ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 127)

 від kirekin
|
1 302 437 переглядів 10 194 відповідей |
|
1...126 127 128...541
Tiekefnntn

Це божевілля. Якщо ми зможемо довести, що це вони, тоді банку доведеться відшкодувати, тому що я не купував скіни тощо. Усе, що вам потрібно, — це спілкування. Я збираюся запитати в банку в понеділок, хто кожна транзакція і хто її обробив! Існує приблизно 85% ймовірності, що SMTM є PaySmpf тощо

Автоматичний переклад.
Dt100

Можна уявити, що це так, але для багатьох людей це не так. Як каже Катце, транзакція перевіряється 3DS, що несе відповідальність за повернення коштів банку. Оскільки вони несуть відповідальність, їм знадобляться квитанції/рахунки/підтвердження замовлення, щоб навіть почати процес.

Це мій досвід, але ваш банк може бути більш поблажливим.

Автоматичний переклад.

Банку нічого не потрібно робити, ви підтвердили транзакцію в додатку. Банк тільки виконує ваше платіжне доручення. Банк не зобов’язаний вирішувати «приватні спори» з торговцем. Тому авторизовану транзакцію не так просто повернути, про це я писав у цій статті. Тут головну роль відіграє відповідальність банку: без 3DS відповідальність несе продавець, з 3DS – банк.

Якщо тобі пощастить, то банк тобі допоможе, якщо ні, ти такий же розумний, як і раніше. Якщо вам не пощастить, торговці позначили транзакції таким чином, що оплата є безвідкличною, наприклад, як покупки криптовалюти тощо.



Автоматичний переклад.

Привіт, всі!

Якщо хтось грав із Campeonbet або їхніми дочірніми казино (Lapilanders). У мене чудові новини, зв'яжіться зі мною:

keejan.team100@gmail.com


особливо якщо у вас є нігерійські/індійські/польські/та всі інші дивні джерела платежів картками.


Автоматичний переклад.
keejan

Які ваші новини? Чи працюватиме це на інших сайтах?

Автоматичний переклад.

Мені не вдалося отримати жодного відшкодування від жодного з цих продавців. Я намагався зв’язатися з багатьма з них електронною поштою, але лише Elegro та Canapay відповіли. Elegro сказав мені зв’язатися зі своїм банком, а Canapay попросив підтвердити посвідчення особи, але перестав відповідати після того, як я його надіслав.

Я зв’язався зі своїм банком і був дуже прозорим щодо транзакцій. Я згадав, що я вважаю, що більшість, якщо не всі, з них є азартними транзакціями, але вони неправильно кодуються як покупки у випадкових магазинах, де продаються картини, предмети кухні, ювелірні вироби, одяг та інші товари чи послуги.

Ці транзакції слід було відхилити або принаймні обмежити, якщо вони мали належний код категорії продавця.

Мій банк повідомив мені, що вони направили мої претензії до банків, якими користуються продавці, оскільки мій банк не може нічого зробити безпосередньо. Вони зв’яжуться зі мною, якщо отримають відгук.

Однак я сумніваюся, що торгові банки дадуть відповідь або використають ресурси для розслідування. Я не здивуюся, якщо їхні офшорні банки будуть співучасниками цих дій. Я підозрюю, що значна частина кожного долара, який ми витрачаємо, висмоктується корумпованими сторонами, що робить практично неможливим втручання органів влади чи регуляторів.


SMPAYPF TOOLSHAVEN

SMPAYPF THE PLATINUM

GAMETID COM

ОПЛАТА

АПЕРАТОР

МЕРКУРІОН

НІКОТПФ ЕЛЕГРО ЄС

MONRAMP

RUSTEDRAID

ЕЛІПСЕРОЛЬНІ ГРАТИ

AZUREPAYMENTSE

DEPANNEUR RIOUX

SEEK БЛОКУЄ НАС

RPGSKINS

INCREDIBLESKINS

КУХНІ КОМ

BIGROIGLOBAL COM

ВЕБ МОДНОЇ КОМПАНІЇ

CGCOURSES ORG

CANAPAY IO

CERANO

VIVXCN

ДЕПОЗИТ

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Pepo25

Справа в тому, що останній рахунок моїх грошей був у британському банку, який регулюється FCA. Досі не міг допомогти.

Автоматичний переклад.
Materialgirl84

Як ти дізнався де гроші поділися??

Автоматичний переклад.

Нічого собі, ця тема дійсно підірвала лол. Сподіваюся, принаймні декому з вас вдалося повернути частину грошей і кинути грати, якщо у вас є проблеми з азартними іграми.

Нещодавно відмовився від повернення коштів. Здається, що всі постачальники платіжних послуг, які раніше повертали кошти, як-от elegro, netsellerpay, altpay, просто перестали повертати кошти або просто більше не відповідають? Як шкода, якщо це так.

Я ніколи не пробував відкликати платіж через банк, але якщо я правильно розумію, це єдиний варіант зараз?

Особисто я повністю припинив грати в азартні ігри після того, як дізнався про всіх цих тіньових торговців і операторів, які займаються відмиванням грошей, це точно мій найбільший виграш.



Автоматичний переклад.

Привіт


чи є у когось контактна інформація для EDUNTAGE, будь ласка

Автоматичний переклад.

З ким ви працюєте в банку?

Автоматичний переклад.

Привіт, на яку електронну адресу ви надіслали і що саме ви написали, що підштовхнуло їх до повернення коштів?

Автоматичний переклад.
Dt100

І Barclays, і Monzo сказали, що це цивільна скарга між мною та торговцем

Автоматичний переклад.

Чудова новина! Я можу гарантувати, що вони стоять не лише за виплатами помічникам

Автоматичний переклад.

Ви знаєте, з якими ще компаніями вони були пов'язані? Чи санкціоновані платежі FCA?

Автоматичний переклад.
Dt100

На жаль, я не можу на це відповісти. Звичайно, я можу провести додаткові дослідження, і якщо знайду щось цікаве, я негайно повідомлю вас.

Автоматичний переклад.

Вони можуть погрожувати, але вони не мають ліцензії на діяльність тут, у Великій Британії, і трансакція була замаскована за допомогою неправильного MCC, тому ні, якщо вони не хочуть привернути увагу до своєї юридичної практики. Ви потрапите в чорний список казино (що вам і потрібно).

Автоматичний переклад.
Glamors12

Чудова робота! Дякуємо, що оновили нас! 🙂

Автоматичний переклад.

Було б чудово, якби хтось знав, хто був платіжним обробником/брокером для grotobook/mydates, і ми всі могли б переслідувати їх!

Автоматичний переклад.

Я б не хвилювався, вони не обслуговуються UKGC, що робить нас, людей, уразливими, у нас немає захисту споживачів, незаконних транзакцій, немає відповідальних азартних ігор або KYC, ми gamstop і маємо блокування на наших картках з причини, тому що ми намагаючись контролювати наші дії. Нас експлуатували. Жодна з цих компаній не повернула б кошти, якщо б вони робили речі, які були законними.

Автоматичний переклад.
1...126 127 128...541
Перейти на сторінкуіз 541 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого