Будь ласка, дайте цьому ще трохи часу, і незабаром наша команда розгляду скарг займеться цим.
Just give it some more time, please, and our complaint team will soon get into it.
Доброго ранку всім, днями в Verde Casino я виграв близько 5860, я зробив запит на виведення €5650, минуло 2 дні і нічого
Сьогодні вранці, якщо бути точним, я зайшов і побачив, що суми більше немає, а в ігрових транзакціях були ставки по 400/500 євро. Я зв’язався зі службою підтримки, сказавши, що я не робив цих ставок, і помічник сказав мені, що немає підтвердження злому.
Я не знаю, чи хтось знав мій пароль і зайшов у мій обліковий запис, але це справді абсурд
Good morning everyone, the other day on Verde Casino I won about 5860, I made a withdrawal request of €5650, 2 days have passed and nothing
Today this morning to be precise I entered and I saw that the sum was no longer there and in the game transactions there were bets of €400/500 each. I contacted the assistance saying that I did not make those bets and the assistant told me that there was no confirmation of hacking.
I don't know if someone knew my password and got into my account but it's really absurd
Buongiorno a tutti l’altro giorno su verde casino avevo vinto sui 5860 io ho fatto la richiesta di prelievo di 5650€ sono passati 2 giorni e Niente
Oggi questa mattina di preciso entro e vedo che la somma non ce piu e nelle transazioni di gioco ci sono giocate da 400/500€ l’una io contatto l’assistenza dicendo che non le ho fatte io quelle giocate e l’assistente mi ha detto che non ce conferma di hacking
io non só se qualcuno sapeva la mia password ed entrato nel conto ma e veramente assurdo
Це дійсно звучить для мене дивно, особливо якщо ви нічого не знаєте напевно.🤔
Якщо можна, я б запропонував вам подати скаргу тут нашій команді, і, сподіваюся, вони зможуть докопатися до суті.
Що скажеш, ти готовий?
Ось посилання , де ви можете це зробити. Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.
This really sounds strange to me, especially if you don't know anything for sure.🤔
If I may, I would suggest you file a complaint here with our team and hopefully they will be able to get to the bottom of it.
What do you say, are you up to it?
Here is the link where you can do so. Please let us know how it goes.
Я вносив кілька тисяч євро на рахунок verde, завжди миттєвим переказом. Наразі я жодного разу не просив зняття коштів, незважаючи на великі виграші. Тепер я вперше подав запит на зняття 2000 євро, він був оброблений і схвалений для зняття, але нічого не сталося, мені завжди кажуть, що я повинен бути терплячим
I have deposited several thousand euros with verde, always via instant transfer. So far I have never requested a withdrawal despite high winnings. Now I have requested a withdrawal of €2000 for the first time, it has been processed and approved for withdrawal, but nothing has happened, I am always told that I should be patient
Habe mehrere Tausende an Euro bei verde eingezahlt,immer per Sofortüberweisung.Bisher niemals trotz hoher Gewinne eine Auszahlung beantragt.Jetzt erstmals eine Auszahlung von 2000€ beantragt,ist auch bearbeitet worden und für die Auszahlung freigegeben worden,es passiert aber nichts,werde immer drauf hingewiesen das ich Geduld haben soll
Гей, якщо ваше відкликання схвалено, схоже, ви на правильному шляху. Як довго ви чекали на надходження грошей? Ви використовували той самий метод для зняття?
Я вважаю, що зараз найрозумніше — набратися терпіння, трохи почекати й подивитися, що буде далі.
Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно, і надіслати гравцеві гроші, але, сподіваюся, вам не доведеться чекати так довго, і вони прийдуть швидше.
Якщо у вас є оновлення, не соромтеся поділитися.
Hey, if your withdrawal was approved, it looks like it's on the right track. How long have you been waiting for the money to come in? Did you use the same method to withdraw?
I think the most sensible thing to do now is to be really patient and wait a bit and see what happens next.
We give casinos 14 days to sort out everything they need and send the player the money, but hopefully you won't have to wait that long and it will come sooner.
If you have an update, don't hesitate to share.
Зараз платіж скасовано з технічних причин, неймовірно. Я зробив новий запит. Дуже поганий сервіс🤮
Now the payment has been cancelled for technical reasons, unbelievable. I have made a new request. A really bad service🤮
Jetzt ist die Auszahlung aus technischenGründen abgebrochen worden,unfassbar.Habe eine neue Anfrage gestellt.Ein ganz mieser Service🤮
О, це болить!
Сподіваємося, що вони зможуть швидко вирішити проблему, і питання знаходиться в компетенції казино. Стало дуже популярним наймати сторонню платіжну компанію для управління фінансовими операціями. Основні мінуси такої співпраці виникають, коли платежі не працюють.
Зазвичай, коли щось подібне трапляється, має сенс спробувати різні варіанти оплати. Але спочатку казино має бути достатньо впевненим, щоб запропонувати справді робочий варіант.
Ми будемо тут - чекаємо нових позитивних оновлень🤞🤞
Oh, that hurts!
Let's just hope they will be capable of quick resolution and the issue is within the casino's direct management. It became very popular to hire a third-party payment company to manage the financial transactions. The main cons of such cooperation arise when payments are not working.
Normally, when something like this occurs, it makes sense to try different payment options. Yet the casino should first feel confident enough to suggest a truly working option.
We will be here - waiting for more positive update 🤞🤞
Зараз я чекаю 14 днів після запиту на першу виплату, яку було скасовано через 5 днів з технічних причин. Коли я звертаюся зі своїми проханнями, мене завжди просять бути терплячими. Зараз я дуже злий через це, ймовірно, незабаром я отримаю інший електронний лист про те, що виплату скасовано. Я не можу зрозуміти, що відбувається.
Now I'm waiting 14 days after requesting the first payout, which was canceled after 5 days for technical reasons. When I make my requests, I'm always asked to be patient. I'm really angry about it now, I'll probably get another email soon saying the payout has been canceled. I can't understand what's happening.
Jetzt warte ich 14 Tage nach Beantragung der ersten Auszahlung,die ja nach 5 Tagen aus technischen Gründen abgebrochen wurde.Bei meinen Anfragen werde ich immer aufgefordert Geduld zu haben.Mittlerweile bin ich richtig sauer darüber,wahrscheinlich kommt bald wieder eine Mail mit einer Absage der Auszahlung.Unverständich was da passiert
У цьому випадку я, ймовірно, подав би нам скаргу на нашому веб-сайті. Ми даємо казино рівно два тижні, щоб виплатити гравцеві, і я бачу, що у вашій справі нічого не просунулося вперед. Ви використовували інший спосіб оплати, коли виводили кошти вдруге? Гадаю, мене б більше не влаштовувало просто терпіння.
Що скажеш, будеш скаржитися?
In this case, I would probably file a complaint with us on our website. We give casinos exactly two weeks to pay out a player and I see that nothing has moved forward in your case. Did you use some other payment method when you made the withdrawal for the second time? I guess I wouldn't be satisfied with just being patient anymore.
What do you say, are you going to complain?
Привіт, тепер це спрацювало, платіж надійшов на мій рахунок сьогодні вранці. Принаймні через 14 днів.
lg😎
Hello, now it worked, the payment was posted to my account this morning. After 14 days at least.
lg😎
Hallo,jetzt hat es geklappt,die Auszahlung ist heute Morgen auf meinem Konto gebucht worden.Immerhin nach 14 Tagen.
lg😎
Я з нетерпінням чекаю з вами. Треба було тільки протриматися, хоча 2 тижні це не мало і я б понервувала.
Як ви думаєте, чи дасте цьому казино ще один шанс, знаючи процес виведення грошей? 🙂
I look forward with you. It was only necessary to hold out even though 2 weeks are not a little and I would have been nervous.
Do you think you'll give this casino another chance knowing the process they have for withdrawing money? 🙂
У мене теж проблеми, я виграв майже 12 000 євро, виводив їх 1 тиждень, деякі були успішними. Тепер, коли вони повинні сплатити зняття 10 450 євро, спочатку деякі підтверджені, списані з рахунку та в процесі, а потім вони скасовані. Я не отримую електронні листи, я пишу, а мені кажуть, що я їх скасував.. дуже некоректна поведінка. Тепер я боюся більше ніколи не побачити свій виграш.
Я вже відкрив скаргу тут, будь ласка, допоможіть мені це вирішити.
I am having problems too, I won almost 12,000 euros, I have been withdrawing them for 1 week, some have been successful. Now that they have to pay the withdrawals of 10,450 euros, first some confirmed, deducted from the account and are in progress, then they are canceled. I do not receive emails, I write and they tell me that I canceled them.. very incorrect as a behavior. Now I am afraid of never seeing my winnings again.
I have already opened a complaint here, please help me resolve this.
Sto avendo problemi anche io, vinto quasi 12.000 euro, li sto prelevando da 1 settimana, alcuni sono andati a buon fine. Ora che devono pagare i prelievi da 10.450 euro prima alcuni confermati, scalati dal conto e risultano in corso, poi vengono annullati. Non ricevo mail, scrivo e mi dicono che li ho annullati io.. molto scorretto come comportamento. Ora ho paura di non rivedere mai più le mie vincite.
Ho già aperto reclamo qui, aiutatemi a risolvere.
Так, я бачу, що ви надіслали свою скаргу і що представник казино активний у ланцюжку. Знаєте, це хороший знак, що казино готове вирішити проблему.
Тож сподіваємося, що незабаром ви зможете отримати гроші без проблем.
Як справи на даний момент? Є оновлення?
Yes, I can see that you have submitted your complaint and that the casino representative is active in the thread. It is a good sign that the casino is willing to solve the issue, you know.
So hopefully soon you will be able to get your withdrawal without any further problems.
How are things at the moment? Any updates?
Дві з трьох проб враховано, а третю ще не враховано.
Я сподіваюся, що їх не буде скасовано протягом наступних кількох днів, а буде правильно зараховано на мій рахунок
Two out of three samples have been taken into account and the third has not yet been taken into account.
I hope they don't get cancelled in the next few days, but get credited to my account correctly
Due prelievi su tre sono stati presi in carico e il terzo ancora no.
Spero non vengano annullati nei prossimi giorni, ma vengano correttamente accreditati al mio conto
Виглядає дуже багатообіцяюче, тому я сподіваюся, що незабаром буде зараховано і останній платіж.
Будь ласка, повідомте нам, коли отримаєте його.
It looks very promising, so I hope that also the last payment will be credited soon.
Let us know whenever you receive it, please.
перші два платежі були зараховані на мій рахунок сьогодні вранці. зараз очікується обробка останнього незавершеного зняття коштів. давай почекаємо
the first two payments were credited to my account this morning. now waiting for the last pending withdrawal to be processed. let's wait
i primi due pagamenti sono stati accreditati stamattina sul mio conto. ora attendo che l'ultimo prelievo da pendente venga preso in carico. attendiamo
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.