ФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

1 рік тому від Sev01
|
22903 переглядів 210 відповідей |
|
1...10 11
Додати публікацію
2 дн. тому

Я написав у чаті, і вони сказали мені написати на support@... щоб зняти обмеження доступу.. вони сказали вам те саме?

Автоматичний переклад.
Sujatha
2 дн. тому

Вони також пишуть вам у чаті, щоб змінити пароль електронної пошти, повідомляють їм новий пароль. надішліть електронний лист із повідомленням, що ви не залежні від азартних ігор... все бла-бла-бла, щоб запобігти мені доступ...


Я вже втрачаю надію, гроші пропадуть



Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Verdecasino — це невелике казино, якщо хтось виграє понад 4500 євро, його обліковий запис буде заблоковано,

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я бачу, що ви також мали такий самий досвід, але згідно з тим, що я бачив, вам також заплатили, так? Чи пояснили вам у казино, чому заблокували ваш рахунок? Це просто якесь розслідування? Чи могли б ви зробити звичайне виведення пізніше і грати далі? 🤔

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Це вірно, я також зіткнувся з цією проблемою 02/oct verdecasino заблокував мій обліковий запис, тому що я просто виграв хорошу суму в ігрових автоматах і спортивних ставках,

Через 5 днів вони автоматично повертають мій баланс на мій банківський рахунок, мої загальні кошти становлять 18560,


Добре те, що вони автоматично повертатимуть гравцям баланс протягом 5 днів

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Було б добре писати з одного облікового запису, а не з кількох облікових записів і викликати у гравців відчуття, що кільком гравцям вдалося перетнути одне й те саме тут. Чи можна було б це зробити і, отже, не створити фальшиву розмову? Якщо ви не припините це, вас забанять на форумі.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Вони також пишуть вам у чаті, щоб змінити пароль електронної пошти, повідомляють їм новий пароль. надішліть електронний лист із повідомленням, що ви не залежні від азартних ігор... все бла-бла-бла, щоб запобігти мені доступ...


Я вже втрачаю надію, гроші пропадуть



Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Змінений пароль я точно нікому б не віддав, вони не мають права нічого подібного запитувати.

У будь-якому разі, коли ви говорите про залежність, ви коли-небудь згадували в казино, що ви залежні? Я бачив це у вашій скарзі. Якщо вони просять вас надіслати їм такий електронний лист, а ви повинні їм написати, я не бачу проблеми, але, звісно, лише якщо ви справді не залежні.

Не втрачайте надії, я бачу, що казино також відповіло на скаргу, і, можливо, це якось вирішиться.

Просто наберіться терпіння. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Звичайно, я відповів, що я не наркоман... насправді я не грав, поки чекав на оплату, і вони мене заблокували.


Тепер я зробив те, що вони просили... давайте подивимось, чи нададуть мені доступ до мого облікового запису, не втрачаючи грошей

Автоматичний переклад.
marcozucc82
2 дн. тому

Безперечно, ви зробили добре, тому важливо співпрацювати з казино. Якщо ви в чомусь не впевнені, сміливо пишіть. Крім того, добре насамперед ділитися новинами в ланцюжку скарг, оскільки саме там експерт має справу з ситуацією.

Сподіваюся, справа закінчиться добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Тепер проблема полягає в тому, що як тільки я відкриваю чат, хтось зламує обліковий запис і просить змінити електронну адресу для доступу до мого облікового запису.


Я дуже переживаю про втрату таємниць 5195 євро

Автоматичний переклад.
marcozucc82
21 год. тому

Тож якби вони його зламали, вони, мабуть, самі змінили б електронну пошту, чи не так? Чому ви думаєте, що хтось зламав ваш обліковий запис, якщо вони лише просять вас змінити електронну адресу. Не змінюйте це.

У будь-якому разі, казино просить вас зробити це чи це живий чат?

Автоматичний переклад.
19 год. тому

Отримані платежі...

Автоматичний переклад.
marcozucc82
16 год. тому

Тож це чудова новина, після всього, що ви написали, я думав, що цього більше не буде.

Не могли б ви оновити свою скаргу про те, що ви отримали гроші.

Я з нетерпінням чекаю на це та сподіваюся, що ви більше не зіткнетеся з чимось подібним у майбутньому. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
1...10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого