ГоловнаФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Sev01
|
30 441 переглядів 227 відповідей |
|
1...6 7 8...12
3 міс. тому

Я виграв 7800 датських крон на verdecasino63.com, але вони не схвалять мою перевірку KYC і тому не виплатять мої гроші. Я пробувала все. Що я роблю не так, чи це просто шахрайський веб-сайт?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви ж знаєте причину відмови у погодженні ваших документів? Чи були вони в правильному форматі та якісні?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я прочитав в умовах на сайті, що обробка запиту до 50000 євро займає 5 днів. Я не знаю, звідки взялися 14 днів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, перш ніж наша група розгляду скарг зможе втрутитися, оскільки ми вважаємо, що під час цього процесу може виникнути багато аспектів. Багато разів траплялося, що ми хотіли почати розслідування раніше, і гравець отримував гроші без нашого втручання. Тому ми зараз маємо період часу.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони цього не скажуть. Я щоразу отримую ту саму автоматичну відповідь. Неважливо, які документи чи фотографії я їм надішлю, вони не схвалять це, і я не зможу отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

намагався попередити вас, хлопці, цей бренд є шахрайством. а також такі сайти, як casino guru тощо... вони отримують гроші від тих самих брендів. це просто пісок в очі. вони дуже добре знають, чим займаються казино, але ніколи не втручаються чи не заносять до чорного списку казино, від яких отримують прибуток. ви шукайте це казино в Google і отримаєте реальну картину. це казино використовує багато аморальних практик і має бути якнайшвидше занесене до чорного списку...але вони все ще тут, рекламуються тим самим сайтом, який намагається переконати вас, що він тут, щоб захистити вас. Хоча вони дають цьому казино величезні 9,2/10 (переконуючи вас витрачати там гроші), оцінка користувачів ПОГАНА. як це?

Автоматичний переклад.
bumslotman
3 міс. тому

Це абсолютно правда, і багато гравців тут цього не усвідомлюють. Якщо ви напишете поганий відгук про казино, за рекламу якого Casino Guru платять, вони часто його відхилять. Вони поводяться так, ніби вони дбають про гравців, але насправді вони дбають про свою частку депозитів, як і будь-який інший партнер.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Комусь виплачували гроші з verdecasino63.com або вони зберігають свої виграші???

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони цього не скажуть. Я щоразу отримую ту саму автоматичну відповідь. Неважливо, які документи чи фотографії я їм надішлю, вони не схвалять це, і я не зможу отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У цьому випадку я закликаю вас подати скаргу, якщо casio не зможе перевірити вас або не виплатити в установлений термін. Ви, звичайно, можете подати скаргу негайно; просто будьте готові чекати прогресу. Мені прикро сказати, що є правила, якими ми не можемо ігнорувати.

Завжди шкода бачити, що будь-який гравець бореться з перевіркою; ми, безперечно, просимо вас надати приклади документів або фотографій, відхилених казино, але вони завжди містять особисті або банківські реквізити та не повинні бути публічно оприлюднені.

Що ж, я сподіваюся, що казино вирішить цю проблему найближчим часом і раз і назавжди.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

намагався попередити вас, хлопці, цей бренд є шахрайством. а також такі сайти, як casino guru тощо... вони отримують гроші від тих самих брендів. це просто пісок в очі. вони дуже добре знають, чим займаються казино, але ніколи не втручаються чи не заносять до чорного списку казино, від яких отримують прибуток. ви шукайте це казино в Google і отримаєте реальну картину. це казино використовує багато аморальних практик і має бути якнайшвидше занесене до чорного списку...але вони все ще тут, рекламуються тим самим сайтом, який намагається переконати вас, що він тут, щоб захистити вас. Хоча вони дають цьому казино величезні 9,2/10 (переконуючи вас витрачати там гроші), оцінка користувачів ПОГАНА. як це?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт,

Я думаю, що це звичайний підхід – звинувачувати такий сайт, як наш, у тому, що він відповідає за те, що роблять деякі казино. Однак це не так, як ви думаєте.

Звичайно, ми інформуємо, а не рекламуємо; ми не вносимо казино в чорний список. Таким чином, приховувати будь-яке казино від відповідних відгуків, які ми отримали до цього часу, не відповідає нашим основним цінностям.

Додатково: припустимо, що, як ви пропонуєте, це казино заплатить нам. На вашу думку, ми залишимо цю публікацію для загального перегляду? Я в цьому дуже сумніваюся. Ви також вірите, що ми використаємо ваші кошти для вирішення скарг гравців, не стягуючи нічого з платників? Наприклад, це регулярні витрати, які ми несемо.

Тому я визнаю, що ви відчуваєте себе обманутими, але я надаю вам безкоштовну та безумовну скаргу. Спробуйте це, якщо вам потрібна допомога. Просто, будь ласка, не звинувачуйте нас у тому, що ми не спричинили.

Ви повинні знати, я думаю, що індекс безпеки є лише одним з аспектів загальної складної картини казино. Наступні важливі аспекти:

огляди

скарги

відгук на форумі

Тому що кожна з цих трьох категорій покриває порожнечу, залишену тим, що Індекс безпеки не завжди включає. Прийняття рішень лише на основі значення індексу безпеки може ввести в оману. Точніше, це розрахований індекс, ніж просування. Значення: ваші шанси отримати платіж від казино. Чесно кажучи, вам також слід перевірити в інших розділах, щоб дізнатися, наскільки швидко працює казино та які проблеми зазвичай там виникають. Ніщо про азартні ігри не можна підсумувати одним числом. Не соромтеся дізнатися більше про те, як ми переглядаємо казино - прямо тут 👈👈

Ми тут, щоб допомогти та надати роз’яснення; якщо ви будете підтримувати його актуальність, ми будемо раді це зробити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому
Опубліковано carsix79 видалено
3 міс. тому

Дуже дякую за ваш погляд. Як тільки казино або будь-який інший перестане виплачувати виграші гравцям, я можу запевнити вас, що індекс безпеки впаде, якщо ці гравці будуть достатньо люб’язні, щоб подати скарги.

Я думаю, ви це знаєте, але дозвольте мені ще раз повторити: SafetyIndex не включає такі невимірні характеристики, як ефективність підтримки, швидкість процесу зняття коштів або складність перевірки. Для такого роду інформації ми тримаємо відгуки користувачів якомога більш інформативними, а форум максимально відкритим.

Будь ласка, не сприймайте це як опозицію; це просто пояснення того, чому поточний рейтинг такий, яким він є.

Це казино, наскільки ми знаємо, виплачує – решту потрібно знайти за межами Індексу безпеки.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це абсолютно правда, і багато гравців тут цього не усвідомлюють. Якщо ви напишете поганий відгук про казино, за рекламу якого Casino Guru платять, вони часто його відхилять. Вони поводяться так, ніби вони дбають про гравців, але насправді вони дбають про свою частку депозитів, як і будь-який інший партнер.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт

Цікава думка, але просто думка, дуже далека від того, як ми ставимося до гравців, їхніх відгуків чи казино.

Я справді розумію, що ви можете так почуватися, але чи могли б ви також поділитися, яке пояснення ви отримуєте, коли відхиляєте свій відгук? З моєї точки зору, це важливо.

Коли ми вирішуємо відхилити кожну рецензію, гравець отримує електронний лист із поясненням причини такого рішення та що можна зробити, щоб надіслати схвалену рецензію. Це не має нічого спільного з приховуванням вашого досвіду, як ви вважаєте його тут. Як я вже пояснював у цій темі, індекс безпеки є лише важливою частиною інших аспектів, одним із яких є відгуки користувачів. Ми цінуємо цей відгук, але це робить нас ще більш відданими тому, щоб схвалювати лише змістовні та інформативні відгуки користувачів. Ми не маємо наміру не допускати негативних відгуків; ми прагнемо опублікувати повністю пояснені та гідні відгуки.

Чесно кажучи, я не можу переглянути внутрішню систему, у якій ваш відгук користувача було відхилено, і причину цього. У понеділок я повернуся до цієї теми. Я думаю, ми можемо чесно поговорити про це на цьому форумі, не роблячи таких простих припущень. Якщо щось пішло не так, це, безсумнівно, також можна виправити.

У понеділок перевірю деталі.

Гарних вихідних!


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

кожен гравець, який використовує ваші посилання для реєстрації, отримує від 30% до 60% доходу від того, що він витрачає на це казино. тож якщо вони витрачають 100, ви отримуєте від 30 до 60. Тому, будь ласка, поясніть мені ще раз, чому вам не платять за ваші послуги? Це правда, що ви допомагаєте вирішувати багато суперечок із казино, але я не розумію, чому ви не припиняєте рекламувати несправні? тому що ви вже генеруєте близько мільйонів щорічно від вашого партнерського доходу, то чому, заради бога, ви рекламуєте такі недорогі казино, як Verde? добре, я знаю чому, і вважаю, що це одна з найбільш аморальних форм бізнесу. ми всі розуміємо, що досить важко виграти великі гроші в казино, і всі ми напевно знаємо біль і боротьбу, коли нарешті виграємо великі гроші, а потім не отримуємо грошей. Тож якщо ви дійсно тут, щоб захистити гравців, чому б не змінити позначку цього казино, якщо на них так багато скарг? поставити тег, попередження поруч з ним.....Наразі ненадійно. або Під слідством замість того, щоб поставити їм 9,2/10. Ви знаєте... щось, щоб захистити незнаючого гравця... як ви прикидаєтеся.

Автоматичний переклад.
bumslotman
3 міс. тому

Ну, я розумію, що ти думаєш, що бачиш за завісою, але насправді ти не точний. Я не знаю, звідки ваші розрахунки, вони не підходять.

Наскільки я знаю, кожна угода між афілійованими партнерами досить різна; таким чином, такий загальний розрахунок є досить оманливим. Повірте мені, коли я кажу, що я розумію, ви, ймовірно, думаєте, що кожен партнерський сайт має однакову «погану» якість, оскільки дохід надходить від казино.

Як і в багатьох речах у житті, все має протилежне місце. Розглянемо це:

Гравці – це ті, хто нас годує. Не казино. Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди сліпо вирішуватимемо на користь гравця, коли він подасть скаргу на казино.

Джерело нашого доходу дуже просте. Ми створили найбільший у світі список оглядів казино та регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що рейтинги все ще дійсні.

Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, тому що, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців з Аргентини тощо. Тому ми намагаємося створити унікальний список найкращих казино для кожна країна. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.

Ми ніколи не говоримо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте , але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що тим гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.

Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам виконувати багато видів діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг, де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії за це, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.

Ми також інвестуємо в ініціативу Global Self Exclusion . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).

Як зазначалося раніше, я знаю, що час від часу гравці помилково приймають нас за ще один партнерський веб-сайт, який пропонує платні рекламні акції, приховані під Індексом безпеки, з метою отримання постійного доходу. Ці гравці зазвичай просто не знайомі з нашим підходом, не знають про нашу велику бібліотеку безкоштовних матеріалів і посібників, спрямованих на мінімізацію негативних наслідків азартних ігор, і часто незадоволені певними казино. У результаті люди часто розглядають нас у тому ж світлі, що й казино.

Цікаво, скільки інших сайтів виділяють значні суми грошей на подібні проекти:

Скарги приймаються безкоштовно для всіх

Casino Guru News - безкоштовно для всіх, наприклад, дотримуючись місцевих законів

Casino Guru Academy - безкоштовна, для тих, хто бажає спробувати операторів зв'язку з азартними іграми.

Casino Guru ZOOMin - безкоштовний, повний цікавого азартного контенту

Розділ «Комплексна відповідальна гра в азартні ігри» - безкоштовний, для гравців, які цього потребують, містить прямі контакти з центрами підтримки

Глобальна ініціатива самовиключення та розробка стандартів самовиключення для встановлення розумного способу визначення безпеки та надання більш прийнятного способу самовиключення в будь-якому онлайн-казино.

Канал YouTube, канали в соціальних мережах, без жодної реклами азартних ігор — нічого не знайти.

Чесно кажучи, казино дуже роздратовані на нас, тому що ми дуже прагнемо тримати гравців подалі від них.


Повернемося до казино Verde. Я думаю, що я вже розглянув механізм у цій темі. Ще раз уточню: ані відгуки користувачів, ані неперевірена інформація, опублікована на форумі, не використовуються нами для «судження» про якість казино. який призначений лише для гравців. Відповідна скарга має бути закрита як невирішена, перш ніж індекс у пропорції серйозності проблеми може бути знижений. Тобто необхідно надати докази того, що казино не бажає діяти справедливо в кожній окремій ситуації.

На сьогодні немає жодної невирішеної проблеми:

file

Давайте почекаємо, поки п’ять відкритих справ, які ми зараз маємо, завершаться.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це абсолютно правда, і багато гравців тут цього не усвідомлюють. Якщо ви напишете поганий відгук про казино, за рекламу якого Casino Guru платять, вони часто його відхилять. Вони поводяться так, ніби вони дбають про гравців, але насправді вони дбають про свою частку депозитів, як і будь-який інший партнер.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт ще раз.

Чесно кажучи, я зараз трохи розгубився. Вам ніколи не було відхилено відгук. Не могли б ви пояснити мені, як ви визначаєте, які відгуки користувачів ми так часто відхиляємо?

Наразі команда все ще розглядає один відгук користувача, який ви надіслали. Будь ласка, перевірте свою поштову скриньку. Має бути електронний лист із описом цього для вас.

Крім того, чи могли б ви сказати мені, скільки посібників Casino Guru ви вже прочитали? Будь ласка, поділіться своїми думками щодо філософії, яка міститься в Кодексах чесних азартних ігор.

Чесний кодекс азартних ігор для казино 👈

Кодекс чесних азартних ігор для гравців 👈

Я не хочу звучати різко, але здається, що ви незадоволені лише тим, що ми є афілійованим веб-сайтом. Чи достатньо лише цієї причини, щоб бути настільки впевненим у тому, що насправді є неправильним?

Будь ласка, прочитайте мою відповідь іншому гравцеві, який висловив подібну точку зору.

дякую


Крім того, я прочитав ваш відгук, схвалив його та наполегливо раджу подати скаргу в казино. Умов немає, і це безкоштовно, тому вам не потрібно хвилюватися. Однак я вважаю, що спочатку прочитати інструкції буде корисно:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈


Незважаючи на те, що деякі казино резервують 30 днів для дослідження ігрового процесу, пов’язаного зі значними виграшами, я розумію, що брак спілкування дратує і точно не до місця. Не соромтеся подати скаргу прямо тут:

https://casino.guru/complaints/create 👈


Процедура має бути досить простою, але не соромтеся звертатися по допомогу, якщо вона вам потрібна або у вас виникли запитання. Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам із цим.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Натомість ви відхиляєте відгуки. Особливо, коли вони спрямовані на пов’язані з вами казино.

file

Мій огляд був корисним, щоб попередити гравців, які хочуть грати в тому сміттєвому казино під назвою Smokace, що їх блокуватимуть, коли вони виграють, під різними приводами, і, перш за все, вони не дозволять вам зробити перерву в грі, коли у вас є активний баланс . Це абсолютно серйозно, і ви робите вигляд, що нічого не відбувається.

Ви відхилили мій відгук, оскільки він стосувався моєї скарги, але факти, які я описав, є реальними та кваліфікують казино таким, яким воно є насправді.

З цієї причини, доки ви відхиляєте негативні скарги, багато паршивих казино все ще мають гарну репутацію, тоді як інші сайти вносять їх у чорний список.

file

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Що ж, ви були з нами дуже довго, щоб знати, що це далеко не наш підхід.

Дозвольте мені нагадати кілька фактів про ваші відгуки користувачів лише для цього вашого облікового запису:

надіслано відгуків: 24

надіслано дуже погані відгуки користувачів: 23

дуже погані відгуки користувачів схвалено: 20

Однак це лише один із ваших облікових записів

Я думаю, очевидно, що ви прагнете використовувати відгуки користувачів як частого скаржника, але лише чотири з ваших відгуків було відхилено. Очевидно, що це резюме спростовує вашу ідею про те, що ми відхиляємо відгуки користувачів "щодо пов'язаних з вами казино"

Крім того, давайте додамо причину відхилення відгуків користувачів, пов’язаних із відхиленими скаргами:

«Вітаю, і дякую за ваш відгук. Оскільки в ньому йдеться про проблему, пов’язану з вашою скаргою Casino Guru, яку щойно закрили, я також відхиляю цей відгук користувача. Дякуємо за розуміння».

Ви також дуже помиляєтеся, коли кажете: «З цієї причини, доки ви відхиляєте негативні скарги, багато паршивих казино все ще мають гарну репутацію, тоді як інші сайти вносять їх у чорний список».

Думаю позитивних нарікань немає; що більш важливо, кожна скарга повинна відповідати певним інструкціям. Вони доступні для перегляду в будь-який час:

Усі нові скарги обробляються фахівцем із розгляду скарг нашої команди першого реагування, яка займається оцінкою нових скарг. Цей спеціаліст швидко оцінює ситуацію та вирішує, чи відповідає скарга нашим критеріям для публікації. Як правило, ми публікуємо всі скарги, отримані гравцями, якщо не ясно, що скарга:

… пов’язане зі ставками на спорт.

… містить образливу лексику.

… обговорює питання, пов’язані з наземними казино, соціальними казино та програмами.

… написано від третьої особи. Ми не публікуємо скарги, написані від чужого імені, оскільки кожен гравець повинен спілкуватися сам за себе.

… має справу з кіберзлочинністю. У цьому випадку ми направляємо гравця до відповідних органів, оскільки у нас немає ресурсів для подальшого дослідження таких проблем.

… старше одного року. На жаль, казино не зберігають дані довше.

… це проблема, пов’язана з афілійованими особами, наприклад, коли гравці створюють афілійоване партнерство з казино, яке потім не дотримується своєї сторони угоди.

… займається питаннями, пов’язаними з постачальниками платежів або постачальниками ігор.

… надсилається кілька разів, наприклад, коли один і той самий гравець подає скаргу того самого типу, що стосується того самого казино та тієї самої проблеми, що й у минулому. У цьому випадку стара скарга відкривається повторно, а нова не публікується.

… пов’язане з Casino Guru. У цьому випадку ми подбаємо про вирішення проблеми якомога швидше, але скарга не йде далі.

… подано забаненим гравцем. Забанений гравець у цьому контексті — це особа, яка активно подала запит на бан на нашому сайті, або особа, яку забанив Casino Guru через образливу лексику та інші порушення правил нашої спільноти.

… пояснюється недостатньо. Щоб мати можливість схвалити скаргу, ми повинні знати, з чим гравець потребує допомоги. Ви були б здивовані, дізнавшись, скільки двослівних скарг «Допоможіть мені» ми отримуємо регулярно.

Якщо скарга відповідає одному чи кільком із цих критеріїв, ми не розглядаємо її далі. Однак, як тільки скаргу буде схвалено, наш спеціалізований спеціаліст першої групи реагування ознайомиться з казино та його Умовами, а також усім, що заявлено та надано гравцем.

Джерело: Як ми вирішуємо скарги 👈

Відверто кажучи, я не міг знайти відхилену скаргу на Verde Casino в цьому профілі, а це означає, що я не можу дати конкретну відповідь. Якщо ви маєте на увазі конкретну скаргу, ми можемо продовжити це обговорення належним чином.

Наскільки я пам’ятаю багато наших звичайних поштових обмінів, розумним способом є зосередитися на конкретній скарзі, перевірці чи будь-якому іншому конкретному пункті.

Гарних вихідних, я пішов.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

«Вітаю, і дякую за ваш відгук. Оскільки в ньому йдеться про проблему, пов’язану з вашою скаргою на казино Guru, яке щойно закрито, я також відхиляю цей відгук користувача. Дякуємо за розуміння».


Яка це, в біса, причина?

Чому тоді ви приймаєте позитивні відгуки, пов'язані з уже закритими скаргами.

Звичайно, я завжди говорю про афілійовані казино з вашим брендом, розміщеним на сайті з визначенням «Чесне казино»

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

привіт

Причина, по якій ви вважаєте так важко зрозуміти, полягає в тому, щоб зберегти неупереджений рейтинг користувача; дозвольте мені пояснити це трохи ближче.

Уявіть, що користувач спочатку надсилає відгуки користувачів, кажучи, що казино є шахраєм, оскільки воно не виплачує гроші. Підтримка жахлива і повільна і так далі. Такий огляд придатний для схвалення, тому ми його схвалюємо. Кілька днів потому той самий гравець подає заяву про те саме казино, про яке він написав у своєму відгуку. Через кілька тижнів скаргу відхиляють, оскільки:

гравець відкрив більше одного облікового запису

гравець боявся зіткнутися з перевіркою, тому вдав, що втратив усі документи

За таких обставин вищезазначений відгук користувачів, який каже, що саме це казино є шахрайством, оскільки воно не платить + інформація про погану або повільну підтримку, очевидно, не базується на реальному стані речей.

Ми вважаємо, що схвалення такого перегляду не принесе користі іншим, не кажучи вже про те, що це було б справедливо щодо казино.

Як я вже сказав, якщо ви маєте на увазі конкретну рецензію чи скаргу, давайте поговоримо про деталі.

Крім того, ми не співпрацюємо з усіма зазначеними казино, і коли ми затверджуємо відгуки гравців, у нас дійсно немає часу розглядати таку деталь. Ми дбаємо лише про те, щоб надати якомога інформативніші та надійніші відгуки.

Я пропоную вам просто припинити припущення і замість цього навести конкретні приклади. Нам нема чого приховувати, як я сподіваюся, ви вже знаєте.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Verdecasino88.com

Меня заблокировали после 5-7 дней предоставления разных бумаг так и не сделали верификацию, на счёту осталось 800евро, что делать?

kerjuxa85
3 міс. тому

Привіт, казино повідомило вам причину, чому вони заблокували ваш рахунок? Це було б найкраще знати для початку. Ви проходили перевірку, тому, можливо, у ваших документах у казино був якийсь системний тригер.

Ви написали їм і отримали відповідь чи вони проігнорували вас?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я делал верификацию они запросили куча документов всё скинул, а в этоге они сказали где-то я раз зашёл через впн по этому мы вас блокируем и всё на этом больше ничего не отвечают но 800евро осталось на депозите

1...6 7 8...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого