Я додав відгук і чекаю на вашу відповідь 🙂
I have added the review and waiting for your response 🙂
Дуже вдячний, багатьом, безумовно, стане в нагоді ваш досвід.
Щоб ви знали, якщо вам колись знадобиться оновити відгук, ви можете зробити це за допомогою функції редагування. 😉
Much appreciated, many will certainly benefit from your experiences.
Just for you to know, if you ever need to update the review, you can do so trough the edit feature. 😉
Ого, дякую. Я не знав, що я також можу редагувати відгук. Дякую за інформацію, буду пам'ятати. 🙂
Редагувати: мій огляд все ще очікує на розгляд. хе-хе
Wow, thank you. I didn't know that I can also edit the review. I appreciate you for the info, I will keep it in my mind. 🙂
Edit: My review still pending. hehe
Я можу пояснити вам, чому ваш відгук було відхилено. Наша внутрішня система виявляє багато подібностей, і часто це трапляється щоразу, коли є більше відгуків, написаних для того самого казино з тією самою IP-адресою. Цікаво, чи могло це бути?🤔
I can explain to you why your review was rejected. Our internal system detects many similarities, and many times this happens whenever there are more reviews written for the same casino and the same IP address. Could that be the case, I wonder?🤔
Гаразд, я думаю, що ваша система видаляється, оскільки я багато разів пишу відгук про своє улюблене казино з цього облікового запису, і тому ваша система видаляє його знову і знову. 🙁
Редагувати: це може бути причиною? Маю рацію?
Редагування 2: Чи можете ви додати мій відгук вручну? Буду тобі вдячна🙂
Ok, I think your system is deleting because I am giving review for my favourite casino from this account many times and that is why your system is deleting it again and again. 🙁
Edit: It could be the reason? Am I right?
Edit 2: Can you add my review manually? I will be thankful to you 🙂
Це могло бути саме так. На жаль, ми не можемо додати відгук вручну. Однак приємно бачити, що ви дбаєте.
That could exactly be the case. Unfortunately, we cannot add a review manually. It is nice to see that you care, though.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.