ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 211)

 від kirekin
|
1 556 968 переглядів 12 058 відповідей |
|
1...210 211 212...645

Revolut сама обробляє транзакції для казино. Як Revolutpay або як отримувач карткових платежів. Сумно, що цей банк отримує ліцензії в різних країнах.



Автоматичний переклад.
Howdydowdy видалив(-ла) публікацію

Немає обмежень на відкликання платежів від власника картки, але емітенти карток VISA та Mastercard дізнаються про велику кількість відкликань платежів і можуть поставити платіжній службі неприємні запитання.


Автоматичний переклад.

ЧОМУ НІХТО НІКОМУ НЕ ДОПОМАГАЄ? ЧИ МОЖЕТЕ ВИ СКАЗАТИ МЕНІ НАЗВУ САЙТУ КАЗИНО, З ЯКОГО ВИ УСПІШНО ЗАВАНТАЖИЛИ ГРОШІ З КРЕДИТНОЇ КАРТКИ? ОСКІЛЬКИ Я ЗАВАНТАЖУЮ ЗВІДТУДІ ГРОШІ ТА ПОДАЮ ЗАЯВКУ НА ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ ПЛАТІ, ПРИНИНМУ СПРОБУЮЧИ ЩАСТЯ.

Автоматичний переклад.

Якщо ви вкажете назви сайтів і скажете з якою компанією вони працюють, я можу допомогти всім. Будь ласка, я хотів би допомогти один одному.






Автоматичний переклад.
BettyBetty

Усім їм було відмовлено в Revolut.

Я думаю, я міг би написати в банк Литви, але я сумніваюся, що це має сенс.

Автоматичний переклад.

Ні, але банки, здається, використовують суму проти споживача, щоб відхилити додаткові:

Багато років це сталося зі мною через Галіфакс, два повернення платежів за квитки та рейси, які були дійсними, наступного разу мені довелося зробити одне для квитків. Ллойди, які володіють Галіфаксом, почали допитувати мене за шахрайство, посилаючись на те, що вони не можуть більше приймати повернення платежів від Мені, хоча вони були дійсними, це було під час COVID, коли деякі постачальники квитків продовжували пропонувати ваучери, які були для мене марними, на щастя, постачальник квитків написав Lloyds, щоб визнати порушення, а потім повернув гроші безпосередньо.

Щодо наших проблем на цьому форумі, хоча обмежень немає, я вважаю, що певні постачальники, як-от Revolut, позначають внутрішні ризики/проблеми з управлінням і шукають виправдання, щоб не допомогти нам.

На щастя, у Сполученому Королівстві ми маємо FOS, куди звертаємося, але, здається, в інших місцях не так пощастило.

Зараз усі мої оброблені двома компаніями, тому я хочу сказати всім, будь ласка, продовжуйте, скористайтеся процесом подання скарг у банках, а потім позначте FOS, якщо не вирішено, перевірте на форумі, деякі з нас досягли успіху в банках, і якщо ніхто інший не мав сторони FOS.

Головне: не здавайтеся і продовжуйте допомагати один одному.


Автоматичний переклад.
k98m9c54x5

Я в такому самому становищі, як і ви, більше не знаю, що робити, тому що мені відмовляють у відкликанні платежів.


Якщо нас кілька буде писати в банк Литви, може це кудись приведе, хтозна.


Ми не отримали квитанцій або товарів, тому маємо повне право на повернення платежу.


Ми також зв’язувалися з Mastercard у скандинавських країнах, але минуло більше тижня, а відповіді досі немає.

Автоматичний переклад.
Lucid_1337

Так, спробувати не завадить. Найгірше, що трапляється, це те, що вони доводять правоту Revolut, але тоді ситуація не гірша, ніж раніше.


Також звернувся до відділу Mastercard, де ви могли повідомити про помилки, але не отримали відповіді більше місяця.


Revolut також закрив ваш обліковий запис?

Автоматичний переклад.
k98m9c54x5

Так, саме так я думаю!


Ні, вони не закрили мій обліковий запис, що дивно, тому що я зробив багато відкликань платежів, відколи це почалося, і виграв кожен.


Але щойно минулого місяця я почав повертати платежі за транзакціями, які залишилися, це припинилося, і вони зазначають, що в таких випадках вони не можуть продовжити раптово.

Автоматичний переклад.
Colin09 видалив(-ла) публікацію
Howdydowdy видалив(-ла) публікацію

Оскільки Revolut відповідає електронним листом, якщо ви користуєтеся їхньою формою скарги та повідомляє, що ви можете зв’язатися з їхнім банком у Литві, тоді вони дають вам посилання/форму для скарги🙂

Змінено
Автоматичний переклад.

Якщо ви вкажете назви сайтів і скажете з якою компанією вони працюють, я можу допомогти всім. Будь ласка, я хотів би допомогти один одному.






Автоматичний переклад.

Привіт!

Можливо, було б добре пояснити, як ви збираєтеся допомогти. Мені цікаво це знати, наприклад. Враховуючи характер усієї цієї теми, я впевнений, що важливо знати більше про вашу запропоновану роль.

Ви згодні?

Автоматичний переклад.

Я досяг успіху через казино, я не можу вдаватися в деталі через шпигунство, але якщо є телеграма або розбрат, із задоволенням поспілкуюся

Автоматичний переклад.

О, надіслано до того, як я закінчив, і надіслано на перевірку, очевидно, під контролем поліції від імені казино??


У мене є електронні листи, які я надіслав тощо. У мене є проблеми з психічним здоров’ям, і інші фактори включені, але ви повинні пристосувати це до себе

Автоматичний переклад.
Radka

чи можу я запитати, чому перша частина мого допису не була опублікована? Я лише повідомляв людям, що виграв у казино, але не міг надати тут подробиць??

Змінено
Автоматичний переклад.

привіт

у процесі повернення платежів проти pixeleum і finnart.io, donbet не хоче допомагати, депоновані виграли більше, ніж я вніс, і тепер, коли я хотів зняти, вони закрили мій рахунок. Безрезультатно намагалися надіслати електронний лист обом стороннім торговцям, але тепер намагаються відкликати платіж.


У мене також є та сама проблема з баунті-барабанами, така ж проблема, депонована, виграна до 23 тисяч, закрила мій рахунок після того, як я хотіла зняти гроші, але не можу знайти інформацію про сторонніх продавців, які взяли мої гроші, вони називаються


СЕРАФІКС

CSSKINSPRO

ФАРАМП

Будь-яка інформація, щоб зв’язатися з ними, була б величезною допомогою.

Змінено
Автоматичний переклад.
Williamj86

Faramp = https://www.mobilum.com/en


Зв’яжіться з ними та поясніть ситуацію, і вони допоможуть із поверненням коштів 👌

Вони не повертають кошти напряму, тому вам все одно потрібно звернутися до свого банку, але якщо у вас є підтвердження електронної пошти Conversations, це не проблема, mobilum повідомить вам відкликати платежі та схвалить їх через 2 тижні.




Змінено
Автоматичний переклад.
Lucid_1337

привіт

Серйозно дякую за це. Я спробую їх завтра і почну отримувати м’яч з них. Чи знаєте ви взагалі будь-яку інформацію про інші 2 компанії?


Автоматичний переклад.
1...210 211 212...645
Перейти на сторінкуіз 645 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого