3 міс. тому
А ви користувалися VPN? Зазвичай його не можна використовувати в казино, тому я запитую.
And did you use a VPN ? It's common that it can't be used in casinos so that's why I'm asking.
0
А ви користувалися VPN? Зазвичай його не можна використовувати в казино, тому я запитую.
And did you use a VPN ? It's common that it can't be used in casinos so that's why I'm asking.
Справа в тому, що я ним не користувався, я працюю в Європі, вони сказали, що я грав з Німеччини, все це могло статися, але вони не сказали коли, щоб я міг хоча б перевірити, де я був у той час
The thing is that I didn't use it, I work in Europe, they said that I played from Germany, all this could have happened but they didn't say when so that I could at least check where I was at that time
В том и дело что не пользовался им, я работаю по Европе, сказали что я играл с Германии, это всё могло быть но не сказали когда чтобы я хоть проверил в это время где я был
Ну, але згідно з тим, що я бачив, Німеччина не повинна бути країною з обмеженнями.
Напевно, я б порекомендував у цьому випадку відкрити скаргу, і наша команда розбереться в ситуації та оцінить все необхідне.
Ви думаєте, що підете на це?
Якщо так, використовуйте це посилання . ⬅️
Я не обіцяю, що це допоможе, але ви можете принаймні спробувати. Я б точно рекомендував перевірити в казино, чи можна використовувати VPN у таких випадках, оскільки, як я вже згадував, це часто заборонено.
Well but according to what I've seen Germany shouldn't be a restricted country.
I would probably recommend in this case to open a complaint and our team would look into the situation and assess everything necessary.
Do you think you'll go for it ?
I don't promise it will help but you can at least try. I would definitely recommend checking with the casino if you can use a VPN in such cases because as I mentioned, it is often prohibited.
В тому-то й справа, VPN, сказали скоріш за все тільки тому, що я грав з різних країн, але це не означає, що я користуюся VPN, моя робота така, що я можу змінити до 6 країн за рік, і вони це використовували як порушення так як VPN заборонений, ну його не було і мені навіть не дали інформацію про яку дату йдеться, я купую речі на картку в кожній країні і там крім назва магазинів, звичайно є адреса, тому це досить легко довести, нехай мені скажуть дати, а я покажу роздруківку з банківського рахунку💳де я був у ті дати, і буде зрозуміло з покупок , вони просили квиток, але у нас є команда, ми їздимо на машині між країнами і природно який квиток я їм можу показати, а я через вас подам скаргу
That's the thing, VPN, they said it most likely only because I played from different countries, but that doesn't mean that I use VPN, my job is such that I can change up to 6 countries in a year, and they used it as a violation since VPN is not allowed, well, it didn't exist, and they didn't even give me information about what date they were talking about, I buy things on a card in each country and there, in addition to the name of the stores, there is naturally an address, so it's pretty easy to prove, let them tell me the dates and I'll show a printout from a bank account💳where I was on those dates and it will be clear from the purchases, they asked for a ticket, but we have a team, we travel by car between countries and naturally what kind of ticket can I show them, and I'll file a complaint through you
Так в том и дело VPN это они сказали скорее всего только потому что я играл с разных стран, но это не означает что я пользуюсь впн, у меня работа такая что за год могу сменить до 6 стран, а они это использовали как нарушение так как впн нельзя, ну так его и не было, а мне даже не дали информацию про какую дату говорят, я в каждой стране закупаюсь на карту и там по мимо названия магазинов есть естественно и адрес, по этому доказать довольно просто пускай скажут числа а я покажу распечатку с банковского счета💳где в эти числа я был и по покупкам будет ясно, они просили билет, но у нас команда мы ездием на машине между странами и естественно какой билет я могу им показать, а жалобу оформлю через вас
Я розумію це, але якщо ви грали з обмеженої країни, це може бути проблемою, коли ви скажете, що відвідуєте кілька з них протягом року. Крім того, я розумію, що більшість казино не розголошують такі речі, щоб захистити себе. Але я не рекомендую використовувати VPN, доки ви не переконаєтеся, що його можна ввімкнути. Це завжди створює непотрібні проблеми для гравців.
Тож ми побачимо, що наша команда з’ясує.
Дайте нам знати, якщо у вас є щось нове.
I understand that, but if you played from a restricted country, it can be a problem when you say you visit several of them in a year. Also, most casinos don't disclose such things to protect themselves, so I understand. But I don't recommend using a VPN until you've verified that it's possible to have it turned on. It's always just going to cause unnecessary problems for the players.
So we'll see what our team finds out.
Let us know if you have anything new.
Привіт,
Я виграв у Verde Casino зі ставкою від 20 до 3000 євро.
Тепер я трохи «боюся» перераховувати гроші на мій банківський рахунок (Volksbank), тому що я чув, що ви можете потрапити в проблеми з законом і отримати великі штрафи тощо.
Тепер до мого запитання: хтось знає про такі проблеми, чи який у вас досвід роботи з Verde Casino?
Поки я не буду впевнений, я не виплачу гроші.
Дякую і з повагою
Hello,
I won at Verde Casino with a stake of 20€ - 3000€.
Now I'm a little "afraid" to pay the money into my bank account (Volksbank) because I've heard that you could get into legal trouble and face high fines, etc.
Now to my question: Does anyone know of such problems, or what is your experience with Verde Casino?
Until I am sure, I will not pay out the money.
Thank you and kind regards
Hallo,
ich habe bei Verde Casino mit einem Einsatz von 20€ - 3000€ gewonnen.
Nun habe ich aber etwas "Angst" das Geld auf mein Bankkonto auszuzahlen (Volksbank) da ich gehört habe, man könnte rechtliche Probleme bekommen und hohe Strafen etc.
Nun zu meiner Frage: Kennt jemand solche Probleme, bzw. wie ist eure Erfahrung mit Verde Casino?
Bis ich mir nicht sicher bin, werde ich das Geld erstmal nicht auszahlen.
Danke und liebe Grüße
Привіт! По-перше, я хотів би вас привітати - гарна перемога 🙂.
Наскільки я розумію, ви, схоже, стурбовані тим, що збираєтеся вийти з казино без ліцензії GGL. Відповідно до цього форуму, я б сказав, що німецькі гравці грають і виводять гроші з таких казино щодня. Я не пригадую, щоб хтось із вашої країни розповідав про ускладнення, пов’язані зі штрафом.
Можливо, ви захочете запитати безпосередньо іншого гравця. Існує окрема тема, в якій багато гравців обговорюють юридичні питання, пов’язані з казино. Німці були одними з найактивніших, якщо мені не зраджує пам’ять.
Скористайтеся цим зеленим посиланням, щоб отримати доступ до теми 👈, а потім скористайтеся кнопкою відповіді, щоб запитати когось конкретного. Сподіваюся, ця ідея хоч якось допоможе вам.
Я вважаю, що я натрапив лише на один судовий випадок, який, ймовірно, згадувався в якійсь німецькій статті в Інтернеті, де гравця було звинувачено в порушенні закону та оштрафовано за використання онлайн-казино без дійсної місцевої ліцензії. Я б не сказав, що це буває часто.
Hi there! First, I'd like to congratulate you - nice win 🙂.
As far as I understand, you seem to be worried that you are about to withdraw from the casino without the GGL license. According to this forum, I'd say, German players play and withdraw from such casinos daily. I do not recall anyone from your country sharing fine-related complications.
Perhaps you would like to ask a fellow player directly instead. There is a specific thread in which many players are discussing legal matters related to casinos. Germans were one of the most active, if the memory serves me correctly.
Use this green link to access the thread 👈 and then use the reply button to ask someone in particular. I hope this idea helps you somehow.
I believe I have only come across one legal case, which was probably mentioned in some German online news article, wherein a player was charged for breaching the law and fined for using an online casino without a valid local license. I would not say it happens often.
Вітаю, я не знайшов жодної системи з таким же керуванням у нашій системі. З того, що я бачив, у Sister Casino його немає, тому я не впевнений, чи воно існує.
Однак чому ви хочете знайти такий, чи комфортно вам грати в цей і чи хочете ви шукати подібний? 🙂
Hi, I haven't found any that have the same management in our system. Sister Casino doesn't have one from what I've seen so I'm not sure if one exists.
However, why would you want to find one, are you comfortable playing in this one and would you want to look for a similar one ? 🙂
Я хотів би знайти схоже казино!
I would like to find a similar casino!
Я хотел бы найти похожее казино!
Привіт, на жаль, Verde Casino робить все, щоб не платити, кажучи, що документи недійсні. Ті самі документи, які я надіслав на інші сайти, які приймали навіть копію трудового договору з транснаціональною компанією на міжнародному рівні, вони стверджують, що він не є дійсним як доказ місця проживання, тому я надіслав копію контракту на стаціонарний телефон Vodafone, слухайте, слухайте, це теж не діє на проживання. Тож лише виправдання, що не платять. Крім того, хтозна, чому вони не запитали жодного типу документів
Hello, unfortunately, Verde Casino does everything to not pay, saying that the documents are not valid. The same documents that I sent to other sites that accepted even a copy of the employment contract with a multinational company at a global level, they say that it is not valid as proof of residence, so I sent a copy of the Vodafone landline contract, listen, listen, this too is not valid for residence. So only excuses for not paying. To top up, who knows why they didn't ask for any type of document
Salve purtroppo verde casino fa di tutto per non pagare dicendo che i documenti non sono validi.gli stessi documenti poi che ho mandato agli altri siti che hanno accettato’addirittura la copia del contratto di lavoro con una azienda multinazionale a livello mondiale dicono che non è valida come prova di residenza allora ho mandato la copia del contratto della linea fissa di Vodafone,udite udite anche questa non è valido per la residenza.quindi solo scuse per non pagare.per ricaricare chissà come mai non hanno chiesto nessun tipo di documento
Вони сказали, чому вони недійсні?
Це може бути просто через те, що документ не має належного формату або не має належної якості.
Спробуйте перевірити це в службу підтримки та повідомте нам.
Якщо ви не зможете пройти перевірку, наша команда з розгляду скарг обов’язково спробує допомогти та вирішити проблему.
Did they say why they are not valid though?
It could easily be just because the document is not in the right format or of a good quality.
Please try to check that out with the support and let us know.
In case you won't be able to get verified, our complaint team will surely try to help and get it solved.
Так, я вже надіслав усі чітко видимі та реальні документи, щоб уникнути проблем.
Але мені завжди кажуть одне й те саме, що вони недійсні та недобрі, я надіслав документ, виданий муніципалітетом на прописку, рахунок за телефон, трудовий договір, але нічого, мені завжди кажуть те саме, а потім наступного дня Мені кажуть, що проблема в іншому документі, добре 😅 Я відправляю всі документи знову, і наступного дня завжди те саме
Yes I have already sent all the documents clearly visible and in real size just to avoid any problems.
But I am always told the same thing that they are not valid and are not good, I sent the document issued by the municipality for residency, a telephone bill, the work contract but nothing, I am always told the same thing then the next day I am told that the problem is another document, well 😅 I send all the documents again and the next day always the same thing
Si ho già mandato tutti i documenti ben visibili e dimensioni reali giusto per non avere problemi.
Pero mi viene sempre detta la stessa cosa che non sono validi e non vanno bene, ho mandato il documento rilasciato dal comune per la residenza una bolletta telefonica il contratto di lavoro ma niente mi viene detta sempre la stessa cosa poi il giorno dopo mi viene detto che il problema è un’altro documento bene 😅 mando tutti i documenti di nuovo e il giorno dopo sempre stessa cosa
Зазвичай більшість казино просять гравців надіслати документи у форматі PDF. Тож я мав на увазі, що це могло бути так.
У якому форматі ви їх надіслали?
Usually most of the casinos ask players to send the documents in a PDF format. So this could be the case, I meant.
What format did you send them in?
Прописка та розрахунковий рахунок в pdf..
документи звичайного формату, але проблема в тому, що вони кажуть мені, що вони насправді недійсні як документи.
На інших сайтах негайно взято та перевірено, тут ні, завжди є проблема, навіть із аркушем, залишеним муніципалітетом, мені повідомляється, що він недійсний, але як він може бути недійсним, я не розумію, я надіслав, не знаю, скільки разів банкомат передній і задній, але нічого не є дійсним для них, тоді ви намагаєтесь написати їм, і вони кажуть, що не надіслано, а потім надіслано, але недійсне.
Вибачте, але це документи, я не знаю, що ще відправити чесно кажучи, і ми вже місяць так йдемо
The one for the residence and the current account in pdf..
normal format documents but the problem is that they tell me that they are not really valid as documents.
On other sites immediately taken and verified here no there is always a problem even with the sheet left by the municipality it tells me that it is not valid but how can it not be valid I do not understand I sent I do not know how many times the ATM is front and back but nothing is not valid for them then you try to write to them and they say not sent then after sent but not valid.
I'm sorry but these are the documents, I don't know what else to send honestly and we've been going on like this for a month now
Quello per la residenza e del conto corrente in pdf..
i documenti in formato normale però il problema è che mi dicono che non sono proprio validi come documenti.
Su altri siti subito presi e verificati qua no c’è sempre un problema anche con il foglio lasciato dal comune mi dice che non è valido ma come fa a non essere valido non capisco ho mandato non so quante volte il bancomat sia fronte e retro ma niente non è valido per loro poi provi a scrivergli e dicono non mandati poi dopo mandati ma non validi.
ce mi scusi però i documenti questi sono non so più che altri mandare sinceramente e andiamo avanti così da un mese ormai
Тоді я б дуже хотів, щоб ви подали скаргу тут, нашій команді, і ми розслідуємо це питання.
Для цього скористайтеся цим посиланням .
Впевнений, що разом ми знайдемо вирішення проблеми.
Then I would really like you to file a complaint here with our team, and we will investigate the matter.
Just use this link to do so, please.
I am sure that together we'll find a solution to the issue.
Видає якусь помилку чи посилання взагалі не відкривається?
За потреби сміливо використовуйте VPN. Спробуйте це, будь ласка, і повідомте нам, якщо вам вдалося.
Does it give you some kind of error, or the link just doesn't open at all?
Feel free to use VPN if needed. Try that, please, and let us know if you were successful.
Я відкриваю посилання, але нічого не відкривається і його ніби й не було.
Я спробував скопіювати та перемістити в Google, щоб перевірити, але нічого
I open the link but nothing opens and it's as if it wasn't there.
I tried to copy and move on google to test but nothing
Si apro il link ma non si apre nulla e come se non ci fosse.
ho provare a copiare e spostare su google per provare ma nulla
Спробуйте очистити кеш і файли cookie. Потім відкрийте посилання. Про всяк випадок я знову опублікую це тут .
Якщо ви не можете надіслати його, будь ласка, напишіть електронний лист нашій команді зі скарг за адресою complaints@casino.guru .
Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається.
Try to clear the cache and cookies. Then open the link. I will post it again here, just in case.
If you are unable to submit it, please write an email to our complaint team at complaints@casino.guru.
Let us know how it goes, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.