Я не вірю, що ви можете зв’язатися з ними напряму, і вони хочуть дистанціюватися від казино, які тепер усі стверджують, що вони окремі організації, а не сайти-сестрини.
I don’t believe you can contact them directly and they like to distance themselves from the casinos which now all claim to be separate entities and not sister sites.
Надішліть мені свою адресу електронної пошти, потім ви зможете видалити її знову.
Send me your email address, then you can delete it again.
Schicken Sie mir ihre Email adresse, im Anschluss können Sie die wieder löschen.
Так, на жаль, відповіді не надійшло.
Yes, unfortunately no response received.
Ja, leider keine Rückmeldung erhalten.
Ваш обліковий запис спочатку заблокували чи просто закрили?? Так скажімо, слідчий є
дивлячись на мене
Was your account restricted first or just got closed?? So say a investigator is
looking at mine
Добре, я дуже хвилююся, що мій обліковий запис закриють. Не розумію навіщо слідчий на це дивиться!!
Ok I am really worried that I am going to have my account closed. Don’t understand why an investigator is looking at it!!
Мої рахунки в банку Шотландії, включно з рахунками моїх дітей, будуть закриті через 2 місяці. Поки що з моїм рахунком Starling все гаразд, але більшість моїх великих депозитів у Starling, тому я не хочу, щоб цей рахунок був закритий.
My bank of Scotland accounts including my children's ones are being closed in 2 months time. So far my starling account is okay but most of my big deposits are with starling so not doing any more goods not received as I don't want that account being closed.
Надіславши цю інформацію, ви не отримаєте вашу інформацію для виготовлення підроблених рахунків-фактур, ви не повинні були надсилати їм жодних ідентифікаторів. Тож тепер, якщо ви підете шляхом відкликання платежу, вони можуть надати рахунки-фактури з вашими даними та посвідченням особи з фотографією, їм не потрібно перевіряти KYC, вони не є фінансовою установою. Вам слід було запитати тут пораду щодо цих продавців, там також є багато інформації про них, швидше за все, тепер вони дадуть відповідь, повідомляючи вам, що оскільки ви авторизували платежі за допомогою 3dsecure, банк стане на їхню сторону в будь-яких претензіях щодо відкликання платежу, тепер вони мають усі ваші особисті дані 🙄
You won't by sending this information they have your information to fabricate fake invoices you should not have sent any ID over to them.,so now if you go down chargeback route they can produce invoices with your details and photo ID they don't need to do a kyc check they are not a financial institution. You should have asked in here for advice on these merchants there is also plenty of information regarding them they will most probably now respond telling you because you authorized the payments using 3dsecure the bank will side with them in any chargeback claims they now have all your personal data 🙄
Комусь взагалі пощастило з торговцями pixeleum, finnart і nikotpf?
Elegro відмовляються від будь-яких знань щодо nikotpf.
Я не чув про pixeleum і finnart.
Будь-яка допомога буде дуже вдячна 🙏🏻
Has anyone had any luck at all with pixeleum, finnart and nikotpf merchants?
Elegro are refusing any knowledge with regards to the nikotpf ones.
I've not heard from pixeleum and finnart.
Any help would be greatly appreciated 🙏🏻
Не надсилайте ідентифікаційні номери цим торговцям, вони сфабрикують фальшиві рахунки-фактури, попереджають, що ви не отримаєте від них жодних відшкодувань, їм потрібні лише дані картки з прихованими номерами та підтвердження транзакцій
Do not send any iD to these merchants they will fabricate fake invoices be warned you will not get any refunds from them all they need is card details with numbers obscured and proof of transactions
Чи можу я отримати копію електронного листа, будь ласка
Could I have a copy of email please inthedarktg21@outlook.com
Не кричи на мене, я по-дурному вчора ввечері дуже-дуже напився і намагався зробити депозит у казино. Усі транзакції були заблоковані постачальником моєї картки. Дякую Всесвіту.
У будь-якому випадку, цікавою частиною цього є те, що двома шахраями були Destream і Webmosaic.
Я хотів би знати, чи це Mastercard вживає заходів, чи мій банк. Хммм.....
Don't shout at me, I stupidly got very, very drunk last night and tried to deposit to a casino. All of the transactions were blocked though by my card provider. Thank the universe.
Anyway, the interesting part of this is that the 2 scammers were Destream and Webmosaic.
I'd like to know if this is Mastercard taking action, or my bank. Hmmm.....
Привіт, ось моя електронна пошта, дякую..
М
Hi, here is my email, thanks..
M
Hi anbei meine Mail, Danke..
Muztic9@gmail.com
Вам повернули гроші за спір?? Мені не було надано, тому я не знаю, закриють мій обліковий запис чи ні
Were you given a refund of the dispute?? I haven’t been given any so don’t know if my account will be closed or not
Привіт, я виконав усі кроки за допомогою helpersm, і врешті їхня відповідь була такою: «враховуючи, що всі транзакції були схвалені 3d і з повідомленням підтвердження, ми охоплені», вони мені нічого не відшкодували.
Hello, I completed all the steps with helpersm, and in the end their response was, "considering that all transactions were approved 3d and with a confirmation message we are covered," they did not reimburse me anything.
Buna,eu am completat toti pasii cu helpersm ,iar la final raspunsul lor a fost ,,avand in vedere ca toate tranzactiile au fost aprobate 3d si cu mesaj de confirmare noi suntem acoperiti,,Mie una nu mi au rambursat nimic.
Магазин "ggamer.me" робить платіжбек при пред'явленні претензії.
Зв'яжіться зі мною, якщо вас цікавить додаткова інформація
The store "ggamer.me" makes a chargeback when claiming.
Contact me if you are interested in more information
El comercio " ggamer.me" hace contracargo al reclamar.
Contactarme si interesa más información
Мені тимчасово повернули кошти, але зараз банк просить надати додаткові відомості щодо продавців.
I've been given temporary refunds but the bank is now asking for further details regarding the merchants.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.