6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Super777 Club Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ми з хлопцем виграли, і коли ми подали запити, вони заблокували мене в месенджері і більше йому не відповідають.
Загалом ми витратили близько 200 і виграли 600 доларів. 200 доларів на моєму рахунку і 400 доларів на його рахунку. Вони більше не відповідають, що дуже невтішно, особливо тому, що вони дозволили йому отримати готівку раніше.
My boyfriend and I both won and once we submitted requests they blocked me on messenger and no longer reply to him.
In total we spent around 200 and won $600. $200 on my account and $400 on his account. They don't respond at all anymore pretty disheartening especially because they had let him cash out once before.
Чи можу я запитати, чи ви прочитали умови цього казино? Не дивно, що більшість онлайн-казино не дозволяють гравцям грати з одного пристрою, підключення до Інтернету або навіть IPL. Цікаво, чи може це бути так?
May I ask if you read the terms of this casino, please? It is not unusual that most online casinos do not allow players to play from one device, internet connection, or even IPL. Could this be the case, I wonder?
Ми з моїм хлопцем маємо різні пристрої, використовуємо наші мобільні дані, і вони чудово спілкуються з ним щодо мого облікового запису та способу оплати, програми для отримання готівки. І чудово приймав платежі тощо, поки ми не виграли в четвер.
My boyfriend and I have separate devices, using our mobile data and they were perfectly fine communicating with him regarding my account and payment method, cash app. And perfectly fine accepting payments etc until we won on Thursday.
Я точно це розумію. Питання полягає в тому, чи повністю підтверджено ваші обидва облікові записи. Зазвичай казино нічого не бачить до початку процесу перевірки, оскільки вони не перевіряють ваш рахунок під час депозиту.
Отже, ви обоє пройшли процес перевірки?
I surely understand that. The question here is whether you have both of your accounts fully verified there. Usually, the casino cannot see anything before the verification process starts because they do not verify your account when you deposit.
So, did you both pass the verification process?
Тож у цьому випадку я пропоную вам обом подати скаргу тут, до нашої команди. Майте на увазі, що скарги потрібно подавати окремо та надавати всю необхідну інформацію.
Ось посилання, де ви можете це зробити. Повідомляйте нас про будь-які оновлення, будь ласка.
So in this case, I would suggest you both file a complaint here with our team. Please keep in mind that you need to submit the complaints separately and provide all the relevant information.
Here is the link where you can do so. Keep us informed about any updates, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.