ГоловнаФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Sev01
|
50 068 переглядів 395 відповідей |
|
1...7 8 9...20
kerjuxa85

А ви користувалися VPN? Зазвичай його не можна використовувати в казино, тому я запитую.

Автоматичний переклад.

В том и дело что не пользовался им, я работаю по Европе, сказали что я играл с Германии, это всё могло быть но не сказали когда чтобы я хоть проверил в это время где я был

kerjuxa85

Ну, але згідно з тим, що я бачив, Німеччина не повинна бути країною з обмеженнями.

Напевно, я б порекомендував у цьому випадку відкрити скаргу, і наша команда розбереться в ситуації та оцінить все необхідне.

Ви думаєте, що підете на це?

Якщо так, використовуйте це посилання . ⬅️

Я не обіцяю, що це допоможе, але ви можете принаймні спробувати. Я б точно рекомендував перевірити в казино, чи можна використовувати VPN у таких випадках, оскільки, як я вже згадував, це часто заборонено.

Автоматичний переклад.

Так в том и дело VPN это они сказали скорее всего только потому что я играл с разных стран, но это не означает что я пользуюсь впн, у меня работа такая что за год могу сменить до 6 стран, а они это использовали как нарушение так как впн нельзя, ну так его и не было, а мне даже не дали информацию про какую дату говорят, я в каждой стране закупаюсь на карту и там по мимо названия магазинов есть естественно и адрес, по этому доказать довольно просто пускай скажут числа а я покажу распечатку с банковского счета💳где в эти числа я был и по покупкам будет ясно, они просили билет, но у нас команда мы ездием на машине между странами и естественно какой билет я могу им показать, а жалобу оформлю через вас

kerjuxa85

Я розумію це, але якщо ви грали з обмеженої країни, це може бути проблемою, коли ви скажете, що відвідуєте кілька з них протягом року. Крім того, я розумію, що більшість казино не розголошують такі речі, щоб захистити себе. Але я не рекомендую використовувати VPN, доки ви не переконаєтеся, що його можна ввімкнути. Це завжди створює непотрібні проблеми для гравців.

Тож ми побачимо, що наша команда з’ясує.

Дайте нам знати, якщо у вас є щось нове.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я виграв у Verde Casino зі ставкою від 20 до 3000 євро.

Тепер я трохи «боюся» перераховувати гроші на мій банківський рахунок (Volksbank), тому що я чув, що ви можете потрапити в проблеми з законом і отримати великі штрафи тощо.

Тепер до мого запитання: хтось знає про такі проблеми, чи який у вас досвід роботи з Verde Casino?


Поки я не буду впевнений, я не виплачу гроші.


Дякую і з повагою

Автоматичний переклад.
cristiano77

Привіт! По-перше, я хотів би вас привітати - гарна перемога 🙂.

Наскільки я розумію, ви, схоже, стурбовані тим, що збираєтеся вийти з казино без ліцензії GGL. Відповідно до цього форуму, я б сказав, що німецькі гравці грають і виводять гроші з таких казино щодня. Я не пригадую, щоб хтось із вашої країни розповідав про ускладнення, пов’язані зі штрафом.

Можливо, ви захочете запитати безпосередньо іншого гравця. Існує окрема тема, в якій багато гравців обговорюють юридичні питання, пов’язані з казино. Німці були одними з найактивніших, якщо мені не зраджує пам’ять.

Скористайтеся цим зеленим посиланням, щоб отримати доступ до теми 👈, а потім скористайтеся кнопкою відповіді, щоб запитати когось конкретного. Сподіваюся, ця ідея хоч якось допоможе вам.

Я вважаю, що я натрапив лише на один судовий випадок, який, ймовірно, згадувався в якійсь німецькій статті в Інтернеті, де гравця було звинувачено в порушенні закону та оштрафовано за використання онлайн-казино без дійсної місцевої ліцензії. Я б не сказав, що це буває часто.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Добрый день.Кто-нибудь может подсказать казино,с теми же руководителями что и у Verde Casino?

andrie72

Вітаю, я не знайшов жодної системи з таким же керуванням у нашій системі. З того, що я бачив, у Sister Casino його немає, тому я не впевнений, чи воно існує.

Однак чому ви хочете знайти такий, чи комфортно вам грати в цей і чи хочете ви шукати подібний? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Я хотел бы найти похожее казино!

Привіт, на жаль, Verde Casino робить все, щоб не платити, кажучи, що документи недійсні. Ті самі документи, які я надіслав на інші сайти, які приймали навіть копію трудового договору з транснаціональною компанією на міжнародному рівні, вони стверджують, що він не є дійсним як доказ місця проживання, тому я надіслав копію контракту на стаціонарний телефон Vodafone, слухайте, слухайте, це теж не діє на проживання. Тож лише виправдання, що не платять. Крім того, хтозна, чому вони не запитали жодного типу документів

Автоматичний переклад.
garofalogiuly

Вони сказали, чому вони недійсні?

Це може бути просто через те, що документ не має належного формату або не має належної якості.

Спробуйте перевірити це в службу підтримки та повідомте нам.

Якщо ви не зможете пройти перевірку, наша команда з розгляду скарг обов’язково спробує допомогти та вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
Romi

Так, я вже надіслав усі чітко видимі та реальні документи, щоб уникнути проблем.

Але мені завжди кажуть одне й те саме, що вони недійсні та недобрі, я надіслав документ, виданий муніципалітетом на прописку, рахунок за телефон, трудовий договір, але нічого, мені завжди кажуть те саме, а потім наступного дня Мені кажуть, що проблема в іншому документі, добре 😅 Я відправляю всі документи знову, і наступного дня завжди те саме

Автоматичний переклад.
garofalogiuly

Зазвичай більшість казино просять гравців надіслати документи у форматі PDF. Тож я мав на увазі, що це могло бути так.

У якому форматі ви їх надіслали?

Автоматичний переклад.
Romi

Прописка та розрахунковий рахунок в pdf..

документи звичайного формату, але проблема в тому, що вони кажуть мені, що вони насправді недійсні як документи.

На інших сайтах негайно взято та перевірено, тут ні, завжди є проблема, навіть із аркушем, залишеним муніципалітетом, мені повідомляється, що він недійсний, але як він може бути недійсним, я не розумію, я надіслав, не знаю, скільки разів банкомат передній і задній, але нічого не є дійсним для них, тоді ви намагаєтесь написати їм, і вони кажуть, що не надіслано, а потім надіслано, але недійсне.

Вибачте, але це документи, я не знаю, що ще відправити чесно кажучи, і ми вже місяць так йдемо

Автоматичний переклад.
garofalogiuly

Тоді я б дуже хотів, щоб ви подали скаргу тут, нашій команді, і ми розслідуємо це питання.

Для цього скористайтеся цим посиланням .

Впевнений, що разом ми знайдемо вирішення проблеми.

Автоматичний переклад.

Я щойно спробував, але посилання не відкривається

Автоматичний переклад.
garofalogiuly

Видає якусь помилку чи посилання взагалі не відкривається?

За потреби сміливо використовуйте VPN. Спробуйте це, будь ласка, і повідомте нам, якщо вам вдалося.

Автоматичний переклад.

Я відкриваю посилання, але нічого не відкривається і його ніби й не було.

Я спробував скопіювати та перемістити в Google, щоб перевірити, але нічого

Автоматичний переклад.
garofalogiuly

Спробуйте очистити кеш і файли cookie. Потім відкрийте посилання. Про всяк випадок я знову опублікую це тут .

Якщо ви не можете надіслати його, будь ласка, напишіть електронний лист нашій команді зі скарг за адресою complaints@casino.guru .

Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.