2 міс. тому
Будемо чекати з вами.😉
Ми цінуємо ваші зусилля повідомити нас.
We will wait with you.😉
We appreciate your effort to let us know.
0
Будемо чекати з вами.😉
Ми цінуємо ваші зусилля повідомити нас.
We will wait with you.😉
We appreciate your effort to let us know.
Третій ще в очікуванні... зробіть щось, щоб його якнайшвидше подбали
Я написав у чаті, і вони завжди кажуть почекати... ну, я не думаю, що це займе стільки часу, щоб взятися за це
The third one is still pending... do something so that it is taken care of as soon as possible
I wrote in chat and they always say to wait...well, I don't think it will take that long to take charge of it
Il terzo ancora pendente... fate qualcosa in modo che venga preso in carico al più presto
Ho scritto in chat e dicono sempre di attendere...mah, non credo ci voglia tanto a prenderlo in carico
як і очікувалося, з суботи по сьогоднішній день вони скасовували виведення 3 рази, і кожного разу я його створював заново... вони кажуть, що це я скасував це. але очевидно, що всі вони винаходи. тепер я його відтворив і сподіваюся отримати гроші завтра
as expected, from Saturday to today they have cancelled the withdrawal 3 times, and each time I recreated it... they say that I am the one who cancelled it. but obviously they are all inventions. now I have recreated it, and I hope to receive the money tomorrow
come volevasi dimostrare, da sabato a oggi hanno annullato il prelievo 3 volte, e tutte volte l'ho ricreato... dicono che sono io ad annullarlo. ma ovviamente sono tutte invenzioni. ora l'ho ricreato, e spero domani di ricevere i soldi
Я отримав електронний лист із проханням закрити обліковий запис. Що неправда, і тепер я більше не маю доступу до облікового запису, тому не можу зняти кошти. Допоможіть мені, вони вкрали мої гроші. Інші користувачі вже скаржилися на те саме. Заблокував акаунт без причини
I received an email saying that I asked to close the account. Which is not true and now I no longer have access to the account and therefore I cannot withdraw. Help me here they stole my money. Other users have already complained about the same thing. Blocked the account for no reason
Ho ricevuto una mail in cui dicono che ho chiesto io di chiudere il conto. Cosa non vera e ora non ho più accesso al conto e quindi non posso prelevare. Aiutatemi qui mi hanno rubato i soldi. Già altri utenti hanno lamentato la stessa cosa. Bloccato il conto senza motivo
До речі кажуть, що є виведення через litecoin. Ніколи не мав облікового запису, як ви можете бачити на фото, зняття здійснюється банківським переказом, тому це все абсурдно. Причини несплати винайшли. Гроші мої, а тут я вже нічого не бачу. Кажуть, передали у відділок, а мені це здається жартом.
Прошу негайно втрутитися, щоб я міг отримати доступ до свого рахунку, мати доступний баланс і отримати 5000 євро на свій особистий рахунок.
Я також змінив свій пароль вчора о 20:30, щоб уникнути будь-яких проблем, тому, якщо я читаю, вони можуть вигадувати історії про злом, це справжнє шахрайство.
By the way they say there is a withdrawal via litecoin. Never had an account, as you can see from the photo the withdrawal is via bank transfer, so it's all absurd. Reasons for not paying invented. The money is mine, and here now I don't see anything anymore. They say they forwarded to the department, but it seems like a joke to me.
Please intervene immediately so that I can access my account, have my balance available and receive the withdrawal of 5000 euros to my personal account.
I also changed my password yesterday at 8.30pm just to avoid any problems, so if as I read they can invent stories of hacking, it's a real scam.
Tra l'altro dicono che c'è un prelievo tramite litecoin. Mai avuto un account, come vedi dalla foto il prelievo è tramite bonifico, quindi è tutto assurdo. Motivi per non pagare inventati. I soldi sono i miei, e qui ora non vedo più niente. Dicono che hanno inoltrato al dipartimento, ma mi sa di prese in giro.
Intervenite subito affinché possa accedere al mio account, avere a disposizione il mio saldo e ricevere il prelevo di 5000 euro sul mio conto personale.
Ho anche cambiato password ieri alle 20.30 appunto per non aver problemi, quindi se come leggo possono inventarsi storie di hacking, è proprio una truffa bella e buona
Привіт @marcozucc82,
Не панікуйте, друже, verdecasino є надійним сайтом, це невелике казино, тому, якщо у нас більше 4500 євро на рахунку, вони зазвичай блокують обліковий запис через таке ж повідомлення,
І я хочу пояснити вам, що Litecoin є банківським постачальником платежів для надсилання суми через verdecasino,
• Коли наш обліковий запис заблоковано, вони вручну переказують кошти Litecoin для повернення повного балансу,
Hey @marcozucc82,
Don't panic mate verdecasino is a trusted sites this is small size casino so if we have more than 4500€ in account they usually blocked account via saying same message,
And I want to clarify you that Litecoin is a bank payment provider for sending the amount by verdecasino,
• When our account blocked they manually transfer the funds by Litecoin for return the full balance,
@marcozucc82 я також зіткнувся з тим самим, я виграв суму, і через деякий час вони заблокували мій обліковий запис без жодної причини,
Я також не знаю, що таке Litecoin, але після прочитаних відгуків я розумію, що коли обліковий запис гравця заблоковано, онлайн-казино надсилає баланс рахунку як ручне виведення Litecoin,
Не треба хвилюватися, друже,
Ви отримаєте рівно стільки ж, скільки ваш загальний доступний баланс.
Просто зачекайте принаймні 2-5 днів, щоб отримати виграші.
@marcozucc82 i am also face same thing I'm won amount and after sometime they blocked my account without any reason,
I'm also not know what is Litecoin but after read reviews I understand that when player's account blocked online casinos sent account balance as manual withdrawal by Litecoin process,
No need to worry mate ,
You will receive exact same amount as your total balance available.
Just wait atleast 2-5 days for receive the winnings funds.
Тому я попросив у чаті... отримати все. Мій баланс становив 5195 євро, і я запросив зняття 5000 євро
Якщо все так, як ти кажеш, чи потрібно мені здавати кров разом із усім?
So I asked in chat... to receive everything. My balance was 5195 euros and I had requested a withdrawal of 5000 euros
If it's like you say, should I have a blood test with everything?
Così ho chiesto in chat... di ricevete tutto. Il mio saldo era 5195euro e avevo chiesto un prelievo di 5000euro
Se è come dici mi dovrebbero farmi un prelievo con tutto?
Так, я також зіткнувся з цим 30 днів тому,
Verdecasino — це невелике казино, якщо будь-який гравець виграв більше 4500 євро, він заблокує обліковий запис і повідомить те ж саме,
Брате, увесь мій баланс, доступний у гаманці казино verdecasino, надішліть за допомогою Litecoin на мій банківський рахунок,
Протягом 5 днів кредит вашого фонду на вашому банківському рахунку,
Удачі 😍😊 не хвилюйтеся 👍
Yes I am also face this in 30 day's ago,
Verdecasino is a small casino, if any player won more than 4500€ they will blocked account and said same message,
Brother my all balance that is available in casino wallet verdecasino send by Litecoin process to my bank account,
Within 5 days your fund's credit in your bank account,
Good luck 😍😊 don't worry 👍
До речі кажуть, що є виведення через litecoin. Ніколи не мав облікового запису, як ви можете бачити на фото, зняття здійснюється банківським переказом, тому це все абсурдно. Причини несплати винайшли. Гроші мої, а тут я вже нічого не бачу. Кажуть, передали у відділок, а мені це здається жартом.
Прошу негайно втрутитися, щоб я міг отримати доступ до свого рахунку, мати доступний баланс і отримати 5000 євро на свій особистий рахунок.
Я також змінив свій пароль вчора о 20:30, щоб уникнути будь-яких проблем, тому, якщо я читаю, вони можуть вигадувати історії про злом, це справжнє шахрайство.
By the way they say there is a withdrawal via litecoin. Never had an account, as you can see from the photo the withdrawal is via bank transfer, so it's all absurd. Reasons for not paying invented. The money is mine, and here now I don't see anything anymore. They say they forwarded to the department, but it seems like a joke to me.
Please intervene immediately so that I can access my account, have my balance available and receive the withdrawal of 5000 euros to my personal account.
I also changed my password yesterday at 8.30pm just to avoid any problems, so if as I read they can invent stories of hacking, it's a real scam.
Tra l'altro dicono che c'è un prelievo tramite litecoin. Mai avuto un account, come vedi dalla foto il prelievo è tramite bonifico, quindi è tutto assurdo. Motivi per non pagare inventati. I soldi sono i miei, e qui ora non vedo più niente. Dicono che hanno inoltrato al dipartimento, ma mi sa di prese in giro.
Intervenite subito affinché possa accedere al mio account, avere a disposizione il mio saldo e ricevere il prelevo di 5000 euro sul mio conto personale.
Ho anche cambiato password ieri alle 20.30 appunto per non aver problemi, quindi se come leggo possono inventarsi storie di hacking, è proprio una truffa bella e buona
привіт Я вважаю, що ви повинні написати все, що стосується вашого відкликання, у вашій темі скарги . Інакше ваш сумісний розпізнавач не буде поінформований про те, що там відбувається, і не зможе втрутитися.
Тому, будь ласка, оновлюйте скаргу, коли це можливо, і інформуйте нас про будь-які зміни.
Hello there. I believe that you should write everything regarding your withdrawal in your complaint thread. Otherwise, your compliant resolver won't be informed about what is happening there and won't be able to intervene.
So, please, update the complaint whenever possible and keep us all informed about any movements.
Це вірно, я також зіткнувся з цією проблемою 02/oct verdecasino заблокував мій обліковий запис, тому що я просто виграв хорошу суму в ігрових автоматах і спортивних ставках,
Через 5 днів вони автоматично повертають мій баланс на мій банківський рахунок, мої загальні кошти становлять 18560,
Добре те, що вони автоматично повертатимуть гравцям баланс протягом 5 днів
That's right I'm also face this issue on 02/oct verdecasino blocked my account because I'm just win good amount in playing slots and sports betting,
After 5 days they automatically refund my all balance to my bank account, my total funds is 18560 ,
Good things is they will automatically refund players balance within 5 days
Я написав у чаті, і вони сказали, що я повинен надіслати електронний лист на support@... з проханням скасувати обмеження доступу до мого облікового запису
I wrote in chat and they say that I have to send an email to support@... to ask that the access limits to my account be cancelled
Ho scritto in chat e dicono che devo mandare una mail a support@.... per chiedere che vengano cancellati i limiti di accesso al mio conto
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.