ГоловнаФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від Sev01
|
50 669 переглядів 395 відповідей |
|
1...16 17 18...20
Romi

Тут потрібна допомога..

Автоматичний переклад.
Radka

Мені потрібна допомога тут, будь ласка..

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, мені потрібна допомога...

Автоматичний переклад.
Verde Casino

Привіт, чому немає відповідей на всі канали про мою ситуацію?

Автоматичний переклад.
marcozucc82

Привіт, тут та сама історія...

Автоматичний переклад.
marcozucc82

Така сама історія, брате, напиши мені, чим закінчилася ця історія

Автоматичний переклад.
marcozucc82

Тут те саме...

Автоматичний переклад.

Привіт, я знову звертаюся до вас, вчора я прочитав усі повідомлення на форумі від verde casino, я помітив, що два місяці тому гравець з Італії також скаржився на ту саму проблему, що коли гравець приєднався до чату допомоги під його іменем, повідомлення були Написано, те саме трапилося зі мною в тому чаті. Вони вимагали від мене заплатити 1000 євро, якщо я хочу, щоб платежі не повернулися, і я також отримав електронний лист із повідомленням, що особа, яка була онлайн на моє ім’я, балансує буде програно, якщо я не заплачу гроші, я не повернув платіж і я не грав у цьому казино з 30 грудня, я надіслав скріншоти в чат підтримки, що це був не я, будь ласка, перевірте ip адреса, яка була використана, на якому пристрої вона була використана, я дуже засмучений цією ситуацією, оскільки мій баланс із 11 000 євро відображається як 0,15 євро, а мої зняття показуються як відхилені

Прошу вашої термінової допомоги щодо цієї ситуації, я ще раз змінив усі паролі під час підключення

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.

@Ромі

Я прошу вашої підтримки, щоб я міг повторно активувати бонуси та гроші, які я заробив.

Verde Casino не готове до цього, хоча я був заблокований протягом чотирьох тижнів і тому не мав доступу до свого облікового запису

Це неправильно, що мене блокують без причини (я нічого не порушував і мене постійно звинувачують у залежності від азартних ігор), а мої бонуси та пов’язані з ними гроші видаляються



це більш ніж неправильно


file



Змінено
Автоматичний переклад.

привіт ще раз, наскільки я бачу, verde casino знову відхиляє всі мої зняття коштів, чат підтримки нічого не допомагає, бреше, займає місце дурня, як ви можете зрозуміти, що це казино не хоче платити мені мої гроші, Додаю скріншоти, чекаю вашої відповіді, також прошу пояснити verde casino, як це можливо? filefilefile виплати скасовуються вже напевно 10-й раз поспіль, пояснень немає, ви просто бачите, який рівень цього казино, вони не можуть логічно пояснити свої дії file Електронна пошта казино не відповідає... чат нічого не говорить або бреше

Автоматичний переклад.

Я бачу, що представник казино досить активний у вашій темі скарг , пояснюючи всю ситуацію та що ви добре отримуєте свої платежі, тому, сподіваюся, так і надалі буде, і ви зможете отримати всю суму.

Я тримаю кулі за якнайшвидше вирішення.🤞

Автоматичний переклад.

Привіт, я знову звертаюся до вас, вчора я прочитав усі повідомлення на форумі від verde casino, я помітив, що два місяці тому гравець з Італії також скаржився на ту саму проблему, що коли гравець приєднався до чату допомоги під його іменем, повідомлення були Написано, те саме трапилося зі мною в тому чаті. Вони вимагали від мене заплатити 1000 євро, якщо я хочу, щоб платежі не повернулися, і я також отримав електронний лист із повідомленням, що особа, яка була онлайн на моє ім’я, балансує буде програно, якщо я не заплачу гроші, я не повернув платіж і я не грав у цьому казино з 30 грудня, я надіслав скріншоти в чат підтримки, що це був не я, будь ласка, перевірте ip адреса, яка була використана, на якому пристрої вона була використана, я дуже засмучений цією ситуацією, оскільки мій баланс із 11 000 євро відображається як 0,15 євро, а мої зняття показуються як відхилені

Прошу вашої термінової допомоги щодо цієї ситуації, я ще раз змінив усі паролі під час підключення

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.

Будь ласка, дотримуйтесь вашої скарги та, звичайно, нікому не платіть гроші. Там все вирішуватиметься офіційним шляхом.

Просто зверніть увагу на таймер. Неможливо отримувати відповіді щодня ні від казино, ні від вашого спеціаліста з розгляду скарг, ні від нас тут, на форумі. Щодня надходять сотні скарг, і ми повинні розглядати їх усі.

Автоматичний переклад.

@Ромі

Я прошу вашої підтримки, щоб я міг повторно активувати бонуси та гроші, які я заробив.

Verde Casino не готове до цього, хоча я був заблокований протягом чотирьох тижнів і тому не мав доступу до свого облікового запису

Це неправильно, що мене блокують без причини (я нічого не порушував і мене постійно звинувачують у залежності від азартних ігор), а мої бонуси та пов’язані з ними гроші видаляються



це більш ніж неправильно


file



Автоматичний переклад.

На жаль, як ми пояснювали вам у наших попередніх публікаціях, ми як адміністратори форуму не можемо нічого з цим зробити. Будь ласка, дотримуйтесь вашої поточної скарги.

Автоматичний переклад.
Romi

Щойно минув тиждень, досі немає відповідей..ні рішень...

Автоматичний переклад.
zzzydrunass

Минули тижні, а я все ще не маю рішення

Автоматичний переклад.

привіт, минув ще тиждень, результатів ще немає... Я думаю, що для казино не складно шукати ip-адреси, використовувані пристрої тощо, я також щойно помітив, що щось пішло не так, я негайно повідомив онлайн-підтримці, але ви цього не зробили Не відповідає, я прошу вас відновити мій баланс, тому що я не скасовував платежі, я не грав з 30 грудня, лише чекаю платежі тут Verde casino, привіт???

Автоматичний переклад.
Verde Casino

Я прошу допомоги тут...

Автоматичний переклад.
zzzydrunass

Будь ласка, дотримуйтесь таймера для вашої скарги, і наша команда незабаром зв’яжеться з вами.

Автоматичний переклад.

Минули тижні, а я все ще не маю рішення

Автоматичний переклад.

Я бачу, що він досить активний у вашій темі скарг, і ви отримали деякі пояснення від усіх там.

Ви отримаєте інформацію про наступні кроки незабаром, коли таймер закінчиться.

Автоматичний переклад.
Romi

Я просто чекаю повторної активації другого бонусу

На жаль, це триває вже кілька тижнів

Автоматичний переклад.
Lane

Привіт Лейн!

Я б очікував більш-менш 3 днів, щоб отримати оновлення.

Автоматичний переклад.
1...16 17 18...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого