ФорумКазиноYbet Casino - загальне обговорення

Ybet Casino - загальне обговорення

3 р. тому від canaberto
|
14839 переглядів 56 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Ybet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я чекав 20 днів, поки це казино схвалить документи, і це неможливо. Я надсилаю їм електронні листи, але вони відповідають, у чаті вони кілька разів відрізали мене, а на веб -сайті казино я не маю можливості надіслати повідомлення, і я не знаю, чому вони мені не дозволяють.

У мене є очікування вилучення, але якщо документи не будуть затверджені, я не зможу їх зібрати.

Це правда, що мені дуже не пощастило з казино, де я реєструюся: спочатку GoodWin, потім Cashalot і тепер Ybet.

Усі надіслані мною документи підтверджуються OK в інших казино, тому проблема не в моїх документах, проблема в тому, що вони також можуть не захотіти платити, як це сталося в казино Cashalot.

І вони навіть не надсилають електронний лист із повідомленням про те, що якийсь документ відсутній, чи вони неправильні, розмиті тощо. Це те, що вони нічого не надсилають, тому я відчуваю велике розчарування у цьому казино

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

GoodWin та Cashalot мають досить поганий рейтинг на нашому веб -сайті. Насправді Кашалот має дуже погану репутацію. Ybet - свіже казино, тому важко сказати. Я можу лише порекомендувати вам перевірити огляди казино на нашому веб -сайті, перш ніж зареєструватися там. Це може значно заощадити від болю та клопоту.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Даніеле: Я вже дивився, перш ніж зареєструватися (казино Ybet), і ти дав йому оцінку 6,8, тому я зареєструвався.

Сьогодні я подивився казино і бачу затверджені документи, крім того, на якому є фотографія з моїм обличчям (Селфі), яка говорить мені, що це виглядає погано. Я повернувся, щоб зробити ще одну фотографію, і надіслав їх, щоб перевірити, чи дадуть вони мені ОК. Так сталося, що ці фотографії були надіслані до казино «Барселона», і ще кілька, і ЯКЩО їх схвалили, я боюся, що вони почнуть створювати проблеми, щоб не платити.

Поганим у цьому казино є те, що вони не надсилають електронних листів, тому я не знаю, коли у мене будуть затверджені документи. Можливо, це єдине казино, яке не надсилає електронні листи, принаймні я їх не отримую (я отримав лише вітальний лист під час реєстрації, і все)

Все найкраще


Автоматичний переклад.
3 р. тому

ще раз привіт: я отримав пошту, що документи перевірені, і я вже отримав переказ з мого першого вилучення.

Схоже, це хороше казино, але трапилося так, що оскільки деякі вже дали мені "плалос", я думав, що це буде те саме, але я помилився, і прошу вибачення у всіх

ДОБРЕ КАЗИНО, поки що

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

Я радий, що ви поки задоволені. Сподіваюся, так буде і надалі 🙂 Дякуємо за відгук.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ну, я абсолютно незадоволений Вашим обслуговуванням та Вашим ставленням до клієнтів. Я хотів зняти 200 доларів зі свого рахунку, але не зміг, тому що була деяка обробка. В результаті я почекав два тижні, і мою транзакцію було скасовано без пояснення причин. Я написав у службу технічної підтримки, вони сказали мені, що не отримували від мене жодних запитів на вихід. Я зрозумів, що це справжній обман, і я не люблю, коли мене обманюють. Спробуйте переконати мене, що ви не обманюєте своїх клієнтів, але я вже перейшов у це казино runningtozen.org . Буду радий прочитати ваше виправдання, чекаю з нетерпінням!

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ну, я не знаю, що сказати, тому що днями я сказав, що вони схвалили документи, але з тих пір вони не відповіли на жодну пошту, і я лише роблю більше, ніж прошу їх попросити, тому що ви більше не можете вносити депозит у Visa, коли внести заставу, якщо вони залишили мені візу. Але вони не відповідають.

З іншого боку, вони обробили 600 євро зняття коштів на 4 день, і вони сказали мені, що я отримаю їх максимум на 6 день, але сьогодні вже 6 день, і я нічого не отримую. У чаті вони кажуть мені, що вони нічого не знають, що нам доводиться чекати.

Я думаю, що це казино не настільки хороше, тому що якщо вони не відповідають своїм користувачам, це не може бути хорошим казино.

Якщо я отримаю 600 євро пенсії, я вам це скажу

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

Так, будь ласка, повідомте нас. Я згоден, що якщо казино не спілкується з гравцями, то це не найкраще казино.

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

Не дивно 🙄🙄

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ну, здається, що я знову зробив неправильне казино, і я завжди реєструюся в тих, які не платять. Першого дня вони сказали мені, що переказ на мій рахунок налаштований, але я не отримую 600 євро, у чаті кажуть, що це прийде до мене, але я бачу, що це не так.

Я збираюся подати скаргу, тому що я вже до "кепки" поганих казино

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Тут я вкладаю більше 4000 євро. Я взагалі не отримую відповіді поштою. Я можу зв’язатися з ними в чаті лише для макс. Через 3 хвилини мене відрізали. Я просто бачу, що мої гроші надсилаються до Кенії.

ВЕЛИКИЙ АФАР

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, я не знаю що робити? У мене є 3 тисячі євро, виграні за допомогою обертання бібліотек, я знаю, що у мене будуть проблеми з отриманням грошей, оскільки вони пропонують зняття коштів лише через Mastercard та біткойни. Я не маю кредитної картки і не маю наміру, тому мій єдиний варіант - біткойн. Однак я щойно завантажив coinbase, я прочитав, що мій банк не дозволить мені приймати будь -які біткойни або криптовалюти. Я не знаю, що робити, може хтось допомогти?

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

Я той самий лол

Автоматичний переклад.
PUPPY13
3 р. тому

Це багато, щоб внести товариша

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

У вас немає ліцензійних казино в Іспанії? Ці завжди повинні платити.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Гроші досі не надходять, переказ (Wire), за їх словами, був призначений на 4 жовтня. Чиста брехня.

Ці люди не платять ....... ніхто не грає в цьому казино

тому що вони вже знають, що ви не збираєтесь нічого стягувати

Шахраї

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

Банківський переказ іноді може тривати близько 10 днів.

також ви можете бачити, що вони дуже повільні з іншими речами. або афера

хто знає поки

якщо ви не отримаєте гроші протягом наступних 4-5 днів, відкрийте спір. піклуватися

Автоматичний переклад.
canaberto
3 р. тому

Я б, певно, почекав до середи. Якщо ви не отримаєте його до середи, то, ймовірно, його не надіслали або він десь застряг.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ну, переказ 600 євро не надійшов, і вони не відповіли жодного разу. Останнє повідомлення, яке я отримав, - це обробка 600, яка стверджувала, що за 3 дні я отримаю її у своєму обліковому записі, але нічого не надходить.

Що ви можете зробити проти цього поганого казино?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого