Змінений пароль я точно нікому б не віддав, вони не мають права нічого подібного запитувати.
У будь-якому разі, коли ви говорите про залежність, ви коли-небудь згадували в казино, що ви залежні? Я бачив це у вашій скарзі. Якщо вони просять вас надіслати їм такий електронний лист, а ви повинні їм написати, я не бачу проблеми, але, звісно, лише якщо ви справді не залежні.
Не втрачайте надії, я бачу, що казино також відповіло на скаргу, і, можливо, це якось вирішиться.
Просто наберіться терпіння. ☘️
I certainly wouldn't give a changed password to anyone, they don't have the right to ask anything like that.
Anyway, when you talk about addiction, have you ever mentioned to the casino that you're addicted? I saw that mentioned in your complaint. If they ask you to send them an email like that, and you have to write to them, I don't see the problem, but of course only if you are not really addicted.
Don't lose hope, I see that the casino also replied in the complaint and it is possible that it will be solved somehow.
Just be patient. ☘️
Автоматичний переклад.