Я можу ручатися за те, що Монцо не допомагає і не турбується... Насправді неймовірно... вони кажуть, що їм байдуже, але не можна не відчувати, що вони хочуть лише певного типу клієнтів, майже елітарних - ганьба....
Я цілком сподіваюся, що обліковий запис буде закрито.
I can vouch for Monzo being unhelpful and not giving a toss....Unbelievable really...they say they care, but one can't help but feel they want only a certain type of customer, almost elitist - shame....
I fully expect account closure to follow.
Схоже, Mntx повернув усі мої платежі.
Інші картки Mastercard були надіслані, і вони почали повертатися як коригування.
Візу надали, але нічого не повернули
Looks like Mntx have straight refunded all my payments.
Other mastercard ones were submitted through and they’ve started to come back as adjustments.
Visa submitted but nothing back
О, я бачу. Це дуже засмучує, 8k – це, очевидно, багато грошей, я не маю стільки карткових платежів, але більшість моїх – це SEPA, яка також досягає десятків тисяч, але з Pixeleum лише 800 фунтів стерлінгів. Вони не сказали, що більше не є для мене системою обробки платежів, але сказали, що «домовленості з іншими сторонами не нас стосуються». Нещодавно я отримав подібну відповідь від Elegro (іншого продавця Santeda для тих, хто не знайомий).
Я не експерт у подібних речах, але мені просто цікаво, як існують ділові стосунки між цими продавцями та неліцензованими гральними компаніями. Чи ними керують одні й ті ж люди чи просто отримують комісію за неправильне кодування цих транзакцій разом зі своїми законними бізнес-інтересами? Здається, те, що вони роблять, є незаконним, але тоді, коли ви піднімаєте питання з FCA та іншими регуляторними органами, здається, нікого це не хвилює. На власному веб-сайті Elegro сказано, що використання торговцями своєї платформи для незаконних азартних ігор суперечить їхнім власним Умовам, і вони не обслуговують фізичних осіб із Великобританії, але коли ви звертаєте їхню увагу на це, вони, здається, нітрохи не стурбовані!
Oh I see. That’s very frustrating, 8k is obviously a lot of money, I don’t have that much in card payments but most of mine are SEPA running into the tens of thousands also but with Pixeleum just £800. They didn’t say they’re no longer a payment processor to me but that ‘arrangements with other parties are beyond our concern.’ I had a similar response from Elegro (another Santeda merchant for those unfamiliar) recently too.
I’m not an expert at stuff like this but I just wonder how the business relationship exists between these merchants and the unlicensed gambling companies. Are they run by the same people or just take a commission from the miscoding of these transactions alongside their legitimate business interests? It does seem to be illegal what they’re doing but then when you raise with FCA and other regulatory bodies no one seems to care. Elegro’s own website says merchants using their platform for illegal gambling is against their own Terms and they don’t serve UK individuals but when you bring this to their attention they don’t seem in the slightest bit concerned!
Я вважаю неймовірним те, як приймаються ці платежі, і це дозволяється повторювати і повторювати, навіть якщо про це повідомляється банкам. Я маю на увазі, що банк блокує близько 6 методів, а потім, нарешті, приймає платіж, його слід негайно скасувати, наскільки важко було б банку це зробити💁вони, безумовно, можуть бути суворими щодо будь-чого іншого, як-от спроби входу тощо
I find it incredible the way these payments are taken and for it to be allowed to happen over and over even when its been highlighted to the banks I mean the bank blocks about 6 methods then it finally takes the payment it should be reversed right away how hard would it be for the bank to do this💁they certainly can be strict on anything else like trying to log in etc
Тепер ви згадали про це, я справді пам’ятаю, що платежі карткою іноді не проходили або додавали додаткові збори, тому я безглуздо використовував SEPA як спосіб оплати більшу частину часу. Мені справді цікаво, чи це тактика неліцензованих гральних компаній, де платежі картками відбуваються повільніше або відхиляються, ніж люди використовують банківські перекази, які, як споживачі, пропонують практично нульовий захист. Однак ви праві, банки так само причетні до всього цього.
Now you mention it I do recall the card payments not going through sometimes or extra charges being added which is why I stupidly then used SEPA as the payment method most of the time. I actually wonder if this is a tactic by the unlicensed gambling companies where card payments are slower or rejected then people use bank transfers which as consumers offer virtually zero protection. You are right though, the banks are just as complicit in all of this.
Так, він просто продовжує відмовлятися, а потім, зрештою, це грошовий переказ або крипто-платіж, який ви не можете відновити. Я бачив це тисячу разів під час своїх відчайдушних азартних запоїв
Yes it just keeps rejecting then in the end its a money transfer or a crypto payment that you cannot recover I seen it a thousand times during my desperate gambling binges
Якби ви могли допомогти мені з інформацією, яку я просив, це було б дуже люб’язно.
If you could help me with the information I have asked for, that would be super kind.
Skulle du kunna hjälpa mig med dem uppgifter jag har frågat efter hade varit super snällt
Zable намагається оскаржити платіж для мене, але також сказав це
" Нагадуємо, що використання будь-якого кредиту на вашій картці Zable для будь-яких азартних ігор суперечить умовам, які ви підписали. Це може вплинути на вашу вимогу"
у когось було те саме?
Zable are attempting to dispute a payment for me, but have also said this
"A reminder it is against the terms and conditions that you signed, to use any credit on your Zable card towards any type of gambling. This may have an affect on your claim"
anyone else had the same thing?
Zopa сказав щось подібне для мене, і я повинен був підтвердити, що більше не використовуватиму його для азартних ігор. Вони сказали, що закриють мій обліковий запис, якщо я це зроблю
Zopa said something similar for me and I had to confirm I won’t use it again for gambling. They said they’ll close my account if I did
Ні, але якщо ви можете допомогти мені з іменами банківських транзакцій щодо ZEN.com, я був би дуже вдячний.
І хто такі GLFI, які беруть участь у банківських операціях?
і SmPayPF*Maginc
SmPayPF*GamingSt??
Кашія
Депасифікувати (що написано в банківських операціях щодо них?
Дякую, якщо можете мені допомогти.
No, but if you could help me with the names on the bank transactions regarding ZEN.com, I would be very grateful.
And who are the GLFIs that are on the bank transactions?
and SmPayPF*Maginc
SmPayPF*GamingSt??
Kashia
Depasify (what does it say on the bank transactions regarding these?
Thank you if you can help me.
Nej utan om du kan hjälpa mig med vilka namn som står på banktransaktionerna när det gäller ZEN.com. Hade varit jätte tacksamt
Och vilka är GLFI som står på bank transaktionerna?
och SmPayPF*Maginc
SmPayPF*GamingSt??
Kashia
Depasify ( vad står på banktransaktionerna när det gäller dessa?
Tacksam för om du kan hjälpa mig
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.