3 р. тому
Тут ви можете обговорити Win Unique Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Оскільки я хотів подати претензію щодо незаконного привласнення мого балансу цим казино, чи можу я знати, до якого органу я маю подати його? Це гра на Кюрасао?
Since I wanted to file a claim for misappropriation of my balance by this casino, may I know which authority should I submit it to? Is it egaming curacao?
Dato che volevo inviare un reclamo per appropriazione indebita del mio saldo da parte di questo casinò potrei sapere a che autorità devo inviarlo? È per caso egaming curacao?
Привіт, це правильно. Казино працює за ліцензією Кюрасао.
Чи можемо ми знати, що сталося, будь ласка? Це хороший спосіб попередити інших.
Hello, this is correct. The casino operates under a Curacao license.
May we know what has happened, please? It's a good way of warning the others.
Вони спочатку призупинили мене, а потім закрили мій рахунок, отримавши 5450 вон після того, як внесли 300 євро. Вони сказали мені, що повернуть мій депозит, але не хочуть виплачувати мій виграш. Скарга все ще відкрита тут, на вашому порталі. Тримайтеся подалі від цього казино та будь-яких казино, якими управляє ця компанія.
They first suspended me and then closed my account with € 5450 won after depositing € 300. They told me they refund my deposit but don't want to pay my winnings. I have the complaint still open here on your portal. Stay away from this casino and any casinos operated by that company.
Mi hanno prima sospeso e poi chiuso l'account con 5450 euro vinti dopo aver depositato 300 euro. Mi hanno detto che mi rimborsano il deposito ma non vogliono pagare le vincite. Ho il reclamo ancora aperto qui sul vostro portale. State lontanissimi da questo casinò e tutti i casinò gestiti da quella società.
Я бачу. Було б добре, якби ви могли дочекатися реакції команди зі скарг. У всякому разі, дякую за попередження.
I see. That it would be good if you could wait for the complaint team's reaction. Anyway, thank you for the warning.
У кожній скарзі вказано постійний період очікування – залишився 1 день. Боюся, на все це потрібен час.
There is an ongoing waiting period shown in each complaint - 1 day left now. It all takes its time, I'm afraid.
Я хотів би знати, як гуру казино, тому що, незважаючи на штрафні бали, додані до моєї невирішеної скарги, унікальне казино не зазнало жодних змін в оцінці. Рейтинг казино залишився незмінним – 6,1.
I would like to know as a casino guru because despite the penalty points added to my unresolved complaint the casino unique has not undergone any evaluation changes. The casino's score remained unchanged at 6.1.
Vorrei sapere da casinò guru perché nonostante i punti di penalità aggiunti al mio reclamo irrisolto il casinò unique non ha subìto nessuna variazione di valutazione. Il punteggio del casinò è rimasto invariato a 6,1.
Потрібна не одна невирішена скарга на казино, щоб побачити будь-який серйозний ефект. Інакше більшість казино миттєво впали б до нуля 🙂. Їхній бал, можливо, був знижений за такі ж несправедливі умови вже в недавньому минулому. Це справжня алхімія, яка встановлює правила чорних точок відповідно до широкого діапазону можливої несправедливої поведінки.
It needs more than one unresolved complaint against the casino to see any major score effect. Otherwise, most of the casinos would drop to zero in no time 🙂. Their score may have been lowered for the same unfair conditions already in the recent past. It's quite an alchemy that sets the black points rules according to a wide range of possible unfair behavior.
Привіт, carsix79.
Будь ласка, майте на увазі, що ваш випадок вплинув на рейтинг казино, але зміна рейтингу триває кілька днів. Я бачу в системі, що рейтинг казино буде 5,6 через вашу невирішену скаргу, і зміни будуть застосовані з середи. Дайте мені знати, якщо у вас виникнуть додаткові запитання.
Hey carsix79.
Please, be aware that your case did affect the casino rating, but the rating change takes a few days. I can see in the system that the casino rating is going to be 5,6 because of your unresolved complaint and change will be applied since Wednesday. Let me know if you have further questions.
Всім привіт ... тут є хтось, хто зміг без проблем зробити виведення з UNIQUE CASINO .... виведення більше 1000 € !!!
Hello everyone ... there is someone here who was able to make a withdrawal from UNIQUE CASINO without any problems .... a withdrawal of more than 1000 € !!!
Привіт!
Я бачу – якщо вам знадобиться допомога, ми тут. Сподіваюся, це вам не знадобиться. Схрещені пальці.
Hello there!
I see - In case you'll need some help, we're here. Hope you'll not going to need it, though. Fingers crossed.
Шкода, що ви перестали відповідати: https://casino.guru/profile-complaints/99550/ovidiustoican220 🙁
It's a shame you stopped responding: https://casino.guru/profile-complaints/99550/ovidiustoican220 🙁
Здравствуйте,
так тобі все-таки заплатили? Чудово!
Скажіть, будь ласка, скільки всього ви чекали? 🙂
Hello,
so you got paid after all? Awesome!
Could you tell us how long did you wait in total, please? 🙂
Привіт...близько 12 днів...у мене 2 успішні транзакції
Hello...around 12 days ...I have 2 successful transactions
Здравствуйте,
можна було б і коротше, але справа в тому, що це спрацювало 2 рази 🙂.
Ви ще там граєте?
Hello,
could be shorter but the point is that it worked 2 times 🙂.
Do you still play there?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.