Мені потрібна допомога тут, будь ласка..
I need some assistence here please..
Привіт, мені потрібна допомога...
Hello i need some asisstence here please...
Привіт, чому немає відповідей на всі канали про мою ситуацію?
Hello,Why no answers all chanels about my situation?
Така сама історія, брате, напиши мені, чим закінчилася ця історія
Same story here bro,write me what was the end of this story
Привіт, я знову звертаюся до вас, вчора я прочитав усі повідомлення на форумі від verde casino, я помітив, що два місяці тому гравець з Італії також скаржився на ту саму проблему, що коли гравець приєднався до чату допомоги під його іменем, повідомлення були Написано, те саме трапилося зі мною в тому чаті. Вони вимагали від мене заплатити 1000 євро, якщо я хочу, щоб платежі не повернулися, і я також отримав електронний лист із повідомленням, що особа, яка була онлайн на моє ім’я, балансує буде програно, якщо я не заплачу гроші, я не повернув платіж і я не грав у цьому казино з 30 грудня, я надіслав скріншоти в чат підтримки, що це був не я, будь ласка, перевірте ip адреса, яка була використана, на якому пристрої вона була використана, я дуже засмучений цією ситуацією, оскільки мій баланс із 11 000 євро відображається як 0,15 євро, а мої зняття показуються як відхилені
Прошу вашої термінової допомоги щодо цієї ситуації, я ще раз змінив усі паролі під час підключення
Hello, I am contacting you once again, yesterday I read all the forum posts from verde casino, I noticed that two months ago a player from Italy also complained about the same problem that when the player joined the help chat with his name, messages were written, the same thing happened to me in that chat They demanded from me that I paid €1000 if I want the payments to be unreturned, and I also received an email saying that the person who was online in my name balance will be lost if I don't pay the money, I haven't returned the payment and I haven't gambled in this casino since December 30th, I sent screenshots to the suport chat that it wasn't me, please check the ip address that was used, which device it was used on, I'm very upset about this situation because my balance from €11,000 is shown as €0.15 and my withdravals shows rejected
I am asking for your urgent help regarding this situation, I changed all passwords once more during the conection
@Ромі
Я прошу вашої підтримки, щоб я міг повторно активувати бонуси та гроші, які я заробив.
Verde Casino не готове до цього, хоча я був заблокований протягом чотирьох тижнів і тому не мав доступу до свого облікового запису
Це неправильно, що мене блокують без причини (я нічого не порушував і мене постійно звинувачують у залежності від азартних ігор), а мої бонуси та пов’язані з ними гроші видаляються
це більш ніж неправильно
@Romi
I ask for your support so that I can reactivate the bonuses and the money I have earned.
verde Casino is not ready for this even though I was blocked for four weeks and therefore had no access to my account
It is not right that I am blocked without reason (I have not violated anything and I am constantly accused of gambling addiction) and that both of my bonuses and the associated money are deleted
it is more than incorrect
@Romi
ich bitte um Unterstützung damit ich die Boni und das erspieltes Geld reaktiviert bekomme.
verde Casino ist nicht dafür bereit obwohl ich vier Wochen lang gesperrt war und daher keinen Zugang zu meinem Account hatte
es ist nicht rechtens das man mich ohne Grund sperrt ( ich habe gegen nichts verstoßen und man mir ständig Spielsucht vorwirft ) und mir die beiden Boni löscht und das dazugehörige Geld
es ist mehr als unkorrekt
привіт ще раз, наскільки я бачу, verde casino знову відхиляє всі мої зняття коштів, чат підтримки нічого не допомагає, бреше, займає місце дурня, як ви можете зрозуміти, що це казино не хоче платити мені мої гроші, Додаю скріншоти, чекаю вашої відповіді, також прошу пояснити verde casino, як це можливо? виплати скасовуються вже напевно 10-й раз поспіль, пояснень немає, ви просто бачите, який рівень цього казино, вони не можуть логічно пояснити свої дії
Електронна пошта казино не відповідає... чат нічого не говорить або бреше
hello once again, as far as I can see, verde casino once again rejects all my withdrawals, support chat helps nothing, lies, takes the place of a fool, how can you understand that this casino does not want to pay me my money, I am attaching screenshots, I am waiting for your answer, I also ask you to explain verde casino how is this possible?payments have been canceled for probably the 10th time in a row, there is no explanation, you can just see what the level of this casino is, they are not able to explain their actions logically
casino email not responding...chat says nothing or lies
Я бачу, що представник казино досить активний у вашій темі скарг , пояснюючи всю ситуацію та що ви добре отримуєте свої платежі, тому, сподіваюся, так і надалі буде, і ви зможете отримати всю суму.
Я тримаю кулі за якнайшвидше вирішення.🤞
I can see that the casino representative is pretty active in your complaints thread, explaining the whole situation and that you receive your payments all good, so hopefully it'll continue like this and you'll be able to get the whole amount.
I am keeping my fingers crossed here for the fastest resolution.🤞
Привіт, я знову звертаюся до вас, вчора я прочитав усі повідомлення на форумі від verde casino, я помітив, що два місяці тому гравець з Італії також скаржився на ту саму проблему, що коли гравець приєднався до чату допомоги під його іменем, повідомлення були Написано, те саме трапилося зі мною в тому чаті. Вони вимагали від мене заплатити 1000 євро, якщо я хочу, щоб платежі не повернулися, і я також отримав електронний лист із повідомленням, що особа, яка була онлайн на моє ім’я, балансує буде програно, якщо я не заплачу гроші, я не повернув платіж і я не грав у цьому казино з 30 грудня, я надіслав скріншоти в чат підтримки, що це був не я, будь ласка, перевірте ip адреса, яка була використана, на якому пристрої вона була використана, я дуже засмучений цією ситуацією, оскільки мій баланс із 11 000 євро відображається як 0,15 євро, а мої зняття показуються як відхилені
Прошу вашої термінової допомоги щодо цієї ситуації, я ще раз змінив усі паролі під час підключення
Hello, I am contacting you once again, yesterday I read all the forum posts from verde casino, I noticed that two months ago a player from Italy also complained about the same problem that when the player joined the help chat with his name, messages were written, the same thing happened to me in that chat They demanded from me that I paid €1000 if I want the payments to be unreturned, and I also received an email saying that the person who was online in my name balance will be lost if I don't pay the money, I haven't returned the payment and I haven't gambled in this casino since December 30th, I sent screenshots to the suport chat that it wasn't me, please check the ip address that was used, which device it was used on, I'm very upset about this situation because my balance from €11,000 is shown as €0.15 and my withdravals shows rejected
I am asking for your urgent help regarding this situation, I changed all passwords once more during the conection
Будь ласка, дотримуйтесь вашої скарги та, звичайно, нікому не платіть гроші. Там все вирішуватиметься офіційним шляхом.
Просто зверніть увагу на таймер. Неможливо отримувати відповіді щодня ні від казино, ні від вашого спеціаліста з розгляду скарг, ні від нас тут, на форумі. Щодня надходять сотні скарг, і ми повинні розглядати їх усі.
Please stick to your complaint, and surely do not pay any money to anyone. Everything will be solved there through the official channels.
Just mind also the timer. It is not possible to get replies every day either from the casino nor from your complaint resolver and us here on the forum. There have been hundreds of complaints coming in every day, and we need to deal with all of them, you know.
@Ромі
Я прошу вашої підтримки, щоб я міг повторно активувати бонуси та гроші, які я заробив.
Verde Casino не готове до цього, хоча я був заблокований протягом чотирьох тижнів і тому не мав доступу до свого облікового запису
Це неправильно, що мене блокують без причини (я нічого не порушував і мене постійно звинувачують у залежності від азартних ігор), а мої бонуси та пов’язані з ними гроші видаляються
це більш ніж неправильно
@Romi
I ask for your support so that I can reactivate the bonuses and the money I have earned.
verde Casino is not ready for this even though I was blocked for four weeks and therefore had no access to my account
It is not right that I am blocked without reason (I have not violated anything and I am constantly accused of gambling addiction) and that both of my bonuses and the associated money are deleted
it is more than incorrect
@Romi
ich bitte um Unterstützung damit ich die Boni und das erspieltes Geld reaktiviert bekomme.
verde Casino ist nicht dafür bereit obwohl ich vier Wochen lang gesperrt war und daher keinen Zugang zu meinem Account hatte
es ist nicht rechtens das man mich ohne Grund sperrt ( ich habe gegen nichts verstoßen und man mir ständig Spielsucht vorwirft ) und mir die beiden Boni löscht und das dazugehörige Geld
es ist mehr als unkorrekt
На жаль, як ми пояснювали вам у наших попередніх публікаціях, ми як адміністратори форуму не можемо нічого з цим зробити. Будь ласка, дотримуйтесь вашої поточної скарги.
Unfortunately, as we have explained to you in our previous posts, we as forum administrators are not able to do anything about it. Please stick to your ongoing complaint.
Минули тижні, а я все ще не маю рішення
Weeks have passed and I still have no solution
bei mir sind Wochen vergangen und noch keine Lösung
привіт, минув ще тиждень, результатів ще немає... Я думаю, що для казино не складно шукати ip-адреси, використовувані пристрої тощо, я також щойно помітив, що щось пішло не так, я негайно повідомив онлайн-підтримці, але ви цього не зробили Не відповідає, я прошу вас відновити мій баланс, тому що я не скасовував платежі, я не грав з 30 грудня, лише чекаю платежі тут Verde casino, привіт???
hello, it's been another week, no results yet... I think it's not difficult for the casino to look up ip addresses, devices used, etc., I also just noticed that something went wrong, I informed online support imidiately but you didn't respond, I'm asking you to restore my balance because I didnt canceled the payments,i didnt played since december 30, only waiting for payments here Verde casino hello???
Будь ласка, дотримуйтесь таймера для вашої скарги, і наша команда незабаром зв’яжеться з вами.
Please stick to the timer on your complaint, and our team will be with you shortly.
Я бачу, що він досить активний у вашій темі скарг, і ви отримали деякі пояснення від усіх там.
Ви отримаєте інформацію про наступні кроки незабаром, коли таймер закінчиться.
I can see that it is pretty active in your complaints thread, and you got some explanations from everyone there.
You will be informed about the next steps soon, when the timer finishes.
Я просто чекаю повторної активації другого бонусу
На жаль, це триває вже кілька тижнів
I'm just waiting for the second bonus reactivation
Unfortunately, this has been going on for weeks
Ich warte einfach nur auf die zweite Bonus Reaktivierung
das dauert leider seit Wochen
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.