1 рік тому
Тут ви можете обговорити Voltslot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Щодо цієї скарги
https://casinoguru-en.com/voltslot-casino-player-is-struggling-to-verify-his
Це може допомогти ошуканому гравцеві поскаржитися на AskGamblers, оскільки там казино виглядає більш чуйним, ніж тут.
@Frankie66
Regarding this complaint
https://casinoguru-en.com/voltslot-casino-player-is-struggling-to-verify-his
It might help the duped player to complain at AskGamblers as there the casino does look to be more responsive then here.
@Frankie66
Це останнє казино, ніколи не вкладайте гроші, я шкодую про це, після мого депозиту мій рахунок заблокували, ніхто не пояснює мені причини, нікого не хвилює. Вони обдирають людей, блокують після внесення депозиту, а в чаті в прямому ефірі говорять, що ви повинні бути терплячими, першим прийшов перший. Я так не можу, я такий злий, це злочинці найвищого рівня.
This is the very last casino, never deposit money, I regret it, after my deposit, my account was blocked, nobody gives me a reason, nobody cares. They rip people off, block after deposit and live chat says you should be patient, first come first served. I can't do that, I'm so angry, these are criminals at the highest level.
Das ist das allerletzte casino niemals Geld einzahlen ich bereue es ,nach meiner einzahlung wurde mein account gesperrt ,keiner nennt mir einen grund keiner kümmert sich darum. Sie zocken die leute ab ,sperren nach einzahlung und live Chat sagt man soll Geduld haben wer zuerst kommt malt zuerst. Das geht nicht ich bin so sauer das sind Verbrecher auf höchsten Niveau.
Привіт!
Не можу пояснити причину проблеми, тому добре, що ви вже подали скаргу. Наразі я пропоную відповісти на надані запитання, щоб Томас міг попрацювати над певним прогресом.
Ви можете це зробити, будь ласка? Якщо так, перейдіть до скарги прямо тут .
Hello there!
Can't explain what caused the issue, hence it's good you already submitted the complaint. For now, I would suggest answering the questions given, so Tomas can work on some progress.
Can you do that, please? If so, access the complaint right here.
мій обліковий запис заблоковано без жодної причини.
кожного разу я отримую від них ту саму відповідь.
ось уже 4 тижні я отримав суму 5000 євро на свій рахунок
це те, що я повертаюся кожного разу
Шановний Метью,
Сподіваюсь, с тобою все добре!
Ваш запит уже передано до нашого відповідального відділу та зараз обробляється, будь ласка, зачекайте деякий час. Щойно ми отримаємо будь-які оновлення, ми зв’яжемося з вами електронною поштою.
Спасибі за розуміння!
Не соромтеся зв’язатися з нами, якщо у вас виникнуть запитання або вам потрібна допомога.
my account is blocked without any reason.
every time I get the same answer from them.
this is for 4 weeks now I got a amount of €5000 on my account
this is what I get back every time
Dear Matthew ,
Hope you are doing well!
Your request has been already transferred to our responsible department and is being processed now, please be so kind to wait for a while. As soon as we have any updates, we will contact you via email.
Thank you for understanding!
Feel free to contact us if you have any further questions or need assistance.
Яке це казино? Ваш обліковий запис підтверджено?
Which casino is it? Was your account verified?
Voltslot так, було перевірено, вони сказали, що це через
Зараз ваш обліковий запис проходить додаткову перевірку щодо нещодавніх депозитів. Ми не можемо точно сказати, як часто це може відбуватися. Ми розуміємо, що це може вимагати деякого терпіння з вашого боку, і ми щиро цінуємо ваше розуміння та співпрацю протягом цього часу.
Повідомляємо Вам, що Вашу справу вже передано до нашого відповідального відділу і вона зараз розглядається, будь ласка, почекайте деякий час.
Voltslot yes it was verified they said it’s because of
Your account is currently undergoing an additional verification process regarding the recent deposits made. We cannot tell for sure how often can this happen. We understand that this may require some patience on your part, and we genuinely appreciate your understanding and cooperation during this time.
We would like to inform you that your case has already been transferred to our responsible department and is being processed now, please be so kind as to wait for a while.
привіт Я перемістив ваші дописи під казино, про яке ви пишете. Мені прикро бачити ситуацію, через яку ви переживаєте зараз, і особливо те, що казино продовжує давати ту саму відповідь знову і знову, і нічого не має значення.
Однак я бачу, що у своєму другому пості ви написали, що ваш рахунок проходить додаткову перевірку через ваш депозит. Чи вимагало казино якісь документи?
У будь-якому разі у вас є скарга до нас , тому наша команда спробує допомогти вам якнайкраще. Ми побачимо, куди це піде. Наразі, на жаль, нам доведеться набратися терпіння.
Hey. I've moved your posts under the casino you're writing about. I'm sorry to see the situation you're going through at the moment and especially seeing that the casino keeps giving the same answer over and over again and nothing relevant.
However, I see that in your second post you wrote that your account is undergoing additional verification because of your deposit. Did the casino ask for any documents ?
Anyway, you have a complaint with us, so our team will try to help you as best as we can. We'll see where it goes from here. For now, unfortunately, we'll have to be patient.
Привіт, про що казино має надсилати вам електронний лист? Чи є конкретна проблема, яку ви намагаєтесь тут вирішити?
Hi, what should the casino email you about ? Is there a specific problem you are trying to solve here ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.