2 тиж. тому
Ви можете спробувати їх, але вони передадуть вас для підтримки {at} mystake.email
You can try them but they will pass you on to support {at} mystake.email
0
Ви можете спробувати їх, але вони передадуть вас для підтримки {at} mystake.email
You can try them but they will pass you on to support {at} mystake.email
На жаль, усі мої банківські перекази були через відкритий банківський механізм (або перекази SEPA, як це показано на MyStake/Velobet), а по-друге, моїм банком є Revolut, який, як відомо, жахливо допомагає клієнтам і персоналу спілкуватися з вами, як боти, які не звертаються до жодної вашої точки.
Я поскаржився в Revolut, і в їхній відповіді, яка була дуже дивною, вони сказали в тому самому абзаці, що вони спробують повернути кошти, але після подальшого розгляду вони цього не зроблять, оскільки нерегульовані азартні ігри порушують їхні умови! Коли я запитав це далі, їхні працівники-боти не відповіли мені і просто повторювали, що ця діяльність суперечить їхнім умовам тощо.
Тепер компанія з управління претензіями, яка спеціалізується на шахрайстві, допомагає мені, і ми очікуємо призначення омбудсмена.
Ваша ситуація може бути простішою, ніж моя, якщо ви користуєтеся карткою та можете повернути платіж або маєте банк з певною етикою та співчуттям, але в іншому випадку боротися з цими шарлатанами нелегко.
Unfortunately mine were all banking transfers via the open banking mechanism (or SEPA transfers as it appears on MyStake/Velobet) and secondly my bank are Revolut who are notoriously awful at helping customers and staff talk to you like bots not addressing any of your points.
I complained to Revolut and in their response, which was very odd, they said in the same paragraph both that they would try to recover the funds then that upon further review they would not as the unregulated gambling violated their terms! When I queried this further their bot employees wouldn’t answer me and just kept repeating about the activity being against their terms etc.
So now a Claims Management Company who specialise in fraud are assisting me and we are awaiting an Ombudsman allocation.
Your situation might be more straightforward than mine if you used a card and can chargeback or have a bank with some ethics and empathy but otherwise it’s not easy taking on these charlatans.
Так, і це було всього за один тиждень, це, ймовірно, удвічі більше, ніж за останні рік чи два.
Звісно, зараз я не можу в це повірити, але коли ви захоплені азартними іграми і гонитесь за програшами на сайтах, де немає контролю безпечних азартних ігор і в банку, який ніколи не запитує транзакції, ви можете швидко втратити все.
Yes and that was just in one week, it’s probably easily double that in the last year or two.
Of course now I can’t believe it but when you’re in a gambling binge and chasing losses on sites with no Safer Gambling controls and a bank who never query the transactions you can lose everything quickly.
Які в мене варіанти??
Намагалися повернути платіж, але Starling щойно надіслала електронний лист із повідомленням, що вони не можуть повернути платіж понад 120 днів тому. Мої найбільші продавці були з червня по жовтень минулого року протягом 120 днів. Це все? Я не чув від Nikotpf і Pixeleum не відповіли, оскільки вони попросили заяви 3 тижні тому.
What's my options??
Tried to raise chargebacks, but Starling just emailed saying as they were over 120 days ago they cant charge back. My biggest merchants were from June to October last year all over 120 days. Is that it? Ive not heard from Nikotpf and Pixeleum haven't replied since they asked for statements 3 weeks ago.
О, я розумію, що ви маєте на увазі. Так, я пересилав без літери S і отримав відповідь із повідомленням, що це буде передано. дякую
Oh I see what you mean now. Yes I did forward without the S and recieved a response informing me it will get passed on. Thank you.
привіт, не міг би ти поділитися як? Я намагався зі своїм банком, але вони нічого не мають.
hi would you mind sharing how? i have tried with my bank but they are not having any of it.
Дуже слизький схил. Я сподіваюся, що у вас все добре. 🙏
A very slippery slope. I hope your doing good. 🙏
звичайно. Яка ваша електронна адреса, і я надішлю вам повідомлення
Of course. What’s your email and il send you a message
Не хвилюйся, це може бути приголомшливим і лякаючим. Це дуже багато, і це може бути довгим розчаруванням, намагаючись орієнтуватися на цьому форумі та знайти потрібну інформацію. Якщо вам потрібна допомога, я з радістю допоможу спробувати знайти потрібну інформацію
Not to worry hun ,It can be overwhelming and daunting. It is alot to take in and can be a long frustrating trying to navigate this forum and find the information you need .If you need any help I am happy to help try and find the info you need
Привіт, просто цікаво. Після того, як будь-хто грав у ці казино/зв’язався з цими казино.
Хтось отримував випадкові повідомлення? Наприклад, у мене є повідомлення від «EQUTAS» про те, що «на мій рахунок зараховано 429 — фактична готівка».
Чи можна лише припустити, що вони передають наші дані певного роду, продають їх? Можливо, надуманий.
Hi just wondering. After anyone has played these casinos/contacted these casinos.
Has anyone received random messages? For example I have a message from 'EQUTAS' stating 'my account has been credited with 429 - actual cash' along those lines'.
Can only assume they pass on our data of some sort, sell it? Maybe farfetched.
Так, кожен день вони використовують ваш номер телефону, щоб заманити вас
Yes every day they are using your phone number to entice you in
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.