ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 53)

 від kirekin
|
1 288 117 переглядів 10 169 відповідей |
|
1...52 53 54...540

Перевірте їхні відповіді.


Що вони не мають діла до старого, я відповів, що вони брешуть і що це обман.


Я б ще раз запропонував вам стежити за своєю мовою

І читайте уважніше

Ми не пропонуємо азартні ігри та будь-які інші послуги чи продукти. Ми пропонуємо рішення для оплати ваучерами для продавців усіх різних категорій





Автоматичний переклад.

дякую, моїм трансакціям минуло 2 роки, і я хочу надіслати їм електронний лист, як ви думаєте, вони повернуть їх?

Автоматичний переклад.

Чи я це так описав?


Але ви є в банківській виписці, тому мені потрібен рахунок від вас. Надіслали вам, що ви отримали гроші.? Я робив покупки з вами

Хіба ви не бачите виписку з банківського рахунку, яку я надіслав?




Вони неприємні.

Не думайте, що вони повернуть гроші.

Я також сказав, що грав у казино, і це пройшло через них.

Можливо, казино відповідає

Дивно, що обслуговування клієнтів таке грубе






Автоматичний переклад.

Дякую, чувак, чи є у вас дискорд, де я можу отримати більше інформації про це?

Автоматичний переклад.
Lucid_1337

Ви нічого не отримаєте. Я надіслав електронного листа вчора й отримав відповідь.

Вони неприємні.

Автоматичний переклад.

Det står att det var jag .Att dragits pengar från mitt konto .


Jag skrev så i första mejl


цим запитуємо негайне відшкодування транзакцій, здійснених у листопаді та грудні 2023 року. Трансакції, про які йде мова, здійснені вам за допомогою номера картки, що закінчується xxxxxxxx




Ці транзакції є незаконними, оскільки містять торговельний код, який також обходить блокування карток у зв’язку з азартними транзакціями, і я не отримав від вас жодних послуг.




Згідно з правилами схеми Mastercard, транзакція підлягає поверненню платежу. Чи можете ви перевірити дані моєї картки через свою систему та відшкодувати всі транзакції.




Будь ласка, підтвердьте отримання цього електронного листа якнайшвидше, і я сподіваюся на швидке вирішення.


Är det fel ?



Змінено автором
Автоматичний переклад.
BettyBetty

хто тобі повернув гроші, брате?

Автоматичний переклад.
Rugbyguy82

Для кого це?

Автоматичний переклад.
k5bpm2f8xy

С upport@elegro.eu

Автоматичний переклад.

Яка була сума?

Автоматичний переклад.
Jasmon

Що вони тобі сказали? Вони мені навіть не відповідають.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337

Добрий день


Ми надаємо ваучерне рішення (як пояснюється на нашому веб-сайті), яке використовують онлайн-продавці. Таким чином, вам потрібно буде встановити прямий контакт із продавцем, у якого ви робили покупки.

Автоматичний переклад.

Яке ім'я було в угодах для Гамбола?


Вони хочуть, щоб я надіслав докази...

Автоматичний переклад.

Щойно отримав це від Golden Bet... у когось є якісь пропозиції, що відповісти? Або немає сенсу? filefilefile

Автоматичний переклад.
Rugbyguy82

Немає сенсу, вони кажуть те саме, що вони не несуть відповідальності

Автоматичний переклад.

Мій запит щодо GDPR також був відхилений Worldline/PaymentIQ, тому я залишу цю справу та залишу цю тему про відшкодування. Найкращим результатом із усього цього є відсутність бажання знову грати в азартні ігри. Особливо зараз, коли я глибше зрозумів, як це працює, хоча й знав раніше, тепер це більш зрозуміло. Якщо поєднати це разом із переглядом стримерів слотів 5-6 днів поспіль, то, можливо, мати один пристойний день, я відчуваю ще меншу схильність до азартних ігор.

Я ініціюю процес із кількома криптовалютними біржами, щоб також закрити свій обліковий запис там, наприклад Checksum і Uphold, щоб не мати можливості використовувати їх у майбутньому. Ми всі знаємо, що азартні ігри не роблять щасливими нікого, окрім казино та їхніх філіалів.


Сьогодні мій шведський гамбан розблокували, але я одразу знову заблокував себе. Це було приємно.


У будь-якому випадку, удачі та бережіть себе!

Автоматичний переклад.

Я досі не отримав жодного відгуку від банку (Swedbank), тоді я також вирішив тимчасово отримати компенсацію, доки не триває розслідування.

Автоматичний переклад.
DynamoHarry

Вони, мабуть, перевіряють ці речі. Я можу уявити, як люди добре проводять час. Swedbank має вжити заходів щодо цього. Дозвольте кожному відкликати платіж. Тоді я можу пообіцяти, що вони зупинили б ці казино та переслідування гравців у Швеції. Але так, цього ніколи не станеться

Автоматичний переклад.

GUM BALL PAY!


ХТОСЬ ОТРИМАВ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ?

В електронному листі було сказано, що вони надійдуть на рахунок протягом 14 днів. Будь ласка, скажіть, що вони надійдуть протягом 14 днів 😂

Автоматичний переклад.

Вам довелося довго чекати виплати?

Автоматичний переклад.
1...52 53 54...540
Перейти на сторінкуіз 540 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого