ГоловнаФорумКазиноWinsane Casino - загальне обговорення

Winsane Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від juliosantos10
|
1 379 переглядів 15 відповідей |
|
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winsane Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Начебто доступний цілодобово, без вихідних, але ви не можете потрапити в чат, а електронні листи не відповідають. Я хотів підтвердити свій обліковий запис, але це неможливо, оскільки я постійно отримую повідомлення про помилку. Потрібна камера, моя камера активна. Ви не повинні це розуміти

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я зміг перевірити себе через ноутбук, і зараз очікую зняття 600 євро. Давайте подивимося, скільки часу знадобиться, поки вони виплатять. Вони сказали, що це займе до 72 годин.

Автоматичний переклад.
Gretche70
6 міс. тому

Сподіваємось, ви зможете отримати гроші незабаром після успішного підтвердження. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Граю на Winsane, зараз дуже негативний досвід. Я двічі намагався зняти кошти, але так і не отримав. Вони завантажили мій ігровий обліковий запис, виправдовуючись, що вони повинні перевірити. Я все ще чекаю першого вилучення близько тижня. Дуже поганий досвід, зовсім не надійний. Вас намагаються обдурити під приводом «чеків». А потім у будь-якій іншій грі запит на виведення коштів виконується негайно, у Winsane вам доведеться чекати 72 години, щоб потім перезавантажити гроші на свій ігровий рахунок і не дозволити вам зняти гроші.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gambleroppo
3 міс. тому

Привіт, я б сказав, що в деяких випадках казино часто перевіряє, особливо коли у них є якісь підозри або гравці виграють більшу суму. Ви грали з бонусом чи ні? Ви знаєте, на якому етапі перевірка зараз?

Якщо казино не зв’язалося з вами і не повідомило вам нічого актуального, сміливо повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Подивіться, перевірки вже зробили! Вони надіслали мені електронні листи, в яких повідомлялося, що запит на зняття коштів буде оброблено протягом 72 годин. Я зробив 3 спроби, і вони завантажили суму на мій ігровий рахунок, не надсилаючи електронного листа для зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Gambleroppo
3 міс. тому

Отже, чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис зараз повністю підтверджено, але ваше зняття з якоїсь причини скасовується?🤔

Тобі, мабуть, пояснили? Мовляв, з якої причини скасували?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, звичайно, перевірено! Вони скасували моє зняття, сказавши, що є проблеми. Потім вони повернули їх у мій ігровий обліковий запис. Я зробив 3 спроби, і всі невдалі, роблю це вже вкотре. Все це ненормально. Щоб покласти гроші на ігровий рахунок, «перевірка» не потрібна, тоді, якщо замість цього ви надсилаєте запит на зняття, вони повинні виконати всі «перевірки» в цьому світі. Ви можете сказати, що це жарт, давай!!

Автоматичний переклад.
Gambleroppo
3 міс. тому

Я розумію, що це складна ситуація, але чесно кажучи, казино має пояснити. Я боюся, що ми можемо лише стежити за вашим прогресом тут, на форумі. Не знаючи їхніх проблем, важко здогадатися, що призвело до такого плачевного стану речей.

Наберіться терпіння до скарги, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я розумію! Ви нічого не можете зробити? Тоді я сподіваюся, що ви знімете статус безпеки Winsane як «високий»! Оскільки це неправда, я відчуваю себе ошуканим і сподіваюся, що інші не опиняться в такій самій ситуації, як я!

Автоматичний переклад.
Gambleroppo
3 міс. тому

Я вважаю, що Радка мала на увазі те, що ми тут, на форумі, не можемо багато чого зробити з цією ситуацією, просто уважно спостерігаємо за нашою групою розгляду скарг і дивимося, як вони вирішать вашу скаргу, і сподіваємося на краще.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго дня, причина моєї скарги наступна:

Я вношу 100 євро в казино Winsane і отримую 100% вітальний бонус, я граю на свої гроші та отримую прибуток 115 євро.

Я скасовую бонус і знімаю 215 євро, і я отримую електронний лист із повідомленням про те, що виграш було отримано з бонусного балансу, і що я не відповідав вимогам щодо бонусних ставок, тому зняття було скасовано, і вони взяли 115 євро з мого виграш і залишив мені 100 євро на рахунку.

Я ніколи не грав з бонусним балансом.

Це казино бреше, вони взяли з мене 115 євро, тому що їм так захотілося.

Автоматичний переклад.
Fergar41
1 тиждень тому

Привіт! У таких випадках, коли ви граєте з бонусом, вам завжди слід читати відповідну інформацію. Коли ви прийняли і граєте на гроші, зазвичай спочатку граєте на бонусні гроші. Це, напевно, те, на що я б спочатку подивився. Якщо ви хотіли грати лише на власні гроші, то чому ви взяли бонус? У більшості випадків, коли ви берете один, вам потрібно виконати умови, щоб мати можливість його зняти.

Відповідно до того, що ви описуєте, ви взяли його, грали з бонусними грошима та зуміли трохи виграти, але не зустріли ставок. Скасувавши бонус, ви автоматично скасували те, що виграли, і я не вважаю, що в цьому випадку казино зробило щось не так. Завжди перевіряйте Загальні положення та умови щодо таких речей, щоб переконатися, що подібних речей не трапляється.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я не грав спочатку з бонусними грошима, я спочатку грав зі своїм реальним балансом, а не з бонусним балансом.

Завдяки моїм грошима я отримав прибуток у розмірі 115 євро, я обговорював це з чатом казино, і ось що вони мені сказали: спочатку ви граєте зі своїм реальним балансом.

Я граю в багатьох казино, і це трапилося зі мною вперше. Я чудово знаю, коли я граю з бонусним балансом і з реальним балансом, я почав грати зі своїм балансом і отримав прибуток у розмірі 115 євро, який вони з мене забрали. Я прекрасно знаю умови бонусу.

Ви кажете, що нормально грати спочатку з бонусним балансом, подивіться, я грав у багатьох казино, і ви завжди граєте першим зі своїм реальним балансом, і в цьому казино ви також починаєте грати зі своїм балансом, я все ще вимагаю своїх € 115.

Автоматичний переклад.
Fergar41
1 тиждень тому

Звичайно, може бути так, як ти кажеш, я цього не заперечую. Я просто сказав те, що часто буває.

Але також часто гравці грають спочатку на реальні гроші, а потім на бонуси.

Однак те, що ви спочатку граєте на реальні гроші, не означає, що бонус неактивний. Ви повинні завершити ставку, щоб мати можливість вивести гроші.

Я також знайшов цей термін -

23.17. Гравець може надіслати запит на зняття свого депозиту, перш ніж виконати вимоги щодо ставок для отримання бонусу. У цьому випадку суму бонусу та виграш буде анульовано, а гравцеві буде виплачено будь-які залишкові кошти.

Отже, ви це бачили, коли сказали, що переглянули умови?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого