Мабуть, у них є розділ у розділі про бонуси 3.25, але вони не повідомили про це, вони повідомили мені лише про процес wagnering, а jokabet стверджує, що розділ 3.25 стосується всіх бонусів, але вони мають розділ 3.7 і говорять,,,деякі бонуси є " і в них є інший розділ, де сказано, що всі відскоки мають бути вагнерівськими 40x
Apparently they have a section in the bonus section 3.25 but they didn’t informed about this they informed me only about the wagnering process and jokabet claim that section 3.25 is for all bonuses but they have have sectio 3.7 and says ,,some bonuses are " and they have another section and says all the bounces have to be Wagner 40x
після багатьох спілкування я намагаюся пояснити, що вони не розмістили це на моєму бонусному екрані, вони вибачилися та зробили мені пропозицію 277 фунтів, але я відхилив, і вони запитали мене про мою адресу, а після цього вони вимкнули мій обліковий запис.
after many comunition I try to explain they didn’t put that on my bonus screen and they apologised and they made me some offfer 277 pounds but I rejected and they ask me for proff of my adress and after that they disable my account.
Знаєте, я припускаю, що ви очікували, що казино подбає про деталі, але, з іншого боку, у ваших інтересах також ознайомитися з бонусом, який ви прагнете отримати. чи не так?
Як можна, не знаючи його точних умов, вирішити, чи варто воно того? Ви думали про це? Я вірю, що ця логіка допоможе вам уникнути помилок.
Отже, я б почав з основ:
Будь ласка, які правила бонусів?
Чи можете ви також надати URL-адресу казино, будь ласка? Я не міг знайти Jokebet у нашій системі, але Jokerbet, здається, популярна назва...
Будь ласка, дайте мені знати.
You know, I imagine you expected the casino to take care of details, but on the other hand, it is also in your best interest to get familiar with a bonus you aim to take. Isn't it?
How can you, without knowing its exact terms, decide whether it is worth it? Have you thought about that? I believe this logic will help you avoid mistakes.
So, I would start with the basics:
What are the bonus rules, please?
Can you also provide the casino's URL, please? I could not spot Jokebet in our system, yet Jokerbet seems to be a popular name...
Kindly let me know.
Привіт, я грав на Jokabet. Коли я зробив депозит 70 фунтів, вони дали мені депозит 35, і правило для цього бонусу було 35 x wagnering, я зміг відстежити бонус, натиснувши,, я « в бонусному меню вони також поставили баланс 1125 для бонусу бути Вагнером … після багатого спілкування з ними вони зробили мені кілька пропозицій у 277 фунтів, але я не погоджувався, що мій баланс становив 3000 фунтів і впав до 433, коли я закінчу процес wagnering. Вони повернулися до мене електронною поштою та сказали, що немає підстав для відшкодування, оскільки вони дуже уважно переглянули мій рахунок і не знайшли жодної помилки. Я перевірив правило про бонуси, і в них є розділ 3.25, у якому сказано, що максимальний виграш від бонусу може становити 10 разів, але не сказано, що це стосується всіх бонусів… у тій самій політиці щодо бонусів є розділ 3.7, де сказано, що деякі бонуси мають « у тій же політиці бонусів сказано, що всі бонуси мають бути Wagner, що я і зробив, і в тій самій політиці сказано, що як гравець ви спочатку починаєте грати на свої гроші, а після цього бонус активується в цей день мій баланс не впав, коли я зловив перший виграш... На мою думку, я не вважаю, що використовую бонуси, і найгірше те, що вони не розмістили це на екрані бонусів, вони поставили лише критерії Вагнера. Кілька днів раніше я граю з тим самим бонусом, беру гроші та виводжу готівку. Vision4516318 — мій ідентифікатор казино, але вони вимкнули мій обліковий запис, і я не можу з ними зв’язатися. Я намагаюся, але вони продовжують говорити, що мені повідомляли, що не будуть мені платити, в інших випадках вони сказали, що мій обліковий запис призупинено для розслідування, але вони уникають дати пряму відповідь. Після кількох пошуків в Інтернеті їм не дозволено брати гроші з Великобританії, але вони стверджують, що мають ліцензію curanco, але я намагаюся зв’язатися з curanco та отримав відповідь, що їх немає в списку.
Hi I was playing for jokabet . When I made the deposit 70 pounds they give me deposit 35 and the rule for that bonus was 35 x wagnering, I was able to track the bonus by hitting,, I " on the bonus menu they put as well the balance 1125 for the bonus to be Wagner …after many communication whit them they made me some offers of 277 pounds but I was not agree my balance was 3000 pounds and dropped down to 433 when I finish wagnering proces. They come back to me via emails and they say is no ground for any refund becouse they look very carefully at my account and they didn’t find any mistake. I red the bonus rule and they have section 3.25 which says max win from a bonus can be 10 x but is not saying is for all bonuses… in the same bonus policy they have section 3.7 and say ,,, some of the bonuses have " in the same bonus policy they says all the bonus have to be Wagner which I did , and in the same policy they said as a player you start playing whit your money first and after that the bonus is activated an in that day my balance didn’t droop down when I catch first win …. According to me I don’t think I use bonus and the worst part is they didn’t put that on the bonus screen they put only the Wagner criteria. A few days early I play whit the same bonus and I Wagner the money and cash out . Vision4516318 is my id casino , but they disable my account and I can’t contact them , I try but they keep saying I was informed they will not pay me , in other ocasion they said my account is on hold for investigation but they avoid to give a straight answer. After a few search on internet they ar not allowed to take money from Uk but and they claim they have curanco licence but I try to reach curanco and I recive as answer they are not listed .
Я граю на цьому сайті близько 6 місяців, і у мене ніколи не було проблем, але тепер, після багатьох депозитів і багато витрачених грошей, коли настала моя черга отримати гідний виграш, вони зробили це ... Я ніколи не очікував цього, і я прочитав правило про бонус але це правило 3.25 не було вставлено в мій бонусний екран. Це те, що мені не подобається, тому що вони ніколи про це не згадували. В іншому випадку я міг побачити, що максимальний виграш може бути 10-кратним, наприклад, я отримав бонус у 9 фунтів стерлінгів, і на нижній сторінці бонусного екрана, коли я бив, я побачив, що максимальний виграш становить 90 т, але у цьому випадку було дуже ясно, що я маю лише Вагнера. Якщо казино так грає за власними правилами, я означаю, що вони не мають наміру бути справедливими щодо гравців. На мою думку, вони використовують правило 3.25 лише тоді, коли хочуть, і це правило незрозуміле. Я хотів би надіслати їм всю свою електронну пошту та всі мої знімки екрана, можливо, я зможу щось відновити.
I play for this site for about 6 months and I never had an issue but now after many deposit and lots off money spent when is my turn to have a decent win they do this … I never expected this and I read the rule on the bonus screen but that rule 3.25 was not inserted in my bonus screen. That’s the thing I don’t like becouse they never mentioned that . On other occasion I was able to see max win can 10 x for example I recive a bonus 9 pound and on the bottom page on the bonus screen when I was hitting,,I" I was able to see max win is 90 t, but in this occasion was very clear I have to Wagner just . If a casino play like that whit own rule i means they don’t have any intention to be fair whit players . My opinion is they use that rule 3.25 just when they want and that rule is not clear . I would like to send all my email whit them and all my screenshots maybe I can recover something.
привіт
Дуже дякую за таку комплексну відповідь. Я коригую назву протектора відповідно до назви казино, щоб ви знали.
Я погоджуюся, що дивно не згадувати таке важливе правило, якщо для кожного бонусу є спеціальна цільова сторінка для умов бонусів. Це поганий досвід користувача. Для мене це, швидше за все, буде сигналом звернутися за підтримкою або перечитати умови. Особливо ви сказали, що це правило досить поширене для бонусів, які пропонуються в цьому казино. З іншого боку, ми всі досить швидко мислимо після того, як комусь було завдано шкоди. Таким чином, важливість обміну таким досвідом залишається!
Чесно кажучи, мені було б корисно надати коротке пояснення до кожного знімка екрана. На чому я повинен зосередитися? Будь ласка, який контекст чи хронологія?
Hi!
Thank you very much for such a complex response. I adjust the tread name accordingly to the casino name, just so you know.
I agree that it is weird not to mention such an important rule if there is a special landing page for the bonus terms of each bonus. It is not a good user experience. For me, that would be most likely a signal to ask for the support or reread the terms and conditions. Especialy of you say this rule is pretty common for bonuses offered in this casino. On the other hand, we are all quite quick thinkers after the damage has been done to someone else. Thus, the importance of sharing such experiences still remains!
Honestly, I could benefit from providing a brief explanation for each screenshot. What should I focus on? What is the context or time line, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.