6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Winsane Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Начебто доступний цілодобово, без вихідних, але ви не можете потрапити в чат, а електронні листи не відповідають. Я хотів підтвердити свій обліковий запис, але це неможливо, оскільки я постійно отримую повідомлення про помилку. Потрібна камера, моя камера активна. Ви не повинні це розуміти
Supposedly available 24/7, but you can't get into the live chat and emails aren't answered. I wanted to verify my account, but that's not possible because I keep getting an error message. A camera is required, my camera is active. You don't have to understand that
Angeblich 24/7 erreichbar, aber in den Live chat kommt man nicht rein und auf emails wird nicht geantwortet. Wollte mein konto verifizieren was nicht möglich ist da immer eine fehlermeldung kommt. Es wird eine kamera benötigt, meine kamera ist aktiv. Muss man nicht verstehen
Я зміг перевірити себе через ноутбук, і зараз очікую зняття 600 євро. Давайте подивимося, скільки часу знадобиться, поки вони виплатять. Вони сказали, що це займе до 72 годин.
I was able to verify myself via laptop and now have a withdrawal of 600 euros pending. Let's see how long it takes until they pay out. They said it will take up to 72 hours.
Konnte mich nun über laptop verifizieren und hab nun eine Auszahlung von 600 Euro offen. Mal schauen wie lange es dauert bis sie auszahlen. Angegeben haben sie bis zu 72 Std.
Сподіваємось, ви зможете отримати гроші незабаром після успішного підтвердження. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Hopefully, you will be able to get the money soon after the verification is successful. Please keep us informed.
Граю на Winsane, зараз дуже негативний досвід. Я двічі намагався зняти кошти, але так і не отримав. Вони завантажили мій ігровий обліковий запис, виправдовуючись, що вони повинні перевірити. Я все ще чекаю першого вилучення близько тижня. Дуже поганий досвід, зовсім не надійний. Вас намагаються обдурити під приводом «чеків». А потім у будь-якій іншій грі запит на виведення коштів виконується негайно, у Winsane вам доведеться чекати 72 години, щоб потім перезавантажити гроші на свій ігровий рахунок і не дозволити вам зняти гроші.
I play on Winsane, currently a very negative experience. I tried twice to make a withdrawal, but I never received it. They loaded my game account, with the excuse that they have to do checks. I've still been waiting for the first withdrawal for about a week. Very bad experience, not at all reliable. They try to scam you with the excuse of "checks". And then in any other game the withdrawal request is immediate, on Winsane you have to wait 72 hours to then reload the money into your game account and not let you make the withdrawal.
Gioco su Winsane, attualmente esperienza al quanto negativo. Ho provato per ben due volte a fare il prelievo, ma non l'ho mai ricevuto. Mi hanno caricato il conto del gioco, con la scusa che devono fare verifiche. Ancora sto aspettando il primo prelievo da una settimana circa. Esperienza bruttissima, per niente affidabili. Cercano di fregarti con la scusa delle "verifiche". E poi in qualsiasi altro gioco la richiesta di prelievo è immediato, su Winsane devi aspettare 72 ore per poi ricaricarti i soldi nel conto del gioco e non facendoti fare il prelievo.
Привіт, я б сказав, що в деяких випадках казино часто перевіряє, особливо коли у них є якісь підозри або гравці виграють більшу суму. Ви грали з бонусом чи ні? Ви знаєте, на якому етапі перевірка зараз?
Якщо казино не зв’язалося з вами і не повідомило вам нічого актуального, сміливо повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Hey, I would say that in some cases it is common for the casino to make some checks, especially when they have some suspicions or players win a bigger amount. Did you play with any bonus or not ? Do you know at what stage the check is now ?
If the casino hasn't contacted you and told you anything relevant, feel free to tell us and we'll try to help you.
Подивіться, перевірки вже зробили! Вони надіслали мені електронні листи, в яких повідомлялося, що запит на зняття коштів буде оброблено протягом 72 годин. Я зробив 3 спроби, і вони завантажили суму на мій ігровий рахунок, не надсилаючи електронного листа для зняття коштів.
Look, the checks have already been done! They sent me emails telling me that the withdrawal request will be processed within 72 hours. I made 3 attempts and they loaded the amount into my game account, not making the withdrawal email.
Guardi che i controlli li ha già fatti! Mi hanno inviato delle mail dicendomi che la richiesta del prelievo verrà elaborato entro 72 ore. Ho fatto 3 tentativi e mi hanno caricato la somma nel conto del guoco, non facendomi mail il prelievo.
Отже, чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис зараз повністю підтверджено, але ваше зняття з якоїсь причини скасовується?🤔
Тобі, мабуть, пояснили? Мовляв, з якої причини скасували?
So, do I understand correctly that your account is fully verified now, but your withdrawal gets canceled for some reason?🤔
Did they explain it to you, perhaps? Like, what reason did they cancel it for?
Так, звичайно, перевірено! Вони скасували моє зняття, сказавши, що є проблеми. Потім вони повернули їх у мій ігровий обліковий запис. Я зробив 3 спроби, і всі невдалі, роблю це вже вкотре. Все це ненормально. Щоб покласти гроші на ігровий рахунок, «перевірка» не потрібна, тоді, якщо замість цього ви надсилаєте запит на зняття, вони повинні виконати всі «перевірки» в цьому світі. Ви можете сказати, що це жарт, давай!!
Yes of course it is verified! They cancelled my withdrawal telling me that there were problems. Then they put them back in my game account. I made 3 attempts all failed, I'm doing it for the umpteenth time. All this is not normal. To put the money in the game account, no "verification" is needed, then if instead you request the withdrawal they have to do all the "verifications" in this world. You can tell it's a joke come on!!
Si certo che è verificato! Mi hanno annullato il prelievo dicendomi che ci sono stati problemi. Poi me li hanno rimessi nel conto gioco. Ho fatto 3 tentativi tutti falliti, lo sto facendo per l'ennesima volta. Non è normale tutto questo. Per mettere i soldi nel conto gioco, non ci vuole nessuna "verifica", poi se invece richiede il prelievo devono fare tutte le "verifiche" di sto mondo. Si capisce che è una presa in giro daii!!
Я розумію, що це складна ситуація, але чесно кажучи, казино має пояснити. Я боюся, що ми можемо лише стежити за вашим прогресом тут, на форумі. Не знаючи їхніх проблем, важко здогадатися, що призвело до такого плачевного стану речей.
Наберіться терпіння до скарги, будь ласка.
I understand this is a challenging situation, but to be fair and square, the casino is the one to explain. I fear we can only follow up on your progress here on the forum. Without knowing their issues, it's hard to guess what led to this unfortunate state of things.
Try to be patient with the complaint, please.
я розумію! Ви нічого не можете зробити? Тоді я сподіваюся, що ви знімете статус безпеки Winsane як «високий»! Оскільки це неправда, я відчуваю себе ошуканим і сподіваюся, що інші не опиняться в такій самій ситуації, як я!
I understand! There is nothing you can do? Then I hope you remove Winsane's security status as "high"! Because that is not the reality, I feel scammed and I hope others do not find themselves in the same situation as me!
Capisco! Non potete fare niente, voi? Allora spero che togliete lo stato di sicurezza di Winsane come "alto"! Perché ciò non rappresenta la realtà, io mi sto sentendo truffato e spero che gli altri non si trovino nella mia stessa situazione!
Я вважаю, що Радка мала на увазі те, що ми тут, на форумі, не можемо багато чого зробити з цією ситуацією, просто уважно спостерігаємо за нашою групою розгляду скарг і дивимося, як вони вирішать вашу скаргу, і сподіваємося на краще.
I believe what Radka meant to say is that we, here on the forum, can't do much about the situation, just to closely watch our complaint team and see how they will solve your complaint and hope for the best.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.