1 місяць тому
У вас є контактна інформація для byte news?
Do you have contact info for byte news?
0
Хтось контактує з Muizgn? Думаю, тепер вони навчилися приховувати інформацію 😂
Anyone have contact with Muizgn? I think they've become skilled at hiding information now 😂
Någon som har kontakt till Muizgn? Tycker dem har blivit skickliga på att dölja information nu 😂
Наразі HSBC відхилив мою претензію щодо шахрайства на тій підставі, що карткові платежі приблизно в 6 різних країнах за день були законними, надісланими на сайти азартних ігор,
Я думаю, що я збираюся зв’язатися з кожним окремим ЗМІ, щоб висвітлити те, що сталося, це абсолютний довбаний жарт.
HSBC have now refused my scam claim on the basis that card payments to about 6 different countries in a day were legit sent to gambling sites,
I think I’m going to be contacting every single media outlet to highlight what has happened it’s an absolute fucking joke.
Зв’яжіться з хлопцем на ім’я Адам Бредфорд – я також буду радий зробити внесок, анонімно!
Він пише статті для основних засобів масової інформації, був на BBC тощо.
Contact a guy called Adam Bradford - I would also be happy to contribute, anonymously! adam.bradford@me.com
He does articles for main media outlets and been on BBC etc.
Хтось знає щось про те, хто має ліцензію на PH Casino (Usoftgaming) на Кюрасао (чи де завгодно)?
Я не можу знайти подробиць про це на їх веб-сайті.
У мене є суперечка з моїм банком щодо цього казино. Мені потрібно довести, що вони порушили свої умови, щоб отримати відшкодування. Хтось щось знає про них і як вони працюють?
Дивно, що вони мають правильний код продавця азартних ігор для прийому платежів за картками, незважаючи на те, що вони нерегульовані у Великій Британії.
Anyone know anything about who PH Casino's (Usoftgaming) license in Curacao (or anywhere) is with?
I can't find the details of it on their website.
I have a dispute in with my bank in regards to this casino. I need to prove they have broke their T&C in order to be refunded. Does anyone know anything about them and how they operate?
Surprisingly they have the correct gambling merchant code for accepting payments on cards, despite being unregulated in the UK.
Ні, друже.
Шукаю і нічого не можу знайти.
No, my friend.
I'm looking for it and I can't find anything.
Όχι φίλε μου
Το ψάχνω και δεν μπορώ να βρω τιποτα
Usoftgaming BV знаходиться під управлінням відповідності Xecutive Corporate Management BV (XCM). Будь ласка, зверніться до якщо ви можете підтвердити, що ви вичерпали всі процедури подання скарг на веб-сайті без задовільного вирішення.
Usoftgaming B.V. is under compliance management of Xecutive Corporate Management B.V. (XCM). Please refer to complaints@xnext.io if you can document that you have exhausted all complaint procedures of the website without satisfactory resolve.
support@ph.casino
Щойно мені призначили агента FOS, і вони сказали, що справа буде розглянута щодо діяльності банку, а не самого казино, що, на жаль, не дає мені надії, система справді сфальсифікована на користь казино. Також заявили, що переглянули все, що їм було надіслано на цьому етапі, і вони не думають, що їм більше від мене нічого потрібно.
Just had an FOS agent assigned to me, they've said the case will be reviewed on the activity of the bank rather than the actual casino themselves, which doesn't give me hope unfortunately, the system is really rigged in the casinos favor. Also stated they have looked at everything that's been sent to them at this stage and they don't think they need anything more from me.
Щойно отримав відповідь від Monzo, коротше кажучи, вони відхилили мій відкликаний платіж, заявивши, що це не шахрайство…
Протягом приблизно 20 хвилин вони відповіли на дуже детальне повідомлення, включно з усіма відповідними законами та правилами. В основному зосереджено на неправильному MCC і відсутності товарів.
я розчарований. Я повернувся, щоб подати скаргу, але це встановлює стандарт їхнього підходу до цього.
Just had a response from Monzo, in short, they have rejected my chargeback stating it’s not fraudulent…
They replied within about 20 minutes to a very detailed message including all relevant laws and regulations. Mainly focusing on incorrect MCC and no goods received.
im dissapointed. I’ve gone back to raise the complaint but this sets the standard of their approach to this.
Привіт, Пол, сподіваюся, у тебе все добре, друже.
Я не міг знайти спосіб зв’язатися з вами приватно, і я вдячний, що ви поки що відійшли.
Я провів багато досліджень з цього приводу та підсумував багато проблем в 1 електронному листі, який надіслав Monzo та швидко відхилив. Я справді вважаю, що моя претензія є правильною та сильною, висвітлюючи пов’язані з цим закони та нормативні акти. Monzo відповів дуже швидко, тому я попросив їх повторно оцінити повернення платежу, оскільки я не думаю, що вони витратили на це достатньо часу. Ймовірно, вони побачили коментарі про азартні ігри та подумали, що зможуть це розчавити.
У будь-якому випадку, я сподівався, що ми зможемо зв’язатися, і я міг би поділитися тим, що знайшов, і дізнатися, чи є у вас якісь поради. Детальніше про те, як підійти до FOS із цим. Я не хочу програти боротьбу, і, можливо, я вже знайшов найсильніший підхід і вирішив бути прозорим, як ви. Але я був би дуже вдячний за підключення, оскільки я знаю, що ви також отримали певну відмову від банків.
Hello Paul, hope you’re getting on ok mate.
I couldn’t find a way to contact you privately, and appreciate you were stepping away for the time being.
I’ve done a lot of research on this, and have summarised a lot of the issue into 1 email which was shared with Monzo and quickly rejected. I do feel my claim is correct and strong, highlighting laws and regulations related to this. Monzo replied very quickly so I’ve asked them to re evaluate the chargeback as I don’t think they spent anywhere near enough time on it. They probably saw the gambling comments and thought they could squash it.
Anyways, I’d hoped we could connect and I could share what I’ve found, and see if you have any advice. More so on how to approach the FOS with this. I don’t want to lose the fight, and perhaps I’ve already got the strongest approach, and chose to be transparent like you did. But would massively appreciate connecting as I know you had some push back from the banks as well.
Якщо це допоможе, FOS зв’язався зі мною сьогодні та сказав, що вони підходять до цього через те, як банки впоралися з цим, а не через проблему самого офшорного казино, тож я вважаю, що це може бути те, як ви повинні розглядати підхід до цього.
If it helps the FOS contacted me today and said they're approaching it from how the banks handled it, not the issue with the offshore casino itself so i believe that may be how you should view approaching it.
Цікаво, ви хочете сказати, що підхід має бути більше зосереджений на тому факті, що банк не ідентифікував ці транзакції, оскільки вони були неправильно представлені? Також той факт, що банк не позначив незвичні витрати незалежно від назви транзакції?
Я припустив, що мені потрібно більше зосередитися на процедурі звинувачення казино та продавця, щоб банк обробив повернення платежу?
Interesting, are you saying the approach should be more focused on the fact the bank didn’t identify these transactions because they were misrepresented? Also the fact the bank didn’t flag the unusual spending regardless of the transaction name?
I assumed I’d need to focus more on the casinos blame and merchant process for the bank to process the chargeback?
Так, агент FOS сказав, що вони зосереджені на розгляді банками цього спору, а не на самій суперечці, з казино майже неможливо зв’язатися, і вони зазвичай надсилають одні й ті самі повідомлення знову і знову, тому це має сенс. Насправді вважайте, що це залежить від того, чи знайдете ви розумного агента, чи банк неправильно врегулював спір. Можливо, варто було б висвітлити торговий процес, тобто неправильні торговельні коди, третя сторона тощо, але вони заявили, що вони зосереджені на самому банку, а не на казино.
Yes, the FOS agent said they're focusing on the banks handling of it rather than the dispute itself, the casino's are damn near impossible to contact and usually send the same BS over and over so does make sense really. Really think it's down to whether you get a reasonable agent or the bank has mishandled the dispute. Could be worth highlighting the merchant process, i.e. wrong merchant codes, third party etc but they stated their focus of the complaint is with the bank itself rather than the casino.
Я не займаюся розглядом скарг FOS і, швидше за все, не буду, але маю досвід розгляду скарг FOS у своїй роботі. Якщо вони сказали, що зосереджуються на банках, вони мають відкликати платіж за дійсним кодом. Тобто 12.7 дані або товари не отримано, якщо ви прочитали дві вимоги FOS, які були прийняті, жоден банк не відкликав платіж і був скасований, але якщо ви позначите ті, які втратили, більшість людей звинуватили банки в пропуску транзакції, якщо це Якби я був, я б зосередився виключно на частині повернення платежу, тому базуйтеся на неотриманих товарах або неправильних даних (що б ви не пробували), а потім повторіть, що банк не може зупинити те, що зараз обійдено, але якби було використано правильний код, ігровий блок його б перехопив, отже, він підлягає поверненню платежу та мав би хороші шанси на успіх. Якщо вони відхилили товари, а ви не згадали про азартні ігри, просто скажіть, що жодних доказів не було надано, тому вони повинні були ініціювати повернення платежу.
I am not at FOS complaints on mine and likely won’t be, but do have experience with FOS complaints within my work. If they have said they are focusing on the banks the angle is that they should chargeback under a valid code. I.e 12.7 data or goods not received, if you read the two FOS claims that were accepted neither bank did the chargeback and was overturned, but if you check the ones that lost the majority of the people blamed the banks for missing the transaction, if it were me I would solely focus on the chargeback part so base it on either goods not received or incorrect data (whichever you tried), then reiterate that the bank cannot stop something that is being bypassed but if the correct code was used the gambling block would have caught it therefore it falls right for chargeback and would have a good chance to succeed. If they have rejected on goods and you haven’t mentioned gambling then just state no evidence was ever provided so they should have initiated chargeback.
12.7 - це visa, я не знаю, версія Mastercard
12.7 is visa I don’t know the Mastercard version
Я згадав про азартні ігри, і я не зміг зняти кошти, що, я сподіваюся, важить на мою користь, але той факт, що агент сказав, що вони вважають, що вони мають усю необхідну інформацію, тому не вимагатимуть від мене жодної на цьому етапі, викликає розчарування. Вони попросили мене підтвердити суму, яка була неправильною, тож я сподіваюся, що банк припустився помилки... Не хочу публікувати забагато інформації, оскільки вона триває, але я кілька разів перевірив FOS і підняв кілька пунктів
I have mentioned gambling and i was unable to withdraw which i hope weighs in my favor but the fact the agent said they believe they have all the information they need so won't require any from me at this stage is disheartening. They asked me to confirm the amount which was wrong so i'm hoping that the bank has made errors there... Don't want to post too much information as its ongoing but i've gone a few angles at the FOS and raised a few points
Щасти вам, якщо арбітр стане на бік банку, ви зможете перейти до омбудсмена, і там вони, швидше за все, приймуть від вас додаткову інформацію. Цікаво дізнатися, на якій підставі банк відмовив у відкликанні платежу, оскільки це є ключовим, знову ж таки, ніхто не звинувачує банк і не вважає, що він повинен зупинити транзакцію, але вони повинні відкликати платіж, якщо є вагома причина, і у вас є, якщо ви не можете зняти платіж, це повинно бути відкликанням .
Best of luck, if the adjudicator sides with bank you can progress to the ombudsman and that’s where they are likely to accept further information from you. Be interesting to see what basis the bank have refused chargeback as that is key, again no one blames bank or thinks they should stop the transaction but they should chargeback if valid reason and you do have if you can’t withdraw that should be a chargeback.
Дякую, зараз я з омбудсменом, вони заявили, що переглянули все, що я надіслав у своїй скарзі, і вважають, що їм не потрібна додаткова інформація на цьому етапі, я припускаю, що вони мають на увазі файли, які вони отримали від банку Я додав ще деяку інформацію у своєму електронному листі для відповіді, але той факт, що їм більше не потрібна інформація на цьому етапі, як вони це висловили, означає, що вони не думають, що у мене є справа, або вони вважають, що інформація достатньо, щоб продовжити справа. Зважаючи на характер цих скарг, я відчуваю себе дуже песимістично, навіть після того, як надіслав їм інші приклади таких випадків у своєму електронному листі-відповіді, я думаю, що це пов’язано з везінням з агентом і тим, як вони не зацікавлені в додатковій інформації. Я схильний вірити, що я вдарив агента, який, на жаль, не стане на мою сторону.
Thanks, i'm with the ombudsman now, they stated they looked at everything i've sent in my complaint and feel they don't need any more information at this stage, i'm assuming they mean the files they got from the bank themselves, i added some more information in my reply email just for good measure, but the fact they don't need anymore information at this stage as they put it either means they don't think i have a case or they feel the information is sufficient enough to proceed with my case. With the nature of these complaints i'm feeling very pessimistic even after sending them other examples of such cases in my reply email, i think it's down to pot luck with the agent and with the way they're not interested in more information i'm inclined to believe that i've hit an agent who won't side with me sadly.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.