ФорумКазиноVasyCasino - загальне обговорення

VasyCasino - загальне обговорення

2 р. тому від mcclane2020
|
3279 переглядів 6 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити VasyCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

це васи казино дуже погане, а обслуговування клієнтів ще гірше!!

Я кілька разів надсилав їм електронний лист про те, що хочу закрити свій обліковий запис, вони його не закривають, і в мене немає налаштувань поверх маркетингових повідомлень, тому вони постійно розміщують мені електронні оголошення та текстові повідомлення.

Незабаром мені доведеться подати кримінальну справу для цього казино, якщо вони не припинять спам і не закриють мій обліковий запис.

Я там більше не граю і кілька разів їм це казав.


але вони не думають, що я більше хочу бути їхнім клієнтом...


Автоматичний переклад.
mcclane2020
2 р. тому

Ви пробували зв’язатися з ними в чаті? Це могло б допомогти.

file

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я зв’язався з ними в чаті, і вони щоразу просять надіслати електронний лист у свою службу підтримки, не можуть закрити обліковий запис через чат.

чи доводиться мені турбуватися, коли я більше ніколи не планую там грати, але вони не припиняють розсилати спам, навіть якщо я видалив "маркетингові повідомлення" в налаштуваннях свого облікового запису

Я все ще встановлю ліміт на 1 день для ігор, коли немає інших обмежень.

вони одного разу попросили у мене мої документи, щоб я міг закрити свій рахунок, але мені не довелося надавати інші документи, щоб закрити рахунок. Я нічого звідти не виграв і не підтвердив рахунок.

і я їм не надішлю ніяких документів, вони можуть навіть вкрасти мою особу разом з ними.

Автоматичний переклад.
mcclane2020
2 р. тому

Я не бачу жодної причини, чому будь-яке казино так наполегливо виступає проти закриття якогось рахунку. Це лише злить гравця, і шанс (якщо він був), що цей гравець повернеться, швидко зменшується. Особливо, якщо досі не було великого виграшу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

вчора вони надіслали електронний лист про те, що рахунок закриється протягом 48 годин.

і щоразу, коли вони надсилали мені електронний лист про це закриття, завжди було повідомлення про те, що ви втратите будь-які бонуси та виграші. але вони навіть не дали мені жодних бонусів.

потім у них є рівні для гравців, кожен раз, коли вони досягають нового рівня, вони отримують 3-5 безкоштовних ігор у поганій грі і також не виграли жодної з них.

Я говорив їм у кожному повідомленні, що я виграю, коли закрию свій рахунок, а вони втратять мої гроші.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зв’язався з ними в чаті, і вони щоразу просять надіслати електронний лист у свою службу підтримки, не можуть закрити обліковий запис через чат.

чи доводиться мені турбуватися, коли я більше ніколи не планую там грати, але вони не припиняють розсилати спам, навіть якщо я видалив "маркетингові повідомлення" в налаштуваннях свого облікового запису

Я все ще встановлю ліміт на 1 день для ігор, коли немає інших обмежень.

вони одного разу попросили у мене мої документи, щоб я міг закрити свій рахунок, але мені не довелося надавати інші документи, щоб закрити рахунок. Я нічого звідти не виграв і не підтвердив рахунок.

і я їм не надішлю ніяких документів, вони можуть навіть вкрасти мою особу разом з ними.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Насправді це не перший раз, коли я бачу, як казино просить документи для закриття рахунку. Це не зазвичай, але деякі казино просять це перед тим, як закрити рахунок.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого