1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wins Royal Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ми зробили наш перший запит 22 серпня 2023 року та продовжуємо спілкуватися до цього дня, але WinsRoyal не має наміру здійснювати будь-які виведення коштів.
Мій баланс у розмірі 10 313 доларів США було відмовлено у знятті більше 3 місяців.
Вони навмисно затримували верифікацію рахунку майже на два місяці, і навіть після завершення верифікації ухилялися від платежу через проблеми з системою виведення коштів.
Сума в розмірі 983,25 доларів США, на яку зараз подано заявку, також є тією сумою, на яку було подано заявку 17.11.2023.
Я отримав відповідь, що платіж буде здійснено протягом 72 годин, але цей запит не було виконано і досі залишається без уваги.
Я не розумію, чому цей сайт має рейтинг 7,7.
We made our first inquiry on August 22, 2023, and have continued to communicate to this day, but WinsRoyal has no intention of making any withdrawals.
My balance of $10,313 has been refused withdrawal for more than 3 months.
They intentionally delayed account verification for nearly two months, and even after verification was completed, they evaded payment due to problems with the withdrawal system.
The amount of $983.25 that is currently being applied for is also the amount that was applied for on 17/11/2023.
I received a reply that payment would be completed within 72 hours, but this request was not honored and has been left unattended to this day.
I don't understand why this site has a rating of 7.7.
2023/8/22に最初の問い合わせを行い、今日までやり取りを続けてきましたが、WinsRoyalは出金をする意思がありません。
$10,313の残高が3ヶ月以上の期間出金を拒否されています。
彼らは意図的に時間をかけて2ヶ月間近くもの間、アカウントの認証を遅らせ、認証完了後にも出金システムのトラブルなどといい、支払いを逃れています。
今現在申請中の $ 983.25についても17/11/2023 に申請を出している分です。
この申請は72時間以内に支払いが完了するという回答をもらいましたが、それも守られず今日まで放置されています。
何故こちらのサイトで、7.7の評価が付いてるのか納得が行きません。
привіт
Я бачу, що це ваша перша публікація на цьому форумі. Ласкаво просимо!
Це також є причиною, чому наш індекс безпеки не враховує ваш досвід, оскільки він абсолютно новий для нас.
Не зволікаючи, я пропоную вам подати безкоштовну скаргу прямо зараз. Будьте впевнені, це спосіб оцінки репутації. Доведіть свою думку, і тоді будуть наслідки.
Цей посібник має дати вам хороший початок .
Коли ви будете готові, продовжуйте прямо тут .
Я буду тут, щоб отримати ваш відгук 🙏
Hey there.
I see this is your first post ever shared on this forum. Welcome!
This is also the reason why our safety index does not count your experience - because it's completely new to us.
Without further delay, I suggest you submit a free-of-charge complaint right now. Rest assured, this is the way to evaluate the reputation. Prove your point, and then consequences will come.
This guide should give you a good start.
Once you're ready, proceed right here.
I'll be here for your feedback 🙏
як це можливо, щоб казино конфіскувало 2500 євро виграшів, які я виграв справедливо?
я знав, що моя країна обмежена, і зв’язався з ними, і вони сказали мені використовувати vpn. кілька разів я казав їм у чаті, що моєї країни немає в списку кожного разу, коли він каже мені використовувати vpn. тепер я маю втратити 2500 євро, тому що я заповнено випадкову країну як одержувача. як це можливо, що ці казино вказують країни з обмеженнями, але вони дозволяють вам використовувати vpn? зараз я дуже засмучений, це 4 рази поспіль, що змусило мене програти 10 000 євро поспіль. чому кюрасао не робить нічого, щоб зупинити цих злочинців, які обкрадають гравців?
how is it possible the casino confiscate 2500€ wins wich i won fairly ?
i knew my country was restricted and i contacted them and they told me to use vpn .multiple times i told them in the chat that my country is not listed every time he tells me to use vpn .now i have to lose 2500€ because i filled in a random country as recident .how is it possible these casinos state restricted countries but they allow you to use vpn ?i am very frustrated right now this is 4 times in a row wich made me lose 10000€ in a row .why curacao is not doing something to stop these criminals ripping off players?
я закрив свій попередній обліковий запис у casino guru з приватних причин, я думаю, що мій обліковий запис зламали. я отримав багато рекламних листів. я сподіваюся, що цей залишиться чистим!!!
i closed my previous acount on casino guru for a private reason i think my acount was hacked .i got to much promotion emails .i hope this one will stay clean!!!
Привіт! Згідно з тим, що я бачив на нашому веб-сайті, казино дозволяє використовувати VPN. Я бачу на вашому скріншоті, що оператор чату сказав вам, що ви можете грати з Нідерландів.
Насправді, якщо ваша країна була обмежена, і оператор сказав вам, що ви можете грати звідти, то, згідно з нами, казино має заплатити вам - ви можете прочитати про це в нашому кодексі чесних азартних ігор .
Однак чи сказали вам у казино під час реєстрації вказати будь-яку країну?
У будь-якому разі, у цьому випадку я б рекомендував подати скаргу, яку ви можетеподати тут , і наша команда спробує вам допомогти.
Що ти сказав ?
Hi, according to what I've seen on our website the casino allows the use of VPN. I can see from your screenshot that the chat operator told you that you can play from the Netherlands.
Actually, if your country was restricted and the operator told you that you can play from there, then according to us the casino should pay you - you can read about it in our fair gambling codex.
However, did the casino tell you to fill in any country when you registered ?
Anyway, in this case I would recommend a complaint, which you can file here and our team will try to help you.
What do you say ?
curacao gaming втрутилася в цю справу та змусила казино продовжити платіж. Казино погодилося заплатити. Через 3 дні казино надіслало 494 євро на мій рахунок, а зараз через 5 днів жодної відповіді на електронні листи, щоб продовжити сплату залишку балансу 2000 євро..Оскільки казино прийняло мій номер телефону під час реєстрації, де була вказана країна, але я не міг знайти країну в списку, коли мені було запропоновано вказати країну, в якій я живу. Я знову зв’язався з чатом про це, і він сказав мені просто використовувати ierland або new zealand, тому я вибрав більш знайому назву nitherlands carribean. здається, казино не дотримується правил ліцензіата та власної угоди. Чи можете ви допомогти з цим? Мені заповнити скаргу?
curacao gaming interveined in this case and forced the casino to proceed with the payment .the casino agreed to pay .after 3 days the casino sent 494€ to my acount and now 5 days later no response to emails at all to proceed with the remaining balance 2000€..Because the casino accepted my phone number at registering were the country was listed but i could not find the country in the list when i was prompted to fill in the country i live .i contacted chat again about this and he told me just to use ierland or new zealand so i chose a more familliar name netherlands carribean. it seems casino do not honour licensee rule and own agreement.can you help with this?shall i fill in a complaint?
Так, я розумію, що ви пишете. Але коли ліцензійний орган втрутився і казино заплатило вам трохи грошей, орган вирішив, що вони повинні заплатити вам усе? Ти ще раз пробував написати, що тобі заплатили лише якусь суму?
Якщо ви зацікавлені, ви можете подати скаргу, але якщо ви вже мали справу з органом влади, я спробую навіть зв’язатися з ними.
Yes, I understand what you are writing. But when the licensing authority intervened and the casino paid you some money, the authority decided that they should pay you everything ? Did you try to write again that they only paid you a certain amount?
If you are interested you can file a complaint, but if you have already dealt with the authority I would try to even follow up with them.
Так, цей веб-сайт є шахрайством. Те саме сталося зі мною, вони ніколи не виплатять тобі.
Дивно, що він має такий високий рейтинг. Ми повинні розповісти людям правду, щоб нікого не обдурили ці інкели
Yeah this website is a scam. Same thing happened to me, they will never pay you out.
Its crazy that it has such a high rating. We have to tell people the truth so nobody else gets scammed by these incels
Привіт. Вибачте, що вам довелося пройти через такий досвід, і дуже приємно, що ви хочете поділитися цим з іншими, хоча, можливо, краще знати результат усієї ситуації. Вам так не здається? Це казино ще «свіже» і не перевірене часом, тож, сподіваємося, наша команда з розгляду скарг зможе вам допомогти. А далі ми можемо говорити про рейтинг, або індекс безпеки, як ми це зараз називаємо. Я обов'язково збережу свій 🤞.
Hello. Sorry you have to go thru this kind of experience and it's really nice you want to share it with others, even though probably is better to know the outcome of the whole situation. Don't you think so? This casino is still "fresh" and not proven by time, so hopefully our complaint team will be able to help you out. And later on we can talk about the rating, or safety index, as we call it now. I will keep my 🤞 for sure.
Я нещодавно зареєстрував тут свій обліковий запис, і отримання електронного листа з підтвердженням зайняло один день. Мені це подобається, тому я входжу щодня. Я виграв більше 100 доларів, хоча мені не потрібно було вносити гроші. Це те, що я напевно буду рекомендувати всім своїм друзям, і підтримка клієнтів досить швидка. Я вдячний за зусилля, докладені для покращення сайту.
I registered my account here recently, and receiving a verification email took one day. I enjoy it, therefore, I log in every day. I won more than $100, even though I didn't have to deposit any money. This is something I will most certainly recommend to all of my friends, and the customer support is quite quick. I'm grateful for the efforts made to make the website better.
це схоже на звичайну, не ботовану, справжню людську відповідь із їхніми чесними почуттями щодо казино. я вірю, точно...
це точно не представники казино, які намагаються врятувати жахливу репутацію цього казино (цілком заслужено, оскільки вони обманюють людей)
хороший бот
this seems like a normal, non boted, real human reply with their honest feelings about casino. i believe it, for sure…
its definitely not casino representatives trying to scramble and save the terrible reputation this casino has (deservably so since they scam people out of their money)
good bot
Мене вони ще не обманювали. У кожного свій досвід і думки, ви поділилися своїми, а я – своїми. І так, я не бот. Лол
I have not been scammed by them yet. Everyone has different experiences and opinions, you have shared yours, and I have shared mine. And yes, I am not a bot. lol
Його можна використати в огляді цього казино, як ви думаєте? Перейдіть за цим посиланням, щоб написати його, якщо вам цікаво. Просто опишіть свій досвід, щоб він також міг бути корисним для інших гравців.😉
It could be used in a review for this casino, what do you reckon? Follow this link to write it, if you're interested. Just describe your experience, so it could be helpful to other players as well.😉
Його можна використати в огляді цього казино, як ви думаєте? Перейдіть за цим посиланням, щоб написати його, якщо вам цікаво. Просто опишіть свій досвід, щоб він також міг бути корисним для інших гравців.😉
It could be used in a review for this casino, what do you reckon? Follow this link to write it, if you're interested. Just describe your experience, so it could be helpful to other players as well.😉
Дякуємо за це, ми це дуже цінуємо.🙂
Thank you for that, we really appreciate it.🙂
Я розумію, чому ваш відгук було відхилено. Можливо, ви пробували написати відгук з інших акаунтів? Наша система насправді виявила деякі подібності, і ми завжди намагаємося, щоб відгуки були реальними, якщо ви розумієте, що я маю на увазі.
I can see why your review has been rejected actually. Have you tried to write the review from more accounts, perhaps? Our system has detected some similarities, actually, and we always try to keep the reviews real, if you know what I mean.
Так, тепер я розумію, чому вони видалили мій відгук. Я видалю свій другий обліковий запис і буду використовувати тільки цей. Дякую, що розвіяли мою плутанину. 🙂
Yes, I understand now why they deleted my review. I will delete my second account and will use this one only. Thank you for clearing up my confusion. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.