ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 39)

 від kirekin
|
1 288 108 переглядів 10 169 відповідей |
|
1...38 39 40...540
Booyaka28

Дуже цікава тема. У вас є досвід робити це? Чи могли б ви дати якусь пораду щодо того, як найкраще це зробити?

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, що ви сказали, коли звернулися до торговця? Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized641

Я хочу грошей, розумієте.

Автоматичний переклад.

Хтось має контактну інформацію, до

Microc - транзакції?

депозити в instantcasino

Автоматичний переклад.
veritas1979

Зараз у мене немає конкретних прикладів, але коли я копнув трохи глибше (наприклад, власники / посилання на власників), це надто часто призводить до росіянина / Кіпру / Швейцарії, щоб бути збігом. Думаю, одна з підставних компаній раніше належала колишньому генералу ФСБ. Дуже хотілося б, щоб влада серйозно це розслідувала. Я відчуваю, що багато неліцензованих казино/процесорів пов’язані з російською державою. Хтось повинен надіслати електронну пошту хлопцеві, який зробив документацію про Wirecard

Автоматичний переклад.

це так - особливо коли задіяний платіжний процесор або «фінтех», точно як wirecard!

https://fintelegram.com/klarpay-announced-profitability-for-the-first-year-of-operation/


Автоматичний переклад.

Найкраще, що ви можете зробити, це не сподіватися. Фактично гроші отримали 10% усіх, хто відправляв пошту. Я надіслав близько 20. Зараз я відкладаю це і просто припиняю грати в цих кримінальних казино. Успіхів і сподіваюся, що у вас все вийде.

Автоматичний переклад.

Мене цікавлять заблоковані/без можливості виведення грошей рахунки з ліцензією Кюрасао, баланс не менше 90 000 доларів (також крипто). Ми можемо надати юридичну допомогу щодо повернення коштів. Ніяких передоплат чи іншої дурниці

Автоматичний переклад.
Keiji

Генеральний директор Worldline раніше був у французькому уряді та є лицарем Королівства, і вони сприяють цьому. Будемо сподіватися, що буде проведено більше розслідувань, подібних до розслідувань Wirecard.

Автоматичний переклад.

У мене понад 100 транзакцій. Як я міг це виправдати? Більше того, я добровільно все програв...

Автоматичний переклад.

Вони сказали, що повернуть вам гроші??

Автоматичний переклад.

Чудова новина, яких казино це стосується?

Автоматичний переклад.

Ого, хтось справді отримав відшкодування, чи вони просто надсилають електронні листи, кажучи, що повернуть, але ніколи цього не зроблять?

Автоматичний переклад.

Чудова новина для вас! Чи можу я запитати, яке повідомлення ви їм надіслали? Я зараз намагаюся повернутися з Goldenbet. Wintermads і Mobilum Pay є двома основними продавцями.

Автоматичний переклад.

Як давно ви не запитували їх? Я ганяюся вже близько 3 тижнів

Автоматичний переклад.

у когось ще було стягнено плату за скасовані транзакції на Revolut, у результаті чого обліковий запис Revolut отримав мінус? 😲

Автоматичний переклад.
veritas1979

Деякі з отриманих мною відшкодувань були надані як попередні, потім їм знадобилося більше, щоб дати остаточний звіт.

не розумію, чому вони це роблять, краще почекати з відшкодуванням, поки вони не дізнаються 100%.

Тоді я зловживав своїм акаунтом у них, вони думають, що закриють його через пару тижнів

Автоматичний переклад.

Вибачте за всі запитання, я просто чіпляюся за надію від когось, хто досяг хоч трохи успіху. Ви стверджували, що не отримували товар, чи сумнівалися в законності транзакцій? Я просто намагаюся розробити свій найкращий план атаки, оскільки я надіслав один із Golden Bet із проханням повернути кошти через підступних сторонніх продавців.

Автоматичний переклад.
veritas1979

Ні, але мені було б цікаво дізнатися, наскільки простий процес повернення транзакцій на Revolut, оскільки більшість моїх походить саме звідти! Дякую

Автоматичний переклад.

Деякі з отриманих мною відшкодувань були надані як попередні, потім їм знадобилося більше, щоб дати остаточний звіт.

не розумію, чому вони це роблять, краще почекати з відшкодуванням, поки вони не дізнаються 100%.

Тоді я зловживав своїм акаунтом у них, вони думають, що закриють його через пару тижнів

Автоматичний переклад.

Мої здебільшого повернені, що є відмінністю від повернених.

Але я не бачу жодних змін у статусі будь-якої транзакції, тому, мабуть, мені доведеться почекати, щоб побачити, що скаже Revolut.


Автоматичний переклад.
1...38 39 40...540
Перейти на сторінкуіз 540 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого