2 тиж. тому
Також надіслали заяву (лише відповідні частини), і вони сказали, що не визнають транзакції. Суцільна брехня.
Have also sent a statement (only relevant bits) and they say they don’t recognise the transactions. Utter lies.
0
Також надіслали заяву (лише відповідні частини), і вони сказали, що не визнають транзакції. Суцільна брехня.
Have also sent a statement (only relevant bits) and they say they don’t recognise the transactions. Utter lies.
Я щойно написав їм величезний електронний лист і показав, що маю стільки доказів щодо них. Я навіть створив фіктивний рахунок на goldenbet, щоб зробити фальшивий депозит, і подивіться, що виходить...
Ive just wrote them a massive email and showed that I have so much proof on them. I even made a dummy account on goldenbet to make a fake deposit and look what comes up...
Як materialgirl84 так пощастило, я не знаю. Вони все ще надсилають мені те саме загальне сміття, що вони мене не впізнають. Я надіслав їм масу доказів того, що вони мають мої гроші, але нічого. Негідники. Я просто дозволю своєму банку розібратися з цим.
How materialgirl84 got so lucky I do not know. They are still sending me the same generic rubbish saying they don't recognise me. I've sent them tons of evidence to show that they have my money but nothing. Scumbags. I'm going to just let my bank deal with it.
Я просто не чую від них відповіді, pixeleum, nikotpf, finnart
I'm just not hearing back from them, pixeleum, nikotpf, finnart
Я отримав відповідь від pixeleum 3 тижні тому з проханням надати заяви, але з тих пір нічого, і я також переслідував їх.
I got a reply from pixeleum 3 weeks ago asking for statements but nothing since and I've chased them up as well.
Шкода це чути. Були в мене різні купці.
Sorry to hear that. I had different merchants.
Після другого електронного листа я надсилаю виписки та виділяю транзакції wbmsc, і коли я прокинувся сьогодні вранці, вони повернули кошти.
After the second email I send statements and hightlighted the wbmsc transactions and when I woke up this morning they had refunded.
ти щось робив так давно? Я не дивився так далеко назад, але це змінило б гру
have you done some this far back? I haven’t looked that far back but that would be a game changer
Так, мій банк прямо сказав ні! Обов’язково повернемо платіж, якщо зможете.
Yeh my bank flat out said no! Definitely chargeback if you can.
це було після того, як вони сказали, що не можуть вас ідентифікувати?
was that after they said they couldn’t identify you?
Мені довелося. Я хочу відновитися, наскільки це можливо. Комусь вдалося з Mobilum ?
I had to. I want to recover as much as i can. Anyone successful with Mobilum?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.