу затримку.
Ми цінуємо ваше терпіння та робимо все можливе, щоб швидко вирішити цю проблему. Ми повідомимо вас, щойно отримаємо додаткову інформацію від відповідної команди.
Ми тут, щоб допомогти з будь-якими запитаннями чи проблемами, тому зв’яжіться з нами без вагань.
Гарного вам дня.
Hi Romi,
I got an update. I will copy and paste it ;
We hope this message finds you well.
Thank you for your patience and understanding during this process. We completely understand your frustration with the waiting time, especially since you’ve been in contact multiple times.
Regarding your withdrawal, the delay has been due to additional checks required by our finance department. While we aim to process requests within the standard time frame, certain cases need further verification, which can take longer than expected. Rest assured, this is not related to any breach of the casino’s policy on your part, and we sincerely apologize for the extended delay.
We appreciate your patience and are doing everything possible to resolve this swiftly. We will update you as soon as we receive further information from the relevant team.
We are here to help with any questions or concerns you may have, so please don't hesitate to get in touch.
Have a nice rest of the day.
Автоматичний переклад.