1 місяць тому
Тут ви можете обговорити UUNSE Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
UUNSE — це шахрайське казино, особливо з венесуельськими гравцями, вони не схвалюють їхній KYC, вони блокують їх у Telegram і видаляють їхні облікові записи казино, щоб не дати їм зняти свої виграші.
UUNSE is a scam casino, especially with Venezuelan players, they do not approve their KYC and they block them from Telegram and delete their casino accounts to prevent them from withdrawing their winnings.
UUNSE es un casino estafador sobre todo con los jugadores venezolanos, no les aprueban el kyc y los bloquean de Telegram y eliminan sus cuentas del casino para no permitir retirar sus ganancias
Вітаю, моє перше запитання буде: у чому ваша проблема з KYC? Казино з якоїсь причини не затвердило ваші документи? Ви запитували їх, чому або чому вони заблокували вас електронною поштою чи щось таке? У вас є якась інформація по вашій справі чи вас одразу заблокували?
Крім того, це казино має дуже низький індекс безпеки , тому я б сказав, що це був невдалий вибір, але я думаю, що зараз ми повинні зосередитися на вашій ситуації.
Хорошим кроком є те, що ви подали скаргу , з іншого боку, на нашому сайті є скарга проти цього казино, і вони не відповіли. Я хочу побачити зміни у вашій справі, але не знаю, як це вийде.
Тому, якщо у вас є інша інформація про те, що відбувається, я був би радий дізнатися про це.
удачі ☘️
Greetings, my first question will be, what is your problem with KYC? Did the casino not approve your documents for some reason? Did you ask them why or why they blocked you via email or something? Do you have some information on your case or they blocked you straight away?
Additionally, this casino has very poor safety index so I would say it wasn't good choice but rather we should focus on your situation for now I guess.
The good step is that you lodged complaint, on the other hand we have on our site one against this casino and they did not respond. I want to see a change in your case but don't know how it will turn out.
So, if you have other information about what is happening, I would be glad to know about it.
Good luck. ☘️
Тут я додаю скріншоти, на яких видно, як я виконую процес KYC, все нормально, на жаль, це платформа UUNSE, яка використовує недійсні виправдання, щоб не дозволити мені зняти гроші, я гравець із часом у букмекерських конторах і проектах ponzi. Коли я подав скаргу в групі Telegram і в службі обслуговування клієнтів, вони заблокували мене, і електронною поштою неможливо отримати відповідь, було б добре зупинити це казино, щоб вони припинили обманювати людей
Here I attach screenshots of me carrying out the KYC process as it should be, everything is normal, unfortunately it is the UUNSE platform that uses invalid excuses to not allow my withdrawal, I am a player with time in betting houses and ponzi projects. When I made the complaint in the Telegram group and in customer service they blocked me and by email it is impossible to get any response, it would be good to stop this casino so that they stop scamming people
Aquí adjunto capturas de que realice el proceso KYC como debería ser, todo normal, lamentablemente es la plataforma UUNSE quien se vale de excusas inválidas para no permitir realizar mi retiro, soy un jugador con tiempo en casas de apuestas y proyectos ponzis. Cuando hice la queja en el grupo de Telegram y en atención al cliente me bloquearon y por correo electrónico es imposible obtener respuesta alguna, sería bueno darle un parado a este casino para que dejen de estafar a las personas
Як я вже говорив раніше, це казино має досить низький індекс безпеки, і я точно не буду тут грати.
Коли ви зробите перевірку, подивимося, що буде далі. Спочатку ви повинні успішно пройти його, щоб отримати гроші.
Казино прийняло якісь із ваших документів чи ще ні, і все лише в стані перевірки?
As I said before, this casino has a pretty low safety index and I certainly wouldn't play here.
When you do the verification, let's see what happens next. First you have to pass it successfully to get the money.
Has the casino accepted any of your documents or not yet and everything is just in a state of being checked?
Документи було відхилено, щоб не дозволити виведення коштів, а потім вони заблокували рахунок, не надавши мені доступу до платформи
The documents were rejected to not allow the withdrawal of funds and then they blocked the account without giving me access to the platform
Los documentos fueron rechazados para no permitir el retiro de los fondos y luego bloquearon la cuenta sin dejarme acceso a la plataforma
Ну, це не дуже хороший знак. Якщо казино не дає вам жодної відповіді чи чогось подібного, то, ймовірно, це буде важко дізнатися. Цікаво, чи дадуть вам знати чи зв’яжуться з нами. Але єдиний спосіб, як ми дізнаємося, це якщо нам доведеться чекати.
Well, that's not a good sign. If the casino doesn't give you any answers or anything like that, then it's probably going to be hard to find out. I wonder if they will let you know or communicate with us. But the only way we'll find out is if we have to wait.
Дякую, тепер усе втрачено. Саме вони контролюють казино.
Thank you, everything is lost now. They are the ones who control the casino.
Gracias, ya todo está perdido. Ellos son quienes controlan el casino
Я не можу це спростувати, але поки скаргу не буде закрито, у мене буде трохи надії. Але я б не розраховував, що це вийде.😕
I can't refute it but until the complaint is closed at least I would have a little hope. But I wouldn't count on it working out.😕
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.