2 р. тому
Тут ви можете обговорити VasyCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
це васи казино дуже погане, а обслуговування клієнтів ще гірше!!
Я кілька разів надсилав їм електронний лист про те, що хочу закрити свій обліковий запис, вони його не закривають, і в мене немає налаштувань поверх маркетингових повідомлень, тому вони постійно розміщують мені електронні оголошення та текстові повідомлення.
Незабаром мені доведеться подати кримінальну справу для цього казино, якщо вони не припинять спам і не закриють мій обліковий запис.
Я там більше не граю і кілька разів їм це казав.
але вони не думають, що я більше хочу бути їхнім клієнтом...
this vasy casino is really bad and the customer service is even worse !!
I have several times put them an email that I want to close my account, they do not close it, and I have no settings on top of marketing messages so they put me constantly email ads and text message ads too.
i will soon have to file a criminal report for this casino if they don't stop spamming and close my account.
I don’t play there anymore and I’ve told it to them several times.
but they don't think I want to be their customer anymore ...
tämä vasy kasino on todella huono ja asiakaspalvelu on vielä huonompi!!
olen useita kertoja laittanut heille emailia että haluan sulkea tilini,he eivät sitä sulje,ja minulla ei ole asetuksissa päällä markkinointi viestejä niin he laittavat minulle jatkuvasti emailiin mainoksia ja tekstiviestimainoksia myös.
minun on kohta tehtävä rikosilmoitus tästä kasinosta jos eivät lopeta roskamainontaa ja sulje tiliäni.
en pelaa tuolla enää ja olen kertonut sen heille useita kertoja.
mutta he eivät usko että en halua enää olla heidän asiakas...
Ви пробували зв’язатися з ними в чаті? Це могло б допомогти.
Have you tried to contact them on the live chat? That could help.
Я зв’язався з ними в чаті, і вони щоразу просять надіслати електронний лист у свою службу підтримки, не можуть закрити обліковий запис через чат.
чи доводиться мені турбуватися, коли я більше ніколи не планую там грати, але вони не припиняють розсилати спам, навіть якщо я видалив "маркетингові повідомлення" в налаштуваннях свого облікового запису
Я все ще встановлю ліміт на 1 день для ігор, коли немає інших обмежень.
вони одного разу попросили у мене мої документи, щоб я міг закрити свій рахунок, але мені не довелося надавати інші документи, щоб закрити рахунок. Я нічого звідти не виграв і не підтвердив рахунок.
і я їм не надішлю ніяких документів, вони можуть навіть вкрасти мою особу разом з ними.
i have contacted them in live chat and they ask every time to put an email in their support, can't close the account via chat.
does it account for me there to bother when i never plan to play there again but they don't stop sending spam even though i have taken out "marketing messages" in my account settings
I still put there 1e day limit to gaming when there are no other restriction choices.
they once asked me for my documents so that I could close my account but have not had to give any other documents to close the account. I have not won anything from there and I have not confirmed the account.
and I will not send them any documents, they may even steal my identity with them.
olen ottanut heihin yhteyttä live chatissa ja he pyytävät joka kerta laittaa emailin heidän supportiin,ei voi sulkea tiliä chatin kautta.
ei se tili minua siellä haittaa kun en koskaan aio siellä enää pelata mutta he ei lopeta roskapostin lähettämistä vaikka olen tilin asetuksista ottanut pois "markkinointi viestit"
laitoin vielä sinne 1e päivä rajan pelaamiseen kun ei siellä ole mitään muita rajoitus valintoja.
he ekalla kerralla pyysivät asiakirjojani että voisin sulkea tilini mutta ei ole muihinkaan kasinoihin tarvinnut antaa asiakirjoja tilin sulkemiseen.en ole tuolta mitään voittanut ja en ole tiliä vahvistanut.
enkä lähetä heille mitään asiakirjoja,he saattavat vaikka varastaa identtiteettini niillä.
Я не бачу жодної причини, чому будь-яке казино так наполегливо виступає проти закриття якогось рахунку. Це лише злить гравця, і шанс (якщо він був), що цей гравець повернеться, швидко зменшується. Особливо, якщо досі не було великого виграшу.
I can't see any reason why would any casino be so persistently against some account closure. It only makes the player angry and the chance (if there was any) that this player will return is rapidly lowering. Especially, if there has been no huge win so far.
вчора вони надіслали електронний лист про те, що рахунок закриється протягом 48 годин.
і щоразу, коли вони надсилали мені електронний лист про це закриття, завжди було повідомлення про те, що ви втратите будь-які бонуси та виграші. але вони навіть не дали мені жодних бонусів.
потім у них є рівні для гравців, кожен раз, коли вони досягають нового рівня, вони отримують 3-5 безкоштовних ігор у поганій грі і також не виграли жодної з них.
Я говорив їм у кожному повідомленні, що я виграю, коли закрию свій рахунок, а вони втратять мої гроші.
they put in an email yesterday saying the account would close within 48h.
and every time they have emailed me about this closure there has always been a message that you will lose any bonuses and winnings. but they never even gave me any bonuses.
then they have levels for players, every time they reach a new level they get 3-5 free games in some bad game and have not won any of them either.
I told them in every message that I would win when I close my account and they would lose my money.
he laittoivat eilen emailin jossa sanoivat että tili sulkeutuu 48h kuluessa.
ja joka kerta kun he ovat minulle laittaneet emailia tästä sulkemisesta niin on aina ollut viesti että menetät mahdolliset bonukset ja voitot. mutta he eivät minulle koskaan edes antaneet mitään bonuksia.
sitten heillä on tasot pelaajille,aina kun saavuttaa uuden tason niin saa 3-5 vapaapeliä johonkin huonoon peliin,eikä niistäkään ole voittanut mitään.
sanoin niille jokaisessa viestissä että minä voitan kun suljen tilini ja he häviävät minun rahani.
Я зв’язався з ними в чаті, і вони щоразу просять надіслати електронний лист у свою службу підтримки, не можуть закрити обліковий запис через чат.
чи доводиться мені турбуватися, коли я більше ніколи не планую там грати, але вони не припиняють розсилати спам, навіть якщо я видалив "маркетингові повідомлення" в налаштуваннях свого облікового запису
Я все ще встановлю ліміт на 1 день для ігор, коли немає інших обмежень.
вони одного разу попросили у мене мої документи, щоб я міг закрити свій рахунок, але мені не довелося надавати інші документи, щоб закрити рахунок. Я нічого звідти не виграв і не підтвердив рахунок.
і я їм не надішлю ніяких документів, вони можуть навіть вкрасти мою особу разом з ними.
i have contacted them in live chat and they ask every time to put an email in their support, can't close the account via chat.
does it account for me there to bother when i never plan to play there again but they don't stop sending spam even though i have taken out "marketing messages" in my account settings
I still put there 1e day limit to gaming when there are no other restriction choices.
they once asked me for my documents so that I could close my account but have not had to give any other documents to close the account. I have not won anything from there and I have not confirmed the account.
and I will not send them any documents, they may even steal my identity with them.
olen ottanut heihin yhteyttä live chatissa ja he pyytävät joka kerta laittaa emailin heidän supportiin,ei voi sulkea tiliä chatin kautta.
ei se tili minua siellä haittaa kun en koskaan aio siellä enää pelata mutta he ei lopeta roskapostin lähettämistä vaikka olen tilin asetuksista ottanut pois "markkinointi viestit"
laitoin vielä sinne 1e päivä rajan pelaamiseen kun ei siellä ole mitään muita rajoitus valintoja.
he ekalla kerralla pyysivät asiakirjojani että voisin sulkea tilini mutta ei ole muihinkaan kasinoihin tarvinnut antaa asiakirjoja tilin sulkemiseen.en ole tuolta mitään voittanut ja en ole tiliä vahvistanut.
enkä lähetä heille mitään asiakirjoja,he saattavat vaikka varastaa identtiteettini niillä.
Насправді це не перший раз, коли я бачу, як казино просить документи для закриття рахунку. Це не зазвичай, але деякі казино просять це перед тим, як закрити рахунок.
Actually this isn't the 1st time I'm seeing a casino asking for documents in order to close the account. It's not usual, but some casino ask for it before they close the account.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.