ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 383)

 від kirekin
|
1 216 374 переглядів 10 041 відповідей |
|
1...382 383 384...533
makelios6

У вас є контактна інформація для byte news?

Автоматичний переклад.

Хтось контактує з Muizgn? Думаю, тепер вони навчилися приховувати інформацію 😂

Автоматичний переклад.

Наразі HSBC відхилив мою претензію щодо шахрайства на тій підставі, що карткові платежі приблизно в 6 різних країнах за день були законними, надісланими на сайти азартних ігор,


Я думаю, що я збираюся зв’язатися з кожним окремим ЗМІ, щоб висвітлити те, що сталося, це абсолютний довбаний жарт.

Автоматичний переклад.

Зв’яжіться з хлопцем на ім’я Адам Бредфорд – я також буду радий зробити внесок, анонімно!


Він пише статті для основних засобів масової інформації, був на BBC тощо.

Автоматичний переклад.

Хтось знає щось про те, хто має ліцензію на PH Casino (Usoftgaming) на Кюрасао (чи де завгодно)?


Я не можу знайти подробиць про це на їх веб-сайті.


У мене є суперечка з моїм банком щодо цього казино. Мені потрібно довести, що вони порушили свої умови, щоб отримати відшкодування. Хтось щось знає про них і як вони працюють?


Дивно, що вони мають правильний код продавця азартних ігор для прийому платежів за картками, незважаючи на те, що вони нерегульовані у Великій Британії.

Автоматичний переклад.
Bbpaul

Ні, друже.

Шукаю і нічого не можу знайти.

Автоматичний переклад.
Educated_ant

file Usoftgaming BV знаходиться під управлінням відповідності Xecutive Corporate Management BV (XCM). Будь ласка, зверніться до якщо ви можете підтвердити, що ви вичерпали всі процедури подання скарг на веб-сайті без задовільного вирішення.

Автоматичний переклад.

Щойно мені призначили агента FOS, і вони сказали, що справа буде розглянута щодо діяльності банку, а не самого казино, що, на жаль, не дає мені надії, система справді сфальсифікована на користь казино. Також заявили, що переглянули все, що їм було надіслано на цьому етапі, і вони не думають, що їм більше від мене нічого потрібно.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Щойно отримав відповідь від Monzo, коротше кажучи, вони відхилили мій відкликаний платіж, заявивши, що це не шахрайство…


Протягом приблизно 20 хвилин вони відповіли на дуже детальне повідомлення, включно з усіма відповідними законами та правилами. В основному зосереджено на неправильному MCC і відсутності товарів.


я розчарований. Я повернувся, щоб подати скаргу, але це встановлює стандарт їхнього підходу до цього.

Автоматичний переклад.

Чи може хтось допомогти мені фінансово до понеділка? У мене є хороші міркування

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Привіт, Пол, сподіваюся, у тебе все добре, друже.

Я не міг знайти спосіб зв’язатися з вами приватно, і я вдячний, що ви поки що відійшли.

Я провів багато досліджень з цього приводу та підсумував багато проблем в 1 електронному листі, який надіслав Monzo та швидко відхилив. Я справді вважаю, що моя претензія є правильною та сильною, висвітлюючи пов’язані з цим закони та нормативні акти. Monzo відповів дуже швидко, тому я попросив їх повторно оцінити повернення платежу, оскільки я не думаю, що вони витратили на це достатньо часу. Ймовірно, вони побачили коментарі про азартні ігри та подумали, що зможуть це розчавити.


У будь-якому випадку, я сподівався, що ми зможемо зв’язатися, і я міг би поділитися тим, що знайшов, і дізнатися, чи є у вас якісь поради. Детальніше про те, як підійти до FOS із цим. Я не хочу програти боротьбу, і, можливо, я вже знайшов найсильніший підхід і вирішив бути прозорим, як ви. Але я був би дуже вдячний за підключення, оскільки я знаю, що ви також отримали певну відмову від банків.

Автоматичний переклад.
Jwright1998

Якщо це допоможе, FOS зв’язався зі мною сьогодні та сказав, що вони підходять до цього через те, як банки впоралися з цим, а не через проблему самого офшорного казино, тож я вважаю, що це може бути те, як ви повинні розглядати підхід до цього.

Автоматичний переклад.
Gojira7346

Цікаво, ви хочете сказати, що підхід має бути більше зосереджений на тому факті, що банк не ідентифікував ці транзакції, оскільки вони були неправильно представлені? Також той факт, що банк не позначив незвичні витрати незалежно від назви транзакції?


Я припустив, що мені потрібно більше зосередитися на процедурі звинувачення казино та продавця, щоб банк обробив повернення платежу?

Автоматичний переклад.
Jwright1998

Так, агент FOS сказав, що вони зосереджені на розгляді банками цього спору, а не на самій суперечці, з казино майже неможливо зв’язатися, і вони зазвичай надсилають одні й ті самі повідомлення знову і знову, тому це має сенс. Насправді вважайте, що це залежить від того, чи знайдете ви розумного агента, чи банк неправильно врегулював спір. Можливо, варто було б висвітлити торговий процес, тобто неправильні торговельні коди, третя сторона тощо, але вони заявили, що вони зосереджені на самому банку, а не на казино.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Gojira7346

Я не займаюся розглядом скарг FOS і, швидше за все, не буду, але маю досвід розгляду скарг FOS у своїй роботі. Якщо вони сказали, що зосереджуються на банках, вони мають відкликати платіж за дійсним кодом. Тобто 12.7 дані або товари не отримано, якщо ви прочитали дві вимоги FOS, які були прийняті, жоден банк не відкликав платіж і був скасований, але якщо ви позначите ті, які втратили, більшість людей звинуватили банки в пропуску транзакції, якщо це Якби я був, я б зосередився виключно на частині повернення платежу, тому базуйтеся на неотриманих товарах або неправильних даних (що б ви не пробували), а потім повторіть, що банк не може зупинити те, що зараз обійдено, але якби було використано правильний код, ігровий блок його б перехопив, отже, він підлягає поверненню платежу та мав би хороші шанси на успіх. Якщо вони відхилили товари, а ви не згадали про азартні ігри, просто скажіть, що жодних доказів не було надано, тому вони повинні були ініціювати повернення платежу.

Автоматичний переклад.
jbias18

12.7 - це visa, я не знаю, версія Mastercard

Автоматичний переклад.

Casino.guru, забанити цього користувача. Очевидно спам-бот від казино.


file


ти повинен найняти мене.

Автоматичний переклад.
jbias18

Я згадав про азартні ігри, і я не зміг зняти кошти, що, я сподіваюся, важить на мою користь, але той факт, що агент сказав, що вони вважають, що вони мають усю необхідну інформацію, тому не вимагатимуть від мене жодної на цьому етапі, викликає розчарування. Вони попросили мене підтвердити суму, яка була неправильною, тож я сподіваюся, що банк припустився помилки... Не хочу публікувати забагато інформації, оскільки вона триває, але я кілька разів перевірив FOS і підняв кілька пунктів

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Gojira7346

Щасти вам, якщо арбітр стане на бік банку, ви зможете перейти до омбудсмена, і там вони, швидше за все, приймуть від вас додаткову інформацію. Цікаво дізнатися, на якій підставі банк відмовив у відкликанні платежу, оскільки це є ключовим, знову ж таки, ніхто не звинувачує банк і не вважає, що він повинен зупинити транзакцію, але вони повинні відкликати платіж, якщо є вагома причина, і у вас є, якщо ви не можете зняти платіж, це повинно бути відкликанням .

Автоматичний переклад.
jbias18

Дякую, зараз я з омбудсменом, вони заявили, що переглянули все, що я надіслав у своїй скарзі, і вважають, що їм не потрібна додаткова інформація на цьому етапі, я припускаю, що вони мають на увазі файли, які вони отримали від банку Я додав ще деяку інформацію у своєму електронному листі для відповіді, але той факт, що їм більше не потрібна інформація на цьому етапі, як вони це висловили, означає, що вони не думають, що у мене є справа, або вони вважають, що інформація достатньо, щоб продовжити справа. Зважаючи на характер цих скарг, я відчуваю себе дуже песимістично, навіть після того, як надіслав їм інші приклади таких випадків у своєму електронному листі-відповіді, я думаю, що це пов’язано з везінням з агентом і тим, як вони не зацікавлені в додатковій інформації. Я схильний вірити, що я вдарив агента, який, на жаль, не стане на мою сторону.




Автоматичний переклад.
Опубліковано Howdydowdy видалено
1...382 383 384...533
Перейти на сторінкуіз 533 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого