ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 584)

 від kirekin
|
1 531 346 переглядів 11 861 відповідей |
|
1...583 584 585...634

Хтось повертав плату через Skrill?

Автоматичний переклад.
Kelly1234

Ви вже були заблоковані цим казино? Якщо ні, то зараз?

Автоматичний переклад.
WhoNext

Так я. З ким ви працюєте в банку?

Автоматичний переклад.

Хтось знає, хто такі "BP"? Там написано нефінансовий інститут

Автоматичний переклад.
ash1303

і підтримка@


вони повертають через 48 годин

Автоматичний переклад.

Комусь вдалося отримати відшкодування від bitsent.eu?

Автоматичний переклад.
Martin61

Мені вдалося успішно повернути плату за допомогою Revolut.


Буде успішним, якщо ви не використовували 3D-підтвердження

Автоматичний переклад.
Martin61

Я стягую з них плату, вони не відповідають протягом 23 днів

Автоматичний переклад.

filefile ну це file Схоже, Stripe проведе певне розслідування, сподіваюся, вони повернуть кошти, як робили це в минулому.

Автоматичний переклад.

Будь-яка допомога з webmosac і wbmsc? Це та сама компанія?

Автоматичний переклад.

file Мені набрид Quickbit, якби вони не оскаржили мій відкликаний платіж, я б не зайшов так далеко з ними, вони пошкодують, що оскаржили мій відкликаний платіж

Автоматичний переклад.
ash1303

Вони такі ж і електронною поштою вони отримали в мене після багатьох назад і четвертого.

Автоматичний переклад.

file тож якщо розслідування Stripe призведе до порушення Quickbit такої політики, оскільки stripe не приймає незаконні транзакції в казино. якщо вони визнають, що транзакції є транзакціями казино з високим ризиком, я можу отримати відшкодування

Автоматичний переклад.

file o скажи мені, що я не правий, stripe прийняв платіж від продавця, номер телефону якого 00000000. wtf відбувається

Автоматичний переклад.
Waldo1984

У вас є електронна адреса, яку ви використовували?

Автоматичний переклад.
Howdydowdy видалив(-ла) публікацію
ash1303

Звичайно триматися на них.

Автоматичний переклад.
Waldo1984

Дякую, друже

Автоматичний переклад.

привіт всім


просто хочу додати свою власну історію про: Байтблум, байтові лабораторії тощо. Ака Mr Punter


Я спробував зв’язатися з містером Пантером, але застряг у циклі відповідей штучного інтелекту. Потім я почав ескалацію, піднявши фальшиві коди MC, відсутність прозорості під час зняття коштів тощо та холодну тишу, після чого мій обліковий запис було повністю заблоковано… я чекав понад 3 тижні, поки чекав відповіді від містера Пантера.


Відтоді я звернувся до трьох банків, наразі всі успішно, і для Monzo попередньо зараховано. Не впевнений, що вони оскаржуватимуть на основі того, що я прочитав.


Суть проблеми полягає в тому, що (для відшкодування процесора Mastercard) відшкодування надійшло від закритої компанії Bytebloom Ltd.

Не впевнений, що це комусь допоможе, але хочу почути досвід byteblm*lab або когось іншого! Я б зв’язався з процесором безпосередньо, але не можу його знайти.

Автоматичний переклад.

Наступний у моєму списку DPA*DSLTD – хтось має підказки, з чого почати?

Автоматичний переклад.
1...583 584 585...634
Перейти на сторінкуіз 634 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого