ГоловнаФорумКазиноWins Royal Casino - загальне обговорення

Wins Royal Casino - загальне обговорення

1 рік тому від tepopo3
|
4 393 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wins Royal Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Ми зробили наш перший запит 22 серпня 2023 року та продовжуємо спілкуватися до цього дня, але WinsRoyal не має наміру здійснювати будь-які виведення коштів.

Мій баланс у розмірі 10 313 доларів США було відмовлено у знятті більше 3 місяців.


Вони навмисно затримували верифікацію рахунку майже на два місяці, і навіть після завершення верифікації ухилялися від платежу через проблеми з системою виведення коштів.


Сума в розмірі 983,25 доларів США, на яку зараз подано заявку, також є тією сумою, на яку було подано заявку 17.11.2023.

Я отримав відповідь, що платіж буде здійснено протягом 72 годин, але цей запит не було виконано і досі залишається без уваги.


Я не розумію, чому цей сайт має рейтинг 7,7.

Автоматичний переклад.
tepopo3
1 рік тому

привіт

Я бачу, що це ваша перша публікація на цьому форумі. Ласкаво просимо!

Це також є причиною, чому наш індекс безпеки не враховує ваш досвід, оскільки він абсолютно новий для нас.

Не зволікаючи, я пропоную вам подати безкоштовну скаргу прямо зараз. Будьте впевнені, це спосіб оцінки репутації. Доведіть свою думку, і тоді будуть наслідки.

Цей посібник має дати вам хороший початок .

Коли ви будете готові, продовжуйте прямо тут .

Я буду тут, щоб отримати ваш відгук 🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

як це можливо, щоб казино конфіскувало 2500 євро виграшів, які я виграв справедливо?

я знав, що моя країна обмежена, і зв’язався з ними, і вони сказали мені використовувати vpn. кілька разів я казав їм у чаті, що моєї країни немає в списку кожного разу, коли він каже мені використовувати vpn. тепер я маю втратити 2500 євро, тому що я заповнено випадкову країну як одержувача. як це можливо, що ці казино вказують країни з обмеженнями, але вони дозволяють вам використовувати vpn? зараз я дуже засмучений, це 4 рази поспіль, що змусило мене програти 10 000 євро поспіль. чому кюрасао не робить нічого, щоб зупинити цих злочинців, які обкрадають гравців?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

filefile

Я дотримувався поради гуру казино, але, на жаль, це мало допомогло

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

я закрив свій попередній обліковий запис у casino guru з приватних причин, я думаю, що мій обліковий запис зламали. я отримав багато рекламних листів. я сподіваюся, що цей залишиться чистим!!!

Автоматичний переклад.
Anonymized491
11 міс. тому

Привіт! Згідно з тим, що я бачив на нашому веб-сайті, казино дозволяє використовувати VPN. Я бачу на вашому скріншоті, що оператор чату сказав вам, що ви можете грати з Нідерландів.

Насправді, якщо ваша країна була обмежена, і оператор сказав вам, що ви можете грати звідти, то, згідно з нами, казино має заплатити вам - ви можете прочитати про це в нашому кодексі чесних азартних ігор .

Однак чи сказали вам у казино під час реєстрації вказати будь-яку країну?

У будь-якому разі, у цьому випадку я б рекомендував подати скаргу, яку ви можетеподати тут , і наша команда спробує вам допомогти.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

curacao gaming втрутилася в цю справу та змусила казино продовжити платіж. Казино погодилося заплатити. Через 3 дні казино надіслало 494 євро на мій рахунок, а зараз через 5 днів жодної відповіді на електронні листи, щоб продовжити сплату залишку балансу 2000 євро..Оскільки казино прийняло мій номер телефону під час реєстрації, де була вказана країна, але я не міг знайти країну в списку, коли мені було запропоновано вказати країну, в якій я живу. Я знову зв’язався з чатом про це, і він сказав мені просто використовувати ierland або new zealand, тому я вибрав більш знайому назву nitherlands carribean. здається, казино не дотримується правил ліцензіата та власної угоди. Чи можете ви допомогти з цим? Мені заповнити скаргу?

Автоматичний переклад.
Anonymized497
10 міс. тому

Так, я розумію, що ви пишете. Але коли ліцензійний орган втрутився і казино заплатило вам трохи грошей, орган вирішив, що вони повинні заплатити вам усе? Ти ще раз пробував написати, що тобі заплатили лише якусь суму?

Якщо ви зацікавлені, ви можете подати скаргу, але якщо ви вже мали справу з органом влади, я спробую навіть зв’язатися з ними.

Автоматичний переклад.
tepopo3
10 міс. тому

Так, цей веб-сайт є шахрайством. Те саме сталося зі мною, вони ніколи не виплатять тобі.


Дивно, що він має такий високий рейтинг. Ми повинні розповісти людям правду, щоб нікого не обдурили ці інкели

Автоматичний переклад.
gambaman
10 міс. тому

Привіт. Вибачте, що вам довелося пройти через такий досвід, і дуже приємно, що ви хочете поділитися цим з іншими, хоча, можливо, краще знати результат усієї ситуації. Вам так не здається? Це казино ще «свіже» і не перевірене часом, тож, сподіваємося, наша команда з розгляду скарг зможе вам допомогти. А далі ми можемо говорити про рейтинг, або індекс безпеки, як ми це зараз називаємо. Я обов'язково збережу свій 🤞.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я нещодавно зареєстрував тут свій обліковий запис, і отримання електронного листа з підтвердженням зайняло один день. Мені це подобається, тому я входжу щодня. Я виграв більше 100 доларів, хоча мені не потрібно було вносити гроші. Це те, що я напевно буду рекомендувати всім своїм друзям, і підтримка клієнтів досить швидка. Я вдячний за зусилля, докладені для покращення сайту.

Автоматичний переклад.
SamAdams
8 міс. тому

це схоже на звичайну, не ботовану, справжню людську відповідь із їхніми чесними почуттями щодо казино. я вірю, точно...

це точно не представники казино, які намагаються врятувати жахливу репутацію цього казино (цілком заслужено, оскільки вони обманюють людей)


хороший бот

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мене вони ще не обманювали. У кожного свій досвід і думки, ви поділилися своїми, а я – своїми. І так, я не бот. Лол

Автоматичний переклад.
SamAdams
8 міс. тому

Його можна використати в огляді цього казино, як ви думаєте? Перейдіть за цим посиланням, щоб написати його, якщо вам цікаво. Просто опишіть свій досвід, щоб він також міг бути корисним для інших гравців.😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Його можна використати в огляді цього казино, як ви думаєте? Перейдіть за цим посиланням, щоб написати його, якщо вам цікаво. Просто опишіть свій досвід, щоб він також міг бути корисним для інших гравців.😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дякуємо, @Romi, за посилання на розділ огляду. Я погоджуюся, що кожен відгук має значення. Скоро напишу свій відгук.

Автоматичний переклад.
SamAdams
8 міс. тому

Дякуємо за це, ми це дуже цінуємо.🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я зробив, як ви сказали, але вони відхилили мій відгук. 🙁

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
SamAdams
7 міс. тому

Я розумію, чому ваш відгук було відхилено. Можливо, ви пробували написати відгук з інших акаунтів? Наша система насправді виявила деякі подібності, і ми завжди намагаємося, щоб відгуки були реальними, якщо ви розумієте, що я маю на увазі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, тепер я розумію, чому вони видалили мій відгук. Я видалю свій другий обліковий запис і буду використовувати тільки цей. Дякую, що розвіяли мою плутанину. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого