ГоловнаФорумКазиноVoltslot Casino - загальне обговорення

Voltslot Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Youssf
|
2 234 переглядів 10 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Voltslot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Щодо цієї скарги

https://casinoguru-en.com/voltslot-casino-player-is-struggling-to-verify-his


Це може допомогти ошуканому гравцеві поскаржитися на AskGamblers, оскільки там казино виглядає більш чуйним, ніж тут.


@Frankie66

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це останнє казино, ніколи не вкладайте гроші, я шкодую про це, після мого депозиту мій рахунок заблокували, ніхто не пояснює мені причини, нікого не хвилює. Вони обдирають людей, блокують після внесення депозиту, а в чаті в прямому ефірі говорять, що ви повинні бути терплячими, першим прийшов перший. Я так не можу, я такий злий, це злочинці найвищого рівня.

Автоматичний переклад.
Xxlxx11
1 рік тому

Привіт!

Не можу пояснити причину проблеми, тому добре, що ви вже подали скаргу. Наразі я пропоную відповісти на надані запитання, щоб Томас міг попрацювати над певним прогресом.

Ви можете це зробити, будь ласка? Якщо так, перейдіть до скарги прямо тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

мій обліковий запис заблоковано без жодної причини.

кожного разу я отримую від них ту саму відповідь.

ось уже 4 тижні я отримав суму 5000 євро на свій рахунок

це те, що я повертаюся кожного разу

Шановний Метью,


Сподіваюсь, с тобою все добре!


Ваш запит уже передано до нашого відповідального відділу та зараз обробляється, будь ласка, зачекайте деякий час. Щойно ми отримаємо будь-які оновлення, ми зв’яжемося з вами електронною поштою.


Спасибі за розуміння!


Не соромтеся зв’язатися з нами, якщо у вас виникнуть запитання або вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
medhurst180
1 рік тому

Яке це казино? Ваш обліковий запис підтверджено?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Voltslot так, було перевірено, вони сказали, що це через

Зараз ваш обліковий запис проходить додаткову перевірку щодо нещодавніх депозитів. Ми не можемо точно сказати, як часто це може відбуватися. Ми розуміємо, що це може вимагати деякого терпіння з вашого боку, і ми щиро цінуємо ваше розуміння та співпрацю протягом цього часу.


Повідомляємо Вам, що Вашу справу вже передано до нашого відповідального відділу і вона зараз розглядається, будь ласка, почекайте деякий час.

Автоматичний переклад.
medhurst180
1 рік тому

привіт Я перемістив ваші дописи під казино, про яке ви пишете. Мені прикро бачити ситуацію, через яку ви переживаєте зараз, і особливо те, що казино продовжує давати ту саму відповідь знову і знову, і нічого не має значення.

Однак я бачу, що у своєму другому пості ви написали, що ваш рахунок проходить додаткову перевірку через ваш депозит. Чи вимагало казино якісь документи?

У будь-якому разі у вас є скарга до нас , тому наша команда спробує допомогти вам якнайкраще. Ми побачимо, куди це піде. Наразі, на жаль, нам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, дякую

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Voltslot не відповідає на електронні листи.

Автоматичний переклад.
Trustworthje
11 міс. тому

Привіт, про що казино має надсилати вам електронний лист? Чи є конкретна проблема, яку ви намагаєтесь тут вирішити?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого