2 р. тому
Тут ви можете обговорити Yonibet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це не скарга, але я все одно хочу на мить дізнатися вашу думку.
YoniBet незапрошено та проактивно заохочує своїх гравців установити VPN, щоб мати можливість грати в усі ігри. Також для обходу обмежень постачальників ігор B2B, які казино отримало від постачальників ігор B2B. В Умовах YoniBet зазначено, що використання VPN заборонено, і будь-які виграші, отримані за допомогою VPN, будуть конфісковані.
Чи допустимо CasinoGuru, якщо казино активно заохочує своїх гравців встановлювати VPN і заохочує гравців брати участь у злочинній і незаконній діяльності, як наслідок, і порушувати Умови та умови?
It's not a complaint, but I still want to know your opinion for a moment.
YoniBet unsolicited and proactively encourages its players to install a VPN in order to be able to play all games. Also to bypass the B2B game providers restrictions that the casino received from the B2B game providers. YoniBet's T&C states that the use of a VPN is prohibited and any winnings made using the VPN will be confiscated.
Is CasinoGuru ok if a casino actively encourages their players to install a VPN and encourages players to engage in a criminal and illegal activity as a result and violate the T&C?
Es ist keine Beschwerde, aber dennoch möchte ich kurz deine Meinung wissen.
YoniBet fordert seine Spieler ungefragt und proaktiv dazu auf, einen VPN zu installieren, um alle Spiele zu können. Auch um die Restriktionen der B2B-Spielanbieter zu umgehen, die das Casino von den B2B-Spielanbietern erhalten hat. In den T&C von YoniBet steht, dass die Verwendung eines VPN verboten ist und Gewinne eingezogen werden, die mittels VPN erworben wurden.
Ist es für CasinoGuru ok, wenn ein Casino seine Spieler aktiv dazu auffordert, einen VPN zu installieren und die Spieler ermutigt, infolgedessen eine kriminelle und illegale Handlung zu betreiben und die T&C zu verletzen?
Привіт,
Я б сказав, що я цілком розумію, чому казино рекомендує використовувати VPN. Вони хочуть утримати гравців, дозволивши деяким із них грати в ігри, в які вони зазвичай не можуть через обмеження місцевого ринку. Але, і я думаю, що у нас однакова думка щодо цього, складається враження, що казино не бере до уваги власні умови. Дозволяючи гравцям грати в обмежені ігри, казино, безумовно, ризикує мати хороші відносини з постачальником ігор, з іншого боку, гравці виграють від цієї ситуації.
Найважливішим моментом є те, що в такому випадку казино не повинно використовувати це проти гравця (анулюючи виграші, зібрані в обмеженій грі), це було б абсолютно неправильно.
Я б порекомендував зробити скріншот, на якому показано, як казино пропонує використовувати VPN, на випадок, якщо гравця звинуватить у порушенні умов казино через активне використання VPN.
Я вважаю, що це питання не законності, це питання справедливості.
Що ти думаєш?
Hello,
I'd say that I quite understand why the casino recommends using the VPN. They want to keep players by allowing some of them to play games they would normally can't because of the local market restriction. But, and I think we have the same opinion on that, it feels like the casino is not taking its own terms into the consideration. By allowing players to play restricted games, the casino surely risks a good relationship with the game provider, on the other hand, players benefit from this situation.
The most crucial point is that in such case, the casino must not use this against the player (by voiding the winnings collected on the restricted game), that would be totally wrong.
I would recommend taking a screenshot showing the casino suggested using the VPN, just in case the player is accused of breaching the casino's terms by actively using the VPN.
I feel this is not a question about legality, it is a question about fairness.
What do you think?
Чи справді це лише питання справедливості, а не законності? В Умовах казино конкретно зазначено, що використання VPN заборонено. І казино без запиту та активно заохочує гравців не підкорятися T&C, кажучи про використання VPN.
Чи Загальні положення та умови стосуються лише гравця (умови бонусів, умови зняття коштів, умови перевірки тощо), але чи Загальні положення та умови не застосовуються до казино?
Чи справді нормально для казино використовувати нішу на ринку та дозволяти гравцям грати в ігри, які постачальники ігор заборонили? Таким чином, воно отримує перевагу над усіма іншими казино, які дотримуються обмежень і суворо забороняють VPN, і, отже, отримує більше доходу.
Іншими словами, коли казино просить гравця використовувати VPN для володіння іграми, і гравець втрачає гроші в результаті гри. Це просто виграш з точки зору постачальників ігор та інших казино, які дотримуються обмежень, чи це виграш у результаті недотримання обмежень і умов?
Is it really just a matter of fairness and not legality? The casino's T&C specifically states that using a VPN is prohibited. And the casino unsolicited and proactively encourages players to disobey the T&C by saying to use a VPN.
Do the T&C only meticulously apply to the player (bonus terms, withdrawal terms, verification terms etc.) but do the T&C not apply to the casino?
Is it really ok for a casino to take advantage of a niche in the market and let players play games that the game providers have banned? It thus gains an advantage over all other casinos that adhere to the restrictions and strictly ban the VPN and consequently generates more revenue.
In other words, when a casino asks a player to use a VPN to own games and the player loses money as a result of playing. Is this just gain in terms of gaming providers and other casinos that comply with the restrictions, or is it a gain as a result of not complying with the restrictions and T&C?
Ist es wirklich nur eine Frage der Fairness und nicht der Legalität? In den T&C des Casinos steht ausdrücklich, dass die Verwendung eines VPN verboten ist. Und das Casino fordert die Spieler ungefragt und proaktiv dazu auf, die T&C zu missachten, in dem es sagt, man solle einen VPN verwenden.
Gelten die T&C nur akribisch für den Spieler (Bonusbedingungen, Auszahlungsbedingungen, Verifizierungsbedingungen etc.) aber für das Casino gelten die T&C nicht?
Ist es wirklich ok, dass ein Casino quasi eine Marktlücke ausnützt und Spieler Spiele spielen lässt, die von den Spielanbietern verboten wurden. Es verschafft sich so gegenüber allen anderen Casinos, die sich an die Restriktionen halten und den VPN strikt verbieten, einen Vorteil und generiert infolgedessen mehr Einnahmen.
Anders gesagt: Wenn ein Casino einen Spieler dazu auffordert, einen VPN zu benützen, um Spiele zu besitzen und der Spieler verliert infolge des Spielens Geld. Ist das gerechtfertigte Bereicherung im Sinne der Spielanbieter und der anderen Casinos, die sich an die Restriktionen halten oder ist es ein Gewinn infolge Missachtung der Restriktionen und der T&C?
Ми незалежна компанія, ми не є юристами, ліцензійними органами чи будь-яким іншим регулюючим органом.
Ми маємо справу з справедливістю , щоб обговорити законність, будь ласка, зверніться до офіційних органів .
Особисто я б сказав, що положення та умови казино не є законами, питання законності лежить в іншому місці, принаймні для мене.
Запитайте будь-який офіційний орган і поділіться відповіддю тут.
We are an independent company, we are not lawyers, licensing authorities, or any other regulatory body.
What we deal with is fairness, to discuss legality, turn to the official authorities, please.
Personally, I'd say that casino's terms and conditions are not laws the question of legality lies elsewhere, at least to me.
Ask any official authority and share the response here.
Цим я повідомляю, що yonibet та його партнерські та дочірні казино (Altacore NV) відхиляють будь-які скарги (незалежно від змісту). Відповідно до його заяв, казино також не вважає себе відповідальним за вжиття та дотримання будь-яких заходів проти залежності від азартних ігор. Казино завжди обґрунтовує це статтею з Умов, з якою гравець погодився при реєстрації:
«Створюючи обліковий запис, ви гарантуєте:
- Ви розумієте та приймаєте існуючі ризики втрати своїх грошей при використанні послуг Веб-сайту"
Тож якщо вам потрібна справедлива процедура розгляду скарг і певний захист гравців, я не раджу робити це в казино Altacore NV. грати.
I hereby inform that yonibet and its partner and sister casinos (Altacore N.V.) reject any kind of complaint (regardless of the content). According to its statements, the casino also sees itself not responsible for taking and complying with any measures against gambling addiction. The casino always justifies this with the article from the T&C that the player agreed to when registering:
"By creating your account, you guarantee the following:
- You understand and accept the existing risks of losing your money by using the services of the Website"
So if you want a fair complaints procedure and some player protection, I advise against doing so at Altacore N.V. casinos. to play.
Здається, ви створили для цього шаблон.
Seems you created a template for that.
доброго ранку, граючи в гру, я помітив, що в грі виникла помилка "ВКРАДЕ ГРАВЦЯ", але я не знаю, як повідомити про це, веб-сайт постачальника гри не має засобів зв'язку, і це не пов’язані з позицією казино, я тестував це на інших, як мені повідомити про це?
good morning, while playing a game, I noticed that there was a bug in the game that "STOLE THE PLAYER", but I don't know how to report this, the game provider's website has no means of contact, and it is not related to the casino pos I tested it on others, how do I report it?
Привіт!
Лише кілька запитань, які допоможуть мені зрозуміти:
Де ви грали в гру, якщо не в казино?
Чи помилка чітко сказала: "ВИКРАДЕННЯ ГРАВЦЯ"? Це було б дуже незвично...
Якщо постачальник ігор не пропонує жодної контактної інформації, він, ймовірно, не дуже піклується про відгуки. 🙂
Ви можете назвати провайдера?
Hey there!
Just a few questions to help me understand:
Where did you play the game if not in a casino?
Did the bug explicitly say: "STOLE THE PLAYER"? That would be highly unusual...
If the game provider does not offer any kind of contact information, it probably doesn't care much about feedback. 🙂
Can you name the provider?
Привіт, будь ласка, вкажіть свою електронну адресу, щоб надіслати більше деталей. Дякую, я намагався зв’язатися з постачальником гри, але так і не отримав відповіді
Hello, please provide your email to send more details, thank you, I tried to contact the game provider but never received a response
Привіт, ви також можете поділитися з нами тут, на форумі. Проте провайдер гри вам взагалі не відповів? Казино також не вирішило проблему, яку ви описали? Нічого не змінилося за весь цей час?
Hi you can also share with us here on the forum. However, the game provider did not reply to you at all ? The casino has also not addressed the problem you described ? Nothing has changed in all this time ?
Я надіслав деталі info@casino.guru і radka@casino.guru
I sent the details to info@casino.guru and radka@casino.guru
Якщо у вас є якісь проблеми чи докази того, що щось не так, найкращевідкрити скаргу за цим посиланням і надати докази там. Ми з Радкою лише адміністратори форуму, тож я думаю, що з нашими експертами ви зможете дізнатися більше.
If you have any problem or evidence that something is not as it should be, it would be best to open a complaint on this link and provide evidence there. Radka and I are just admins on the forum, so I think with our experts you could learn more.
Не розумію, як ви можете поставити Yonibet такий високий рейтинг, якщо вони виплачують прибуток протягом 24-48 годин, хоча це може зайняти до тижня! Я виграв трохи грошей учора, і щойно Ноемі повідомила мені в чаті, що у них мало людей у фінансовому відділі, і вони не встигнуть виплатити гроші до наступного тижня!
Заохочувати людей не грати в цьому казино як ціль відстрочки на один тиждень у сьогоднішніх часах 2023/2024 є абсолютно неприйнятним!
Don't understand how you can give Yonibet such a high rating when they pay out profits between 24-48 hours even though it can take up to a week! I have won some money yesterday and was informed just now by Noemi on the chat service that they have few people in the finance department and will not have time to pay out money until next week!
Encouraging people not to play at this casino as a one week delay goal in today's times 2023/2024 is completely unacceptable!
Fattar inte hur kan ni ge Yonibet ett så högt betyg när dom har utbetalning av vinst mellan 24-48 timmar fast det kan ta upp till en vecka! Jag har vunnit igår lite pengar och fick besked alldeles nyss av Noemi på chattservice att dom har lite folk i finansavdelningen och hinner inte betala ut pengar fram till nästa vecka!
Uppmuntrar folk att inte spela hos detta casino eftersom en vecka dröjningsmål i dagens tider 2023/2024 är helt oacetabelt!
Привіт, мені шкода, що ваше відкликання затримується. Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і оскільки це свято, і казино повідомило вам, що у нього брак персоналу, напевно, з цим нічого не можна вдіяти. Крім того, швидкість виведення грошей не залежить від індексу безпеки казино.
Я точно знаю, що це неприємно, і всі хотіли б отримати гроші якнайшвидше, але казино не проігнорувало вас і повідомило вам ситуацію. На жаль, іноді трапляються подібні речі, і вам доводиться чекати своїх грошей. 😥
Якщо пізніше у вас виникне проблема, повідомте нас, і ми спробуємо допомогти.
Hi, I'm sorry your withdrawal is delayed. I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve withdrawals and since it's a holiday and the casino told you it's understaffed, there's probably nothing that can be done about it. Also, how fast the withdrawal is is not determined by the casino's safety index.
I definitely know it's not pleasant and everyone would like to have the money as soon as possible, but the casino didn't ignore you and told you the situation. Unfortunately, sometimes things like this happen and you have to wait for your money. 😥
If you have a problem later, let us know and we will try to help.
Дякую за відповідь, але іноді хочеться спробувати пограти в закордонне казино, і в порівнянні зі шведським є неймовірна різниця! Після регулювання у 2019 році ми маємо бл. 40-50 казино з ліцензією і ВСІ виплачують прибуток ВІДРАЗУ!
Максимум 5 хвилин, а гроші на рахунку порожні у вихідні!
Казино має бути серйозним, якщо вони забирають і виводять гроші так швидко, все інше – це просто посереднє/бюджетне казино, яке працює так само, як банки 90-х років, ви купуєте частку, надсилаєте пропозицію, і через один-два тижні ви отримуєте лист, що ваші акції куплені!
Thanks for the answer, but sometimes you want to try playing at a foreign casino and in comparison with Swedish, there is an incredible difference! After the regulation in 2019, we have approx. 40-50 casinos with a license and ALL pay profit IMMEDIATELY!
Takes a maximum of 5 minutes and money is in the account empty on weekends!
A casino must be serious if they take money in and out as quickly, everything else is just a mediocre/budget casino that works just like banks in the 90s, you buy in a share, submit an offer and after one or two weeks you get a letter that your shares are bought!
Tack för svaret, men ibland man är sugen att prova spela på utländska casino och i jämförelse med svenska är otroligt skillnad! Vi har efter regleringen 2019. ca 40 -50 casino med licens och ALLA betalar vinst OMGÅENDE !
Tar max 5 minuter och pengar är på konto t.o.m. på helger !
En casino ska vara seriöst om dom tar in och ut pengar lika snabbt, allt annat är bara medioker/budget casino som funkar precis som banker på 90-talet, man köper in en aktier, lämnar bud och efter en eller två veckor får du brev att dina aktier är köpta!
Я розумію, що якщо ви звикли мати свої гроші в основному відразу в інших казино, це вам неприємно. Однак у цьому випадку я б порекомендував дотримуватись тих казино, де у вас є хороший досвід. Тому що, якщо ви захочете спробувати інші казино, ви також можете зіткнутися з подібними проблемами.
Тим не менш, я хотів би, щоб ви отримали гроші негайно, але це ще не так, і, як я вже сказав, вам доведеться набратися терпіння. Якщо у вас є якась нова інформація, обов'язково поділіться нею.
Бажаю тобі якнайшвидше все налагодитися. 🙂
I understand that if you are used to having your money basically right away at other casinos, this is not pleasant for you. However, what I would recommend in this case is to stick to casinos where you have good experience. Because if you want to try some other casinos, you may also experience similar problems.
Nevertheless, I would like you to get the money right away, but it is not the case yet and as I said you will have to be patient. If you have any new information be sure to share it.
I wish you everything will be sorted out as soon as possible. 🙂
Що я можу сказати про це спочатку хороше казино, виграші понад 1000 євро з депозитом 20 євро! Я був справді вражений, проблема з’являється пізніше!
Поведінка слотів повністю змінена, ігри відключаються дуже дивним чином! RTP казино стає практично 0% або близько того у більшості провайдерів 🤣 Я згоден, що це гра на удачу, але тут є дещо більше!!!
What can I say about this initially good casino, winnings of over €1000 with a €20 deposit! I was really impressed problem arrives later!
Slots behavior completely tampered with, games disconnect in a really strange way! The casino's RTP becomes practically 0% or thereabouts in the vast majority of providers 🤣 I agree that it's a game of luck but here's something more!!!
Que dizer deste casino inicialmente bom ganhos superiores a 1000€ com 20€ de depósito! Fiquei realmente impressionado problema chega depois !
Comportamento das slots completamente adulterado , jogos desconectam de forma realmente estranha ! O RTP do casino se transforma em praticamente 0% ou lá perto isto na grande maioria dos provedores 🤣 concordo que seja um jogo de sorte mas aqui á algo mais !!!
Ну якби такі ситуації були вимірними! Я розумію ваші почуття, але я вважаю, що це те, що насправді неможливо довести, тому сумно, що ми змушені називати це справою удачі 🙂. Якщо ви зрозуміли мій зміст,..
Well, if only such situations were measurable! I recognize your feelings, but this is something I believe is not actually provable, hence, it is sad that we have to call it a matter of luck 🙂. If you catch my meaning,..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.