3 р. тому
Ви можете подати скаргу тут, а також надіслати скаргу до органу ліцензування. Вони мають ліцензію на Кюрасао.
You can complaint here and you can send a complaint to the licensing authority as well. They're licensed in Curacao.
0
Ви можете подати скаргу тут, а також надіслати скаргу до органу ліцензування. Вони мають ліцензію на Кюрасао.
You can complaint here and you can send a complaint to the licensing authority as well. They're licensed in Curacao.
Привіт, Деніел, я багато читав тут і трохи тремтить, якщо я чесно, я отримав лист сьогодні, що мої 5000 євро були перераховані або лише 4923 євро, ймовірно, виплачено через банківський переказ, і тоді я все ще маю 2000 євро виплати відповідно до чат, який буде виконано 18 грудня, ви маєте на увазі, що це відбувається, тому що, коли я читаю все тут, але оцінка зовсім не така погана, я хотів знати, чи покращився він, у них також є ставки на спорт тощо. Вони коштують 7000 євро і не 70 € 🙈
Hello daniel have read a lot here and a bit jitter if I'm honest I got a mail today that my 5000 € were transferred or only 4923 € probably fees is out via bank transfer and then I still have 2000 € in payout according to the chat that will Executed on December 18, you mean that comes because when I read everything here but it is not rated that bad at all, so I wanted to know whether it has improved, they also have sports betting etc. They are 7000 € and not 70 € 🙈
Hallo daniel habe hier jetzt viel gelesen und ein bisschen Bammel wenn ich ehrlich bin ich hab heute ne Mail bekommen das meine 5000€ überwiesen wurden bzw nur 4923€ wahrscheinlich Gebühren ist per banktransfer raus und dann hab ich noch 2000€ in Auszahlung laut Chat wird das am 18.12 ausgeführt meinst du das kommt weil wenn ich das hier alles lese🙈🙈 aber so schlecht ist es gar nicht bewertet deswegen wollte ich wissen ob es sich gebessert hat die haben ja auch Sportwetten etc. Sind halt 7000€ und nicht 70€🙈
Привіт Даніель 🙂
Про Ybet дійсно важко щось стверджувати. Це все ще нове казино. Ми не відстежуємо жодних невирішених скарг, поданих проти них, тому немає підстав вважати, що вони не надішлють вам ваш виграш.
Hi Daniel 🙂
It's really hard to claim anything about Ybet. It's still a new casino. We don't track any unresolved complaint submitted against them so there's no reason to believe that they wouldn't send you your winnings.
Добре, тоді я сподіваюся, що це прийде, тому що в пошті було написано 2-3 дні, а в чаті вас просто викидають і заблокують і йдеться про багато грошей, що ви думаєте, скільки я маю чекати, поки сьогодні нічого не прийшло
Okay then I hope it comes because the mail said 2-3 days and in the chat you are simply thrown out and blocked and it's about a lot of money what do you think how long I should wait until today nothing has arrived
Okay dann hoffe ich mal das es kommt weil in der Mail stand 2-3 Tage und im Chat wird man einfach raus geworfen und gesperrt und es geht halt um ne Menge Geld was meinen sie wie langen ich noch warten soll bis heute ist nix angekommen
Неправильно спілкуватися з вами таким чином. На жаль, це дуже поширений підхід для багатьох агентів підтримки клієнтів. Їм здається, що ви турбуєте їх своїми запитаннями, але вони не розуміють, що вони повинні бути поруч із вами і вашими запитаннями. Вони повинні завжди тримати вас в курсі та ділитися будь-якою інформацією, яку їм дозволено поділитися з вами.
It's not right to communicate with you this way. Unfortunately this is a very common approach for many customer support agents. They feel like you bother them with your questions, but they don't realize they should be there for you and for your questions. They should always keep you informed and share any information they're allowed to share with you.
Гарного дня, тому виплати з того часу завжди були проблемою, але тепер у мене є справжня проблема: виплата 31.12.21 у розмірі 3050 євро та виплата від 4.1.22 у розмірі 4950 євро не надійшла до сьогодні, хоча 31.12.21 о. 14:00 прийшло лист, що 3050 € виплачено по безводі, але нічого до цього дня, тому що те ж саме 4.1.22 прийшло вранці о 9:00 поштою, що 4950 € не сплачено до сьогодні, і це завжди було нормально через два дні, але в чаті тільки кажуть, що терпіння оплачене прийде, не дратуйте нас і не виганяйте мене, я справді не знаю, що ще я можу зробити, це 8000 євро
Have a good day so the payouts from back then were always a problem but now I have a real problem a payout of 31.12.21 of 3050 € and one from 4.1.22 of 4950 € have not arrived until today although on 31.12.21 at 14:00 o'clock a mail came that the 3050 € are paid out by wire but nothing to this day because the same thing on 4.1.22 came in the morning at 9:00 o'clock a mail that 4950 € are not paid until today and it was always normal two days later there but the chat only says patience is paid will come don't annoy us and kick me out I really don't know what else I can do it's 8000 €
Schönen guten Tag also die Auszahlungen von damals sind erfolgt war immer Problem los aber jetzt habe ich echt ein Problem eine Auszahlung von 31.12.21 von 3050€ und eine vom 4.1.22 von 4950€ sind bis heute nicht eingetroffen obwohl am 31.12.21 um 14:00 uhr ne Mail kam das die 3050€ per wire ausbezahlt sind aber bis heute nix da genauso das gleiche am 4.1.22 kam morgens um 9:00 uhr ne Mail das 4950€ ausbezahlt sind bis heute nicht da und normal war es immer zwei Tage später da aber der Chat sagt nur Geduld ist ausbezahlt wird kommen nerven sie uns nicht und schmeißt mich raus ich weiß wirklich nicht was ich noch tun kann es sind 8000€
Я бачу, що у вас відкрита скарга, тож давайте подивимося, чи вдасться нам якось допомогти в цій справі.
I can see you have an open complaint here so let's see if we manage to help somehow in this case.
Я щойно отримав кредит близько 1000 євро, гроші відправлю в Нігерію та Кенію. Гроші, які не були будь-яким депозитом, але комісії, які я маю сплатити. Комісії та депозити надсилаються в Кенію та Нігерію для казино з ліцензією на Кюрасао !!!поговоріть з цього питання, і вони негайно закрили чат.
Шахрайство
ГУРУ ДОЗВОЛЯЄ ЦЮ ШАХРАНСТВО, ОЖОКИ ВОНИ НАВІТЬ ПЕРЕВІРЯЮТЬ КАЗИНО, ТІЛЬКИ СКАРГИ. НАВІТЬ ПІСЛЯ СКАРГ ГУРУ НЕ ВЖИВАЄ НІЧИХ ДІЙ
I just been credit around 1.000 € , money send to Nigeria and Kenya .Money that wasn't any deposit , but fees I have to pay . Fees and deposits send to Kenya and nigeria for a casino with licence in Curacao !!!chat regarding this issue and they immidiatly closed the chat .
SCAM SCAM
GURU IS ALLOWING THIS SCAM , SINCE THEY EVEN CHECK CASINO'S , ONLY COMPLAINTS . EVEN AFTER COMPLAINS GURU DON'T TAKE ANY ACTIONS
Привіт, мені шкода, що у вас виникли проблеми з гонорарами. Важливо знати, що не має значення, де географічно ліцензовано казино, коли йдеться про будь-які банківські чи платіжні комісії. Це між казино та постачальником платежів, на який впливає прайс-лист трансакції.
Ми не допускаємо жодного шахрайства, ви можете подати скаргу тут, і ми спробуємо допомогти вам і з’ясувати, що сталося. Якщо будь-яке казино несправедливо ставиться до гравців, його репутація може зменшитися відповідно до тяжкості його дій.
Hello, I'm sorry you have trouble with fees. It's important to know that it does not matter where the casino is licensed geographically when it comes to any banking or payment fees. It's between the casino and the payment provider affected by the transaction's price list.
We are not allowing any scam, you can submit a complaint here and we will try to help you and find out what has happened. If any casino treats players in an unfair manner its reputation score may decrease in accordance with the severity of its actions.
Ми не маємо відношення до казино чи будь-якого іншого казино. Ми просто намагаємося мати найбільшу базу даних онлайн-казино в світі і збираємо інформацію про всі види казино. Великі і навіть погані.
We're not related to the casino or any other casino. We just try to have the largest online casino database in the world and we collect information about all kinds of casinos. The great ones and even the bad ones.
Привіт, добрий вечір. Я знову отримав виплату в розмірі 3000 євро на Ybet 8 лютого 2022 року, потім сьогодні я отримав електронний лист, і чат був скасований через 30 хвилин, він був скасований знову, і тепер раптом мій обліковий запис був заблокований з міркувань безпеки Я навіть не можу більше увійти я пишу їм у чат, вони кажуть так, він буде активований знову, і тепер вони більше не пишуть і викинули мене з чату я можу я не можу підключитися до чату і я не можу більше зареєструюсь, і я не можу отримати свої 3000 євро
Hello good evening I once again had a payout of €3000 at Ybet on February 8th, 2022, then today I received an email and the chat was canceled 30 min it was canceled again and now all of a sudden my account was blocked for security reasons I can't even log in anymore I write the chat to them they say yes it will be activated again and now they no longer write and have thrown me out of the chat I can I can't reach the chat and I can't register anymore and I can't get my 3000€
Hallo guten Abend ich mal wieder hatte am 8.2.22 3000€ in Auszahlung bei Ybet dann heute kommt ne email wurde storniert ich den Chat angeschrieben sagt zu mir die solene ja sie weiß auch nicht sie schreibt dem technischen Team dann die Auszahlung neu beantragt nach ca 30 min wurde sie wieder storniert und jetzt aufeinmal wurde mein Konto aus Sicherheitsgründen gesperrt ich kann mich nicht mal mehr einloggen ich schreibe den Chat an die sagen zu mir ja wird wieder freigeschaltet und jetzt schreiben sie nicht mehr und haben mich aus dem Chat geworfen ich kann den Chat nicht erreichen und mich auch nicht mehr anmelden und komme nicht an meine 3000€
Що я можу зробити зараз Підтримка електронною поштою все одно ніколи не відповідає, що ви можете зробити зараз
What can I do now the support via email never answers anyway what can you do now
Was kann ich den jetzt tun den Support per email antwortet sowieso nie was kann man da jetzt unternehmen
Привіт, ви вже пройшли 2 процедури подання скарг у Ybet Casino, і обидва були успішними. Я впевнений, що ви знаєте вправу. А також не варто дивуватися, що оплата знову затримується, просто тому, що зараз це вже третій досвід. Якщо вам не подобається такий спосіб, подумайте про пошук іншого казино.
Прошу вас дочекатися команди зі скарг.
Hello, you have already been through 2 complaints processes both with Ybet Casino and both were successful in the end. I'm sure you know the drill. As well as you should not be surprised that the payment is delayed again, simply because it's the third experience now. If you do not like it this way, please consider finding yourself a different casino.
I ask you kindly to wait for the Complaint Team.
Так, справа не тільки в виплаті, вони скасували мою виплату, а потім мене вигнали, і тепер я більше не можу увійти, ваш обліковий запис заблоковано з міркувань безпеки, і я більше не можу писати в чат, це велика річ Проблема з іншими 2 разами платіж затримали, але тепер вони мене просто заблокували, а у мене все ще є близько 3300 євро і я нічого не порушив, завжди звертаю увагу на все та загальні умови
Yes, it's not just about the payout, they canceled my payout and then I was kicked out and now I can't log in anymore, your account was blocked for security reasons and I can't write to the chat anymore, that's the big thing Problem with the other 2 times the payment was delayed but now they just blocked me and I still have about 3300€ on it and I didn’t violate anything, always pay attention to everything and the general terms and conditions
Ja da geht es ja jetzt nicht nur um die Auszahlung die haben meine Auszahlung storniert und dann bin ich rausgeflogen und jetzt kann ich mich nicht mehr einloggen es kommt ihr Konto wurde aus Sicherheitsgründen gesperrt und den Chat kann ich auch nicht mehr anschreiben das ist das große Problem bei den anderen 2 mal hatte sich die Auszahlung verzögert aber jetzt haben die mich einfach gesperrt und ich hab noch ca 3300€ drauf und habe auch gegen nix verstoßen achte immer auf alles und die agb
Привіт, добрий вечір. Я знову отримав виплату в розмірі 3000 євро на Ybet 8 лютого 2022 року, потім сьогодні я отримав електронний лист, і чат був скасований через 30 хвилин, він був скасований знову, і тепер раптом мій обліковий запис був заблокований з міркувань безпеки Я навіть не можу більше увійти я пишу їм у чат, вони кажуть так, він буде активований знову, і тепер вони більше не пишуть і викинули мене з чату я можу я не можу підключитися до чату і я не можу більше зареєструюсь, і я не можу отримати свої 3000 євро
Hello good evening I once again had a payout of €3000 at Ybet on February 8th, 2022, then today I received an email and the chat was canceled 30 min it was canceled again and now all of a sudden my account was blocked for security reasons I can't even log in anymore I write the chat to them they say yes it will be activated again and now they no longer write and have thrown me out of the chat I can I can't reach the chat and I can't register anymore and I can't get my 3000€
Hallo guten Abend ich mal wieder hatte am 8.2.22 3000€ in Auszahlung bei Ybet dann heute kommt ne email wurde storniert ich den Chat angeschrieben sagt zu mir die solene ja sie weiß auch nicht sie schreibt dem technischen Team dann die Auszahlung neu beantragt nach ca 30 min wurde sie wieder storniert und jetzt aufeinmal wurde mein Konto aus Sicherheitsgründen gesperrt ich kann mich nicht mal mehr einloggen ich schreibe den Chat an die sagen zu mir ja wird wieder freigeschaltet und jetzt schreiben sie nicht mehr und haben mich aus dem Chat geworfen ich kann den Chat nicht erreichen und mich auch nicht mehr anmelden und komme nicht an meine 3000€
Просто навіть не намагайтеся створити інший обліковий запис. Таким чином ви порушите їх умови, і через це виграші можуть бути анульовані.
Якщо вони не реагують на ваші листи, ви не можете отримати доступ до чату і просто не знаєте, що відбувається з вашим обліковим записом, то я раджу вам подати скаргу ще раз.
Just don't even try to create another account. You would breach their terms and conditions this way and the winnings could be voided due to that reason.
If they don't react to your emails, you're unable to access the chat and you simply don't know what's going on with your account, then I advise you to submit a complaint again.
Ні, я не відкривав новий рахунок чи щось таке. Я зробив це зараз і сподіваюся, що отримаю свій виграш
No, I haven't opened a new account or anything. I've done this now and hope I get my winnings
Nee hab auch kein neues Konto eröffnet oder irgendwas dies habe ich jetzt getan hoffe bekomme meinen Gewinn
Привіт, ця скарга потребує вашої уваги, будь ласка: https://casino.guru/ybet-casino-player-s-account-has-been-blocked
Hello, this complaint need your attention, please: https://casino.guru/ybet-casino-player-s-account-has-been-blocked
Петронела: Я вже отримала 1500 євро. Мені все ще потрібно 1500 плюс 300, які, мабуть, обробили все відразу, тому що вчора вони надіслали мені електронного листа про те, що вони перерахували мені 1875 (можливо, вони вирахували 25 євро комісії)
Коли я зберу ці 1875, я вам скажу.
Petronela: I have already received the 1,500 euros. I still need 1500 plus 300 that apparently have processed everything at once because yesterday they sent me an email saying that they had transferred 1875 to me (maybe they have deducted 25 euros of commission)
When I collect those 1,875, I'll tell you.
Petronela : ya me han llegado los 1500 euros. Todavia me faltan 1500 mas 300 que por lo visto han procesado todo de una sola vez porque ayer me mandaron un correo que decia que me habian tarnsferido 1875 ( sera que me han deducido 25 euros de comision)
Cuando cobre esos 1875 se lo digo a usted.
Привіт,
це хороший знак. Дякуємо, що поділилися з нами.
Сподіваємося, незабаром ви отримаєте повну оплату. 🤞
Hello,
that's a good sign. Thank you for sharing with us.
Hopefully, you'll get paid in full soon. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.