Привіт!
Сподіваюся, нічого негативного не буде.
Ми будемо раді, якщо ви час від часу перевіряєте нас, навіть якщо, звичайно, у вас не виникне жодних проблем. 😀
Не соромтеся поділитися своїми щасливими виграшами тут:
https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots/4
Будь здоровий!
Hello there!
I hope there will be nothing negative.
We'd be happy if you check on us from time to time even if you won't have any issues of course. 😀
Feel free to share your lucky wins here:
https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots/4
Stay well!
Привіт...і ось проблеми...унікальне казино починає створювати проблеми з виведенням..У мене все ще є 22 500 євро на моєму рахунку і вони зменшують мою суму виведення з 1500 на тиждень до 500 євро на тиждень 😪😪😪
Hello...and here are the problems ...unique casino start to make problems with withdraw..I still have 22.500 € in my account and they reduce my withdrawl amount from 1500 per week to 500 euros per week 😪😪😪
Привіт, я дуже сподівався, що проблем не виникне...
Ви отримали якісь пояснення? Мені цікаво, чи знижують вони ваш ліміт зняття через ваші депозити.
Попереджаємо, що навіть виграші можуть бути обмежені:
Несправедливе правило максимального виграшу на основі загальної суми депозитів:
Hello, I was really hoping it will not come to any problems...
Have you received any explanation? I am curious if they lower your withdrawal limit because of your deposits.
We warn that even the winnings could be restricted:
Unfair maximum win rule based on the total amount of deposits:
О ні,...
Отже, тепер ваш обліковий запис заблоковано? Коли ви успішно зняли кошти востаннє, коли ваш обліковий запис був доступний, я прав?
Oh no,...
So now your account has been blocked? When you successfully withdrew the last time your account was accessible, am I correct?
Привіт!! У мене є 220 євро, і для зняття запитують якісь дивні документи, чи можна довіряти, якщо я їх вставлю? Просять фото картки та квитанцію. Спасибі заздалегідь
Hello!! I have €220 and to withdraw they ask for somewhat strange documents, is it trustworthy if I put them in? They ask for photos of the card and a receipt. Thanks in advance
Hola!! Tengo 220€ y para retirar piden documentos un tanto raros, es de fiar si los pongo?? Piden fotos de la tarjeta y un recibo. Gracias de antemano
Це звичайна процедура, щоб надати їм фотографію вашого способу депозиту, але охоплюйте середні 6 цифр і прикривайте свій CVV, коли ви надсилаєте фотографію спини. Що ще вони у вас просили?
It is normal procedure to give them a photo of your deposit method but cover the middle 6 numbers and cover your CVV when you send a photo of the back. What else did they ask you for?
У мене вимагають посвідчення особи, фотографію картки з обох боків і квитанцію про оплату, яка має бути оплатою за електроенергію чи щось подібне. Дякую
They ask me for an ID, a photo of the card on both sides and a payment receipt, which must be an electricity payment or something of the sort. Thank you
Me piden DNI, foto de la tarjeta por ambas caras y un recibo de pago, que deber ser pago de la luz o algo por el estilo. gracias
Так, це звичайне підтвердження адреси, я зазвичай надсилаю першу сторінку своєї банківської виписки, оскільки у мене немає рахунків за комунальні послуги. Останнім зазвичай є паспорт або водійські права. Зараз нерідко просять зробити селфі з посвідченням особи на фото
Yes that’s normal proof of address I usually send the first page of my bank statement as I don’t have any utility bills. The last one is usually ID passport or drivers license. It’s not unusual now to be asked for a selfie with ID showing in the photo
У мене вимагають посвідчення особи, фотографію картки з обох боків і квитанцію про оплату, яка має бути оплатою за електроенергію чи щось подібне. Дякую
They ask me for an ID, a photo of the card on both sides and a payment receipt, which must be an electricity payment or something of the sort. Thank you
Me piden DNI, foto de la tarjeta por ambas caras y un recibo de pago, que deber ser pago de la luz o algo por el estilo. gracias
Привіт,
надати всі документи, які просить казино. Якщо ви цього не зробите, вам не буде дозволено зняти свій виграш.
Ви також повинні прочитати розділ нашого посібника, щоб краще підготуватися 😉:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino
Якщо в якийсь момент у вас виникають труднощі, повідомте нам про це.
Hello,
provide every document the casino asks for. If you don't you will not be allowed to withdraw your winnings.
You should also read our guide section to be better prepared 😉:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino
If you struggle at some point let us know.
Це звичайна процедура, щоб надати їм фотографію вашого способу депозиту, але охоплюйте середні 6 цифр і прикривайте свій CVV, коли ви надсилаєте фотографію спини. Що ще вони у вас просили?
It is normal procedure to give them a photo of your deposit method but cover the middle 6 numbers and cover your CVV when you send a photo of the back. What else did they ask you for?
Насправді це дуже поширене, і це також найкраща практика в порівнянні з тим, коли казино запитує повне зображення з усіма числами. Покриття номерів дозволяє казино підтвердити вас, поки ваша карта залишається захищеною.
The is actually very common and it's also the best practice compared to when the casino asks for the full picture showing all numbers. Covering the numbers allows the casino to verify you while your card stays protected.
Зазвичай я роблю депозити від 15 до 100 євро, останній депозит у 100 євро приніс мені багато грошей. І коли я пішов зняти кошти, мені сказали, що я можу зняти лише 1000 євро (тобто 10, які я вніс минулого разу). Це законно?
У чаті мені сказали, що з рештою виграшів я можу грати для розваги, або попросити їх видалити?
I usually make deposits between 15-100 euros, the last deposit of 100 euros made me a lot of money. And when I went to make the withdrawal, they told me that I could only withdraw 1000 euros (that is, 10 what I had deposited last time) Is this legal?
From the chat, they told me that with the rest of the winnings I could play for fun or request that they delete it?
Suelo hacer depósitos de entre 15-100 euros, el último depósito de 100 euros me hizo ganar mucho dinero. Y cuando fui a realizar el retiro, me dijeron que solo podía retirar 1000 euros ( es decir 10 lo que había depositado por última vez) Esto es legal?
Desde el chat, me dijeron que con el resto de ganancias podía jugar por diversión o solicitar que lo borraran?
Привіт,
На жаль, у цьому випадку це не зовсім питання законності, я боюся. Перегляньте огляд казино , ви знайдете таке попередження:
«Правило несправедливого максимального виграшу на основі загальної суми депозитів:
У цьому казино діє несправедливе правило, яке обмежує, скільки гравці можуть виграти залежно від загальної суми депозиту (навіть під час гри без бонусу). Якщо ви внесете невелику суму, ваші потенційні виграші будуть обмежені».
Мені шкода, що ви пропустили це 🙁
Таким чином казино застосовує таке несправедливе правило на практиці. Ми вважаємо, що під час гри на власні гроші ваші можливі виграші не повинні бути обмежені.
Я майже впевнений, що якщо казино дотримуватиметься цього несправедливого правила, його рейтинг впаде навіть нижче 2,8 бала з 10.
Будь ласка, будь ласка, завжди перевіряйте рахунок казино заздалегідь. Ви можете позбавити себе від кількох неприємних моментів.
Hello,
sadly in this case this is not exactly the question of legality, I'm afraid. Check the casino review, you'll find this warning:
"Unfair maximum win rule based on the total amount of deposits:
This casino has an unfair rule, which restricts how much players can win based on their total deposited amount (even when playing without a bonus). If you only deposit a small amount, your potential winnings will be restricted."
I'm sorry you missed that 🙁
So this is how the casino applies such an unfair rule in practice. We believe that while playing with your own money, your possible winnings should not be limited.
I'm pretty sure that if the casino sticks with this unfair rule, its rating will drop even lower than 2,8 points out of 10.
If I may, always check the casino's score in advance, please. You can spare yourself a few unpleasant moments.
Це казино виглядає як законне та хороше казино. Моя улюблена гра - це покер, і найважливіше для мене - це вміти грати в покер. Зараз я граю в Unique Casino завдяки можливості живих ігор. У мене справді ніколи не було проблем із виведенням грошей чи будь-яким іншим на цьому сайті. Грати в азартні ігри легко, коли вам не потрібно турбуватися про те, що вас зрештою обдурять.
This casino looks like a legit and good casino. My favorite game is Poker and the most important thing for me is to be able to play Poker. I now play at Unique Casino because of the live games option. I really never had any problems with withdrawing money or anything on that site. It's easy to gamble when you don't have to worry about getting cheated in the end.
Ovaj kazino izgleda kao legitiman i dobar kazino. Moja omiljena igra je Poker i najbitnija stvar mi je da mogu da igram poker. Sada igram na Unique Casino zbog opcije live igara. Stvarno nikad nisam imao nikakvih problema s podizanjem novca ili bilo cime na tom sajtu. Lako je kockati se kad ne moras da brines o tome da li ces biti prevaren na kraju.
Привіт, зараз у мене на рахунку 5000 євро, і з них мені кажуть, що я можу зняти лише 150.
Мені кажуть, що я не можу зняти більше, ніж ці 150, і що мені доведеться витратити все і внести ще раз, щоб мати можливість знову зняти. Мені потрібна допомога, що я можу зробити?
Hello, right now I have 5,000 euros in my account, and of those they tell me that I can only withdraw 150.
They tell me that I can't withdraw more than that 150 and that I would have to spend it all and deposit again to be able to withdraw again. I need help what can I do?
Hola ahora mismo tengo en mi cuenta 5000 euros que de esos me dicen que solo puedo retirar 150.
Me dicen que no puedo retirar más de esos 150 y que tendría que gastarlo todo y depositar de nuevo para poder retirar otra vez . Necesito ayuda que puedo hacer?
Я бачу, що ви не гаяли часу і негайно подали скаргу.
Просто зачекайте, доки він пройде першу перевірку – коли це буде зроблено, вам буде призначено спеціаліста з першої реакції.
Тим часом ви можете поділитися більш детальною інформацією. Можливо, ви накопичили свої виграші з бонусом чи без нього?
Для мене це більше нагадує максимальний ліміт бонусу на зняття. Я чекаю на вашу відповідь.
I see you wasted no time and submitted the complaint immediately.
Just wait for it to pass the first check, please - once this is done, you'll be assigned a first response specialist.
Meanwhile, you may share more details. Have you accumulated your winnings with or without a bonus, perhaps?
Sounds more like a maximum withdrawal bonus limit to me. I'll wait for your reply.
Я не грав з жодними бонусами.
Я вже надав усі свої документи та надіслав запит на зняття 500 євро, тепер я почекаю, чи вони їх приймуть, але служба підтримки клієнтів уже сказала мені, що вони збираються це схвалити, що я можу зняти лише 150 загалом
I have not played with any bonuses.
I have already presented all my documents and I have sent a withdrawal request for 500 euros now I will wait to see if they accept them, but Customer Service already told me that they were going to approve it that I can only withdraw 150 in total
No he jugado con ninguna bonificación.
Ya he presentado todo mis documentos y he enviado solicitud de retiro de 500 euros ahora esperaré a ver si me los aceptan, pero Atencion al cliente ya me dijeron que me lo iban a aprobar que solo puedo retirar 150 en total
Привіт і дякую за вашу відповідь.
Мені прикро, що це казино продовжує застосовувати це вкрай несправедливе правило:
У цьому казино діє несправедливе правило, яке обмежує, скільки гравці можуть виграти залежно від загальної суми депозиту (навіть під час гри без бонусу). Якщо ви внесете невелику суму, ваші потенційні виграші будуть обмежені.
Якщо я можу дати вам пораду, заберіть виграш і все одно біжіть, тому що це казино зовсім не хороше, ви бачили його рейтинг?
https://es.casino.guru/win-unique-casino-resena
Ви зазвичай витрачаєте час на те, щоб ближче ознайомитися з казино, у якому ви плануєте зробити депозит?
Hello, and thanks for your reply.
I'm sorry to see this casino keeps applying this highly unfair rule:
This casino has an unfair rule, which restricts how much players can win based on their total deposited amount (even when playing without a bonus). If you only deposit a small amount, your potential winnings will be restricted.
If I may give you some advice, take the winnings and run anyway because this casino is not good at all, have you seen its rating?
https://es.casino.guru/win-unique-casino-resena
Do you usually take some time to get more familiar with or investigate the casino you plan to deposit in?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.