ФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

1 рік тому від Sev01
|
26845 переглядів 218 відповідей |
|
1...10 11
1 місяць тому

Я написав у чаті, і вони сказали мені написати на support@... щоб зняти обмеження доступу.. вони сказали вам те саме?

Автоматичний переклад.
Sujatha
1 місяць тому

Вони також пишуть вам у чаті, щоб змінити пароль електронної пошти, повідомляють їм новий пароль. надішліть електронний лист із повідомленням, що ви не залежні від азартних ігор... все бла-бла-бла, щоб запобігти мені доступ...


Я вже втрачаю надію, гроші пропадуть



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Verdecasino — це невелике казино, якщо хтось виграє понад 4500 євро, його обліковий запис буде заблоковано,

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачу, що ви також мали такий самий досвід, але згідно з тим, що я бачив, вам також заплатили, так? Чи пояснили вам у казино, чому заблокували ваш рахунок? Це просто якесь розслідування? Чи могли б ви зробити звичайне виведення пізніше і грати далі? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це вірно, я також зіткнувся з цією проблемою 02/oct verdecasino заблокував мій обліковий запис, тому що я просто виграв хорошу суму в ігрових автоматах і спортивних ставках,

Через 5 днів вони автоматично повертають мій баланс на мій банківський рахунок, мої загальні кошти становлять 18560,


Добре те, що вони автоматично повертатимуть гравцям баланс протягом 5 днів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Було б добре писати з одного облікового запису, а не з кількох облікових записів і викликати у гравців відчуття, що кільком гравцям вдалося перетнути одне й те саме тут. Чи можна було б це зробити і, отже, не створити фальшиву розмову? Якщо ви не припините це, вас забанять на форумі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони також пишуть вам у чаті, щоб змінити пароль електронної пошти, повідомляють їм новий пароль. надішліть електронний лист із повідомленням, що ви не залежні від азартних ігор... все бла-бла-бла, щоб запобігти мені доступ...


Я вже втрачаю надію, гроші пропадуть



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Змінений пароль я точно нікому б не віддав, вони не мають права нічого подібного запитувати.

У будь-якому разі, коли ви говорите про залежність, ви коли-небудь згадували в казино, що ви залежні? Я бачив це у вашій скарзі. Якщо вони просять вас надіслати їм такий електронний лист, а ви повинні їм написати, я не бачу проблеми, але, звісно, лише якщо ви справді не залежні.

Не втрачайте надії, я бачу, що казино також відповіло на скаргу, і, можливо, це якось вирішиться.

Просто наберіться терпіння. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Звичайно, я відповів, що я не наркоман... насправді я не грав, поки чекав на оплату, і вони мене заблокували.


Тепер я зробив те, що вони просили... давайте подивимось, чи нададуть мені доступ до мого облікового запису, не втрачаючи грошей

Автоматичний переклад.
marcozucc82
1 місяць тому

Безперечно, ви зробили добре, тому важливо співпрацювати з казино. Якщо ви в чомусь не впевнені, сміливо пишіть. Крім того, добре насамперед ділитися новинами в ланцюжку скарг, оскільки саме там експерт має справу з ситуацією.

Сподіваюся, справа закінчиться добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Тепер проблема полягає в тому, що як тільки я відкриваю чат, хтось зламує обліковий запис і просить змінити електронну адресу для доступу до мого облікового запису.


Я дуже переживаю про втрату таємниць 5195 євро

Автоматичний переклад.
marcozucc82
1 місяць тому

Тож якби вони його зламали, вони, мабуть, самі змінили б електронну пошту, чи не так? Чому ви думаєте, що хтось зламав ваш обліковий запис, якщо вони лише просять вас змінити електронну адресу. Не змінюйте це.

У будь-якому разі, казино просить вас зробити це чи це живий чат?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Отримані платежі...

Автоматичний переклад.
marcozucc82
1 місяць тому

Тож це чудова новина, після всього, що ви написали, я думав, що цього більше не буде.

Не могли б ви оновити свою скаргу про те, що ви отримали гроші.

Я з нетерпінням чекаю на це та сподіваюся, що ви більше не зіткнетеся з чимось подібним у майбутньому. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Зараз перевірка триває більше тижня. Виплата відповідно відхиляється. У мене ще ніколи не було такої затримки виплати.

Коли я маю подати скаргу?

Автоматичний переклад.
denni7
1 тиждень тому

Підтвердження брата @denni7 завершується протягом 48 годин у verdecasino,




яка ваша зареєстрована електронна адреса в касі

ні,


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Зараз перевірка триває більше тижня. Виплата відповідно відхиляється. У мене ще ніколи не було такої затримки виплати.

Коли я маю подати скаргу?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів, перш ніж ми зможемо втрутитися. Тож ви вирішуєте, коли та чи подасте скаргу, ми обов’язково спробуємо допомогти.

Чи можу я запитати, чи це ваш перший запит на зняття коштів у цьому казино?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Підтвердження брата @denni7 завершується протягом 48 годин у verdecasino,




яка ваша зареєстрована електронна адреса в касі

ні,


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Будь ласка, як би ви допомогли цьому гравцеві, знаючи його електронну адресу?

Можливо, ви працюєте в цьому казино?

Небезпечно ділитися такою інформацією, і ми завжди радимо нашим користувачам не робити цього, ви знаєте.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Так, мій перший запит на зняття коштів. Зараз казино схвалило мою перевірку. Пізно я помітив, що отримав електронний лист від казино з проханням зробити моє селфі з фотографією. На веб-сайті казино про це не було жодної згадки, просто «опрацьовується». Тож примітка для інших, якщо це займає надзвичайно багато часу: також перевірте свою електронну скриньку.

Виплата ще не надійшла, але обов’язково скоро надійде, все одно це не велика сума 🙂

Автоматичний переклад.
denni7
1 тиждень тому

брат, яка твоя електронна адреса,

ви отримаєте зняття протягом 2 годин

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, мій перший запит на зняття коштів. Зараз казино схвалило мою перевірку. Пізно я помітив, що отримав електронний лист від казино з проханням зробити моє селфі з фотографією. На веб-сайті казино про це не було жодної згадки, просто «опрацьовується». Тож примітка для інших, якщо це займає надзвичайно багато часу: також перевірте свою електронну скриньку.

Виплата ще не надійшла, але обов’язково скоро надійде, все одно це не велика сума 🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це важлива річ, звичайно, перевіряти електронну пошту. Іноді такі електронні листи можуть навіть потрапляти в папку спаму, як це траплялося багато разів з багатьма користувачами.

Я радий, що зараз усе йде добре, і будь ласка, повідомляйте нам, коли отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

брат, яка твоя електронна адреса,

ви отримаєте зняття протягом 2 годин

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я вважаю, що я вже запитував вас, будь ласка, яка причина запиту електронної адреси цього користувача?

Це конфіденційна інформація, і ділитися нею на форумі ніколи не варто.

Будь ласка, поясніть нам, як ви можете допомогти цьому гравцеві отримати його гроші, як ви кажете.

Ми не будемо раді, якщо ви обмежите доступ до цього форуму через підозрілу діяльність, яку ви насправді виконуєте з такою пропозицією.

Автоматичний переклад.
1...10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого