ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 320)

 від kirekin
|
1 289 424 переглядів 10 170 відповідей |
|
1...319 320 321...540
Ldiamond23

Так, банк виграв на 100%.

Автоматичний переклад.

Я досяг успіху з Barclays, це дебетова чи кредитна картка?

Мені було повернуто кошти на кредитну картку за неправильним MCC, я не знаю, чи відповіли продавці, оскільки я мав те саме повідомлення «все ще розслідується» і дав 6 тижнів, але припустив, що це загальна відповідь від Barclays, оскільки азартні ігри заблоковані на кредитних картках і я не розумію, як торговці можуть оскаржити це.

Дайте мені знати, чим я можу потенційно допомогти, також нас достатньо на цьому форумі, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.

Оновлення в моєму банку. Якщо ви перебуваєте в Австралії та маєте картку Mastercard, банк не стане на ваш бік, незалежно від того, чи вказано неправильний MCC. Після втрати 20 тис. австралійських доларів за 3 місяці та подання скарги вони запропонували мені остаточне пряме відшкодування від самого банку на 1 тис.


Я сподіваюся та бажаю всім успіху в отриманні відшкодування платежів від цих шахрайських казино. Будь ласка, будь сильним і ніколи більше не грай в азартні ігри.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized755 видалено

Інші можуть допомогти продавцям відповісти, оскільки я знаю, що деякі оскаржили це назад, можливо, потрібно поділитися тим, що вони сказали, ніби вони вигадали ваші дані, а потім повернутися до банку та повідомити їх, що ви не реєструвалися/ отримати товар тощо.

Щодо відшкодування банком, якщо не буде відповіді, вони повернуть кошти, вони не відмовлять вам у відшкодуванні, я пропоную зв’язатися з ними, щоб отримати оновлення, і якщо їм знадобиться більше часу, вони повідомлять вам про будь-які проблеми. Якщо жодних проблем не буде, тоді вимагайте відшкодування. Проблема, яку я мав із Barclaycard, полягає в тому, що якщо ви справді не обговорюєте суперечки, обробники не є найкращими, ще раз зателефонуйте їм і попросіть поговорити про суперечки, вони дадуть вам правильну відповідь. Якщо ви не відповісте, ви отримаєте відшкодування досить швидко.

Щодо залежності, добре, що ви вже зареєстровані в Gamstop, чи пробували ви також встановити Gamban, це безкоштовно для жителів Великобританії, я вважаю, що доступно через talk, ban, stop?


Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized755 видалено

У мене є запитання: чи я взяв кілька позик і погасив борги по кредитній картці, я кілька разів писав електронною поштою компаніям, що видають кредитні картки, кажучи, що у мене залежність і я хочу закрити мій рахунок і заблокувати картку. Вони цього не зробили, і я знову перевищив кредитні картки. Я подав ще одну скаргу, щоб погасити свій борг. Якщо вони не підтримають це, ви думаєте, що фінансовий обундсмен стане на мою сторону чи на бік компаній, що займаються кредитними картками?

Автоматичний переклад.

Я просто хотів повідомити вас усіх, що мені повернули всі гроші від Artsrid і Finnart, вони не відповіли протягом 2 тижнів, але сьогодні всі гроші надійшли до мого банку.

Автоматичний переклад.

Хтось може допомогти з партбастерами та майстер-інструментами?

Автоматичний переклад.
henrysykes13

Який останній електронний лист ви їм надіслали, друже? І їхня остаточна відповідь?

Автоматичний переклад.
henrysykes13

Я щойно отримав один від finnart, ще 6 і 4 на artstrid, сподіваючись, що вони повернуться до Різдва.

Автоматичний переклад.
henrysykes13

Мені теж повернули кошти, я надіслав їм різкий електронний лист, у якому говорилося, що я не єдина особа, яку вони обдурили фальшивим електронним листом із повідомленням про повернення коштів. І всі люди, які отримали ці електронні листи, зараз приєднуються змушує подати позов проти компанії, отриманої вчора

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Чи можете ви переслати всі електронні листи, які маєте з ними? до

Автоматичний переклад.
Missdaisy

що це показує

як на вашій заяві? Вони просто відображаються як finnart і artstrid

Автоматичний переклад.
Ldiamond23

Астрід

Автоматичний переклад.
Ldiamond23

Mastertools - голландська компанія

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Автоматичний переклад.

Досі шукаю ім’я торговця "ZPDG", якщо хтось має інформацію про нього

Автоматичний переклад.

Мені все ще потрібна допомога з Kashia, будь ласка

Автоматичний переклад.
Vkieranc

Я думав, що це. вони ігнорували мої електронні листи, і я написав огляд TP, і вони надіслали довгий електронний лист, що це не вони, і попросили мої банківські реквізити та виписку, а потім більше не відповіли. Вони видалили мій огляд TP

Змінено автором
Автоматичний переклад.
1...319 320 321...540
Перейти на сторінкуіз 540 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого