Ви вже були заблоковані цим казино? Якщо ні, то зараз?
Was you blocked already by the casino in question? If not, are you now?
і підтримка@
вони повертають через 48 годин
operations@depasify.com and support@
they refund in 48 hours
Мені вдалося успішно повернути плату за допомогою Revolut.
Буде успішним, якщо ви не використовували 3D-підтвердження
I managed to charge back successfully with Revolut.
Will be successful if you haven’t used 3D verification
Я стягую з них плату, вони не відповідають протягом 23 днів
i am charging them back it's 23 days no response from them
Мені набрид Quickbit, якби вони не оскаржили мій відкликаний платіж, я б не зайшов так далеко з ними, вони пошкодують, що оскаржили мій відкликаний платіж
i am sick of Quickbit if they didn't contest my chargeback I wouldn't go this far with them they will regret contesting my chargeback
тож якщо розслідування Stripe призведе до порушення Quickbit такої політики, оскільки stripe не приймає незаконні транзакції в казино. якщо вони визнають, що транзакції є транзакціями казино з високим ризиком, я можу отримати відшкодування
so if Stripe investigation led to Quickbit breaching such policy because stripe doesn't accept Illegal transactions to a casino. if they determined the transactions are high-risk casino transactions then I may get refunded
У вас є електронна адреса, яку ви використовували?
Do you have the email you used?
привіт всім
просто хочу додати свою власну історію про: Байтблум, байтові лабораторії тощо. Ака Mr Punter
Я спробував зв’язатися з містером Пантером, але застряг у циклі відповідей штучного інтелекту. Потім я почав ескалацію, піднявши фальшиві коди MC, відсутність прозорості під час зняття коштів тощо та холодну тишу, після чого мій обліковий запис було повністю заблоковано… я чекав понад 3 тижні, поки чекав відповіді від містера Пантера.
Відтоді я звернувся до трьох банків, наразі всі успішно, і для Monzo попередньо зараховано. Не впевнений, що вони оскаржуватимуть на основі того, що я прочитав.
Суть проблеми полягає в тому, що (для відшкодування процесора Mastercard) відшкодування надійшло від закритої компанії Bytebloom Ltd.
Не впевнений, що це комусь допоможе, але хочу почути досвід byteblm*lab або когось іншого! Я б зв’язався з процесором безпосередньо, але не можу його знайти.
Hi all,
just to add my own story re: Bytebloom, byte labs etc. Aka Mr Punter
I attempted to contact Mr Punter but got stuck in a doom loop of ai responses. I then escalated raising false MC Codes lack of transparency on withdrawal etc and stone cold silence, with my account then being locked completely… have waited over 3 weeks whilst chasing for responses from Mr Punter.
Since then I’ve raised chargebacks with three banks, all successful so far and for Monzo pre-credited. Unsure if they will dispute back based on what I’ve read.
Crux of issue is when ( for the Mastercard processor refund) the refund came in it was from the dissolved companies house Bytebloom Ltd.
Not sure if that helps anyone, but keen to hear experiences of byteblm*lab or whoever they are! I’d contact the processor directly but can’t for the life of me find it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.