ГоловнаФорумКоментарі та порадиАдміністратор Ромі Раре

Адміністратор Ромі Раре

8 міс. тому від her20145
|
6 814 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
8 міс. тому

Я хочу оставить отзыв о сотруднике форума Romi Rare. Я считаю ,что этот сотрудник не справляется со своей работой. Ею движут эмоции и она не имеет объективной картины происходящего. Объясню. Я написал три похожих отзыва на три разных казино проекта. Самый первый отзыв Romi отклонила. Когда я спросил причину , то она ответила ,что причина указана в письме. В письме указано "Другие" и написан шаблонный текст. Следующий мой отзыв на это же казино она тоже отклонила, но в этот раз было написано более подробно. Причину Romi отказывается объяснять и идти на диалог. Но два других примерно таких же отзыва на казино bitkingz и betsofa одобрила моментально. Это говорит о том ,что ее импульсивность влияет на работу форума отрицательно. Я не хочу ,чтобы мои отзывы проверяла Romi Rare. Спасибо за внимание.

her20145
8 міс. тому

Привіт, дякую за ваш відгук. Я збираюся вам заперечити на початку, тому що я вважаю, що Ромі добре виконує свою роботу.

Що стосується ваших відхилених відгуків користувачів, то в цьому випадку вона впоралася добре. Система помітила, що було багато схожості з іншими відгуками, тому їх відхилили. Також досить дивно, що всі відгуки, які були відхилені, стосувалися казино однієї групи. Здебільшого мова йде про те, що гравці не пишуть чесних думок, тож це одна з причин, чому ми дуже обережні щодо того, що схвалюємо. Тому я досі вважаю, що все було зроблено так, ніби цим займався будь-який інший працівник.

Я б лише додав, що ми можемо поглянути на це та переглянути нашу точку зору, коли побачимо докази в електронному листі, який Ромі вже надіслала вам у своїй відповіді. Отже, якщо ви можете надіслати підтверджуючі докази, ваші відгуки можуть бути схвалені, оскільки це продемонструє, що ви справжній гравець, який дійсно грає в казино.

Тож чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привет. Я отправил свой ответ на вашу почту.Ожидпю от вас ответа.

her20145
8 міс. тому

Дякую тобі. Наша команда розгляне це, і ми обов’язково напишемо вам своє рішення.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я вам раньше писал о том ,чтобы пресечь нечестные отзывы , вам необходимо заранее ввести одно правило. Это правило заключается в том чтобы пользователь перед публикацией отзыва загружал доказательство игры в казино. Допустим в виде скриншота или фотографии. Тогда бы вам не пришлось отсееивать отзыв реального игрока. Вы же понимаете ,что игрок старается поделится своим мнением , но когда он видит ,что его труд отклонили, это очень расстраивает.

her20145
8 міс. тому

Я розумію вашу точку зору, і це непогана ідея. Ми, звичайно, подумаємо про це, але я також думаю, що гравці захочуть це зробити. Ви знаєте, коли ви приходите писати відгук, не кожен раз потрібно публікувати скріншот. Лише у випадках, коли наша система підозрює певні аспекти, ми зазвичай пишемо електронні листи або просимо надати якісь докази.

У будь-якому разі, як я вже сказав, це непогана ідея.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я как игрок считаю , что в этом нет ничего сложного. Если у игрока есть аккаунт , то ему нечего боятся. Это не является личными данными. Достаточно будет скриншота со страницы игровой активности . Скриншот должны будут видеть только сотрудники форума. Все это поможет игрокам сэкономить кучу времени , чтобы потом не тратить дни на доказательство что он игрок этого казино.

8 міс. тому

Вы проверили мое доказательство что я отправлял вам на почту? Я могу написать свой отзыв на Гама казино?

8 міс. тому

Я как игрок считаю , что в этом нет ничего сложного. Если у игрока есть аккаунт , то ему нечего боятся. Это не является личными данными. Достаточно будет скриншота со страницы игровой активности . Скриншот должны будут видеть только сотрудники форума. Все это поможет игрокам сэкономить кучу времени , чтобы потом не тратить дни на доказательство что он игрок этого казино.

8 міс. тому

Так, я б сприйняв це так само, але деякі люди можуть сперечатися, чому вони повинні це робити, і публікувати знімки екрана свого облікового запису. Але, як я вже сказав, це зовсім не буде неправильно.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вы проверили мое доказательство что я отправлял вам на почту? Я могу написать свой отзыв на Гама казино?

8 міс. тому

Так, ми отримали ваш скріншот із Gama Casino. Однак, оскільки у нас була конференція, ми завершимо нашу позицію сьогодні, хоча я думаю, якщо ви надіслали зображення облікового запису, це має бути добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Что нужно ,что бы было видно на скриншоте?

Jaro
8 міс. тому

Отправил на почту скриншот депозитов и фотографию с заполненым профилем.

her20145
8 міс. тому

Я вважаю, що це було цілком нормально, і ваш знімок екрана був достатнім, тому ваш відгук уже схвалено. Дякую, що доклали зусиль і не відпустили їх. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Спасибо вам за расследование. Надеюсь вы сможете найти верное решение и улучшите модерацию отзывов.

her20145
8 міс. тому

Принаймні, ми завжди намагаємося робити це, а також зробити це якомога простішим для гравців, а з іншого боку, переконатися, що ми також послідовні у прийнятті рішень щодо відгуків користувачів. Але для реалізації та узгодження різних речей потрібен певний час, тому я сподіваюся, що ми прийдемо до оптимального варіанту. Але дякую за ваше розуміння. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У меня та же проблема. Роми отклонила два из трёх моих отзывов. Я новичок на форуме и писал на основании своего опыта игры в данных проектах. К чему такая жёсткая цензура? Боюсь что больше желания писать отзывы на форуме у меня не возникнет

metal45
4 міс. тому

Дякуємо за ваш внесок тут. Будь ласка, надайте знімки екрана, які я попросив у своїй відповіді , щоб ми могли заднім числом схвалити ваші відгуки. Дякую за співпрацю.

Автоматичний переклад.
her20145
3 міс. тому

Вот, тоже самое(Отклоняет отзывы, уже не первый раз. А ответа ждать очень долго.

Romi
3 міс. тому

Доброго дня! Вы отклонили мой отзыв, на казино Комета. Пожалуйста напишите причину. Я уже вам писала что уже давно являюсь игроком онлайн казино и много где играю.

Juliya
3 міс. тому

привіт Щоразу, коли відгук користувача відхиляється, надсилається електронний лист із поясненням.

Ваш відгук про казино Kometa, чи не так? Я вважаю, що це сталося через деякі подібності, які виявила наша система. У цьому випадку було надіслано більше відгуків з тієї самої IP-адреси, щоб вам краще це пояснити.

Можливо, у вас є якісь пояснення? Ви випадково використовуєте VPN?🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого