ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 494)

 від kirekin
|
1 268 242 переглядів 10 111 відповідей |
|
1...493 494 495...536
Опубліковано Bbpaul видалено
Materialgirl84

Також надіслали заяву (лише відповідні частини), і вони сказали, що не визнають транзакції. Суцільна брехня.

Автоматичний переклад.
Anon007

Я щойно написав їм величезний електронний лист і показав, що маю стільки доказів щодо них. Я навіть створив фіктивний рахунок на goldenbet, щоб зробити фальшивий депозит, і подивіться, що виходить...

file

Автоматичний переклад.
Опубліковано Vkieranc видалено

Вони сказали мені це, але потім повернулися і сказали, що не можуть ідентифікувати платежі

Автоматичний переклад.
Опубліковано Materialgirl84 видалено

Тоді як ви отримали від них відшкодування?

Автоматичний переклад.

Як materialgirl84 так пощастило, я не знаю. Вони все ще надсилають мені те саме загальне сміття, що вони мене не впізнають. Я надіслав їм масу доказів того, що вони мають мої гроші, але нічого. Негідники. Я просто дозволю своєму банку розібратися з цим.

Автоматичний переклад.

Чи можу я щось зробити, коли минуло 120 днів?

Автоматичний переклад.

Чи можу я щось зробити, коли минуло 120 днів?

Автоматичний переклад.

Я отримав відшкодування безпосередньо від продавця. Деякі з них 2023, деякі 2024.

Автоматичний переклад.
calumharris

Я просто не чую від них відповіді, pixeleum, nikotpf, finnart

Автоматичний переклад.
calumharris

Я отримав відповідь від pixeleum 3 тижні тому з проханням надати заяви, але з тих пір нічого, і я також переслідував їх.

Автоматичний переклад.
melrao007

Шкода це чути. Були в мене різні купці.

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Після другого електронного листа я надсилаю виписки та виділяю транзакції wbmsc, і коли я прокинувся сьогодні вранці, вони повернули кошти.

Автоматичний переклад.
calumharris

ти щось робив так давно? Я не дивився так далеко назад, але це змінило б гру

Автоматичний переклад.
exodus1

Так, мій банк прямо сказав ні! Обов’язково повернемо платіж, якщо зможете.

Автоматичний переклад.
Materialgirl84

це було після того, як вони сказали, що не можуть вас ідентифікувати?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Colin09 видалено
Materialgirl84

Мені довелося. Я хочу відновитися, наскільки це можливо. Комусь вдалося з Mobilum ?


Автоматичний переклад.
Vkieranc

Так, після того, як вони сказали, що не можуть знайти транзакції, тоді я відповів із заявами, більше не чув, просто повернув кошти за ніч

Автоматичний переклад.
1...493 494 495...536
Перейти на сторінкуіз 536 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого