Я виграв 7800 датських крон на verdecasino63.com, але вони не схвалять мою перевірку KYC і тому не виплатять мої гроші. Я пробувала все. Що я роблю не так, чи це просто шахрайський веб-сайт?
I have won DKK 7800 on verdecasino63.com but they will not approve my KYC verification and therefore will not pay out my money. I have tried everything. What am I doing wrong or is it just a cheating website?
Jeg har vundet 7800 kr. på verdecasino63.com men de vil ikke godkende min KYC verifikation og vil derfor ikke udbetale mine penge. Jeg har prøvet alt. Hvad gør jeg forkert eller er det bare en fusker hjemmeside?
Я прочитав в умовах на сайті, що обробка запиту до 50000 євро займає 5 днів. Я не знаю, звідки взялися 14 днів.
I read in the terms and conditions on the site that processing a request up to €5,0000 takes 5 days. I have no idea where 14 days came from.
Ich habe in AGB auf die seite gelessen dass bearbeitungs eine anfrage bis 5.0000€ innerhalb von 5 tage Dauert.Ich habe keine ahnung von wo sind jetz 14 tage rausgekommen🙄
Ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, перш ніж наша група розгляду скарг зможе втрутитися, оскільки ми вважаємо, що під час цього процесу може виникнути багато аспектів. Багато разів траплялося, що ми хотіли почати розслідування раніше, і гравець отримував гроші без нашого втручання. Тому ми зараз маємо період часу.
We give casinos 14 full days to proceed the withdrawal before our complaint team is able to intervene because we believe that there are many aspects that can occur during this process. Many times happened that we wanted to start the investigation earlier and the player got paid without us intervening. That is why we have now the time period implemented.
Вони цього не скажуть. Я щоразу отримую ту саму автоматичну відповідь. Неважливо, які документи чи фотографії я їм надішлю, вони не схвалять це, і я не зможу отримати свої гроші.
They won't say that. I get the same auto reply every time. It doesn't matter what documents or pictures I send them, they won't approve it and I can't get my money paid out.
Det vil de ikke sige. Jeg får det samme autosvar hvergang. Det er lige meget hvilke dokumenter eller billeder jeg sender til dem, så godkender de det ikke og jeg kan ikke få mine penge udbetalt.
намагався попередити вас, хлопці, цей бренд є шахрайством. а також такі сайти, як casino guru тощо... вони отримують гроші від тих самих брендів. це просто пісок в очі. вони дуже добре знають, чим займаються казино, але ніколи не втручаються чи не заносять до чорного списку казино, від яких отримують прибуток. ви шукайте це казино в Google і отримаєте реальну картину. це казино використовує багато аморальних практик і має бути якнайшвидше занесене до чорного списку...але вони все ще тут, рекламуються тим самим сайтом, який намагається переконати вас, що він тут, щоб захистити вас. Хоча вони дають цьому казино величезні 9,2/10 (переконуючи вас витрачати там гроші), оцінка користувачів ПОГАНА. як це?
tried to warn you guys, this brand is a scam. and also, sites like casino guru, etc...they get paid from those same brands. this is just sand in your eyes. they know very well what casinos are doing, but they will never actually intervene or blacklist a casino they profit from. u search this casino on google, and ull get the real picture. this casino is using many immoral practices and should get blacklisted ASAP...but theyre still here, promoted by the very site that is trying to convince you its here to protect you. while they give this casino a massive 9.2/10 (convincing you to spend money there), the user rating is BAD. how is that?
Це абсолютно правда, і багато гравців тут цього не усвідомлюють. Якщо ви напишете поганий відгук про казино, за рекламу якого Casino Guru платять, вони часто його відхилять. Вони поводяться так, ніби вони дбають про гравців, але насправді вони дбають про свою частку депозитів, як і будь-який інший партнер.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Вони цього не скажуть. Я щоразу отримую ту саму автоматичну відповідь. Неважливо, які документи чи фотографії я їм надішлю, вони не схвалять це, і я не зможу отримати свої гроші.
They won't say that. I get the same auto reply every time. It doesn't matter what documents or pictures I send them, they won't approve it and I can't get my money paid out.
Det vil de ikke sige. Jeg får det samme autosvar hvergang. Det er lige meget hvilke dokumenter eller billeder jeg sender til dem, så godkender de det ikke og jeg kan ikke få mine penge udbetalt.
У цьому випадку я закликаю вас подати скаргу, якщо casio не зможе перевірити вас або не виплатити в установлений термін. Ви, звичайно, можете подати скаргу негайно; просто будьте готові чекати прогресу. Мені прикро сказати, що є правила, якими ми не можемо ігнорувати.
Завжди шкода бачити, що будь-який гравець бореться з перевіркою; ми, безперечно, просимо вас надати приклади документів або фотографій, відхилених казино, але вони завжди містять особисті або банківські реквізити та не повинні бути публічно оприлюднені.
Що ж, я сподіваюся, що казино вирішить цю проблему найближчим часом і раз і назавжди.
In this case, I urge you to submit a complaint once the casio fails to verify you or pay out in the given time frame. You may, of course, submit the complaint immediately; just be ready to wait for the progress. I'm sorry to say there are rules we can't ignore.
It's always a pity to see any player struggling with the verification; we would surely ask you to provide the example of documents or pictures rejected by the casino, but these always contain personal or banking details and are not to be shared publicly.
Well, I hope the casino will resolve the matter soon and once and for all.
намагався попередити вас, хлопці, цей бренд є шахрайством. а також такі сайти, як casino guru тощо... вони отримують гроші від тих самих брендів. це просто пісок в очі. вони дуже добре знають, чим займаються казино, але ніколи не втручаються чи не заносять до чорного списку казино, від яких отримують прибуток. ви шукайте це казино в Google і отримаєте реальну картину. це казино використовує багато аморальних практик і має бути якнайшвидше занесене до чорного списку...але вони все ще тут, рекламуються тим самим сайтом, який намагається переконати вас, що він тут, щоб захистити вас. Хоча вони дають цьому казино величезні 9,2/10 (переконуючи вас витрачати там гроші), оцінка користувачів ПОГАНА. як це?
tried to warn you guys, this brand is a scam. and also, sites like casino guru, etc...they get paid from those same brands. this is just sand in your eyes. they know very well what casinos are doing, but they will never actually intervene or blacklist a casino they profit from. u search this casino on google, and ull get the real picture. this casino is using many immoral practices and should get blacklisted ASAP...but theyre still here, promoted by the very site that is trying to convince you its here to protect you. while they give this casino a massive 9.2/10 (convincing you to spend money there), the user rating is BAD. how is that?
Привіт,
Я думаю, що це звичайний підхід – звинувачувати такий сайт, як наш, у тому, що він відповідає за те, що роблять деякі казино. Однак це не так, як ви думаєте.
Звичайно, ми інформуємо, а не рекламуємо; ми не вносимо казино в чорний список. Таким чином, приховувати будь-яке казино від відповідних відгуків, які ми отримали до цього часу, не відповідає нашим основним цінностям.
Додатково: припустимо, що, як ви пропонуєте, це казино заплатить нам. На вашу думку, ми залишимо цю публікацію для загального перегляду? Я в цьому дуже сумніваюся. Ви також вірите, що ми використаємо ваші кошти для вирішення скарг гравців, не стягуючи нічого з платників? Наприклад, це регулярні витрати, які ми несемо.
Тому я визнаю, що ви відчуваєте себе обманутими, але я надаю вам безкоштовну та безумовну скаргу. Спробуйте це, якщо вам потрібна допомога. Просто, будь ласка, не звинувачуйте нас у тому, що ми не спричинили.
Ви повинні знати, я думаю, що індекс безпеки є лише одним з аспектів загальної складної картини казино. Наступні важливі аспекти:
огляди
скарги
відгук на форумі
Тому що кожна з цих трьох категорій покриває порожнечу, залишену тим, що Індекс безпеки не завжди включає. Прийняття рішень лише на основі значення індексу безпеки може ввести в оману. Точніше, це розрахований індекс, ніж просування. Значення: ваші шанси отримати платіж від казино. Чесно кажучи, вам також слід перевірити в інших розділах, щоб дізнатися, наскільки швидко працює казино та які проблеми зазвичай там виникають. Ніщо про азартні ігри не можна підсумувати одним числом. Не соромтеся дізнатися більше про те, як ми переглядаємо казино - прямо тут 👈👈
Ми тут, щоб допомогти та надати роз’яснення; якщо ви будете підтримувати його актуальність, ми будемо раді це зробити.
Hello,
I imagine it's a common approach to blame a site like ours for being responsible for what some casinos are doing. Yet, it's not as you think.
Sure, we inform rather than promote; we do not put casinos on a blacklist. Therefore, it is not in line with our core values to conceal any casino from the associated feedback we have received thus far.
Additionally: Assume that, as you suggest, this casino would pay us. Would we leave this post up for public viewing, in your opinion? I highly doubt that. Do you also believe that we would use your funds to settle player complaints without charging payers anything? For example, these are the regular expenses we incur.
I therefore acknowledge that you feel deceived, but I am providing you with a free and unconditional complaint. Try that if you need assistance. Just please do not hold us responsible for something we did not cause.
You should know, I think, that the Safety Index is only one aspect of the casino's overall compalex picture. The nextimportant aspects are:
ures reviews
complaints
forum feedback
Because each of these three categories covers a void left by something the Safety Index may not always include. It could be misleading to base decisions only on the Safety Index value. More accurately, it is a calculated index than a promotion. Meaning: your chances of receiving payment from the casino. To be honest, you should also check with the other sectios to find out how quickly the casino operates and what kinds of problems are typically encountered there. Nothing about gambling can be summed up in a single number. Feel free to get more familiar with how we review casinos - right here 👈👈
We are here to help and provide clarification; if you keep it relevant, we will be pleased to do so.
Дуже дякую за ваш погляд. Як тільки казино або будь-який інший перестане виплачувати виграші гравцям, я можу запевнити вас, що індекс безпеки впаде, якщо ці гравці будуть достатньо люб’язні, щоб подати скарги.
Я думаю, ви це знаєте, але дозвольте мені ще раз повторити: SafetyIndex не включає такі невимірні характеристики, як ефективність підтримки, швидкість процесу зняття коштів або складність перевірки. Для такого роду інформації ми тримаємо відгуки користувачів якомога більш інформативними, а форум максимально відкритим.
Будь ласка, не сприймайте це як опозицію; це просто пояснення того, чому поточний рейтинг такий, яким він є.
Це казино, наскільки ми знаємо, виплачує – решту потрібно знайти за межами Індексу безпеки.
Thank you very much for your pint of view. As soon as the casino, or any other stop paying players winnings, I can assure you the Safety Index will drop down, if these players are kind enough to submit complaints.
I think you know that, still let me say this again: The SafetyIndex does not include unmeasurable features like support effectiveness, withdrawal speed process, or verification complexity. For this kind of information, we keep the user reviews as informative as possible and the forum as open as we can.
Please don't take that as an opposition; it's merely an explanation of why the current rating is what it is.
This casino, as far as we know, pays out - the rest needs to be found outside the Safety Index.
Це абсолютно правда, і багато гравців тут цього не усвідомлюють. Якщо ви напишете поганий відгук про казино, за рекламу якого Casino Guru платять, вони часто його відхилять. Вони поводяться так, ніби вони дбають про гравців, але насправді вони дбають про свою частку депозитів, як і будь-який інший партнер.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
привіт
Цікава думка, але просто думка, дуже далека від того, як ми ставимося до гравців, їхніх відгуків чи казино.
Я справді розумію, що ви можете так почуватися, але чи могли б ви також поділитися, яке пояснення ви отримуєте, коли відхиляєте свій відгук? З моєї точки зору, це важливо.
Коли ми вирішуємо відхилити кожну рецензію, гравець отримує електронний лист із поясненням причини такого рішення та що можна зробити, щоб надіслати схвалену рецензію. Це не має нічого спільного з приховуванням вашого досвіду, як ви вважаєте його тут. Як я вже пояснював у цій темі, індекс безпеки є лише важливою частиною інших аспектів, одним із яких є відгуки користувачів. Ми цінуємо цей відгук, але це робить нас ще більш відданими тому, щоб схвалювати лише змістовні та інформативні відгуки користувачів. Ми не маємо наміру не допускати негативних відгуків; ми прагнемо опублікувати повністю пояснені та гідні відгуки.
Чесно кажучи, я не можу переглянути внутрішню систему, у якій ваш відгук користувача було відхилено, і причину цього. У понеділок я повернуся до цієї теми. Я думаю, ми можемо чесно поговорити про це на цьому форумі, не роблячи таких простих припущень. Якщо щось пішло не так, це, безсумнівно, також можна виправити.
У понеділок перевірю деталі.
Гарних вихідних!
Hi there.
Interesting opinion, yet just an opinion very far from how we approach players, their feedback, or casinos.
I truly understand you may feel like this, but would you also share what explanation you get upon rejecting your review? From my perspective, this is what matters.
When we decide to reject each review, the player receives an email explaining why this decision occurred and what can be done to submit an approvable review. It has nothing to do with hiding your experience as you deem it here. As I already explained in this thread, the Safety Index is just an essential part of other aspects, one of which stands the user feedback. We treasure this feedback, but it makes us even more devoted to approving only meaningful and informative user reviews. It is not our intention not to allow negative feedback; we aim to publish fully explained and worthy feedback.
It is honestly not possible for me to view the internal system where your user review was rejected and the reason for it. On Monday, I will return to this topic. I think we can have an honest conversation about it on this forum without making such simple assumptions. If something went wrong, it could undoubtedly be fixed as well.
I'll check the details on Monday.
Have a great weekend!
кожен гравець, який використовує ваші посилання для реєстрації, отримує від 30% до 60% доходу від того, що він витрачає на це казино. тож якщо вони витрачають 100, ви отримуєте від 30 до 60. Тому, будь ласка, поясніть мені ще раз, чому вам не платять за ваші послуги? Це правда, що ви допомагаєте вирішувати багато суперечок із казино, але я не розумію, чому ви не припиняєте рекламувати несправні? тому що ви вже генеруєте близько мільйонів щорічно від вашого партнерського доходу, то чому, заради бога, ви рекламуєте такі недорогі казино, як Verde? добре, я знаю чому, і вважаю, що це одна з найбільш аморальних форм бізнесу. ми всі розуміємо, що досить важко виграти великі гроші в казино, і всі ми напевно знаємо біль і боротьбу, коли нарешті виграємо великі гроші, а потім не отримуємо грошей. Тож якщо ви дійсно тут, щоб захистити гравців, чому б не змінити позначку цього казино, якщо на них так багато скарг? поставити тег, попередження поруч з ним.....Наразі ненадійно. або Під слідством замість того, щоб поставити їм 9,2/10. Ви знаєте... щось, щоб захистити незнаючого гравця... як ви прикидаєтеся.
every player using your links for sign-up is generating between 30% and 60% of revenue on what they spend on that casino. so if they spend 100 you get between 30 and 60. so please, explain to me again, how you are not paid for your services? its true you do help to solve many disputes with casinos, but what i don't understand is, why wont you stop promoting the faulty ones? because ur already generating probably close to millions annually from your affiliate income, so why for the love of god would you promote these low life casinos like verde? well i do know why, and i think its one of the most immoral forms of business out there. we all understand its quite hard to win big in casinos, and we all for sure know the pain and struggle of finally winning big and then not getting paid. so if your really here to protect the players, why not change the mark for this casino, if there are so many complaints about them? put a tag, a warning next to it.....Currently Unreliable. or Under Investigation instead of giving them 9.2/10. you know...something to protect the unknowing player...like u pretend to be doing.
Ну, я розумію, що ти думаєш, що бачиш за завісою, але насправді ти не точний. Я не знаю, звідки ваші розрахунки, вони не підходять.
Наскільки я знаю, кожна угода між афілійованими партнерами досить різна; таким чином, такий загальний розрахунок є досить оманливим. Повірте мені, коли я кажу, що я розумію, ви, ймовірно, думаєте, що кожен партнерський сайт має однакову «погану» якість, оскільки дохід надходить від казино.
Як і в багатьох речах у житті, все має протилежне місце. Розглянемо це:
Гравці – це ті, хто нас годує. Не казино. Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди сліпо вирішуватимемо на користь гравця, коли він подасть скаргу на казино.
Джерело нашого доходу дуже просте. Ми створили найбільший у світі список оглядів казино та регулярно оновлюємо цей список, щоб переконатися, що рейтинги все ще дійсні.
Ми рекомендуємо гравцям різні найкращі казино залежно від того, звідки вони походять, тому що, наприклад, казино, яке чудово підходить для німецьких гравців, не обов’язково має бути надто хорошим для гравців з Аргентини тощо. Тому ми намагаємося створити унікальний список найкращих казино для кожна країна. Коли гравці йдуть грати в ці казино і зрештою програють, ми отримуємо від цього комісію.
Ми ніколи не говоримо гравцям грати в казино, тому що ви стаєте багатими, ми насправді говоримо, що ви врешті-решт програєте , але ми також знаємо, що є люди, які просто люблять ігри в казино. Ми вважаємо, що тим гравцям краще грати в пристойних казино, які виплатять виграш, якщо гравцеві просто пощастить, а не шукати дурних відмовок і анулювати виграш. Ось чому було створено CasinoGuru - щоб надавати чесні огляди онлайн-казино.
Дохід, який ми маємо, також дозволяє нам виконувати багато видів діяльності, за які ми не отримуємо грошей - наприклад, у нас є Центр розгляду скарг, де ми допомагаємо гравцям отримати свої виграші в казино. Ми не беремо жодної комісії за це, тому, коли гравець отримує гроші, він отримує 100% суми. У нас також є академія для людей, які хотіли б почати свою кар’єру в онлайн-казино, і навіть для працівників онлайн-казино, які хотіли б вдосконалити свою роботу.
Ми також інвестуємо в ініціативу Global Self Exclusion . Мета полягає в тому, щоб створити інструмент, який дозволить гравцям самовиключатися в усіх казино світу (ми можемо використовувати для цього нашу велику базу даних казино).
Як зазначалося раніше, я знаю, що час від часу гравці помилково приймають нас за ще один партнерський веб-сайт, який пропонує платні рекламні акції, приховані під Індексом безпеки, з метою отримання постійного доходу. Ці гравці зазвичай просто не знайомі з нашим підходом, не знають про нашу велику бібліотеку безкоштовних матеріалів і посібників, спрямованих на мінімізацію негативних наслідків азартних ігор, і часто незадоволені певними казино. У результаті люди часто розглядають нас у тому ж світлі, що й казино.
Цікаво, скільки інших сайтів виділяють значні суми грошей на подібні проекти:
Скарги приймаються безкоштовно для всіх
Casino Guru News - безкоштовно для всіх, наприклад, дотримуючись місцевих законів
Casino Guru Academy - безкоштовна, для тих, хто бажає спробувати операторів зв'язку з азартними іграми.
Casino Guru ZOOMin - безкоштовний, повний цікавого азартного контенту
Розділ «Комплексна відповідальна гра в азартні ігри» - безкоштовний, для гравців, які цього потребують, містить прямі контакти з центрами підтримки
Глобальна ініціатива самовиключення та розробка стандартів самовиключення для встановлення розумного способу визначення безпеки та надання більш прийнятного способу самовиключення в будь-якому онлайн-казино.
Канал YouTube, канали в соціальних мережах, без жодної реклами азартних ігор — нічого не знайти.
Чесно кажучи, казино дуже роздратовані на нас, тому що ми дуже прагнемо тримати гравців подалі від них.
Повернемося до казино Verde. Я думаю, що я вже розглянув механізм у цій темі. Ще раз уточню: ані відгуки користувачів, ані неперевірена інформація, опублікована на форумі, не використовуються нами для «судження» про якість казино. який призначений лише для гравців. Відповідна скарга має бути закрита як невирішена, перш ніж індекс у пропорції серйозності проблеми може бути знижений. Тобто необхідно надати докази того, що казино не бажає діяти справедливо в кожній окремій ситуації.
На сьогодні немає жодної невирішеної проблеми:
Давайте почекаємо, поки п’ять відкритих справ, які ми зараз маємо, завершаться.
Well, I understand you think you see behind the curtain, but actually you are not precise. I have no idea where your calculations come from, these do not fit.
As far as I know, each agreement between the affiliate partners is quite different; thus, such a general calculation is pretty missleading. Believe me when I say I understand you probably think each affiliate site is of the very same "poor" quality because the income comes from the casinos.
Like in many things if life, all has an opposite site. Consider this:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
The source of our income is very simple. We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution centre where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
As previously stated, I am aware that occasionally players mistake us for just another affiliate website that offers paid promotions that are concealed under the Safety Index with an eye toward generating a consistent income. These players are typically just unfamiliar with our approach, unaware of our extensive library of free material, and guides aimed at minimizing the negative effects of gambling, and frequently unhappy with certain casinos. As a result, people frequently view us in the same light as casinos.
I wonder how many other sites devote significant amounts of money to similar projects:
Complaints accepted at no cost for everyone
Casino Guru News - free for everybody, keeping up with local laws, for instance
Casino Guru Academy - free, for those who wish to try gambling related carriers.
Casino Guru ZOOMin - free, full of interesting gambling related content
Complex Responsible Gambling Section - free, for players in need, containing direct contacts to support centers
Global Self Exclusion Initiative and the development of the Self Exclusion Standards to establish a reasonable way of how to define secure and provide a more suitable way to self exclude in any online casino.
YouTube channel, social media channels, without a single gambling advertisement—none to be found.
To be completely honest, the casinos have grown very irate with us because we are so committed to keeping players away from them.
Let us go back to the Verde Casino. I think I have already covered the mechanism in this thread. Once more, let me clarify: neither the user reviews nor the unverified information posted on the forum are used by us to "judge" the quality of the casino. that is only intended for players. The related complaint must be closed as unresolved before the Index in the proportion of the issue's severity can be lowered. That is to say, evidence must be presented that the casino is unwilling to act justly in each unique situation.
Not a single unresolved issue to date:
Let us wait until the five open cases that we currently have reach their conclusion.
Це абсолютно правда, і багато гравців тут цього не усвідомлюють. Якщо ви напишете поганий відгук про казино, за рекламу якого Casino Guru платять, вони часто його відхилять. Вони поводяться так, ніби вони дбають про гравців, але насправді вони дбають про свою частку депозитів, як і будь-який інший партнер.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Привіт ще раз.
Чесно кажучи, я зараз трохи розгубився. Вам ніколи не було відхилено відгук. Не могли б ви пояснити мені, як ви визначаєте, які відгуки користувачів ми так часто відхиляємо?
Наразі команда все ще розглядає один відгук користувача, який ви надіслали. Будь ласка, перевірте свою поштову скриньку. Має бути електронний лист із описом цього для вас.
Крім того, чи могли б ви сказати мені, скільки посібників Casino Guru ви вже прочитали? Будь ласка, поділіться своїми думками щодо філософії, яка міститься в Кодексах чесних азартних ігор.
Чесний кодекс азартних ігор для казино 👈
Кодекс чесних азартних ігор для гравців 👈
Я не хочу звучати різко, але здається, що ви незадоволені лише тим, що ми є афілійованим веб-сайтом. Чи достатньо лише цієї причини, щоб бути настільки впевненим у тому, що насправді є неправильним?
Будь ласка, прочитайте мою відповідь іншому гравцеві, який висловив подібну точку зору.
дякую
Крім того, я прочитав ваш відгук, схвалив його та наполегливо раджу подати скаргу в казино. Умов немає, і це безкоштовно, тому вам не потрібно хвилюватися. Однак я вважаю, що спочатку прочитати інструкції буде корисно:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈
Незважаючи на те, що деякі казино резервують 30 днів для дослідження ігрового процесу, пов’язаного зі значними виграшами, я розумію, що брак спілкування дратує і точно не до місця. Не соромтеся подати скаргу прямо тут:
https://casino.guru/complaints/create 👈
Процедура має бути досить простою, але не соромтеся звертатися по допомогу, якщо вона вам потрібна або у вас виникли запитання. Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам із цим.
Hi there again.
To be honest, I am a little lost now. You have never had a review rejected. Could you explain to me how you determine which user reviews we reject so frequently?
As of right now, the team is still reviewing the one user review you have submitted. Please check your inbox. There ought to be an email outlining this for you.
In addition, could you tell me how many Casino Guru guides you have already read? Please share your thoughts on the philosophy contained in the Fair Gambling Codexes.
Fair Gambling Codex for Casinos 👈
Fair Gambling Codex for Players 👈
I do not mean to sound harsh, but it seems like you are only dissatisfied because we are an affiliate website. Is that reason alone enough for you to be so certain about what is truly incorrect?
Please read my reply to the other player who expressed a similar viewpoint.
Thank you.
In addition, I read your review, gave it my approval, and strongly advise you to file a complaint with the casino. There are no conditions and it is free, so you do not need to worry. However, I think reading the instructions first would be beneficial:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈
Even though some casinos reserve 30 days to investigate gameplay related to a considerable winnigs, I understand the lack of communication is irritating and definitely not in place. Feel free to complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create 👈
The procedure should be fairly simple, but do not hesitate to ask for help if you need it or have any questions. We'll do our best to help you out with that.
Натомість ви відхиляєте відгуки. Особливо, коли вони спрямовані на пов’язані з вами казино.
Мій огляд був корисним, щоб попередити гравців, які хочуть грати в тому сміттєвому казино під назвою Smokace, що їх блокуватимуть, коли вони виграють, під різними приводами, і, перш за все, вони не дозволять вам зробити перерву в грі, коли у вас є активний баланс . Це абсолютно серйозно, і ви робите вигляд, що нічого не відбувається.
Ви відхилили мій відгук, оскільки він стосувався моєї скарги, але факти, які я описав, є реальними та кваліфікують казино таким, яким воно є насправді.
З цієї причини, доки ви відхиляєте негативні скарги, багато паршивих казино все ще мають гарну репутацію, тоді як інші сайти вносять їх у чорний список.
Instead, you reject reviews. Especially when they are made towards casinos affiliated with you.
My review was useful to warn players who want to play in that garbage casino called Smokace that they will be blocked when they win with all sorts of pretexts and above all they do not allow you to take a break from playing when you have an active balance. Which is absolutely serious and you pretend nothing is happening.
You rejected my review because it was about a complaint of mine but the facts I described are real and qualify the casino as it really is.
For this reason as long as you reject negative complaints many lousy casinos still have a good reputation level while other sites blacklist them.
Invece sì che rifiutate le recensioni. Soprattutto quando sono fatte verso casinò affiliati a voi.
La mia recensione era utile per avvisare i giocatori che vogliono giocare in quella spazzatura di casinò chiamato Smokace che verranno bloccati quando vincono con pretesti di ogni tipo e soprattutto non ti consentono di prenderti una pausa dal gioco quando hai un saldo attivo. Cosa che è assolutamente grave e voi fate finta di nulla.
Mi avete rifiutato la recensione perché riguardava un mio reclamo ma i fatti che ho descritto sono reali e qualificano il casinò com'è veramente.
Per questo motivo finché respingete i reclami negativi tanti casinò schifosi hanno ancora un buon livello di reputazione mentre altri siti li mettono in blacklist
Що ж, ви були з нами дуже довго, щоб знати, що це далеко не наш підхід.
Дозвольте мені нагадати кілька фактів про ваші відгуки користувачів лише для цього вашого облікового запису:
надіслано відгуків: 24
надіслано дуже погані відгуки користувачів: 23
дуже погані відгуки користувачів схвалено: 20
Однак це лише один із ваших облікових записів
Я думаю, очевидно, що ви прагнете використовувати відгуки користувачів як частого скаржника, але лише чотири з ваших відгуків було відхилено. Очевидно, що це резюме спростовує вашу ідею про те, що ми відхиляємо відгуки користувачів "щодо пов'язаних з вами казино"
Крім того, давайте додамо причину відхилення відгуків користувачів, пов’язаних із відхиленими скаргами:
«Вітаю, і дякую за ваш відгук. Оскільки в ньому йдеться про проблему, пов’язану з вашою скаргою Casino Guru, яку щойно закрили, я також відхиляю цей відгук користувача. Дякуємо за розуміння».
Ви також дуже помиляєтеся, коли кажете: «З цієї причини, доки ви відхиляєте негативні скарги, багато паршивих казино все ще мають гарну репутацію, тоді як інші сайти вносять їх у чорний список».
Думаю позитивних нарікань немає; що більш важливо, кожна скарга повинна відповідати певним інструкціям. Вони доступні для перегляду в будь-який час:
Усі нові скарги обробляються фахівцем із розгляду скарг нашої команди першого реагування, яка займається оцінкою нових скарг. Цей спеціаліст швидко оцінює ситуацію та вирішує, чи відповідає скарга нашим критеріям для публікації. Як правило, ми публікуємо всі скарги, отримані гравцями, якщо не ясно, що скарга:
… пов’язане зі ставками на спорт.
… містить образливу лексику.
… обговорює питання, пов’язані з наземними казино, соціальними казино та програмами.
… написано від третьої особи. Ми не публікуємо скарги, написані від чужого імені, оскільки кожен гравець повинен спілкуватися сам за себе.
… має справу з кіберзлочинністю. У цьому випадку ми направляємо гравця до відповідних органів, оскільки у нас немає ресурсів для подальшого дослідження таких проблем.
… старше одного року. На жаль, казино не зберігають дані довше.
… це проблема, пов’язана з афілійованими особами, наприклад, коли гравці створюють афілійоване партнерство з казино, яке потім не дотримується своєї сторони угоди.
… займається питаннями, пов’язаними з постачальниками платежів або постачальниками ігор.
… надсилається кілька разів, наприклад, коли один і той самий гравець подає скаргу того самого типу, що стосується того самого казино та тієї самої проблеми, що й у минулому. У цьому випадку стара скарга відкривається повторно, а нова не публікується.
… пов’язане з Casino Guru. У цьому випадку ми подбаємо про вирішення проблеми якомога швидше, але скарга не йде далі.
… подано забаненим гравцем. Забанений гравець у цьому контексті — це особа, яка активно подала запит на бан на нашому сайті, або особа, яку забанив Casino Guru через образливу лексику та інші порушення правил нашої спільноти.
… пояснюється недостатньо. Щоб мати можливість схвалити скаргу, ми повинні знати, з чим гравець потребує допомоги. Ви були б здивовані, дізнавшись, скільки двослівних скарг «Допоможіть мені» ми отримуємо регулярно.
Якщо скарга відповідає одному чи кільком із цих критеріїв, ми не розглядаємо її далі. Однак, як тільки скаргу буде схвалено, наш спеціалізований спеціаліст першої групи реагування ознайомиться з казино та його Умовами, а також усім, що заявлено та надано гравцем.
Джерело: Як ми вирішуємо скарги 👈
Відверто кажучи, я не міг знайти відхилену скаргу на Verde Casino в цьому профілі, а це означає, що я не можу дати конкретну відповідь. Якщо ви маєте на увазі конкретну скаргу, ми можемо продовжити це обговорення належним чином.
Наскільки я пам’ятаю багато наших звичайних поштових обмінів, розумним способом є зосередитися на конкретній скарзі, перевірці чи будь-якому іншому конкретному пункті.
Гарних вихідних, я пішов.
Well, you have been with us very long to know this is far from our approach.
Allow me to remind a few fact about your user reviews solely for this single account of yours:
user reviews submitted: 24
very bad user reviews submitted: 23
very bad user reviews approved: 20
This is just one of your accounts though
I think it's obvious you are eager to use user reviews as a frequent complainer, yet just four of your reviews were rejected. Obviously, this summary refutes your idea of us rejecting user reviews "towards casinos affiliated with you"
Additionally, let's add the reject reason for user reviews associated with rejected complaints:
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
You are also very mistaken when you say, "For this reason as long as you reject negative complaints many lousy casinos still have a good reputation level while other sites blacklist them."
I think there are no positive complaints; more importantly, each complaint must fit within certain guidelines. These are available for you to browse at any time:
All new complaints get processed by a complaint specialist from our first response team, which is dedicated to assessing new complaints. This specialist quickly assesses the situation and decides whether the complaint meets our criteria for being published. Generally, we publish all complaints received by players, unless it's clear that the complaint:
… is sports betting-related.
… contains offensive language.
… discusses issues related to land-based casinos, social casinos, and applications.
… is written in a third-person point of view. We don't publish complaints written in someone else's name, as each player must communicate for themselves.
… deals with a cybercrime. In this case, we refer the player to relevant authorities since we don't have resources to investigate these types of issues further.
… is older than one year. Unfortunately, casinos do not tend to store data for periods longer than that.
… is an affiliate-related issue, like when players form an affiliate partnership with a casino, which then fails to keep their side of the bargain.
… deals with issues related to payment providers or game providers.
… is submitted multiple times, like when the same player submits the same type of complaint related to the same casino and the same problem as in the past. In this case, the old complaint is reopened, and the new one is not published.
… is related to Casino Guru. In this case, we make sure to resolve the issue as soon as possible, but the complaint does not go further.
… is submitted by a banned player. A banned player in this context is a person that has actively requested to be banned on our site, or a person that was banned by Casino Guru due to offensive language and other violations of our community rules.
… is not explained sufficiently. In order to be able to approve a complaint, we must know what the player needs help with. You'd be surprised to know how many 2-word "Help me" complaints we get on a regular basis.
If the complaint meets one or more of these criteria, we do not go further with it. However, once the complaint does get approved, our dedicated first response team specialist takes a look at the casino and its T&Cs, as well as everything claimed and provided by the player.
source: How we resolve complaints 👈
Frankly, I could not find a rejected complaint submitted against Verde Casino under this profile, which means I can't provide concrete response. If you have a particular complaint in mind, we may continue this discussion properly.
As far as I recall many of our common post exchanges, the reasonable way is to focus on a specific complaint, review, or any other concrete point.
Have a great weekend, I'm off.
«Вітаю, і дякую за ваш відгук. Оскільки в ньому йдеться про проблему, пов’язану з вашою скаргою на казино Guru, яке щойно закрито, я також відхиляю цей відгук користувача. Дякуємо за розуміння».
Яка це, в біса, причина?
Чому тоді ви приймаєте позитивні відгуки, пов'язані з уже закритими скаргами.
Звичайно, я завжди говорю про афілійовані казино з вашим брендом, розміщеним на сайті з визначенням «Чесне казино»
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your complaint about Casino Guru, which has just been closed, I am rejecting this user review as well. Thank you for your understanding."
What the hell kind of reason would that be?
Why then do you accept positive reviews related to already closed complaints.
Of course I always talk about affiliated casinos with your brand placed on the site with the definition "Fair casino"
"Ciao, e grazie per la tua recensione. Poiché descrive un problema relativo al tuo reclamo su Casino Guru, che è stato appena chiuso, sto rifiutando anche questa recensione utente. Grazie per la comprensione."
Appunto che cavolo di motivo sarebbe?
Perché allora accettate le recensioni positive relative a reclami già chiusi.
Naturalmente parlo sempre di casinò affiliati con il vostro marchio apposto sul sito con tanto di definizione"Fair casinò"
привіт
Причина, по якій ви вважаєте так важко зрозуміти, полягає в тому, щоб зберегти неупереджений рейтинг користувача; дозвольте мені пояснити це трохи ближче.
Уявіть, що користувач спочатку надсилає відгуки користувачів, кажучи, що казино є шахраєм, оскільки воно не виплачує гроші. Підтримка жахлива і повільна і так далі. Такий огляд придатний для схвалення, тому ми його схвалюємо. Кілька днів потому той самий гравець подає заяву про те саме казино, про яке він написав у своєму відгуку. Через кілька тижнів скаргу відхиляють, оскільки:
гравець відкрив більше одного облікового запису
гравець боявся зіткнутися з перевіркою, тому вдав, що втратив усі документи
За таких обставин вищезазначений відгук користувачів, який каже, що саме це казино є шахрайством, оскільки воно не платить + інформація про погану або повільну підтримку, очевидно, не базується на реальному стані речей.
Ми вважаємо, що схвалення такого перегляду не принесе користі іншим, не кажучи вже про те, що це було б справедливо щодо казино.
Як я вже сказав, якщо ви маєте на увазі конкретну рецензію чи скаргу, давайте поговоримо про деталі.
Крім того, ми не співпрацюємо з усіма зазначеними казино, і коли ми затверджуємо відгуки гравців, у нас дійсно немає часу розглядати таку деталь. Ми дбаємо лише про те, щоб надати якомога інформативніші та надійніші відгуки.
Я пропоную вам просто припинити припущення і замість цього навести конкретні приклади. Нам нема чого приховувати, як я сподіваюся, ви вже знаєте.
Hi there.
The reason you deem so hard to understand is to keep the user rating unbiased; allow me to explain that a bit closer.
Imagine the user submits the user reviews first, saying the casino is fraud because it does not pay out money. The support is terrible and slow, and so on. Such review si fit to be approved so we approve it. A few days later, the same player submits a compliant against the very same casino he reviewed in his user review. A few weeks later, the complaint gets rejected because:
player has opened more than one account
player was afraid to face the verification so he pretended he had lost all his documents
Under such circumstances, the aforementioned user review, which says this particular casino is a scam because it does not pay + the information about bad or slow support, is obviously not based on the real state of things.
We believe keeping such a review approved would not benefit others, not to mention it would be fair towards the casino.
As I said, if you have a particular review or complaint in mind, go ahead - let's talk details.
Additionally, we are not in affiliate cooperation with every listed casino, and when we approve player reviews, we really don't have time to consider such a detail. We only care to provide as informative and trustworthy reviews as possible.
I suggest you simply stop assuming and present concrete examples instead. We have nothing to hide, as I hope you know already.
Verdecasino88.com
Мене заблокували через 5-7 днів після надання різних документів і верифікацію не зробили, на рахунку залишилося 800 євро, що робити?
Verdecasino88.com
I was blocked after 5-7 days of providing various documents and verification was not done, there are 800 euros left in the account, what should I do?
Verdecasino88.com
Меня заблокировали после 5-7 дней предоставления разных бумаг так и не сделали верификацию, на счёту осталось 800евро, что делать?
Привіт, казино повідомило вам причину, чому вони заблокували ваш рахунок? Це було б найкраще знати для початку. Ви проходили перевірку, тому, можливо, у ваших документах у казино був якийсь системний тригер.
Ви написали їм і отримали відповідь чи вони проігнорували вас?
Hi, did the casino tell you the reason why they blocked your account ? That would be the best thing to know to start with. You were going through verification, so maybe the casino had some kind of system trigger on your documents.
Did you write to them and get a reply or did they ignore you ?
Я робив верифікацію, вони запитували купу документів, я відправляв їх всі, а в кінці вони сказали десь я колись проходив через VPN, тому ми вас блокуємо і все, вони більше нічого не відповідають, але На завдатку залишилося 800 євро
I did verification, they asked for a bunch of documents, I sent them all, and in the end they said somewhere I once went through a VPN, that's why we are blocking you and that's it, they don't answer anything else, but 800 euros remained on the deposit
Я делал верификацию они запросили куча документов всё скинул, а в этоге они сказали где-то я раз зашёл через впн по этому мы вас блокируем и всё на этом больше ничего не отвечают но 800евро осталось на депозите
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.