ГоловнаФорумКазиноWinsane Casino - загальне обговорення

Winsane Casino - загальне обговорення

 від juliosantos10
|
2 764 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Winsane Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Начебто доступний цілодобово, без вихідних, але ви не можете потрапити в чат, а електронні листи не відповідають. Я хотів підтвердити свій обліковий запис, але це неможливо, оскільки я постійно отримую повідомлення про помилку. Потрібна камера, моя камера активна. Ви не повинні це розуміти

Автоматичний переклад.

Я зміг перевірити себе через ноутбук, і зараз очікую зняття 600 євро. Давайте подивимося, скільки часу знадобиться, поки вони виплатять. Вони сказали, що це займе до 72 годин.

Автоматичний переклад.
Gretche70

Сподіваємось, ви зможете отримати гроші незабаром після успішного підтвердження. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Граю на Winsane, зараз дуже негативний досвід. Я двічі намагався зняти кошти, але так і не отримав. Вони завантажили мій ігровий обліковий запис, виправдовуючись, що вони повинні перевірити. Я все ще чекаю першого вилучення близько тижня. Дуже поганий досвід, зовсім не надійний. Вас намагаються обдурити під приводом «чеків». А потім у будь-якій іншій грі запит на виведення коштів виконується негайно, у Winsane вам доведеться чекати 72 години, щоб потім перезавантажити гроші на свій ігровий рахунок і не дозволити вам зняти гроші.

Змінено
Автоматичний переклад.
Gambleroppo

Привіт, я б сказав, що в деяких випадках казино часто перевіряє, особливо коли у них є якісь підозри або гравці виграють більшу суму. Ви грали з бонусом чи ні? Ви знаєте, на якому етапі перевірка зараз?

Якщо казино не зв’язалося з вами і не повідомило вам нічого актуального, сміливо повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Подивіться, перевірки вже зробили! Вони надіслали мені електронні листи, в яких повідомлялося, що запит на зняття коштів буде оброблено протягом 72 годин. Я зробив 3 спроби, і вони завантажили суму на мій ігровий рахунок, не надсилаючи електронного листа для зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Gambleroppo

Отже, чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис зараз повністю підтверджено, але ваше зняття з якоїсь причини скасовується?🤔

Тобі, мабуть, пояснили? Мовляв, з якої причини скасували?

Автоматичний переклад.

Так, звичайно, перевірено! Вони скасували моє зняття, сказавши, що є проблеми. Потім вони повернули їх у мій ігровий обліковий запис. Я зробив 3 спроби, і всі невдалі, роблю це вже вкотре. Все це ненормально. Щоб покласти гроші на ігровий рахунок, «перевірка» не потрібна, тоді, якщо замість цього ви надсилаєте запит на зняття, вони повинні виконати всі «перевірки» в цьому світі. Ви можете сказати, що це жарт, давай!!

Автоматичний переклад.
Gambleroppo

Я розумію, що це складна ситуація, але чесно кажучи, казино має пояснити. Я боюся, що ми можемо лише стежити за вашим прогресом тут, на форумі. Не знаючи їхніх проблем, важко здогадатися, що призвело до такого плачевного стану речей.

Наберіться терпіння до скарги, будь ласка.

Автоматичний переклад.

я розумію! Ви нічого не можете зробити? Тоді я сподіваюся, що ви знімете статус безпеки Winsane як «високий»! Оскільки це неправда, я відчуваю себе ошуканим і сподіваюся, що інші не опиняться в такій самій ситуації, як я!

Автоматичний переклад.
Gambleroppo

Я вважаю, що Радка мала на увазі те, що ми тут, на форумі, не можемо багато чого зробити з цією ситуацією, просто уважно спостерігаємо за нашою групою розгляду скарг і дивимося, як вони вирішать вашу скаргу, і сподіваємося на краще.


Автоматичний переклад.

Доброго дня, причина моєї скарги наступна:

Я вношу 100 євро в казино Winsane і отримую 100% вітальний бонус, я граю на свої гроші та отримую прибуток 115 євро.

Я скасовую бонус і знімаю 215 євро, і я отримую електронний лист із повідомленням про те, що виграш було отримано з бонусного балансу, і що я не відповідав вимогам щодо бонусних ставок, тому зняття було скасовано, і вони взяли 115 євро з мого виграш і залишив мені 100 євро на рахунку.

Я ніколи не грав з бонусним балансом.

Це казино бреше, вони взяли з мене 115 євро, тому що їм так захотілося.

Автоматичний переклад.
Fergar41

Привіт! У таких випадках, коли ви граєте з бонусом, вам завжди слід читати відповідну інформацію. Коли ви прийняли і граєте на гроші, зазвичай спочатку граєте на бонусні гроші. Це, напевно, те, на що я б спочатку подивився. Якщо ви хотіли грати лише на власні гроші, то чому ви взяли бонус? У більшості випадків, коли ви берете один, вам потрібно виконати умови, щоб мати можливість його зняти.

Відповідно до того, що ви описуєте, ви взяли його, грали з бонусними грошима та зуміли трохи виграти, але не зустріли ставок. Скасувавши бонус, ви автоматично скасували те, що виграли, і я не вважаю, що в цьому випадку казино зробило щось не так. Завжди перевіряйте Загальні положення та умови щодо таких речей, щоб переконатися, що подібних речей не трапляється.

Автоматичний переклад.

Я не грав спочатку з бонусними грошима, я спочатку грав зі своїм реальним балансом, а не з бонусним балансом.

Завдяки моїм грошима я отримав прибуток у розмірі 115 євро, я обговорював це з чатом казино, і ось що вони мені сказали: спочатку ви граєте зі своїм реальним балансом.

Я граю в багатьох казино, і це трапилося зі мною вперше. Я чудово знаю, коли я граю з бонусним балансом і з реальним балансом, я почав грати зі своїм балансом і отримав прибуток у розмірі 115 євро, який вони з мене забрали. Я прекрасно знаю умови бонусу.

Ви кажете, що нормально грати спочатку з бонусним балансом, подивіться, я грав у багатьох казино, і ви завжди граєте першим зі своїм реальним балансом, і в цьому казино ви також починаєте грати зі своїм балансом, я все ще вимагаю своїх € 115.

Автоматичний переклад.
Fergar41

Звичайно, може бути так, як ти кажеш, я цього не заперечую. Я просто сказав те, що часто буває.

Але також часто гравці грають спочатку на реальні гроші, а потім на бонуси.

Однак те, що ви спочатку граєте на реальні гроші, не означає, що бонус неактивний. Ви повинні завершити ставку, щоб мати можливість вивести гроші.

Я також знайшов цей термін -

23.17. Гравець може надіслати запит на зняття свого депозиту, перш ніж виконати вимоги щодо ставок для отримання бонусу. У цьому випадку суму бонусу та виграш буде анульовано, а гравцеві буде виплачено будь-які залишкові кошти.

Отже, ви це бачили, коли сказали, що переглянули умови?

Автоматичний переклад.

Дуже поганий досвід. Завантажити гроші на ігровий рахунок немає проблем, беруть і йдуть, залишається тільки грати. Я виводив гроші протягом місяця, я зробив 5/6 зняття, але через 72 години я бачу гроші назад на своєму ігровому рахунку. Яке виправдання....У мене проблеми з перевіркою документів!!! Кожного разу, коли я намагаюся з ними поговорити, вони кажуть мені, що мені потрібно завантажити фотографію зворотного боку мого водійського посвідчення та кредитної картки. Я надсилав сотні разів, через перевірку документів та електронною поштою, але відповідь завжди одна!!! Ніхто ніколи нічого не отримував і просять повторити верифікацію!!! Вони просто знущаються з вас!!! У мене ніколи не було проблем з іншими сайтами, а гроші приходять протягом 2 днів. Winsane – це жахливий сайт, в їхніх інтересах лише отримувати гроші, але не давати їм переможців. Злодії, злодії і ще раз злодії!!!! Доповідати

Автоматичний переклад.
anadvorniak

привіт

Це звучить майже неймовірно. Чи можу я знати, як ви завантажували чи надсилали документи? Чи є спосіб знайти інший спосіб надання документів? Наприклад, Skype чи резервна електронна пошта?

Я просто не можу уявити, щоб електронний лист або завантажений файл були втрачені сто разів...

Автоматичний переклад.
m00991984 видалив(-ла) публікацію

Це приємно чути. Що б ви порадили гравцям, які хотіли б спробувати це казино, але ще не настільки знайомі? Я б сказав, що найкращі робочі варіанти оплати можуть бути гарною порадою.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого