2 міс. тому
0
Я досяг успіху з Barclays, це дебетова чи кредитна картка?
Мені було повернуто кошти на кредитну картку за неправильним MCC, я не знаю, чи відповіли продавці, оскільки я мав те саме повідомлення «все ще розслідується» і дав 6 тижнів, але припустив, що це загальна відповідь від Barclays, оскільки азартні ігри заблоковані на кредитних картках і я не розумію, як торговці можуть оскаржити це.
Дайте мені знати, чим я можу потенційно допомогти, також нас достатньо на цьому форумі, щоб допомогти.
I had success with Barclays, is it debit or credit card?
I had a refund on the credit card under incorrect MCC, no idea if merchants have responded as I had the same sort of "still under investigation" and give 6 weeks but assumed this was a generic response from Barclays as gambling is blocked on credit cards and I can’t see how the merchants could challenge this.
Let me know what I could potentially assist with, also there are enough of us on this forum to help out.
Оновлення в моєму банку. Якщо ви перебуваєте в Австралії та маєте картку Mastercard, банк не стане на ваш бік, незалежно від того, чи вказано неправильний MCC. Після втрати 20 тис. австралійських доларів за 3 місяці та подання скарги вони запропонували мені остаточне пряме відшкодування від самого банку на 1 тис.
Я сподіваюся та бажаю всім успіху в отриманні відшкодування платежів від цих шахрайських казино. Будь ласка, будь сильним і ніколи більше не грай в азартні ігри.
Update on my bank. If you are in Australia and with Mastercard the bank won’t side with you no matter if it’s incorrect MCC. After losing 20k AUD in 3 months and raising up the complaint they have offered me a final direct refund from the bank themselves for 1k.
I hope and wish everyone the best on your journey in getting your chargebacks from these scam casinos. Please stay strong and never ever gamble again.
Інші можуть допомогти продавцям відповісти, оскільки я знаю, що деякі оскаржили це назад, можливо, потрібно поділитися тим, що вони сказали, ніби вони вигадали ваші дані, а потім повернутися до банку та повідомити їх, що ви не реєструвалися/ отримати товар тощо.
Щодо відшкодування банком, якщо не буде відповіді, вони повернуть кошти, вони не відмовлять вам у відшкодуванні, я пропоную зв’язатися з ними, щоб отримати оновлення, і якщо їм знадобиться більше часу, вони повідомлять вам про будь-які проблеми. Якщо жодних проблем не буде, тоді вимагайте відшкодування. Проблема, яку я мав із Barclaycard, полягає в тому, що якщо ви справді не обговорюєте суперечки, обробники не є найкращими, ще раз зателефонуйте їм і попросіть поговорити про суперечки, вони дадуть вам правильну відповідь. Якщо ви не відповісте, ви отримаєте відшкодування досить швидко.
Щодо залежності, добре, що ви вже зареєстровані в Gamstop, чи пробували ви також встановити Gamban, це безкоштовно для жителів Великобританії, я вважаю, що доступно через talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
У мене є запитання: чи я взяв кілька позик і погасив борги по кредитній картці, я кілька разів писав електронною поштою компаніям, що видають кредитні картки, кажучи, що у мене залежність і я хочу закрити мій рахунок і заблокувати картку. Вони цього не зробили, і я знову перевищив кредитні картки. Я подав ще одну скаргу, щоб погасити свій борг. Якщо вони не підтримають це, ви думаєте, що фінансовий обундсмен стане на мою сторону чи на бік компаній, що займаються кредитними картками?
I have a question: do I’ve taken out multiple loans and cleared my credit card debts, I emailed the credit card companies multiple times saying I’ve got an addiction and I want my account closed and card blocked. They didn’t do this and I’ve maxed out the credit cards again. I’ve put another complaint in to clear my debt, if they do not uphold this do you think that the financial obundsman will side with me or the credit card companies?
Я просто хотів повідомити вас усіх, що мені повернули всі гроші від Artsrid і Finnart, вони не відповіли протягом 2 тижнів, але сьогодні всі гроші надійшли до мого банку.
Just wanted to let you all know I’ve got all money refunded from Artsrid and Finnart, they hadn’t responded in 2 weeks but all money come into my bank today.
Який останній електронний лист ви їм надіслали, друже? І їхня остаточна відповідь?
What was the final email you sent them mate? And their final response?
Я щойно отримав один від finnart, ще 6 і 4 на artstrid, сподіваючись, що вони повернуться до Різдва.
I’ve just had one from finnart another 6 to go and 4 on artstrid hoping they come back in now before Xmas.
Мені теж повернули кошти, я надіслав їм різкий електронний лист, у якому говорилося, що я не єдина особа, яку вони обдурили фальшивим електронним листом із повідомленням про повернення коштів. І всі люди, які отримали ці електронні листи, зараз приєднуються змушує подати позов проти компанії, отриманої вчора
Mine too i got refund i sent them a scathing email basically saying that I could see that I am not the only person they are fobbing off with the fake email saying refund had been issued .And all the people whom have had these emails are now joining forces to bring legal action against company received funds yesterday
Чи можете ви переслати всі електронні листи, які маєте з ними? до
Could u forward all emails u have with them? To kieranclutterbuck1@gmail.com
що це показує
як на вашій заяві? Вони просто відображаються як finnart і artstrid
what do these show up
as on your statement? Do they just show up as finnart and artstrid
Я думав, що це. вони ігнорували мої електронні листи, і я написав огляд TP, і вони надіслали довгий електронний лист, що це не вони, і попросили мої банківські реквізити та виписку, а потім більше не відповіли. Вони видалили мій огляд TP
I thought this was. they ignored my emails and i wrote a TP review and they sent back a lengthy email how it wasnt them and asked for my bank details and statement and then didnt reply again. They got my TP review removed
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.