ГоловнаФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від Sev01
|
50 065 переглядів 395 відповідей |
|
1...8 9 10...20

Пробував, але нічого, я просто надіслав йому електронний лист, як ви просили

Автоматичний переклад.
garofalogiuly

Будь ласка, дайте цьому ще трохи часу, і незабаром наша команда розгляду скарг займеться цим.

Автоматичний переклад.

добре, дуже дякую


Автоматичний переклад.

Доброго ранку всім, днями в Verde Casino я виграв близько 5860, я зробив запит на виведення €5650, минуло 2 дні і нічого

Сьогодні вранці, якщо бути точним, я зайшов і побачив, що суми більше немає, а в ігрових транзакціях були ставки по 400/500 євро. Я зв’язався зі службою підтримки, сказавши, що я не робив цих ставок, і помічник сказав мені, що немає підтвердження злому.

Я не знаю, чи хтось знав мій пароль і зайшов у мій обліковий запис, але це справді абсурд

Автоматичний переклад.

Скажіть, що я можу зробити, щоб повернути свої гроші

Автоматичний переклад.
campardodaniel

Це дійсно звучить для мене дивно, особливо якщо ви нічого не знаєте напевно.🤔

Якщо можна, я б запропонував вам подати скаргу тут нашій команді, і, сподіваюся, вони зможуть докопатися до суті.

Що скажеш, ти готовий?

Ось посилання , де ви можете це зробити. Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.

Я вносив кілька тисяч євро на рахунок verde, завжди миттєвим переказом. Наразі я жодного разу не просив зняття коштів, незважаючи на великі виграші. Тепер я вперше подав запит на зняття 2000 євро, він був оброблений і схвалений для зняття, але нічого не сталося, мені завжди кажуть, що я повинен бути терплячим

Змінено автором
Автоматичний переклад.
elektroschnapp

Гей, якщо ваше відкликання схвалено, схоже, ви на правильному шляху. Як довго ви чекали на надходження грошей? Ви використовували той самий метод для зняття?

Я вважаю, що зараз найрозумніше — набратися терпіння, трохи почекати й подивитися, що буде далі.

Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно, і надіслати гравцеві гроші, але, сподіваюся, вам не доведеться чекати так довго, і вони прийдуть швидше.

Якщо у вас є оновлення, не соромтеся поділитися.

Автоматичний переклад.
Jaro

Зараз платіж скасовано з технічних причин, неймовірно. Я зробив новий запит. Дуже поганий сервіс🤮

Автоматичний переклад.
elektroschnapp

О, це болить!

Сподіваємося, що вони зможуть швидко вирішити проблему, і питання знаходиться в компетенції казино. Стало дуже популярним наймати сторонню платіжну компанію для управління фінансовими операціями. Основні мінуси такої співпраці виникають, коли платежі не працюють.

Зазвичай, коли щось подібне трапляється, має сенс спробувати різні варіанти оплати. Але спочатку казино має бути достатньо впевненим, щоб запропонувати справді робочий варіант.

Ми будемо тут - чекаємо нових позитивних оновлень🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Зараз я чекаю 14 днів після запиту на першу виплату, яку було скасовано через 5 днів з технічних причин. Коли я звертаюся зі своїми проханнями, мене завжди просять бути терплячими. Зараз я дуже злий через це, ймовірно, незабаром я отримаю інший електронний лист про те, що виплату скасовано. Я не можу зрозуміти, що відбувається.

Автоматичний переклад.
elektroschnapp

У цьому випадку я, ймовірно, подав би нам скаргу на нашому веб-сайті. Ми даємо казино рівно два тижні, щоб виплатити гравцеві, і я бачу, що у вашій справі нічого не просунулося вперед. Ви використовували інший спосіб оплати, коли виводили кошти вдруге? Гадаю, мене б більше не влаштовувало просто терпіння.

Що скажеш, будеш скаржитися?

Автоматичний переклад.

Привіт, тепер це спрацювало, платіж надійшов на мій рахунок сьогодні вранці. Принаймні через 14 днів.

lg😎

Автоматичний переклад.
elektroschnapp

Я з нетерпінням чекаю з вами. Треба було тільки протриматися, хоча 2 тижні це не мало і я б понервувала.

Як ви думаєте, чи дасте цьому казино ще один шанс, знаючи процес виведення грошей? 🙂

Автоматичний переклад.

У мене теж проблеми, я виграв майже 12 000 євро, виводив їх 1 тиждень, деякі були успішними. Тепер, коли вони повинні сплатити зняття 10 450 євро, спочатку деякі підтверджені, списані з рахунку та в процесі, а потім вони скасовані. Я не отримую електронні листи, я пишу, а мені кажуть, що я їх скасував.. дуже некоректна поведінка. Тепер я боюся більше ніколи не побачити свій виграш.


Я вже відкрив скаргу тут, будь ласка, допоможіть мені це вирішити.


Автоматичний переклад.
campardodaniel

Привіт, ти розв'язав?

Автоматичний переклад.
marcozucc82

Так, я бачу, що ви надіслали свою скаргу і що представник казино активний у ланцюжку. Знаєте, це хороший знак, що казино готове вирішити проблему.

Тож сподіваємося, що незабаром ви зможете отримати гроші без проблем.

Як справи на даний момент? Є оновлення?

Автоматичний переклад.
Romi

Дві з трьох проб враховано, а третю ще не враховано.

Я сподіваюся, що їх не буде скасовано протягом наступних кількох днів, а буде правильно зараховано на мій рахунок

Автоматичний переклад.
marcozucc82

Виглядає дуже багатообіцяюче, тому я сподіваюся, що незабаром буде зараховано і останній платіж.

Будь ласка, повідомте нам, коли отримаєте його.

Автоматичний переклад.
Romi

перші два платежі були зараховані на мій рахунок сьогодні вранці. зараз очікується обробка останнього незавершеного зняття коштів. давай почекаємо

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.