ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 247)

 від kirekin
|
1 556 965 переглядів 12 058 відповідей |
|
1...246 247 248...645
Freddi87

Ні в якому разі вони не розглядають це! мої теж відхилили через 20 хвилин, вони в цьому

Автоматичний переклад.

Те саме для мене, кожна транзакція була відхилена менш ніж за годину.


Раніше або це займе близько 24 годин кілька разів.


Щось тут дуже не так, я навіть не думаю, що вони більше дивляться на транзакції чи читають "докази" людей, вони просто миттєво скасовують їх і закінчують.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337

Я веду це до омбудсмена, впевнений, що це має бути легка перемога!

Автоматичний переклад.
Casfan видалив(-ла) публікацію

Ви, безумовно, помилилися MCC, але нічого не можете зробити.


Продавець не повертає платіж у 98% випадків.

Банк не повертає кошти в 99% випадків

Казино не повертають гроші в 99,9% випадків


Розглядайте це як знак того, що ви повинні припинити грати в азартні ігри.

Автоматичний переклад.
Casfan видалив(-ла) публікацію

Раніше так.


Але останнім часом майже нікого.

На початку кілька торговців повернули гроші.


Після цього майже нікого. Банки допомогли деяким хлопцям, але майже нічого.


Казино я бачив лише 1-2 випадки

Автоматичний переклад.

Привіт приятель.

багато місяців тому, на початку цієї справи, мені вдалося компенсувати всі мої втрати від усіх, кого ви там перерахували, і зимових божевільних.

тепер через популярність цієї теми я вважаю, що вони трохи пом’якшили й просто ігнорують, якщо не буде подано відкликання платежу чи скаргу. Я був одним із тих щасливчиків на початку, хто також допоміг кільком людям.

у мене все ще є близько 400 фунтів стерлінгів від кількох випадкових людей, які банк чи компанія не повернули мені гроші, тому я відмовився. Я вважаю, що найкращим варіантом буде підняти кошти через FOS зараз, оскільки, здається, ніхто не готовий допомогти.

Автоматичний переклад.
Casfan видалив(-ла) публікацію
mrkrm

Вау,


однак вони разом із продавцями можуть маніпулювати інформацією про транзакції, щоб отримати від нас кошти!


Мені дуже важко було зв’язатися з цією компанією. У них понад 10 тисяч транзакцій, у вас є електронна адреса? Просто щоб я міг зібрати деякі докази для своєї справи FOS проти них. Я бажаю вам всього найкращого і сподіваюся, що ви отримаєте результат, на який заслуговуєте, з цими шахраями!

Автоматичний переклад.

Я не хочу збільшувати ваші надії, але повернення платежу все ще може бути варіантом через 8 місяців. Його слід розраховувати від дати, коли ви очікували отримати замовлення, а не від фактичної дати замовлення… це залежить від того, як ви представляєте справу.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337

Вони сказали мені якусь нісенітницю про те, що ми не можемо подавати претензії проти виграшу азартних фішок, я сказав, що це не так! це були гроші, які були втрачені на моєму рахунку, а потім вони змінили їх на щось пов’язане з азартними іграми

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Ви сказали їм, що спочатку це була азартна гра?

Автоматичний переклад.
boots2024

Так чоботи

Автоматичний переклад.
DynamoHarry

Я згоден з тим, що ви сказали.

Я думаю, що єдиний шанс, який мають люди у Великій Британії, це використання кредитної картки, оскільки її використання для азартних ігор заборонено.

Автоматичний переклад.

Просто думав, що якби ти сказав, що це азартна гра, ти міг би змінити це на те, щоб нічого не отримати? Чесно кажучи, я не розумію, яка б різниця

Автоматичний переклад.

Revoult відмовив у поверненні моєї плати, коли згадав про азартні ігри,

Я подав скаргу, але вони відмовилися щось робити, тому я надіслав її до FOS. Почекаємо і побачимо

Автоматичний переклад.
Ldiamond23

Добре, цікаво, будь ласка, тримайте мене в курсі, я йду тим самим маршрутом

Змінено
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Буде робити!

вони не виявили жодного інтересу, тож це виглядає як програш, але подивимося, що скаже FOS.

я повідомив FOS, що хочу відшкодувати загальну суму 1,2 тисячі фунтів

Автоматичний переклад.
Ldiamond23

Гаразд, так, я вважаю, що вони не допомагають клієнтам, а захищають шахраїв! FOS зазвичай швидко працює з ними, але я отримав електронний лист про те, що хлопець, який це робить, зараз захворів, тому це може бути не чудовою новиною

Автоматичний переклад.
1...246 247 248...645
Перейти на сторінкуіз 645 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого