ГоловнаФорумКазиноWinner Casino - загальне обговорення

Winner Casino - загальне обговорення

2 р. тому від charis14z
|
2 593 переглядів 14 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Winner Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Найгірше казино в Мексиці, вони злодії. Я виграв вітальний бонус, і я виконав усі положення та умови, і вони дали мені 1500 доларів із бонусу, який я мав внести 200 доларів, щоб мати можливість зняти, і я зробив, я вніс 200 доларів, а з них 200 доларів. Я виграв ще 500 доларів і попросив зняти ще 500 доларів, тобто вони вже заплатили 2000 доларів, але мені нічого не дали, повернули лише 200 доларів.

вони злодії, не грайте в це казино, НЕ ПЛАТЬТЕ, вони повинні його закрити!

Автоматичний переклад.
charis14z
2 р. тому

Ви написали, що казино вже заплатило вам «вони вже заплатили $2000», тож, здається, все добре.

Після цього ви написали, що «мені відшкодували лише 200 доларів». Вибачте, але я не можу зрозуміти, що насправді сталося. Я хочу бути впевненим, що розумію ситуацію.

Я можу відзначити, що для перевірки вашого способу оплати, щоб його можна було використовувати для зняття коштів, вам може знадобитися внести депозит за допомогою цього конкретного способу оплати.

На жаль, у нас немає бонусів, тому я не можу перевірити умови.

Чи можете ви повідомити про ці правила, які також застосовуються до бонусу? Можливо, була якась максимальна сума виведення - це досить поширене правило.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я зіграв бонус у розмірі 700 доларів США. Я виконав ролик у 50 разів більше, ніж сума, яка дорівнює 50 х 700 = 35 000 доларів США. Казино дало мені 1500 доларів США реальними грошима, щоб вивільнити, мені довелося зробити депозит у розмірі 200 доларів США, я вніс 200 доларів США на депозит і під час роблячи зняття 1500 доларів, вони кажуть мені, що написано на наступному зображенні в чаті... Я також сказав їм, які документи потрібні для підтвердження рахунку, але вони мені нічого не сказали... Я залишаю знімок екрана чату, У мене вся розмова.


file

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вони ніколи не віддавали мені мого виграшу, вони повернули лише 200 доларів депозиту, припускається, що хтось збирається спробувати щастя та виграти в казино, і це казино повертає лише те, що ви внесли, але прибуток не надається, що таке використання гри, якщо отриманий прибуток зберігається, це зловживання споживачами, глузування, кількома словами, по-болгарськи, пограбування

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зіграв бонус у розмірі 700 доларів США. Я виконав ролик у 50 разів більше, ніж сума, яка дорівнює 50 х 700 = 35 000 доларів США. Казино дало мені 1500 доларів США реальними грошима, щоб вивільнити, мені довелося зробити депозит у розмірі 200 доларів США, я вніс 200 доларів США на депозит і під час роблячи зняття 1500 доларів, вони кажуть мені, що написано на наступному зображенні в чаті... Я також сказав їм, які документи потрібні для підтвердження рахунку, але вони мені нічого не сказали... Я залишаю знімок екрана чату, У мене вся розмова.


file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я б припустив, що проблема виникла через зняття максимального бонусу. Підкажіть, чи це причина? У будь-якому випадку, для повернення депозиту має бути причина.

Чи не могли б ви скопіювати та вставити текст, який ви надали на знімку екрана, безпосередньо до повтору?

Його буде автоматично перекладено.

Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони ніколи не віддавали мені мого виграшу, вони повернули лише 200 доларів депозиту, припускається, що хтось збирається спробувати щастя та виграти в казино, і це казино повертає лише те, що ви внесли, але прибуток не надається, що таке використання гри, якщо отриманий прибуток зберігається, це зловживання споживачами, глузування, кількома словами, по-болгарськи, пограбування

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи можете ви скопіювати та вставити пояснення казино, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякуємо за очікування. Я переглянув ваш обліковий запис і повідомляю вам, що адміністративним рішенням прибуток на вашому рахунку було скасовано, а зроблені депозити повернено, це сталося тому, що ваш рахунок не пройшов регулярний моніторинг.


Трапляється, що всі облікові записи проходять процеси випадкового моніторингу, щоб підтримувати якість і цілісність наших послуг. На даний момент для вашого рахунку залишатимуться обмеження на внесення та зняття коштів.

І мені так і не пояснили детально, що таке плановий моніторинг.

У мене є вся історія ставок і розмов у чаті, якщо хочете, я надішлю їх вам електронною поштою

Автоматичний переклад.
charis14z
2 р. тому

Що ж, ми намагаємося заохочувати казино пояснювати будь-яку проблему гравцеві, приділяючи максимальну увагу всьому, що гравець зробив неправильно.

Це, скажімо так, розпливчасте пояснення.

Поділіться всіма пов’язаними розмовами у своїй скарзі , а також додайте сюди цей електронний лист, яким ви поділилися.

Я бачу, що Нік уже запитав вас про причину.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, казино Winner.mx забрало в мене мій виграш, зазначивши, що я порушив деякі умови на їхній сторінці та що з адміністративних причин їм довелося забрати мій виграш. Вони згадали щось про бонус, який я втратив, перш ніж поставити свої гроші та виграти.

Автоматичний переклад.
alexvarg4s
1 рік тому

Добре, ви знайшли спосіб подати скаргу . Слідкуйте за оновленнями, і ми побачимо результат.

«Не могли б ви повідомити, як давно ви зареєстрували свій обліковий запис і чи успішно ви завершили перевірку облікового запису?

У які ігри ви грали (живі ігри казино, слоти чи ставки на спорт)?

Ваші виграші були накопичені з активним бонусом чи без нього?"

Зробіть це за цим посиланням, якщо хочете .


Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Доброго ранку, у мене проблема з Winner Casino, трапляється так, що коли я вперше зареєструвався, все було ідеально, я виконав вимоги щодо бонусу, я вніс 200, які вони просять, щоб мати можливість зняти, і все було добре, час минув і як і все, що я втратив, щось нормальне, проблема виникла після того, як мені вдалося виграти суму в 600 мексиканських песо, я подав запит на зняття, і вони вимагають від мене незліченну кількість документів ...... слід зазначити, що я їх уже надіслав , але вони не хочуть робити їх дійсними, вже кілька днів вони просто не вирішують мене, і щодня мені доводиться звертатися в службу підтримки, тому що вони не приділяють мені швидкої уваги (я не кажу, що це негайно, я розумію що є тисячі людей, які також хочуть, щоб їх обслуговували) Я намагаюся чекати, щоб мене обслуговували, але проходить багато часу, і мені потрібно працювати, тому я виходжу з програми, і коли я знову входжу, моя розмова блокується і Мені доводиться починати спочатку через бездіяльність, я починаю спочатку, і те саме відбувається тощо, мені стає неприємно не вийти з цього циклу, я буду дуже вдячний, будь ласка, допоможіть мені, я знаю, що це не багато грошей, але це щось, ви можете мені чимось допомогти, вибачте за незручності та дуже дякую, гарного дня

Автоматичний переклад.
jragu932
5 дн. тому

доброго дня! Очевидно, що могло б бути краще.

Сподіваюся, ви не заперечуєте коротке повторення, щоб допомогти мені зрозуміти, чи правильно я зрозумів цю ситуацію:

Ви все ще можете отримати доступ до свого облікового запису казино, але з певних причин чат не допомагає, і іноді вас викидають. Процес перевірки не просувається гладко, оскільки вас знову попросили надати ті самі документи.

Я вважаю, що важливо зосередитися на проходженні KYC, оскільки це надзвичайно важливо. Чи могли б ви надати уявлення про проблеми з початковим набором документів? Будь ласка, казино вказало, чого не вистачає або неточно?

Деякі казино з часом надсилають електронні листи з інструкціями; вони теж?



Автоматичний переклад.
Radka
5 дн. тому

Мій обліковий запис нібито вже підтверджено, тому що, як я вже згадував, я вже один раз знімав...

І якщо ті кілька разів, коли мені вдалося зв’язатися з ними, вони завжди надсилають мені одне й те саме повідомлення про документи, але я вже їх усі надіслав, я вже навіть не знаю, що робити, тому що вони неправильно вказують, що я я пропав безвісти, вони просто надсилають мені одне й те саме повідомлення знову і знову, вони також просять мене надіслати їм знімок екрана кожного окремого депозиту, який я зробив у казино, код для кожного, виписки з рахунку, які я, до речі, вже надіслав, але я ні знаєте що, я вже в розпачі, чесно кажучи, я не можу зрозуміти, чому раніше у мене не було проблем, а сьогодні є.

Автоматичний переклад.
jragu932
2 дн. тому

Привіт і дякую.

Я просто намагався знайти те, що ми могли б використати, щоб визначити найкращий спосіб дій, але мушу визнати, що не маю жодного уявлення про те, що здається не так. Як довго ви боролися за останній вихід? Коли було запущено цей другий KYC?

На щастя для всіх гравців, які цього потребують, у нас є команда спеціалістів, готових дослідити проблему. Але спочатку ми повинні дати казино 14 повних днів, щоб самостійно впоратися з проблемою.

Що ж, це не означає, що вам заборонено подавати скаргу.

Якщо вам подобається ідея, почніть із цього посібника 👈

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте про це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого